1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

MÉDIA: Nečuchejte jen ke své pudeli

Někdy se člověku v hlavě spojí jedna nová informace s dvěma jinými staršími, jako mně v tomto případě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Čech 2.4.2015 12:39

Kde je příčina?

Důvodem tohoto všeho je skutečnost, že Češi, jako občané, v mnoha případech, doufám, že nikoliv většinově, jsou lidmi, po staletí zvyklými přežívat, nikoliv žít. Zdá se, že dějiny hrdých Čechů skončily s vymřením Přemyslovců, kteří diktovali velké části Evropy svou vůli a tuto dokázali i prosadit. Lidé ztratili hrdost na svou zemi (nedivím se jim, není o co stát) a naučili se velmi rychle podlézat a lézt do zadku větším státům, zejména těm, které o sobě prohlašovaly, že jsou velmocemi a že mají jisté sféry zájmů. Česká kotlina byla od 26.8.1278 vždy ve sféře zájmů někoho a dlužno říci, Češi se ani nesnažili nějak se z toho vymanit. Jak říkám, naučili se lézt do zadků těm, o nichž si mysleli, že jsou mocnými a neskutečným způsobem jim podlézat. A tak slýcháme např. "musel jsem být v KSČ protože ...", "musel jsem dělat to či ono protože...", "museli jsme v\yjadřovat svou lásku k SSSR protože..." atd, atd. Nikoliv. Nikdo nic nemusel a mnoho lidí to i prokázalo. Smůla je, že takovýchto lidí byla menšina. V roce 1938 jsme "museli" uznat mnichovskou dohodu, protože nás zradili spojenci, v roce 1948 "musel" prezident Beneš přijmout demisi ministrů, protože to by lo obvyklé (není to pravda, ústava z roku 1920 říkala něco jiného), v srpnu 1968 "museli" naši představitelé podepsat moskevské protokoly (není to pravda, pan Kriegel je nepodepsal, jenom on nemusel?). V roce 1993 "museli" naši občané strpět vůli několika samozvaných jedinců, kteří v rozporu s ústavními zákony rozbili společný stát. Nic nemuseli. Pouze se zde projevila po několik set let živená zbabělost českých lidí.. Kdosi chytrý kdysi řekl že "národ, který si svou svobodu nedokáže vydobýt vlastní krví, nestojí za to, aby ji měl". A přesně to je ta příčina o které mluvím.

R. Langer 2.4.2015 12:39

Re: Kdo nejde s námi jde proti nám

Hm, a on vás snad někdo nutil, abyste šel konvoji mávat? Nemáte to rád, tak se toho prostě neúčastníte (dnes už nemusíte), s čím máte problém? Že ostatní amíkům zamávají rádi? Až tak vám to vadí? Proč?

M. Salkovsky 2.4.2015 12:38

Re: Kdo nejde s námi jde proti nám

Teatralna je len tvoja latentna tuzba, chudacik.

J. Kavalír 2.4.2015 12:34

Re: Mezinárodní ostuda

Možná vám to nedochází, ale konec války v Evropě vešel v platnost až 9.5.1945 moskevského času, který je oproti středoevropskému posunutý o dvě hodiny. Takže proč by to měli slavit už osmého? Jinak zbytečně prudíte, stejně jako v článku kritizovaní novináři.

J. Šimek 2.4.2015 12:32

Re: Kdo nejde s námi jde proti nám

A co si jako mám  myslet, když máváte bolševickým heslem a mluvíte o teatrálním průjezdu? To není drobně odlišný názor, vy jste tvrdě proti. A tvrdě proti jsou tady komunisti.

R. Langer 2.4.2015 12:27

Re: Je zajímavé

Kdo nesouhlasí demonstrativním průjezdem cizího okupačního vojska, je hrdina. Kdo nesouhlasí s průjezdem svých osvoboditelů a spojenců, se kterými je mimochodem ve stejném obranném paktu, obzvláště potom, kdy tu před ním projížděly pouze ty cizí okupační vojska, je u mě naprostý hňup a idiot. Tož se hlubokomyslně zařaďte dle libosti, koho vlastně chcete doopravdy vítat. V tomto případě máte dokonce tu možnost, že vítat nemusíte nikoho, není to povinné. :-P

J. Kraus 2.4.2015 12:19

Já měl

Já měl nejvíc nahnáno po Astonově úvodníku, v němž vyzýval k vytvoření předjízdy, která by těm obrněncům klestila cestu putinčickými davy. Na ty vojáky by asi nikdo airsoftovou pistolkou nemířil, ti jsou v tom nevinně, ale na ty předjezdce, to by byla jiná. A celé jako stvořené pro konečně pořádný český majdan, placení provokatéři na obou stranách. A že to dobře dopadlo, no, nemalujme čerta na zeď, vše se musí napřed vyzkoušet a rozpohybovat, takříkajíc rekognoskovat terén. Ale obstáli jsme, nebudeme první na řadě a do doby velkého úklidu temní duchové už nebudou mít čas dokončit celé dílo. Media v tomto smyslu dělají dobrou práci, lidi je třeba rozdělit na dvě skupiny. Ty už se zřetelně rýsují, pohleďme třeba na tuto diskusi, kde se objevuje agresivní nenávist a kde vlídná defensiva. Ale stejně, jaké asi měli Američané rozkazy pro případ ozbrojeného napadení? A byli ti viditelní opravdu řadoví vojáci, nebo nějací PR figuranti? Ale málo naplat, ty slavné americké vojenské pochody, zmršené jejich soudobými vojenskými hudbami do rozbředlého nepoznání, umí dnes zahrát postaru, hutně a řízně, už jen ruské vojenské hudby.

V. Horák 2.4.2015 12:06

Mezinárodní ostuda

se nekonala a Vyvadil skončil jak spráskaný pes.Ostuda nastane až 9.května,kdy se v Rusku kvůli Stalinovi slaví konec války o den později než v civilizovaných zemích.To našim lidem tolik milovaný ožralec a ruskobolševických provokatér Milouš dorazí na oslavu rudého cara za nadšeného jásotu  Foldyny,Falmera,Kellera a dalších komoušských kreatur.

J. Bureš 2.4.2015 11:48

Re: Kdo nejde s námi jde proti nám

Já vám ani nevím, kdo návrat vojska na domovskou základnu organizoval a je mi to srdečně jedno. Mě to prostě připadalo teatrální. Vaším problémem však je to, že kdo nemočí stejně jako vy, tak toho titulujete soudruhem. Soudruzi to dělali úplně stejně, jen s malým rozdílem, oni titulovali jinak.

S. Ševeček 2.4.2015 11:45

Re: Bylo to dobrý.

To jako, že se mělo v devadesátém vlítnout na Moskvu?

S. Ševeček 2.4.2015 11:43

Re: Hysterii kolem konvoje

Kterejm - zkuste navrhnout ty, co by to byli schopni a ochotni udělat ... myslíte na brusel?

M. Mikan 2.4.2015 11:30

Re: Kdo nejde s námi jde proti nám

Proč bych měl lhát, když říkáte totéž, co já - že v médiích ztotožnili odpůrce=komunista.

Děkuji za Váš příspěvek p. Šimku. Přesvědčil mě v tom, že mám pravdu. Když někdo vyjádří drobně odlišný názor, ocejchujete ho nejhoršími nadávkami, jaké znáte.

A družit se s Vámi nehodlám. Komunisty sice také silně nesnáším, ale nemám jejich myšlení, jak ho předvádíte vy.

J. Šimek 2.4.2015 11:21

Re: Co novinář, to darebák.

Schýza anonyma.

J. Slanina 2.4.2015 11:21

Re: Co novinář, to darebák.

Já bych zas nepodal ruku žádnému anonymu.

J. Šimek 2.4.2015 11:20

Re: Kdo nejde s námi jde proti nám

Ještě mě poučte, kdo jako ten tiátr organizoval. Média to nebyla, prsili se komouši, jak se budou po miliónech vrhat pod kola kolony a to je tak všechno.

J. Bureš 2.4.2015 11:11

Re: Kdo nejde s námi jde proti nám

Filipy, Ransdorfy, Kováčiky a všechny ostatní komouše mám totálně v pr.deli. Soudruhem nejsem a nikdy jsem nebyl, nejsem Putinofil, ani nejsem placenou pátou kolonou Ruska, které mám notabene rovněž v pr.eli. Jsem přesvědčeným zastáncem členství ČR v NATO. Přesto mi to, co se dělo kolem průjezdu konvoje připadalo teatrální a takové věci já nemám rád. A to pane Šimku chtěl pan Mikan svým příspěvkem říct. Takže dobře čtěte, než začnete soudruhovat.

A. Alda 2.4.2015 10:55

Co novinář, to darebák.

Novináři bych ruku nepodal. Dnes už žádnému.

J. Šimek 2.4.2015 10:50

Re: ...

Nojo, nejste v politice, abyste všem ukázala, jak se to správně dělá. Ale nadávat a nenávidět umíte znamenitě.

J. Šimek 2.4.2015 10:46

Re: Hysterii kolem konvoje

Západ je demokratická euroatlantická civilizace. Cítíte ten rozdíl od proamerickému naladění? A to se oháníte Rudým právem, zvláštní.

J. Šimek 2.4.2015 10:43

Re: Hysterii kolem konvoje

Ne, komunisti jsou prostě parlamentní strana a tak do médií přístup mají. Propaganda byla čistě jejich, ne médií.

P. Švejnoch 2.4.2015 10:41

Re: Je zajímavé

Vaše úvaha je jistě hlubokomyslná a navýsost zajímavá (stejně jako reakce p. Boleslava), nicméně zopakuji otázku:

Jsou-li ti, kteří nesouhlasí s demonstrativním průjezdem cizího vojska, nazýváni kolaboranty, jak lze nazvat ty, kteří tato cizí vojska servilně vítají?

Pokud mi na tuto otázku nedokážete odpovědět, považoval bych za zbytečné, abyste reagoval podobně hlubokomyslně jako poprvé... :-)

J. Šimek 2.4.2015 10:40

Re: Je zajímavé

Už jsme delší dobu v NATO, vy cizí vojsko :o):o):o)

K. Janyška 2.4.2015 10:39

Re: Bylo to dobrý.

Ano, oni, tedy ti, kdož se dostali s civilizací dále, a to jsem i my, se musíme o sebe postarat. Musíme hájit to, co civilizace přinesla. Síly ve světě jsou však příliš velké na to, abychom to zvládli sami. Musíme se přidat k těm civilizovaným více. Musíme, jinak s námi bude zle... Dzp.

J. Šimek 2.4.2015 10:38

Re: Pane Vlku,

Tak jste se měl jít podívat, co ti lidé u cesty konvoje dělají a nekecat tady o nějakých svých pocitech.

J. Šimek 2.4.2015 10:37

Re: Mám ráda články pana Vlka,

Ne paní Svobodová, média se obecně řídí tím, že dávají slovo parlamentním stranám a komunisti toho využili k propagandě. Takže s tou pitomostí opatrně.

J. Šimek 2.4.2015 10:35

Re: Mám ráda články pana Vlka,

Jo, odpůrci, reprezentovaní KSČm mají 15%.

J. Šimek 2.4.2015 10:33

Re: Kdo nejde s námi jde proti nám

To tady lžete?

V médiích soudruh filip, Ransdorf, Kováčik a další urputně přesvědčovali národ, že vedou odpůrce NATO, okupačního konvoje, který přijíždí zastrašit obyvatelstvo ČR, že jich je mezi lidmi většina a že teď nám předvedou, jak nedovolí konvoji projet, že jich budou plné ulice.

A výsledek známe - komunisti jsou líné vši, které do ulic už nedostanou nikoho a profláknutí lháři, kteří předvedli, jaký je rozdíl mezi jejich slovy a fakty.

Takže se už snažíte marně, soudruhu.

M. Mikan 2.4.2015 10:18

Kdo nejde s námi jde proti nám

Médiím se podařila hlavně jedna věc - přesvědčit většinu lidí, že komu se nelíbí tento teatrální průjezd, tak musí být bolševik placený Moskvou (jen neřekli jestli v rublech nebo dolarech). Proto se stáhli i ti, kterým se nelíbilo toto nesmyslné divadlo, komu to připomínalo vojenské přehlídky k 7. listopadu, lidi, kterým je jakákoliv demonstrace síly nepříjemná.

Proč mají Češi pořád pod kůží, že kdo nejde s námi, jde proti nám?

J. Boleslav 2.4.2015 10:14

Re: ...

...snah...

J. Boleslav 2.4.2015 10:13

Re: Mám ráda články pana Vlka,

V žádných volbách mnoho let zpět nebyla otázka naší zahraničně-politické orientace nastolována, protože je dávno dána. Teď bolševičtí a jiní kolaboranti s touto kartou přišli a dostali šeredně na pr.el. Uvidíme, kolik partají kromě komančů si po tomto fiasku dovolí ji znovu při volbách otevírat.