9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
c 6.5.2009 10:33

Re: VUML pro pomýlené novináře

VUML = Večerní univerzita ML

karel 6.5.2009 10:28

Re: Článek logicky uvažujícího člověka

Můj pes, je mnohem inteligentnější, než ti blábolové co se tady rozohňují, nad zvráceností novinářů.

M. Zima 6.5.2009 10:28

S jakým doručením, jde o blokádu IP a text na NP.

Karel 6.5.2009 10:24

Re: Mnoho ze současného poplyšového vývoje jsem očekával,

Naprosto souhlasím a také se to týká Novinek na internetu, velký kus zpravodajství zaujímají a to "denně" zprávy o osobách, zejména o paní a dívkách lehkých mravů, co to je ?Řeknete, tak to nečti, ano,  já to nečtu, ale co to je za nabídku?

karel 6.5.2009 10:24

Re: Článek logicky uvažujícího člověka

Ne, Já!

Vítek 6.5.2009 10:18

Re: Článek logicky uvažujícího člověka

to vám napsal Váš pes?

Nestranný pozorovatel 6.5.2009 10:17

VUML pro pomýlené novináře

"A trestat novináře? To v každém případě. Trest musí být tvrdý, adekvátní prohřešku a škodě, která byla spáchána. Musí také umožnit nápravu. Tedy - žádné pokuty, ale třeba studium odborné literatury s následným testem. Informací přece není nikdy dost."

Připomínám, že pro pomýlené komunisty, kteří byli proti vstupu spojeneckých vojsk do Československa v roce 1968, byl zorganizován VUML (vysoké učení marxismu leninismu). Informací přece není nikdy dost.

karel 6.5.2009 10:10

Re: nechte dělníky řídit podniky,

Nemachruj Kulombus, autobus.Zase jeden angličák.

Kolombo 6.5.2009 10:06

Re: nechte dělníky řídit podniky,

Opravdu myslíte, že je v zájmu vědy "bojovat" proti uhlíku? A na globální úrovni? Nechte to na každém jednotlivci. Kdo se bojí oteplení, ať bojuje, kdo se na teplo těší, bojovat nebude. Simple, dear Watson!

karel 6.5.2009 10:06

Re: Taky to

Ty vrahu!

karel 6.5.2009 10:03

Re: Článek logicky uvažujícího člověka

To Já, já bysem zakázal fšecko. Novyny,televysy, internet.To by pak bila pohoďyčka.A hlavě bysem natahnul ostnatej dráth kolem hranic.Jako ochranu proti nepřátelský, imperyastilycký propagaci. Čest!

Kolombo 6.5.2009 10:03

Taky to

tak vidím - mnozí novináři nevědí vůbec nic o tom, o čem píší, a když tak leda na úrovni článku z konkurenčního bulvárního plátku.  Dnes sice existuje mnoho "zdrojů", ale odlišit  v nich skutečné informace od balastu je práce pro vraha.

MGM 6.5.2009 9:58

Re: nechte dělníky řídit podniky,

Přesně! Pokud ale umíte rozeznat, kdo je a kdo není vědec! ;-)

MGM 6.5.2009 9:51

Re: Mnoho ze současného poplyšového vývoje jsem očekával,

Nestrefil jste se. Nebydlím na vesnici a mám k dispozici vysílání snad čtyřiceti stanic. V podstatě je mi to jedno, protože jich sleduji asi pět, ale ČT, Nova, Prima apod. to nejsou. Nicméně o tom, jaké zprávy lidé sledují ze svého okolí a okolí své rodiny mám. Tudíž když mluvím o většině, nemyslím tím většinu podle hustoty osídlení, nýbrž "většinu" obyvatelstva. Samosebou jsem chtěl naznačit, že většina obyvatelstva nedosahuje intelektuální úrovně, kdy si dokáže zmanipulované informace roztřídit a trvá na tom, že "je to pravda, protože to v televizi (v rádiu) říkali". Ta většina obyvatelstva totiž saje informace právě odtud (jsou to přece zprávy předávané česky). Jak už jsem napsal v jiných odpovědích, vyplachování mozků od soukromých médií mi VADÍ, ale nepodílím se na nich, nefinancuji je. Veřejnoprávní bulvár jsem ale donucen financovat formou daní (nazvaný poplatek), neboli na tohle lumpárnu přispívám a finančně ji podporuji. A to mi VADÍ mnohem více. Je to už jasné?

Vítek 6.5.2009 9:49

Článek logicky uvažujícího člověka

naši novináři začínají být nebo už jsou poovl,kteří mají za úkol vyvolávat hysterii a zvýšit čtenost jejich plátků. Z 90% všech článků se stává bulvár. V mnoha případech bych je žaloval za šíření poplašných zpráv a potrestal je. Já osobně bych zákon ještě zpřísnil a nedovolil novinářům šířit klamstva a hysterii mezi lidmi. Dobře to udělali třeba Slováci.

pteryx 6.5.2009 9:46

nechte dělníky řídit podniky,

oni tomu nejlépe rozumí. Nějací vědci nebudou panu Drábkovi do řízení planety se svými trapnými klimatickými modely kecat, protože on ví přece všechno nejlépe, on je ze všech nejchytřejší. Už nikdy žádnou vědu!!! Pryč s tím hnusným spiknutím proti kapitalismu volné soutěže !!!

MGM 6.5.2009 9:37

Re: Mnoho ze současného poplyšového vývoje jsem očekával,

Zase píšete nesmysly. O tom, že pro nějaké zboží se bude investovat do reklamy, o tom rozhoduje vedení firmy, která reklamu zadává. Na to jako spotřebitel tohoto zboží nemáte vliv. Pokud si ho koupíte, zaplatíte i reklamu. Jaká to ale reklama bude záleží na firmě podle nabídek reklam, které obdrží, případně na tom, co jí její mediální odborníci doporučí. Tak to může být bilbord u dálnice nebo obrázek v novinách nebo třeba spot v televizi. Když se televizi podaří přesvědčit zadavatele reklamy, aby jí dal zakázku, pak vám za to odvysílá třeba vašimi dětmi (vnuky?) oblíbeného Vinnetoua, pokud  neuspěje, budou se muset spokojit třeba s Bellou a Sebastiánem. Takže nemějte péči, že ušetříte za zboží, když budete platit poplatek z televizního a rozhlasového vysílání. Takhle to ve světě opravdu nechodí.

MGM 6.5.2009 9:26

Re: Mnoho ze současného poplyšového vývoje jsem očekával,

"Takže v čem konkrétně je privátní TV lepší ?"

Financuje si svoje odporné "zprávy" ze svých zdrojů. A ne z daní!

karel 6.5.2009 9:25

Re: Lájoš B(lb)?

Hele, Lájoš, tak nyní jsem rozpolcený.Ale, stejně se zase ukaž na buňce.Ty jsi byl vždy, takový aktivní, tak už přijď. Čest!

MGM 6.5.2009 9:23

Re: Mnoho ze současného poplyšového vývoje jsem očekával,

"žádný novinář nezajistil to, že například z koloťuka Standy Grosse se stal zázračný investor, který byl sice křišťálovější než křišťál, ale kolik vrcholných politiků zbohatlo přes noc o téměž 100M "

A toto je co? Chápete vůbec smysl vámi napsaného textu? A ty články "z nejblbějších bulvárů", to neustálé vymývání mozků, to podle vás není lumpárna?

kája 6.5.2009 9:23

Výborně, pane Drábku!

Už druhý perfektní článek během dvou dnů (včera o Havlovi a Hnutí Duha;-()!

Proto noviny už několik let nekupuji, to nejnutnější se dozvím na internetu a  komentáře a úvahy k zamyšlení mi stejně dnešní mlamlojové z VolksZeitungen a z Junge Fronte heute nenabízejí. Poslouchám ČR6, tam se občas člověk něco dozví, dál čtu blogy - hlavně Šumaváka - poslední články na tomto blogu nabízejí duševní potravu na dlouho, je o čem přemýšlet!

Mimochodem, asi nejsem sám a myslím, že čtenářský nezájem pociťují vydavatelé novin markantně, ale podle mne už není cesty zpět. Vyprázdněností a bulvarizací článků odvykli novináře čtenáře myslit a  trochu namáhat mozkové závity.

Z totáče si pamatuji termín "internacionalizace" - nesmělo se mluvit o českém státu, národu, byli jsme jedna socialistická rodina. A dnes, najdete někde v tisku (natož ve škole) zmínku o lásce k vlasti, o vlastenectví - je to jako bych psal nějaké neslušné slovo, vždyť teĎ patříme do Evropy (asi jsme před sto lety byli někde jinde) a brzy se rozplyneme v euregionech.Dnes jsem na sídlišti opět vyvěsil český praporek, ale budu zase jediný.

A to samé se týká rodiny, dnes se nedočtete o tom, že mít rodinu, vychovat děti, je správné  - pro  budoucnost rodičů, pro pokračování generací, ale i pro český stát - to by bylo politicky nekorektní, lépe je napsat článek o tom, jak se brali dva T (viz Reflex tento týden - to jsem zase naletěl, přeci jen jsem si číslo koupil kvůli Nohavicovi a měl jsem to v barvě na pět stran).To určitě většinu běžné populace moc zajímá:-( Takže jsme tam, kde jsme byli? Možná hůř, Velký bratr už má naše údaje k dispozici v Praze i v tramvaji (opencard), v lékárně (za chvíli), bude nám moci legálně kdykoliv vlézt i do baráku (po schválení novely zákona o ovzduší) - vize Bradburyho se naplňují.

Jiřik 6.5.2009 9:17

Re: Mnoho ze současného poplyšového vývoje jsem očekával,

Většina obyvatel ČR bydlí ve městech, pane kolego. Ze zbývající menšiny mnozí mají satelity, obecní kabelovku nebo IPTV. Těch, kdo jako Vy je odkázán jen na terrestrické vysílání, NENÍ většina.

Mimochodem, výplach mozků od reklamou štědře placených komerčních médií berete a jemu se poddáváte, nicméně jiný úhel pohledu od veřejnoprávní ne? Nepopíráte sám sebe, když podvědomě berete jeden jediný názor za správný a ty jiné - nekomerčně placené - nemají právo existovat?

Lájoš B. 6.5.2009 9:16

Re: Autor lže a hraje si na kádrováka.

Nemyslím, ale určitě se to nedá přehlédnout. A o tom to je.

Lájoš B. 6.5.2009 9:14

Re: Pane Drábek,

Speciálně to chci vidět u metropolitních sítí, kde jsou desetitisíce klientů za jednou veřejnou IP. To bude fuška s doručením, že ?

Lájoš B. 6.5.2009 9:12

Re: Jde o český systém, v Česku

No a to převzetí cizího článku Neffem je z cenzorského hlediska co a pro koho ? Neff a zmínění tajemní jemu podobní tím podporují nějakého vnitřního nebo vnějšího nepřítele státu ?

Lájoš B. 6.5.2009 9:07

Re: Mnoho ze současného poplyšového vývoje jsem očekával,

Ušetříce koncesionářský poplatek a zaplatíte ho v ceně zboží povýšené o cenu reklam na privátních TV.

Fakt to máte v hlavě srovnaný.

M. Zima 6.5.2009 9:02

Pane Drábek,

místo tohoto článku jste se měl spíše zeptat p. Neffa, jak to je s tím cvičením "obrany před zahraničními a diversními IP's", ať nám předvede text, který na zablokovanou IP pošle oznámení, že "diskutující není vzhledem k rasistickému a pornografickému obsahu příspěvku žádoucí". To vše mají demokraté již připraveno a vyzkoušeno.

Lájoš B. 6.5.2009 9:02

Re: Mnoho ze současného poplyšového vývoje jsem očekával,

Na omylu jste hlavně Vy. Proč reagujete na něco, co jsem vůbec nenapsal ? Kde píšu slovíčko o suplování novinářů za kohokoliv ?

V článku není žádný výčet lumpáren novinářů, tam jsou titulky z nejblbějších bulvárů a snaha mydlit novináře za globální oteplování.

Wlasta 6.5.2009 9:01

Re: Poptávka vytvořila nabídku

nevím jak Vy, ale já si posledních 15 let kupuji každý den jiné noviny, ale nikdy Blesk a jemu podobný škvár. Za těch 15 let šla úroveň novin rapidně dolu a systematicky se přiblížuje tomu bulváru. Rád bych si přečetl kvalitní analýzu politické situace ve státě oproštěnou od "koho chleba jíš toho píseň zpívej", nebo hodnocení ekonomiky bez skrytých i zjevných reklam, ale prozraďte kde?

Pokud by měla platit Vaše první věta tak musím souhlasit s tím, že děvky na E55 mají čest, ale i novináři z bulváru jsou čestnější než ostatní novináři "hlídací psi demokracie".

Aleš 6.5.2009 8:59

demokracie

 a svoboda,  nezávislé a svobodné informace- to se zdá nepotřebujeme, přítelé starých pořídků