26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

MÉDIA: Pořad 168? Zachraň se kdo můžeš!

Česká televize inzerovala svůj další publicistický pořad 168 ve stylu: Infekce zrychluje, zachraň se kdo můžeš! Je to jen další důkaz ztráty soudnosti a objektivity, kterou ostatně tento pořad neměl nikdy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Brei 23.11.2021 8:43

Jenže, jak se zdá, pane Káši, Vámi uvedené věci buď nefungují, anebo je málokdo uplatňuje. Co s tím, pane Káši?

I. Schlägel 23.11.2021 8:55

Pan Káš netuší, že by to těm všem špindírům musel dát natvrdo rozkazem. Aby následně snad pochopil, že v nedostatku osobní hygieny ten covid problém opravdu nespočívá. Ale spíše nepochopil. Ovšem je naprosto zřejmé, že v nemocnicích leží zejména lidé postrádající kritické myšlení. To se pan Káš nevědomky trefil přímo do černého.

P. Vychodil 23.11.2021 9:01

jak to víš, že nefungují ? no, kdyby se zdravý životní styl rval do ovčanů se stejnou vehemencí, jako vakcína, tak by se určité výsledky dostavily...

ale a/ by to bylo příliš levné b/ vláda by přišla o lukrativní zdroj příjmů, např z cigaret c/pohodlní ovčani by se museli zříct svých knedlíkových, vepřových a dalších orgií - přece máme tu skvělou vakcínu, raději každé ráno včeličku, než desez dřepů...

J. Brei 23.11.2021 9:26

Možná jste jen nepozorně četl, pane Vychodile. Napsal jsem: buď nefungují, anebo je málokdo uplatňuje. A proč by to měla být vláda, kdo bude do občanů rvát zdravý životní styl? Vy si fakt myslíte, že by to rvaní zdravého životného stylu do občanů pomohlo, když nepomáhá ani to rvaní té skvělé vakcíny, po které už člověk údajně nic dalšího dělat nemusí?

P. Vychodil 23.11.2021 9:39

však jo, taky jsem uvedl 3 důvody, proč propagace zdravého životního stylu selže...obzvláště bod c/ - pohodlnost obyvatelstva...

nicméně moje otázka zůstává: proč připouštíte, že udržovat své zdraví přírodní cestou je nefunkční ochrana před nemocemi ?

J. Brei 23.11.2021 12:48

A jak jste přišel na to, pane Vychodile, že něco takového připouštím? Já věřím, že udržovat své zdraví přírodní cestou má velký smysl. proto se toho také držím. Nicméně mne život už naučil, že nic nefunguje stoprocentně, takže vím, že někdy mým snahám musí pomoci moderní medicína. Proto se jí nebráním.

T. Kučera 23.11.2021 6:53

No z Bartoně tady ještě nic chytrého nevypadlo. Vůbec nechápe, že máme co do činění s novou nemoci, která řádí jako cerna ruka. Zkouší se, co je, snažíme se uklidnit lidi. Do toho si přijde panáček se svými rozklady jak je všechno blbě. Někteří lidi by potřebovali zažít jednu směnu v kovidariu.

R. Langer 23.11.2021 7:56

Jakou "novou nemocí"? Co je na chřipce nového? ;-D

I. Krahula 23.11.2021 8:43

Tady pomůže jen W. Scott-hlupec, syn tupce.

T. Kučera 23.11.2021 9:02

Virus chřipky: https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Ch%C5%99ipkov%C3%BD_virus_A

Kovid 19: https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Covid-19

R. Langer 23.11.2021 7:57

Jo, a co je to kovidarium, Svědku kovidův? :-P

T. Kučera 23.11.2021 9:07

Něco jako exotarium.

I. Mentlík 23.11.2021 5:55

Já tomu prostě nerozumím. Vždyť nikdo nikdy netvrdil, že očkování ochrání stoprocentně. Tak, jako nikdo nedokáže předpovědět, jak se situace bude vyvíjet dál, nikdo stejně nedokáže říci, jak by bylo, kdyby se neočkovalo. Čím mě masíruje ČT (a další), dokážu odfiltrovat. Nevím ale, proč by si lékaři pečující o nakažené v nemocnicích měli vymýšlet, a jimi sdělené statistiky jsou dostatečně výmluvné. Že je na tom ta která hospoda blbě, zajímá je omezený okruh lidí. Jak je na tom zdravotnictví, by mělo zajímat všechny. I ty dosud zdravé. A to se jaksi z diskuzí o covidu velmi často vytrácí.

R. Langer 23.11.2021 6:00

A kolikaprocentně tedy chrání? Před úmrtím na kovid? :-P

J. Brei 23.11.2021 8:11

To nikdo neví, pane Langere. Protože to ani vědět nejde. Protože nejde zjistit, jestli člověk, který se nechal očkovat, je naživu jen a pouze díky očkování a bez něj by už dávno na Covid umřel. Ale to Vy víte také, že ano. Takže má z Vaší otázky vyplynout odpověď: Protože nevíme, v kolika procentech chrání očkování před úmrtím na Covid, tak nechrání vůbec?

I. Krahula 23.11.2021 8:46

Snad pan Langer objasní, jak být zároveň očkovaný a neočkovaný. Poznání by to pomohlo.

A. Forman 23.11.2021 8:47

Já, neočkovaný žiju, jak je to, doprdelepráce, možné ?

P. Vychodil 23.11.2021 9:06

chyba v Matrixu...a asi jsi pozřel červenou pilulku...

mimochodem, jak úžasně sourozenci Wachowski vystihli dnešní realitu...

J. Brei 23.11.2021 9:33

Ani na mor ve středověku neumírali úplně všichni. Vždy existuje určité procento lidí, kteří se ani během pandemie nenakazí. Nic na světě totiž není stoprocentní. Ani šíření nemocí. Buďte rád. Ať Vám zdraví, pane Formane, i nadále slouží.

T. Hraj 23.11.2021 6:55

Ano, nikdy netvrdili, že očkování chrání stoprocentně. Ale některá opatření jso přesně v tomto duchu.

Navíc se stále opakuje, že hrozbou jsou ti neočkovaní. Ale pro koho? Pro očkované?!? Není ti náhodou přesně naopak? Vždyť očkovaní mohou být přenašeči.

Vakcína existuje. Kdo má z covidu obavu, může se (zdarma!) ochránit očkováním. Všechno ostatní je sociální inženýring.

J. Nevrkla 23.11.2021 8:15

Netvrdilo se dlouho, že očkováním uděláme za covidem tečku? Vůbec vám nevadí, že to byla jedna velká lež? A stále nedáte za pravdu těm, kteří tvrdili, že je to lež? Tak tomu se říká uhlířská víra, pro kterou realita nic neznamená a jedou dál v omylu.

M. Těhanová 23.11.2021 9:18

Vítem o tom, že je v republice cca 60 000 lůžek, kolik z toho je obsazených covidem, aby z toho někdo vyvozoval a tvrdil, že je před zhroucením? 5 000?

V. Mokrý 23.11.2021 5:39

Spíše - zachraňte konečně ČT.

A to tím, že vyměníte generálního ředitele, pár dalších papalášů ve vedení a mluvící hlavy s jejich šedými eminencemi v pozadí, nejen ve zpravodajství a komentářích !!

!!

J. Brunner 23.11.2021 1:04

R^

J. Vintr 23.11.2021 0:58

Soudruzi mají dva zásadní problémy. Aby mohli vyvíjet tlak na neočkované, musí zachovat "selektivitu", buzerace. Jenže ten jejich přístup, že očkovaní jsou bezinfekční, je dost těžko udržitelný, když se ukazuje (viz druhý bod) že jako bezinfekční vůbec nejsou. Mimo jiné to jasně odhaluje, že současná "epidemická vlna" je jen podvod. Mají kliku, že je zřejmě drtivá většina občanů už tak zblblých, že jim to vůbec nedochází.

Další problém mají s podvodnými testy, které jim sice na jedné straně pomáhají snadno vyrábět desetitisice "nakažených", tisíce nemocných s covidem v nemocnicích a stovky zemřelých s covidem, ale na druhou stranu se zcela nedaří zabránit tomu, aby nebyli otestováni i nějací očkovaní, hlavně ti, kteří se dostali z nějakého důvodu do nemocnice, a tady se ten podvod obrací proti nim, protože těm testům je jedno, kdo je očkovaný a kdo ne a hážou falešně pozitivní výsledky i očkovaným. Takže soudruzi mají poněkud problém obhájit lež, že to očkování jako chrání před nějakou nákazou. A tím pochopitelně ztrácí zcela argumenty, proč do toho očkování lidi nutit. Ale tohle lidem, kteří se nechají očkovat stejně jen proto aby unikli buzeraci, zřejmě vůbec nevadí.

J. Nevrkla 23.11.2021 8:17

Proč nám v těch svých statistikách nesdělují, kolik onemocnělo lidí po vakcinaci? Zcela jistě to vědí. A všichni mnoho takových známé jenom ze svého okolí.

P. Řehák 23.11.2021 8:44

Chce to jen trochu nezaujaté gramotnosti: https://www.sukl.cz/tydenni-zpravy-o-prijatych-hlasenich-podezreni-na-nezadouci

J. Nevrkla 23.11.2021 8:56

Viděl jsem diskuzi více než deseti lékařů, kteří spekulovali, jestli je vzhledem k obtížnosti záznamu vykazováno jedno či deset procent nežádoucích účinků. Propaganda je jenom bagatelizuje. Bude toho stále více.

J. Vintr 23.11.2021 10:33

Na hlášení nežádoucích účinků existuje složitý formulář, jehož vypsání trvá minimálně čtvrt hodiny a tento "úkon" není hrazen zdravotní pojišťovnu. Je logické, že se na to většina doktorů vykašle.

J. Vintr 23.11.2021 9:00

Pokud je ze strany státu lidem očkování všemi prostředky (kromě přímého nařízení) vnucováno, nemůžete čekat, že bude občany pravdivě informovat o negativních účincích očkování. Dozvěděl jsem se třeba o jednom triku, jak vylepšit statistiky. Oficiálně je člověk považován za očkovaného až čtrnáct dnů po očkování. Pokud se mu podaří v této lhůtě na následky očkování zemřít, je automaticky započítán jako oběť covidu.