21.6.2024 | Svátek má Alois


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Mysch 24.3.2006 15:38

dotaz

o ktereho tehdejsiho ivana hoffmana se jedna?
kolem toho osmasedesatyho se to v politice a novinach hoffmany jen hemzilo. na obou kridlech.
co delal tenkrat tenhle ivan hoffman?
jak uz nazev napovida, jedna se o dotaz a nic jineho.
jepice 24.3.2006 15:46

Re: dotaz

Nejspíš byl na střední škole, protože mu bylo 16.
Mysch 24.3.2006 15:51

tak proč ho komunisti tak nenáviděli?

jepice 24.3.2006 16:04

Re: tak proč ho komunisti tak nenáviděli?

Byl drzý a zpíval písničky, které mu komunističtí cenzoři neschválili. Pravda, žádný velký zpěvák to nebyl, ale kuráž měl. Právě ta kuráž chyběla mnoha lidem, co mu tady dnes nadávají. Kdyby odvaha  v sedmdesátých a osmdesátých letech nebyla tak vzácné zboží, nebylo by tu teď tolik zakomplexovanosti a nenávisti.
Mysch 24.3.2006 16:15

o.k.

tedy neco jako jaroslav hutka, nebo vlasta tresnak?
jepice 24.3.2006 16:39

Re: o.k.

Nevím, jestli to úplně sedí, Hoffman nikdy neodešel z Československa, v emigraci /v Čechách/ zůstal až za Mečiara.
Jenda 24.3.2006 16:44

Re: Re: tak proč ho komunisti tak nenáviděli?

V sestnacti je vetsina lidi drzych a zpiva co je napadne. Vetsinu to prejde jakmile se musi starat aspon o to aby nakrmili sebe, zbytek kdyz prijdou deti. Tenhle odvazny mlady muz to asi nestihl.
Mysch 24.3.2006 13:29

no, stanovisko deutsche kriegsgräberfürsorge

si nemciny znali mohou precist zde:
 krivaky a podrazaky ze sumavskeho koutku upozornuji, ze toto neni nic jineho nez odkaz na stranky tohoto spolku.
ok 24.3.2006 14:16

Re: no, stanovisko deutsche kriegsgräberfürsorge

Zajimave. V ceskych mediich nebylo ani slovo o tom, ze to zrejme nepovolili pamatkari (=stary evangelicky hrbitov), coz je dost zasadni informace.
Hlavni argument spolku pro "vykopavky" je identifikace pro pribuzne padlych (dodatecna identifikace nezvestnych - to asi ma opravdu nejaky smysl) a otvirani valecnych hrobu hledaci vojenske techniky a prekupniky vojenskych trofeji (nevim, jak caste je to v Cechach, myslim ze v Cechach je to minimalni problem, ovsem na takove Dukle...). 
O tom ceska media ani slovo.
VladaPing 24.3.2006 12:58

Zajímavé...Úcta k mrtvým asi nebude v české kotlině příliš rozšířena....

Koneckonců, popel Slánského a jeho "spoluspiklenců" byl použit k posypu zledovatělé vozovky StBáky, kteří jej převáželi.
A, celkem v tichosti proběhla tiskem zpráva, že na hřbitově v Dejvicích jsou uloženy v hromadném hrobě společně ostatky Kubiše, Gabčíka spolu s Čurdou (Jerhotem) a, dokonce i K. H. Frankem.
123 24.3.2006 13:04

Re: Zajímavé...Úcta k mrtvým asi nebude v české kotlině příliš rozšířena....

Uz jsem zaregistroval dodatecnou uklidnujici zpravu, ze Frank lezi v jine vrstve nez odbojari. Muzeme se v klidu vratit ke knedlo-veprove.
Skepticus Maximus 24.3.2006 15:52

Alespoň jim byl spolusoudruh Slánský po smrti užitečný :-)

Sam Křepelka 24.3.2006 12:35

němci to vyřeší

Němci problém ostatků jejich vojáků urychleně vyřeší. Asi tak stejně, jako jejich odpadky u nás. Zaplatíme to mi !
123 24.3.2006 12:34

Jsem take nechutny

a nepochopil jsem v cem tkvi ty Hoffmanovy nechutnosti. Asi ze rekl pravdu. Odnasim si pouceni, ze chutny je I. Nemec (pro mne jiz leta symbol toho nejspinavejsiho korytarstvi, viz kauza spekulativni registrace znacek svetovych firem v CR). Dale je chutne davat na jednu uroven lidske pozustatky a komunalni odpad, je chutne nenavidet pozustatky lidi, kteri umreli pred sedesati lety, je chutne zkoumat zda pozustatky clenu skupiny Anthropoid jsou v masovem hrobe o dostatecny pocet vrstev nize nez Karl Hermann Frank, je chutne badat jak velkym kusem rohu zasahoval veprin do uzemi kde kdysi umreli lide v mnohem horsich podminkach nez ziji ti vepri. Predem souhlasim ze jsem ignorant, blb, kreten, nepochopil jsem princip a pod. Vsechno lepsi nez tahle ceska zapskla malost. Hloupe verim, ze jsme zodpovedni za sve chovani, ne za chovani tech druhych. Ale jak vidno s minulosti se srovname asi jedine tim, ze taky umreme. Zivi se zacali mezi sebou handrkovat a mrtvym to uz je uplne fuk. Zivi kriceli o spatnosti mrtvych a byli sami pritom naplneni nenavisti.  Doufam, ze se tohoto "otevreneho hrobu" ujme ministerstvo kultury a spolu s nemeckou stranou dohodne nejake dustojne reseni. Jde o kulturnost naroda nikoliv o nechutnost jedince.  Jo a  poslouchat Hoffmanovy uvahy zakon neuklada.
hans hase 24.3.2006 12:45

Re: Jsem take nechutny

Doufam, ze se kauzy ujme ministerstvo vnitra a zajisti predani ostatku pribuznym.
Alternativne muzete vypsat DOBROVOLNOU sbirku na pohrbeni onech ostatku na libovolnem miste.
Poslouchat Hoffmanovy blaboly zakon neuklada, ovsem uklada povinnost platit Hoffmanova zamestnavatele z me kapsy.
Pac a pusu
123 24.3.2006 12:49

Re: Re: Jsem take nechutny

Lidska velkorysost mi vzdy imponovala.
hans hase 24.3.2006 13:19

Lidska velkorysost

je jiste ohromna vec.
Lze ji obdivovat, nelze ji vyzadovat.
123 24.3.2006 13:28

Re: Lidska velkorysost

Ani ji nevyzaduju ba ani neocekavam.
Buvol 24.3.2006 13:30

Re: Re: Lidska velkorysost

Hlavně abyste ji dokázal odlišit od neinformovanosti ....
123 24.3.2006 13:55

Re: Re: Re: Lidska velkorysost

Diky za eufemismus. Ale radsi budu blbej (neinformovany) nez psat, ze ty kosti by se mely podpalit, odvezt do Nemecka s odpadem a pod.
hans hase 24.3.2006 15:27

Re: Re: Re: Re: Lidska velkorysost

pak ovsem Vas komentar patri jinam.
Ja jsem pro dustojne pohrbeni onech ostatku budto v rajchu za penize Spolkove vlady anebo v CR za penize ziskane dobrovolnou sbirkou.
O odpadu nepadlo ani slovo, racej si velkoryse vsimnout.
Pa.
123 24.3.2006 16:24

Re: Re: Re: Re: Re: Lidska velkorysost

No kdyz jsme oba pro dustojne pohrbeni tak to se v tom hlavnim shodujeme. Preju prijemny vikend.
Čumil 24.3.2006 12:26

Hm - Blaha, Hoffmann, Němec a kolik stovek dalších Němců v krabicích -

to opravdu nemůže skončit dobře...
Taraszátaras 24.3.2006 11:47

Namísto žvanění, komentování, úvah blbých i chytrolínských

by bylo nejrozumnější najít klidný kout hřbitova, vykopat hrob, kosti tam uložit a vztyčit pomník. Za státní peníze a bez řečí.
dvd 24.3.2006 11:57

Za čí peníze?

Za moje tedy ne!
Tarszátaras 24.3.2006 12:25

Re: Za čí peníze?

Z Vašich peněz byly sanovány banky (min. 500 mld.), zaplacena sekyra po Železném, vojáčci dostali letadýlka, byly prošustrovány biliony v privatizaci. Myslím, že těch pár halířů už Vás nevytrhne. Ale asi dáváte přednost nenávisti až za hrob. Čech, když zrovna není drcen botou okupanta, je velmi nenávistné zvíře. V tom druhém případě naopak velmi podělaný tvor.
Buvol 24.3.2006 12:30

Re: Re: Za čí peníze?

Nemáte náhodou horečku? Že by ptačí chřipka?
123 24.3.2006 12:42

Re: Re: Za čí peníze?

A to je prave vyzva mit i takove lidi rad :-). Souhlasim s Tarszatarasem a za DVD tu castku klidne zaplatim. Taky si myslim, ze obcas jde o vic nez o potistene papirky. DVD si pak bude moci za ustrenou castku zajit do Mekace a prozit nefalsovane lidske stesti.
Honza ze Žižkova 24.3.2006 14:01

Re: Re: Re: Za čí peníze?

Můžete si nás pár přidat. Když jste tak velkorysý, co kdybyste to zatáh celý?
123 24.3.2006 14:25

Re: Re: Re: Re: Za čí peníze?

No klidne bych to zaplatil ale tolik penez nemam. Jen pro zajimavost, co by jste udelal s penezi, ktere by jste tak usetril? Rekneme, ze  to na jednoho vyjde tak mezi 1 a 10 Kc.