21.6.2024 | Svátek má Alois


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Honza ze Žižkova 24.3.2006 16:11

Re: Re: Re: Re: Re: Za čí peníze?

Ještě nevím, jestli bych si je nechal na stará kolena nebo je prohýřil s lehkými děvčaty. Hlavně bych rád, abych neplatil všechno, na co si někdo ukáže: hroby vojákům Wehrmacht, památník v Letech, zeď v Matiční, její zbourání, sociální dávky pro kdekoho...
Buvol 24.3.2006 12:05

Re: Namísto žvanění, komentování, úvah blbých i chytrolínských

Za moje taky ne! Běžte s tím do prd*le!
olaf 24.3.2006 13:57

Ano souhlasím, ale za peníze těch

co je do toho světa poslali (raději nebudu komentovat za jakým účelem je do světa poslali). Mj. USA si svoje "zaměstnance šíření demokracie" také vozí domů.
Jenda 24.3.2006 16:39

Re: Namísto žvanění, komentování, úvah blbých i chytrolínských

Ony ty kostricky nekde v nejakem klidnem koute spocivaly, nez se nekomu hodilo je vyhrabat a pozadovat vybudovani specialniho hrbitova. Kdyz si je za svoje vyhrabali tak at si je odvezou nebo za svy zahrabou. Az budete potrebovat pohrbit nektereho z rodicu tak vam misto na hrbitove zadara taky nikdo neda.
PPP 24.3.2006 11:39

pomník

Nakonec se pozůstatky budou muset pohřbít. Jenže jaký poník postavit? Truclící holubička nad mrtvým holoubkem, není vhodná pro hrdiny ve zbrani. Klasická socha vojáka ve slušivé uniformě SS s pravicí vztyčenou k poslednímu pozdravu, by asi narazila na zákon. Vhodná je nějaká zbraň. Takový samohybný kanon Feŕdinand je dostatečně monumentální, ale na Čechy s kanónem není příliš historické. To spíš plamenomet z Lidic nebo Ploštiny. Ale postavte na sokl plamenomet. Vždyť vypadá jako zahradní postřikovač. Tak nevím. Snad něco napadne intelektuálního Klauna Parafína u Vodičky.
jepice 24.3.2006 13:17

Re: pomník

Možná by stačil obyčejný kříž. V létě jsme byli v Normandii a navštívili jsme /kromě památníků k poctě padlých spojeneckých vojáků/ i hřbitov padlých Němců. Podle dat to ve veliké většině byli osmnáctiletí a devatenáctiletí kluci. Francouzi jim dopřáli důstojné místo posledního odpočinku.
Stredocech 24.3.2006 13:28

Re: pomník

Když už to chcete vědět, co tam postavit, uvedu příklad Rakouska. V kdejaké vesnici tam najdete pomník ve tvaru desky, na níž je kříž (válečný, asi jako na německých letedlech z WW1) a pak jen dvě časová období (1914-1918) a (1939-1945) a u nich jména. Takovýchto památníků jsem viděl několik, podobaly se navzájem
Připadá mi to rozumné a vhodné.
 
Marat 24.3.2006 10:47

Podívejte se na sebe!

Snad víte že Sověti plánovali obsadit celou Europu.Naštěstí k tomu nedošlo.Víte také že Čsl. armáda měla dorazit v prvém sledu až do Francie? Živích vojáku by tu tůru přežilo málo a na konci by šli za těmi co nedošli.Buď do jam a nebo by je sovětská armáda nechal hnít na povrchu,jak to dělali s vojáky nepřátelskými a svými.Jak by se vám líbilo,nebo těm kteří do té války kterou sověti plánovali nemuseli jít  aby se s těmi padlími vojáky,kteří na rozdíl od vás museli jít,aby se o těch padlích psalo,tak jak vy píšete o těch Německých vojácích? Před časem jsem četl,že ač tady často píšete o hrdinsví Čsl.legionářu na Sibíři,že na hroby těch Čsl. hrdinu nepěkně ser...! Nikdo se prý o ty zanedbané hroby nestará.Rusoové na to kadí a češi také ač by místo  těch "vlasteneckých" dojáku by se češi měli postarat o důstojné hroby svých hrdinu.Jenže je snadnější psát vlastenecké dojáky,jak dělat co se sluší.
Drtivá většína z vás jste produkty komunistuických škol a komunistické propagandy. Proto ty nenávistné výlevy na Němce.Měli by ste být k jíným i k Němcum tak slušní,jak chcete aby byli jiní slušní k vám.Vždyť zejména posledních šedesát let vám vzalo právo pořád plivat na Němce.Račte také číst zážitky Čsl. politických vězňu,jaké mají zážitky s Čsl. kriminálu a lágru. Vedle zločinu estebáku blednou i zločiny gestapáku.O zločinech Čsl. komunistickcý estebáku a bachařu se po vymiškované psudorevoluci rozlehlo obrovské ticho.Někdy před třiceti roky vydal prof. Kratochvíl trilogií "Žalují".Alespoň tu by ste si měli přečíst.Po vymiškované pseudorevoluci díky nemravovi Havlovi se o komunistických zločinech rozlehlo ticho.Takže Češi nejsou ani o chloupek lepší,jak ti nenávidění Němci ! Tak se mírněte v šovinistických výlevech.
hans hase 24.3.2006 10:57

Mno, tak jste nam tu nakladl slova

ve smysl ten, ze CZ vlada sere na hroby legionaru a ze Cesi nejsou lepsi nezli Nemci.
Souhlasim s Vami, ze jeden narod neni apriori lepsi nezli narod jiny.
A ted prosim neco k clanku.
Pac a pusu.
jepice 24.3.2006 11:00

Re: Podívejte se na sebe!

"Po vymiškované pseudorevoluci díky nemravovi Havlovi se o komunistických zločinech rozlehlo ticho"
Ještěže se to všechno stihlo vyslovit předtím.
Buvol 24.3.2006 11:27

Mírnit ve svých výlevech,

ve vašem případě spíše výmětech, byste se měl především vy! Blábolíte o něčem, co se nikdy nestalo (sovětská okupace celé Evropy) a ještě jste tak drzý, že to srovnáváte se skutečností - německou okupací celé Evropy, která trvala bez mála šest let, přinesla spoustu neštěstí a byla de facto prapříčinou všech těch civilizačních odchylek ve východní Evropě v dalších desetiletích! Jste hlupák a zasloužil byste pár facek, kdyby se někomu chtělo se s vámi špinit ....
vosatko 24.3.2006 11:49

Re: Mírnit ve svých výlevech,

bolsevicka okupace vychodni Evropy trvala 40 let. Komunisti zabili vice nevinnych lidi nez nacisti.
Buvol 24.3.2006 11:55

Re: Re: Mírnit ve svých výlevech,

Zkuste si odpovědět na otázku, jest-li by k "bolševické okupaci vychodni Evropy" došlo, nebýt německé agrese ....
vosatko 24.3.2006 12:02

Re: Re: Re: Mírnit ve svých výlevech,

bestialni zverstva zacala na uzemi byvaleho SSSR hned po VRSR. Nejdriv ohrozoval Evropu bolsevicky teror. Nacisti prisli k moci az v r. 1933. To uz komunisti povrazdili miliony nevinnych lidi. Nejen z politickych duvodu. Etnicke cistky, napr. vyhubeni 12 mil.Ukrajincu, byly beznymi metodami bolseviku. U nich se Hitler ucil.
Buvol 24.3.2006 12:10

Re: Re: Re: Re: Mírnit ve svých výlevech,

O to se zde nejedná! Jedná se o to, jestli máme na našem území pohřbívat německé nacistivké vrahouny, když mnoho jejich obětí často nemá a nikdy nebude mít svůj hrob!
olaf 24.3.2006 13:39

Prosím přečtěte si to po sobě (a nemyslím kontrolu pravopisu)

Až si to přečtete, tak se zamyslete - co jste vlastně napsal. Plkáte (a to se vyjadřuji velmi decentně).
ad obsazení evropy Ruskem - máte něco k věci, nebo jen fabulujete (což platí pro skoro vše)?
ad První sled - vždy je někdo v prvním sledu, vždy jsou tzv. obětované části odřadu na krytí operací ...
ad hroby legionářů - myslíte, že to ty mrtvé zajímá a živým to pomůže?
ad komunistická propaganda - a vy jste žil v té době na Marsu?
ad slušnost k Němcům? - a oni se nám už konečně omluvili???
ad političtí vězni - kdo z vaší rodiny byl (případně zemřel) ve vyhlazovacím lágru, kdo byl v "obyčejném" koncentráku, kdo byl totálně nasazen, na kom byly prováděny "výzkumy"
Nu prostě z vašich názorů nemám dobrý pocit a dávám vám pár otázek.
Zivouci 24.3.2006 14:59

Okupanti

Okupanti cizi zeme mohou vykoupit svoji vinu jen tak, ze okupovanou zemi pohnoji svymi mrtvolami. Proto je jedine spravnym resenim ty mrtvoly zaorat!
jepice 24.3.2006 10:39

Ten Kojzar

je infekční.
vocílka 24.3.2006 10:14

Zřejmě nejsprávnější by bylo pozůstatky vojáků předat jejich pozůstalým,

kteří by jistě rádi měli svého příbuzného pohřbeného doma.
hans hase 24.3.2006 10:54

Re: Zřejmě nejsprávnější by bylo pozůstatky vojáků předat jejich pozůstalým,

Amen!
Insider 24.3.2006 9:38

Jo Hoffman

Taky jsem to slyšel onehdy ráno a měl jsem po náladě. Elektronická média ovládá banda nafoukaných pravdoláskydržitelů. V dubnu vyleze z díry Havel a rozjede ostrou kampaň pro zelené, nový to objev "čistých".
Buvol 24.3.2006 9:28

Já bych to dal na zahradu expresidenta Havla

a přidal bych k tomu odpad, co nám sem dnes Němci vozí ....
PPP 24.3.2006 8:57

omluva

Což takhle omluvit se za padlé a nedůstojně pohřbené nadlidi. Omluvy by mohl shromažďovat intelektuální Klaun Parafín někde U Vodičky.
Šnek 24.3.2006 8:26

Kde byli doposud?

Bezesporu se mrtvoly něměckých vojáků, které dnes leží v ústecké fabrice, nepovalovaly někde jen tak. Proč by se buď nemohly vratit tam, kde šedesát let byly a nebo proč by neměly být převezeny do rodné země? Ne že by všichni museli kdysi být váleční zločinci, ale těžko kdo najde v Čechách člověka, který by po nich truchlil.
MK 24.3.2006 8:20

***

Vojáci Wehrmacht neboli branné moci byli především řadoví němečtí občané, kteří do armády narukovali, protože  podle říšského branného zákona MUSELI, válka už je taková. Měli jenom tu smůlu, že se narodili ve špatnou dobu na špatném místě. V Německu za Hitlera nebyli fašisté (ti byli v Itálii), ale nacisté, neboť zde byl v letech 1933-45 u moci nacionálně-socialistický režim pod vedením NSDAP. Tto si někteří přispěvatelé pletou, protože před r.´89 režim u nás záměrně mluvil o německém fašismu, právě kvůli tomu slovu socialismus.
Karel 24.3.2006 10:27

Re: ***

No, smůlu měli, ale to je nezbavuje zodpovědnosti za svoje činy. Doufám, že si je Němci odvezou.
BuBu 24.3.2006 8:10

Plácám, plácáš, plácáme

Nevím, kde bere ČR (neboli státní instituce) to přesvědčení, že lid český, dlouhá léta krmený bolševickými "žvejky", že chce Hofmanovo (rádoby-chytré) plácání posluchat dál. . .
Já to vidím už léta jinak.
Mě každý den akorát tak zkazí snídani - chtělo by to střídat !!!
tojuska 24.3.2006 8:05

Pane Blaho,

kritizujete Ivana Hoffmana, že je nechutný, když obviňuje Igora Němce, že kvůli jeho přemrštěným finančním požadavkům zkrachoval plán pohřbení německých vojáků na hřbitově v Praze-Strašnicích. Nikde ale jasně neuvádíte, zda je Hoffmanovo tvrzení pravdivé nebo ne. Jak je to tedy??
Skepticus Maximus 24.3.2006 7:55

Mám neodbytný pocit,

že by někdo měl zakoupit kanystr benzínu a škrtnout sirkou jako se to dělá s jiným dovezeným odpadem z Reichu :-)
Igor 24.3.2006 10:10

Re: Mám neodbytný pocit,

Německý odpad na české území dováží poctivý podnikatel z Čech, což se   o exhumovaných torzech říci nedá. O poctivých úmyslech Igora Němce, nebo o státní mašinérii nelze ani pochybovat. Váš neodbytný pocit se ubírá nesprávným směrem.