3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
hobouš 24.1.2009 20:11

Re: Vyžírka objevuje objevené

Už jste trapný.Ne,že by byl autor mým oblíbencem,ale bydlí v bytě,kde se před dost lety narodil,to,že dům nebyl zrestituován,není jeho ani vina ani zásluha.Stanovené nájemné jistě platí,příspěvek na ně nechce,proč by se měl stěhovat?Není z těch,co chtějí bydlet ve 140 m2 v Pařížské s příspěvkem na bydlení,tak už si vymyslete něco jiného.Jistě jde mimo něj i hromadná doprava,protože ji určitě nepoužívá,ale možná,na rozdíl od vás ví,že  jízdenka na víc než čtyři stanice nebo 15 minut je za 26,- Kč. A i to mu může být jedno,protože je mu už tolik,že to jako důchodce nad 60 let má za 13,-Kč. Doufám, že teď máte nové téma a nebudete už pořád omílat dotované bydlení. A když už budete vyčítat,  tak všem, kterým je víc než 60, těm ještě starším můžete i to, že už to mají úplně zadara. Ať se toho požehnaného věku při své žlučovitosti dožijete, abyste si mohl taky tu a tam dopřát jízdu zdarma, když už to dotujete.

Ladislav N 24.1.2009 22:27

Re: Vyžírka objevuje objevené

Neplácejte. Křeček sprostě využívá sociální podporu obce (regulovaná cena = zlomek ceny tržní), aniž by ji potřeboval s ohledem na miliony svého ročního příjmu. Lze namítnout, že takových lidí je mnoho. Ano, ale Křeček váhou svého poslaneckého hlasu a postavením "experta na bytovou politiku ČSSD" tento neobhajitelný stav aktivně podporuje, z čehož má sám snadno vyčíslitelný prospěch na úkor majitele bytu/domu.

Křeček je obyčejný sociální parazit.

milan007 24.1.2009 22:32

Re: Vyžírka objevuje objevené

Mýlíte se, Křeček je neobyčejný sociální parazit.

Iva 25.1.2009 5:09

Re: Vyžírka objevuje objevené

Odporný sociální parazit. Nomen omen!

jirka.s. 24.1.2009 23:17

Re: Tak von se tam přímo narodil !!!!

"Vodkuď vlastně seš? Přímo z Budějovic? To chválím, když je někdo přímo vodněkud."

Švejk - 3.díl, Slavný výprask (3. Z Hatvanu na hranice Haliče)

BTW: Pán je koncipientem v přítelově advokátní kanceláři? ;-D

milan007 24.1.2009 15:22

pane Křečku,

Jednou v životě bych rád potkal člověka, který dal ve volbách hlas Vám.  Fantazii mám značnou, ale neumím si představit, proč to udělal :-D

Rad 24.1.2009 16:12

Re: pane Křečku,

Taky si to nedovedu představit, navíc mě ještě naní jasný, proč jste napsal velký v.

vont 24.1.2009 23:13

Re: pane Křečku,

Tak vždycky čekám, zda si nepřečtu nějaké kvalifikované vyjádření ke článku. Většinou jsou to stupidní polofašistická vyjádření placených modráků. Chudí duchem doufající, že jednou přijdou k penězům. Taky bych mohl napsat o modrých poslancích bydlících v bytech s regulovaným nájemným.

jirka.s. 24.1.2009 23:23

Re: pane Křečku,

Tož piš !!!;-P

BTW: Ovšem tvé přesvědčení, že cokoliv kdo kamkoliv  napíše, musí být nutně kýmsi zaplacené, je naprosto signifikantní pro podobné tvory jako jsi ty, kteří mají takové praktiky přímo zažrané pod svou léta nemytou rudou kůží! (Y)

Renda 24.1.2009 18:35

Re: pane Křečku,

Fantazii máte ubohou. Křeček měl, najděte si to na internetu, desátý nejvyšší počet preferenčních hlasů ze všech volených poslanců a to přesto že nebyl lídr kandidátky a byl až na 4 místě. Není náhodou patologická nenávist, která Vám deformuje myšlení spíše na Vaší straně?

Ladislav N 24.1.2009 18:53

Re: Renda IP: 89.176.58.xxx (...počet preferenčních hlasů)

To svědčí jenom o duševní ubohosti voličů, kteří syslíkovi svůj hlas (a preferenční dvojnásob) dali. Pravda se ale odhlasovat hlupáky nedá. Jestliže Křečkovi "hodil na hlavu" jeho prosazované nesmysly Ústavní soud (vláda ČSSD) a k tomu ještě soud ve Štrasburgu, pak to o Křečkově úrovni vnímání práva cosi vypovídá. :-/

milan007 24.1.2009 22:23

Re: pane Křečku,

Patologickou nenávist k lumpům a gaunerům mám jaksi od malička. Zvláště jsou-li maskováni jako ochránci chudých .

PetrK 24.1.2009 13:14

Největším knokautem právu je Křeček

:-(:-(:-(

Ladislav N 24.1.2009 14:01

Re: Největším knokautem právu je Křeček

Stačí se podívat na blbosti, co ČSSD s Křečkem prosadila do zákonů... třeba Správní řád, paušální náhrady odvolacího řízení naúčtované odvolávajícímu se občanovi (nyní 1000 Kč) proti rozhodnutí ouřadu a řadu podobných nesmyslů, které už jsem měl možnost si "vyzkoušet" v praxi...

janoryna 24.1.2009 13:10

jak známo naše pravicové vyznání víry

říká, žesoukroméje lepší než státní. a že privatizace odstraní všechny nedostaky služeb, zdravotnicví výroby atd.  a že co je státní je minimálně těžkopádné, pomalé, drahé atd. v současné době jsou takové nářky slyšet na justici a policii. proto privatizujmejustici a polcii. nakonec soukromý advokát je taky obvyklelepší než ten přidělený erárem.   

Ladislav N 24.1.2009 13:38

Re: janoryna IP: 84.42.140.xxx

No vidíte, že s jistým omezením vám to ještě trochu pálí... ;-P A vy byste znárodňoval...;-)

Jiří 24.1.2009 12:07

Vám také

Tento blábolíček začíná větou že komusi nevadilo že se již jednou zesměšnil .... atd. Pane Křečku, kdyby bylo napsáno "že se již mnohokrát zesměšnil...." věřil bych že píšete o sobě. Nevím,  a ani si  nedovedu  představit jakou dokážete volit cestu, aby se ty Vaše bláboly občas dostaly do NP. Kéž bych se dožil Vašeho definitivního odchodu z PS při příštích volbách.

pepe 24.1.2009 13:01

Re: Vám také

 Nevím, proč vy moídrý krkavci, jako vy pane Jiří, mají potřebu  urážet lidi, kteří brání právo. Není to tím, že vám,  poane jiří komplikují vaše zlodějny?

Ladislav N 24.1.2009 13:26

Re: pepe IP: 62.77.88.xxx

Křeček právo nebrání, on to právo aktivně ku*ví. Viz např. Ústavním soudem socanům zrušené (jimi do zákona prosazené) regulace nájemného z  péra soudruha JUDr syslíka... ;-P

Rad 24.1.2009 16:28

Re: Vám také

tady najisto vím jen o jedné zlodějině a tou je Křečkův regulovaný nájem.

hardy 24.1.2009 10:52

nadpis

Možná by se vám zdálo etické, aby se u soudu státní zástupce se soudcem oslovovali "Karle" a "Franto" a "kolik tomu grázlovi (obžalovanému) napaříme?". Přece se nebudou nemorálně přetvařovat, že se neznají?

jirka.s. 24.1.2009 10:47

Jó, sysel, to je panečku JUDr s vytříbeným právním vědomím!!!!

http://www.lawyers.cz/czech/Dokumenty/judr-krecek/info-jednani.pdf

Malý Aston 24.1.2009 9:54

Je potřeba zřídit obecní šatlavy!

Kdo jede načerno,tedy nezaplatí je zloděj.Okrádá přepravce a je potřeba jej zavřít. Žádná diskuze,zavřít do obecní šatlavy a propustit po zaplacení jízdného,zaplacení přepravy do šatlavy ,případně ještě za stravování a ubytování až do doby zaplacení.Nemáš na zaplacení? Nevadí,můžeš si to odpracovat čištěním kolejí nebo úklidem tramvaje.Není třeba žádných soudů,soudců,advokátů,úředníku a dalších co se na tom přiživují.My se z té demokracie,která fandí zlodějům jednou posereme!:-D

Honza 24.1.2009 10:22

Re: Je potřeba zřídit obecní šatlavy!

V jednoduchosti je síla...R^

Red Horse 24.1.2009 9:42

Pokuty

Souhlasím s tím, aby se hledaly způsoby na co nejrychlejší vymáhání  práva. Nicméně arbitráž tak jak je zavedena v Liberci nemá příliš nadějí na úspěch. Souhlas s řešením před rozhodcem musí vyslovit obě strany sporu a hlavně tento souhlas musí být dán písemně!!! Takže obecné přepravní podmínky nestačí. Ale to nemá cenu panu "doktorovi" Křečkovi vysvětlovat. Holt je někdy potřeba zákon aspoň přečíst než ho začnu používat nebo komentovat.

K druhému tématu článku snad ani není potřeba nic dodávat. Jestli nemá nic jiného na práci než komentovat bulvární zpravodajství ...

Kamil 24.1.2009 14:55

Re: Pokuty

Ale přece dr. Křeček ten postup Dopravního podniku kritizuje, nikoliv obhajuje.

Palice 24.1.2009 9:24

Pane Křeček, chápu, že od někoho, kdo prosazuje i administrované smlouvy...

...nelze čekat nic jiného, ale nepřeháníte to přeci jenom??? V zásadě by mne zajímalo, co tak zásadního lidskoprávně ústavně zaručeného je znásilňováno vymáháním pokuty na někom, kdo jede načerno autobusem? Navíc, pokud by byla skutečně rozhodčí smlouva uzavřena neplatně, tak je to důvod ke zrušení rozhodčího nálezu soudem (§31). A pokud obecně někdo holt neví, na co přistupuje podle smluvních (nebo formulářových) podmínek? Jeho smůla - ale Vy samozřejmě toužíte po stavu, kdy je všechno bürokratisch gleichgeschaltet, že?

Kamil 24.1.2009 15:07

Re: rozhodčí řízení

"A pokud obecně někdo holt neví, na co přistupuje podle smluvních (nebo formulářových) podmínek?" - Ustanovení o rozhodčím řízení je uvedeno ve smluvních přepravních podmínkách DP města Liberce, na něž cestující přistupuje tím, že nastoupí do vozidla:

Majetkové spory o zaplacení jízdného a přirážky k jízdnému včetně příslušenství budou rozhodovány jediným rozhodcem jmenovaným společností ARBITRÁŽNÍ INSTITUT České republiky v.o.s., IČ: 27913 431, se sídlem Na Příkopě 23, 110 00 Praha 1 nebo jejímprávním nástupcem. Rozhodce bude spory rozhodovat v souladu se zákonem č. 216/1994 Sb., Rozhodčím řádem a Pravidly o nákladech řízení zveřejněných na internetových stránkách www.arbitrazni-institut.cz. Tímto ustanovením není dotčeno právo cestujícího uplatnit svá práva z přepravní smlouvy u obecného soudu, pokud v téže věci již nebylo zahájeno rozhodčí řízení, ani právo dopravce uplatnit svá práva z přepravy vůči cestujícím u obecného soudu, pokud není oprávněn z jakéhokoliv důvodu vymáhat svá práva v rozhodčím řízení.

řirážky k jízdnému včetně příslušenství budou rozhodovány jediným rozhodcem jmenovaným společností ARBITRÁŽNÍ INSTITUT České republiky v.o.s., IČ: 27913 431, se sídlem Na Příkopě 23, 110 00 Praha 1 nebo jejímprávním nástupcem. Rozhodce bude spory rozhodovat v souladu se zákonem č. 216/1994 Sb., Rozhodčím řádem a Pravidly o nákladech řízení zveřejněných na internetových stránkách www.arbitrazni-institut.cz. Tímto ustanovením není dotčeno právo cestujícího uplatnit svá práva z přepravní smlouvy u obecného soudu, pokud v téže věci již nebylo zahájeno rozhodčí řízení, ani právo dopravce uplatnit svá práva z přepravy vůči cestujícím u obecného soudu, pokud není oprávněn z jakéhokoliv důvodu vymáhat svá práva v rozhodčím řízení.

Kamil 24.1.2009 15:15

Re: rozhodčí řízení

Omlouvám se, citace se zkopírovala dvakrát.

O rozhodčím řízení a jeho nevýhodách viz např.: http://pravniradce.ihned.cz/c4-10078260-17257700-F00000_d-soukrome-rozhodci-soudy-a-stanne-rozhodci-rizeni

Jde také o to, že se stává (viz některé televizní pořady - Černé ovce, Občanské judo), že po někom je vymáhána pokuta a další částky neoprávněně (přistižený cestující byl bez dokladů a nahlásil cizí údaje, postižený byl shodou okolností řidič Dopravního podniku, který má průkaz na bezplatnou jízdu, nicméně pokuta je po něm vymáhána). Před soudem se žalovaný může hájit a soud může na základě důkazů žalobu zamítnout. Před rozhodcem se hájit nikdo nemůže, rozhodce rozhodne podle předloženého návrhu. (Proto bych v obchodním aj. styku neuzavřel smlouvu, kde je dohoda o rozhodčím řízení. Ale u Dopr. podniku se na smluvní přepravní podmínky přistupuje konkludentně vstupem do vozidla.)

Mgr. David Ondrejkovič 24.1.2009 18:02

Re: rozhodčí řízení

Podle § 3 zákona č. 216/1994 musí být rozhodčí doložka či smlouva písemná, jinak je neplatná. Nelze ji tudíž uzavřít nastoupením do vozidla MHD.