4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

MÉDIA: Pod okny vám budem řvát

Starší znají onen starý vtípek, jak Američané a Rusové uspořádali závody v běhu. Vybrali dva nejlepší. Po skončení závodů vyšel v Rudém právu titulek: „Američan byl až předposlední.“ A v podtitulku: „Náš borec obhájil skvělé druhé místo.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Vaněček Šauerová 5.10.2017 13:54

Re: Jo, jo.

Ano, mně je fajn. Co chybí Vám ?

D. Stirský 5.10.2017 13:52

Jen bych diskutující upozornil,

že dle nedávného příspěvku byl pan Vlk zvyklý na oslovení "Čau, vole!", což zde zatím nikdo nepoužil. S Ruskem je to složité: Putin je určitě Jeho Imperátorské Veličenstvo a Car vší Rusi. Jistě by rád obnovil ruskou říši minimálně v původním rozsahu. Tj. chtěl by připojiti Pobaltí, Ukrajinu, Bělorusko, Střední Asii a Zakavkazsko. Možná baží i po bývalých satelitech. Na druhou stranu: oproti diktátorskému režimu a trvale výjimečnému stavu (tak to skutečně někteří historikové označují) z let ca 1917 - 1991 je nynější autoritářský systém a tržní ekonomika kapitalismu volné soutěže 19. století značným pokrokem. Byť obyčejný člověk se tam opravdu má co ohánět. Ale snad poprvé v dějinách jsou tam obchody plné zboží. Nedávno jsem četl knížku o Černobylu od S. Alexejovičové: Při vší té hrůze jsem se usmíval, když narátoři bájili o tom, jak po kolapsu reaktoru byly některé venkovské obchody nadstandardně zásobovány. Pojem "nadstandardní" znamenal pro vypravěče "měli tam dokonce až tři druhy salámů."

M. Moravcová 5.10.2017 13:51

Re: Jo, jo.

Vy se tou většinou, na rozdíl ode mne, evidentně necítíte, tak co se čílíte. Vám je fajn, ne?

M. Moravcová 5.10.2017 13:48

Re: Prý chartista Vlk - vypustil prototalitně páchnoucí plk.

Vám smrdí z huby i na obrazovce.

M. Moravcová 5.10.2017 13:47

Perfektní

pane Vlku. Díky.

M. Moravcová 5.10.2017 13:47

Re: Kecy v kleci.

Takže za to může Klaus se Zemanem. To je obrat. A že tady před dvěma lety muslimové v takovém počtu nebyli, to vám nevadí. A že se jich u nás na Č.mostě v posledním roce vyrojilo. To bych vám přála vidět průvod do nebo z mešity. Lžete, milostivá.

J. Hanzal 5.10.2017 13:21

Re: Chcete si popovídat ?

Tak mi tedy vysvětlete proč jsou stoupenci mnou uvedených příkladů nebo dalších jako jsou třeba zastánci tradičních rodin v médiích osočováni pomalu jako ti největší vyvrhelové společnosti. Proč tedy.

A o tom je tento článek, a o tom hovořil pan kardinál.

V. Novák 5.10.2017 13:15

Re: Jedna mínus

S velkým písmenem se píší názvy národů nebo obyvatel států nebo nějaké části státu, ovšem ne názvy nespisovné nebo dehonestující: Pražan - ale pražák, Čech ale čecháček, Rus - rusák, Němec - němčour, Rakušan - rakušák, Američan - amík,...

Jako obvykle v češtině v tom zase tolik logiky není, protože Němec, Eskymák nebo Sioux jsou dehonestující (Němec je němý, nikdo mu nerozumí, atd...), ale protože jsou zaužívané, píší se s velkými písmeny.

Němci s tím problém nemají, píší vždy velká, Rusové zase malá, jen my musíme týrat děti i sebe...

V. Novák 5.10.2017 13:05

Re: Je to Váš názor,

Čapek byl z Lidovek vyhnán dávno před Babišovým nákupem.

V. Novák 5.10.2017 13:03

Re: Prý chartista Vlk - vypustil prototalitně páchnoucí plk.

S jedním nemůžu souhlasit - na singlu, který vydal Československý spisovatel k Fischerovu překladu výboru z Villona, byla vydána nahrávka z OD i s Werichovým komentářem.

Ovšem to bylo, aspoň pokud si dobře vzpomínám, v 60. letech, tedy "když už se uvolnily poměry a ještě se o tom nevědělo"...

M. Starý 5.10.2017 12:43

Re: Proč lžou veřejnoprávní média chápu, ale proč i soukromá?

Zajímavé je, že "Babišovy" Lidovky jsou vůči Babišovi více kritické než třeba socanské Novinky (Právo). Takže ono to není až tak jednoduché.

S. Vaněček Šauerová 5.10.2017 12:27

Re: Chcete si popovídat ?

Počkejte, AfD, strana paní LePen, Wilders nebo Stop islámu že jsou utlačováni ? Není to náhodou tak, že si říkají a píší co chtějí ? Že jsou v konkrétních věcech kritizováni, neznamená přece, že jsou UTLAČOVÁNI.

Pokud jde o Stop islámu, zatím je to tak, že je u nás ústavně zaručena svoboda vyznání, nezapomínejte, prosím, na to. Zbytek se týká zahraničí, a doufám, že jste nechtěl říct, že primas český mluvil za AfD, stranu paní LePen nebo Wilderse. Že by tedy mluvil za Stop islámu ? Tomu se tedy zdráhán věřit. :-)

P. Han 5.10.2017 12:18

Re: Otázka je,

Slušně bych řekl komentátorka. O reportéry je nouze. Každý už dělá jen "komentované zpravodajství", kde se deci faktů rozmělní v kotli polévky.

P. Han 5.10.2017 12:14

Re: moc hezky napsáno :-)

Jo, "hradní páni" a podobně. Pokud se hodlá stále vydávat za politologa, měl by psát s jistým nadhledem a pokud možno neutrálně. Ale to umí ještě hůř než socan Jelínek.

Jestli chce vydávat politické pamflety, tak není politolog, ale tiskový (případně obecný) mluvka.

Ś. Svobodová 5.10.2017 12:12

Re: Otázka je,

Tak otázka nezní. Co nenávidí novinářka Procházková by mělo být jedno. Novinář by se měl v ideálním světě starat o to, aby jeho článek byl co nejvíce objektivní. Paní Procházková na objektivnost novinařiny zcela rezignovala a propaguje jen určitý pohled. Pro mně není novinářka, ale propagandistka.

P. Smatlak 5.10.2017 12:08

Re: Kecy v kleci.

Pokud se to s těmi imigranty myslí ve smyslu,muslimáky, islamisty tak je to částečně a to částečně zdůrazňuji pravda,ale jinak tu procentuelně máme skorio tolik imigrantů jako jinde v Evropě.Jim však vadí právě ten fakt,že to nejsou muslimové,které si tam sami natahali svou blbostí,duševní a morální impotencí,vypočítavostí a domělou tolerancí.

P. Han 5.10.2017 12:06

Re: Je to Váš názor,

Bohužel dávno již tomu. Babiš si koupil Lidovky, ale Čapka mu k tomu nepřibalili.

P. Vandas 5.10.2017 12:05

Brilantní, vážený pane Vlku. Jako ostatně vždy. :-):-):-)

P. Han 5.10.2017 12:04

Re: Otázka je,

Já ji rád čtu. Odedávna. Ale je fakt, že mnohdy vyhání čerta ďáblem.

Ś. Svobodová 5.10.2017 12:02

Re: moc hezky napsáno :-)

Připojuji se.

P. Han 5.10.2017 12:02

Re: Prý chartista Vlk - vypustil prototalitně páchnoucí plk.

Jestli tu píseň zneužili komouši, z ní nedělá totalitní častušku. Tato píseň poprvé zazněla na prknech Osvobozeného (resp. tehdy Spoutaného) divadla v r. 1935. Voskovec, Werich ani Ježek nebyli žádní milicionáři! Zazněla v době, kdy se v Německu a následně v Evropě začal roztahovat Hitler.Ano, byla sociálně laděná, však se také dotyčná hra nazývá Balada z hadrů. Jestli ji opravdu zpívali milicionáři nevím, vy jste jistě pamětníkem. Možná jste ji tenkrát zpíval s nimi. Pokud se ale pamatuji já, tak milicionáři by nic od V+W nevzali do huby, nemluvě o tom, že po většinu trvání komunistického režimu text této písně nebyl vydáván a pan Werich sice nebyl označován za disidenta, ale pořád byl režimu velmi nepohodlný.

Označovat občany za lůzu naopak dělá bolševika z vás. A podezírat někoho z nastolování totality v době, kdy se ji salámovou metodou snažíte nastolit sami, je chucpe.

P. Krešňák 5.10.2017 11:57

Pravda, pravdouci...

...Pane Vlku. A z Malecku si nic nedělejte. Jen nepochopili co jste napsal. Krešňák

J. Hanzal 5.10.2017 11:53

Re: Jedna mínus

To se omlouvám, vůbec jsem si toho překlepu nevšiml. Rusy moc nemusím, tedy vůbec. Ale v mé reakci na příspěvek pana Malovce nijak Rusko nehaním, nebo jo?

J. Hanzal 5.10.2017 11:42

Re: Chcete si popovídat ?

Paní Sylvo víte ono stačí skouknout články o např. AfD, straně paní LePen či straně pana Wilderse kde se to jen hemží těmi nejrůznějšími a nejhrůznějšími -ismy, a to je samozřejmě i u nás např Stop islámu. Toto je to utlačování o kterém oba pánové píší, poněvadž aliam opinionem non licet. Jen my EU víme nejlépe jak se chovat, a vy ostatní buď se přizpůsobíte nebo... to ještě uvidíte.

P. Han 5.10.2017 11:40

Re: Proč lžou veřejnoprávní média chápu, ale proč i soukromá?

NP existoval dávno předtím, než si v LN uvědomili existenci internetu. To, že NP v jisté době začal využívat "technické zázemí" Lidovek, neznamená, že by ho Lidovky převzaly jako svůj titul. Bylo to prostě z důvodu zjednodušení těchto prací. Věřím, že kdyby Lidovky chtěly ovlivňovat redakční politiku NP, Aston by přešel jinam nebo se opět "udělal pro sebe".

M. Valenta 5.10.2017 11:32

Re: Prý chartista Vlk - vypustil prototalitně páchnoucí plk.

Dnes trefa do černého a být Vlkem tak si přes sebe honem něco přehodím. Ne kvůli tomu, že nazí starci nevypadají nejlíp, ale kvůli nachlazení.

S. Vaněček Šauerová 5.10.2017 11:29

Jo, jo.

A kdo že je tou umlčovanou většinou, pane Vaníčku, a v čem přesně že je umlčována ?

S. Vaněček Šauerová 5.10.2017 11:28

Stýská se mu po vládě "všeholidu",

to je přece zřejmé. Napsal jste to hezky, pane Malečku.

P. Vaníček 5.10.2017 11:19

Re: Kecy v kleci.

Sylvo,jste žena-chlap,hermafrodit nebo co a na který WC chodíte? Hupněte do mísy a spláchněte se...............

P. Maleček 5.10.2017 11:13

Prý chartista Vlk - vypustil prototalitně páchnoucí plk.

Myslete si, že jsme jen lůza, že se nás nemusíte bát. Jednou však popadne vás hrůza, až pod okny vám budeme řvát.

Vlku tak přesně tuhle písničku si v 48. a letech následujících zpívali komouští milicionáři a další všemožná lidská, čato svou pronacistickou aktivitu tím maskující lůza, když pod komoušskou taktovkou ničila majetky i životy poctivých podnikatelů či sedláků, skutečných hrdinů bojů proti nacismu ze západní i východní fronty (ty proto, že na rozdíl od Vlkovy rodiny věděli co to je ruský komunismus) a obhájců demokracie, nejen z elitních kruhů, ale i z řad obyčejných občanů.

To, že ji vytahujete v prospěch lůzy dnešní, zas řvoucí dle not nejrůznějších diktátorů typu Zemana, Babiše, Okamury, či Chovance nebo Filipa- alias Falmera a i Duky, snažících se zneužít - ano krize západní demokracie k nastolení jimi řízené totality je nechutné.

A dokazující, ze být signatářem Charty, neznamená mít glejt na kázání o morálce a svobodě. Viz též chartistka Šustrová a její prokomoušské řádění v ÚSTRu. O Vlkovi, zvlášť po tomto ani nemluvě.

To říkám přesto, že nejsem promuslimský vítač či multikulti, genders, LGBT či inkluzo pomatenec. Ale jako z mnohých prototalitního poskoka lámajícího hůl nad zápdní demokracií to ze mě nedělá.