21.5.2024 | Svátek má Monika


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
karel-smichov 2.4.2009 10:32

souhlas

Článek pravdiví 100%  souhlasím >-

Raff 2.4.2009 11:17

Re: souhlas

I kdibi bil pravdiví, je blbí.

Pamětník 2 2.4.2009 10:24

Náhubkový zákon čili krůček ke svobodě.

Vyšel zákon,který přijali lidé s rozdílnými pocity.O zákonech se nemá diskutovat i když jsou mnohdy hodně stupidní a nelogické.Bohužel tyto zákony prošly Parlamwntem,Senátem a podepsal je prezident.Jistě všechno svědčí o demokratickém průběhu.Zákony prochází i zvláštními komisemi odborníků v Parlamentu i Senátu.Nechci snižovat úroveň,těchto komisí,kterým mají předsedat pánové Benda a Kubera,známí to odborníci na právo.Nemám příslušnou kvalifikaci na obor právo,ale proč se i pan Benda,či ostatní nezeptají v jiných státech,jak jsou problémy řešeny?Odposlech v hotelu Savoy,jde k soudu,protože se jednalo o politiky.Odposlech rozhodčích,kteří ovlivňovali zápasy,také"unikl",ale v tomto případě se celý národ na úkor rozhodčích mohl pobavit tím,co připravili pro své obdivovatele pánové Čtvrtníček a Lábus ,kteří odposlechy zpracovali do divadelní hry,nahráli CD a přišli si na pěkné peníze.Fotbalu to sice nepomohlo,řada lidí se bavila,druzí vysvětlovali,že nemělo dojít až k příliš důvěrnému zveřejňování  nahrávek.To je právě to kouzlo moci.Někdo může všechno,druhý jde k soudu,Což celá řada příspěvků,sice anonymních,které ve většině příspěvků na těchto stránkách hýří zaručenými zprávami a urážkami?Nezaslouží si někteří lidé náhubek?My jsme si zvykli,že vše je dobré,co je stvořeno k obrazu mému.Ostatní problémy jsou tak malicherné,že je zbytečné o nich diskutovat.Myslím,že pan Neff má dost zkušeností.Jeho výhodou ježe podobných názorů přečte stovky a ty ,které mu nic neříkají vypouští z hlavy.

m.l. 2.4.2009 10:43

Re: Náhubkový zákon čili krůček ke svobodě.

Proč by se nemělo diskutovat o zákonech? Zákony si píšeme sami (prostřednictvím námi volených poslanců a jimi pověřených ministrů) takže naopak, diskutovat se o nich musí.

Pamětník 2 2.4.2009 18:20

Re: Náhubkový zákon čili krůček ke svobodě.

Trochu se omlouvám,protože pravdu máte v tom,že o zákonech bychom měli diskutovat.Jen nevím,proč jsou přijímány vyloženě hloupé zákony,o kterých se ví,že ihned po jejich přijetí dochází k novelizaci.Je poměrně obtížné diskutovat o věcech,kterým byly věnovány týdny a často i měsíce příprav a potom přijme někdo zákon,že v uzavřené osadě,kde je povolená rychlost 50 km/hod.se může měřit rychlost jen v určených úsecích.To je jeden z příkladů,kdy je přijat zákon,který nemá logiku.Nejen pro tento zákon,ale i další,se domnívám,že zákony i dodatky k těmto zákonům vytváří lidé neznalí.Vím,že řada lidí má odlišné názory,ale diskuse by měla probíhat před přijetím zákona a ne až po jeho schválení.Potom už se zákonem každý ohání.Ale pravdu máte,že i na diskusní příspěvky k  určitým problémům,by měl být brán zřetel.Jaká je skutečnost,nemohu posoudit.

JardaB 2.4.2009 19:06

Re: Náhubkový zákon čili krůček ke svobodě.

Máte pravdu.Problém je však v tom,že poslanci a jsme toho každodenně svědkami, se nikoho předem neptají a starají se pouze o své zájmy.Zájem občanů je jim ukradený.

JardaB 2.4.2009 19:08

Re: Náhubkový zákon čili krůček ke svobodě.

opravuji:svědky

Schumacher 2.4.2009 9:46

Informovat je sice zakázáno i v diskusi.

Ale položit otázku zda náhodou onen O.F. není Ondřej Neff, můžu, ne ? Proč bych se nemohl zeptat ?  :-)

Jirka 2.4.2009 9:43

Reakce

Pane Neffe, Váš pohled na věc je sice pochopitelný, nicméně velmi jednostranný. Domnívat se, že vynášením policejních odposlechů a jejich zveřejňováním vyřešíme morálku politiků je nejen naivní, ale i nebezpečné.

Modelový příklad: Někdo bude nahrávat Váš hovor s dlouholetým přítelem, který je bratrancem mafiána (aniž o tom ví) a jeho hovory jsou nahrávány. Vy si s ním důvěrně pohovoříte  o svých majetkových poměrech a zdravotních potížích své ženy - a hurá! druhý den si celý národ v novinách bude rozebírat diagnózu Vaší paní a davy blbů si přijedou fotografovat Váš dům, chatu, pozemky atd. Pěkná představa, že?

gerontusinza 2.4.2009 9:18

Pane Neffe.....mezi námi

ten internet tu cenzuru potřebuje jako koza drbání......;-D Ale pokud pánové chtějí nový samizdat  a tím šeptandu proti které se nebudou moci bránit.... inu proč ne, asi mají co skrývat..... je vidět že mladý Benda ještě nepochopil proti čemu jeho táta vlastně protestoval.....    to si vážně myslí že se nebude muset živit jinak než poslancováním? Jsem na něj zvědavý jak se uplatní na trhu práce...;-D

Jaryna 2.4.2009 9:51

Re: Pane Neffe.....mezi námi

Mladý Benda se těžko uživí, ruce mu jdou do zadu a neumí ani pořádně mluvit...Je to jeden ze zbytečných poslanců.....Škoda peněz na jeho výplatu.....

jirka.s. 2.4.2009 10:27

Re: Pane Neffe.....mezi námi

Už se těším až gerontosaurus začne vydávat cyklostylovaný samizdat s názvem " Mladý komunista" !!! ;-D;-D;-D

JiM 2.4.2009 9:11

opravdu náhubek?

Pane Neff, od Vás by člověk čekal inteligentnější projev. Kdy co novináři tímhle vynášením odposlechů dokázali? Akorát vyvolali skandál - a v ří prospěch? Kdyby nebyli úplatní jak vysloužilé děvky, tak ten zákon nebyl potřeba. Což si takhle něco doopravdy zjistit, místo kupování zpráv od policistů. Ostatně vynášet důkazní materiál před procesem je trestné.

A pokud jde o jednání parlamentu, tak dřív novinář, který ovládal své řemeslo, seděl na balkoně a sledoval jednání. Dnes se nacpe do kuloárů a "osloví" potika-političku, který si předplatil, že bude mediálně zviditelněn. Styďte se. To, čemu vy říkáte novináři jsou obyčejní bulvární skandalisté.

Skoroprduch 2.4.2009 8:55

Systematičnost

Nějak mne to nechává klidným. Když vidím reportéra jak pobíhá za poslancem a klade nějaké otázky a ten stále stejně odpovídá tak je to trapné. Představil bych si že reportér prohlásí "Ve Vaší odpovědi bylo to a to a my jsme zjistili že to není pravda a je to tak a tak, co nám k tomu povíte?" Této novinařiny jsem se zatím nedočkal. Tak že dokud nebudete dělat co máte tak nebrečte! Kromě redaktorů kulturních rubrik se všichni honí jenom za drby. Nikdo nejde až do konce se vší parádou.

jirka.s. 2.4.2009 10:32

Re: Systematičnost

Máte zřejmě na mysli podobné otázky: http://webtv.idnes.cz/?relation=06022717461353

Skoroprduch 2.4.2009 16:47

Re: Systematičnost

Proč to nikde není využito?

Sam Křepelka 2.4.2009 8:32

hlupáčci, ahoj v horších časech !!

Vážení hlupáčci, co si neuvědomujete, že se ČR stala takovým politicejním státem, o jakém se ani Klémovi nezdálo ?  Co si neuvědomujete, že náhubkový zákon je pouze pokračování omezování našich občanských práv ? Co si vůbec neuvědomujete, že stát teď o nás má legálně tolik informací, že gen.Lorenc svým nástupcům v čele tajných služeb jenom tiše závidí ? To si neuvědomujete, že se tady vytvořila nová vládní garnitura, která svojí nenažraností moci překonává ve všech směrech Milouše a jeho kumpány z ÚV ?  Žel, tady stále více a více platí ono rčení, které v tehdejší TV v pořadu TKM pronesel Kocáb : Máme takovou vládu, jakou si zasloužíme !  Takže hlupáčkové. To jsme chtěli ? Takovou verbež jsme si zvolili, aby nás vedla ?  Jsem jenom zvědav, jaký dobytek nám bude vládnout po volbách! A nedělám si velké iluze. Topolánek nebo Paroubek. Úplně jedno ! Pozitivnější by to mohlo být v okamžiku, kdyby se poslaneckých míst nedostalo na ekoteroristiskou SZ.

Takže ahoj v horších časech !!

Babča 2.4.2009 8:37

Re: hlupáčci, ahoj v horších časech !!

R^R^R^ - bohužel zcela přesné. Smiřme se s tím, že jsme národ ducha mdlého. Špičky vyčnívají a jsou zářící (což svádí k nadhodnocení celku), ale většina je šedé bahno, stojaté a neměnné.

jepice 2.4.2009 8:55

Re: hlupáčci, ahoj v horších časech !!

Hlupáčci jako vy jen papouškují, co si kde přečetli anebo vyslechli, protože nejsou schopni si vyhledat fakta a na jejich základě si vytvořit vlastní názor.

Jste schopen - místo těch všeobecných stesků na poměry - stručně a jasně popsat, v čem podle vás spočívá sporná změna zákona?

xy 2.4.2009 17:37

Re: hlupáčci, ahoj v horších časech !!

V čem spočívá konkrétně změna zákona? V tom, že když noviny např, otisknou, televize nebo rozhlas odvysílá nebo kdokoli jako blogger napíše, že pan x.y.se stal obětí trestného činu nebo je podezřelý že něco spáchal, třeba přestupek, nastoupí na něj universální Němec s pokutou 5 mega nebo kriminálem do 5 let. Ne na toho, kdo tu informaci vynesl a měl mlčenlivost, ale toho, kdo to zveřejnil. To je bingo, co? ;-€

M. Zima 2.4.2009 9:00

Bohu žel děláte sám "českou chybu"

Topolánek  nebo Paroubek není jedno. Paroubek nelže ohledně komunistů, zatímco profláknutá Topolánkova parta vlastně jenom lhala a selhala. Jejich výkvětem je stále ještě hradní šašek. (SZ neprávem přeceňujete).  A co zcela opomíjíte jsou žurnalisté.  (To nevidíte ani tu Neffovu levnou ubohost dnešního úvodníku?) V jednom máte pravdu: Vláda komunistů bude pro Čechy čestnější, nebudou nic předstírat ani sobě, ani EU.

jirka.s. 2.4.2009 10:39

Re: Bohu žel děláte sám "českou chybu"

"Vláda komunistů bude pro Čechy čestnější..."

A "politický" emigrant ziMa se navrátí do lůna rodné strany!!! ;-(;-(;-(

pirat 2.4.2009 8:05

však ta "novinářská" zvěř už "náhubek" potřebovala !!!

Pokud je někdo pro PENÍZE a ochoten ničit život jiného člověka potřebuje alespoň ten náhubek - nebo patří do vězení - a je zcela fuk jestli je to nožem nebo novinovým článkem !!

Klidně si tomu ve své sebestřednosti (pocitu že jste pilířem demokracie) říkejte "náhubkový zákon", ale ale pro mě je to zákon trestající hajzlíky.

Vilda 2.4.2009 7:59

Autore, je to hloupý názor

Naopak si myslím, že zákon může pomoci odlišit bulvární novináře od skutečně investigativních. A proč? No protože, bulvární novinář přetvoří jakoukoliv vhodnou informaci do rádoby atraktivního obalu a pak ji "flákne" ve správnou chvíli do tisku. Skutečný investigativní novinář se získanou informací (odposlechem?) naloží tak, že se získanou informací pracuje a ověří jeji pravdivost jinou formou. A to co zjistí pak teprve otiskne, zvýší se tím serioznost  tisku.

Takže úniky odposlechů budou dále fungovat, jen schopný novinář ho použije k určení směru své investigativní práce. Hloupý bulvární novinář, se naopak bude hůře skrývat za "informované zdroje"!!

A.D. 2.4.2009 8:25

Re: Autore, je to hloupý názor

Jenomže podle nového zákona ji nesmí otisknout, i kdyby si pravdivost ověřil stokrát! Zákon nezakazuje zveřejnění nepravdivých informací, ale JAKÝCHKOLI informací, vedoucích k identifikaci zúčastněných. Takže v budoucnu už se kupříkaldu nedozvíte, když si politik nechá ukrást notebook s utajovanými materiály z nezamčeného auta = nedozvíte se, jaký je to nezodpovědný blbec. Nedozvíte se, který politik havaroval opilý. Nedozvíte se, který politik si se kterým lobbistou domluvil  kšeftík.

Tenhle zákon nechrání občany před zvůlí novinářů, ale "chrání" nás všechny před "zbytečnými" informacemi o našich politicích :-(

jepice 2.4.2009 9:03

Re: Autore, je to hloupý názor

Ale houby. Novinář samozřejmě smí zveřejnit pravdu, když ji zjistí, s výjimkou údajů z nelegálně získaných policejních materiálů. To platilo i dřív, dnes tam explicitně jmenovali i odposlechy.

A.D. 2.4.2009 12:51

Re: Autore, je to hloupý názor

Nejde jen o odposlechy, ale podle tohoto zákona byste se například ze zpráv nedozvěděl, koho že to zastřelili na autogramiádě jistého politika.

karel-smichov 2.4.2009 10:48

Re: Autore, je to hloupý názor

A.D  Svatá pravda , zajímavé je když se jedná o zákon pro omezení občanů tak se poslanci

stěží dohodnou! Jakmile se jedná o výhody pro poslance tak je mimořádná  shoda  bez

ohledu na  partajní příslušnost 8-o>-

2.4.2009 7:37

Jsem moc rád, že tento zákon schválili.

Sám bych ho naformuloval mnohem tvrději.

Hyenismus novinářů, jejich rozpatlávání soukromých záležitostí jiných lidí, jejich hony na druhé lidi a ničení celých rodin dosáhlo strašlivějších rozměrů než hony na čarodějnice v raně novověkém Německu.

Honza 2.4.2009 7:43

Re: Jsem moc rád, že tento zákon schválili.

Souhlasím s Vámi, kolego poslanče.