26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kylchap 4.10.2006 8:01

A proč to ten

Klausův Hájek jasně nedementoval milý autore? Nechtělo by se to také opřít do něho?

dvd 4.10.2006 7:49

Žijeme (naštěstí) v zemi, kde to nejde zakázat

Tak do bych si po podivných koncích různých moderátorů už netroufal tvrdit.

fanouš 4.10.2006 7:38

Re: Dovoli bych si, jako ekologicky žijící člověk,

dají se s ním i podpalovat stohy levicových knih (vvdržte, dočkáte se).

Jan 4.10.2006 7:34

K Mladé frontě

... Mladu fronotu Dnes. Ta totiž ve stejný den informaci Týdne zpochybnila a jmenovala hned dva Petry Hájky. ...

Napadá mne prosté vysvětlení - třeba v MF předem věděli, o co koho jde.

Mejla 4.10.2006 7:17

I v případě vyznamenání "mluvčí" čeští "žurnalisté" opět potvrdili, že jsou jen ksindlem a ničím více.

.

Říman 4.10.2006 7:11

CO chcete, Právo jsou přece solidní levicové noviny.

Tvrdí to alespoň občas růrní rozumbradové, politologové a komentátoři a do práva pilně přispívají, je to dnes salonfähig. Rudá (krev) už holt troch zaschla...

vorel 4.10.2006 6:34

A co CT1 ?!

Rozepisujete se tady o nějakých plátcích na podpal, které stejně skoro nikdo nečte, ovšem jak hluboko klesla naše slavná "veřejnoprávní"... Nezapomněli se zeptat právě našeho oblíbeného autora ze Psa, který Klause přímo zbožňuje - no Pehete. Jó, to byl teprve zážitek plný hlubokých myšlenek. Že by se tam včera objevil znovu s omluvou, na to už asi jaksi nebyl čas :-(

Vodnář 4.10.2006 6:25

Re: Re: Vy jste Jerry holt moudrá hlava (ale ta do pečiva)

Máte pravdu v tom, že v politice je šašků požehnaně, ale podle mého názoru právě Dr. Sobotka mezi ně nepatří a mít více takových noblesních politiků, bylo by u nás lépe. Je to totiž jeden z mála politiků ODS, který je mi sympatický a nepůsobí arogantně.

Vasekpasek 4.10.2006 2:24

Pokračování... Se mi to nevešlo, pardón

Také se mi moc líbí, jak v Právu kopou do každého, kdo není na stejné straně barikády. Unie Svobody byla v mezidobí 1998 - 2002 jednou z nejhorších stran, pak ale vstoupila do koalice a najednou "se zachovala velmi rozumně a slušně,..." To samé platí o Zelených, když se začalo ukazovat, že mají šanci na vstup do Sněmovny, začali je v Právu velebit a vychvalovat, protože (podle vzorů ze Z. Evropy) očekávali, že by to mohla být síla pro jejich (tj. socdem, později sockom, tábor). Pak se ale ukázalo, že Zelení s komunisty (a tím pádem i s J. P.) nemluví a zčistajasna "bursíkovci" nevoněli.

Závěrem bych chtěl dodat, že nemám nic proti svobodě slova, nechť si Právo píše o čem chce. Žijeme (naštěstí) v zemi, kde to nejde zakázat, v zemi, kde mě z toho zítra nebudou zkoušet. Vsadím však poslední boty, že kdybychom žili ve světě podle Paroubka, podle jeho nejskrytějších přání, o kterých sám ví, že je nebude moci naplnit, jediným deníkem by opět bylo Právo.

Nevadí mi lidé levicově smýšlející občané, i když přiznávám, že se cítím být pravičákem. Považuji ovšem za věc slušnosti distancovat se od lidí, jako je Jiří Paroubek.

Uf, to jsem se rozepsal, takhle po ránu...:-/

Vasekpasek 4.10.2006 2:15

Právo

No, naše média si utrhla řádný kus ostudy a Právo (jako obvykle) jde v tomto ohledu v čele. Pochybuji, že se za svůj trapný komentář Pavel Verner omluví, myslím, že zítřejšímu (resp. už dnešnímu) vydání bude dominovat především radost nad hlasováním o důvěře vládě. Očekávám zdrcující kritiku Mirka Topolánka (a též Martina Bursíka) a velkou pochvalu Jiřího Paroubka a jeho "fantastické řeči, kterou předák opozice zdrtil zoufalého Topolánka a smetl tak vládu". Někde na konci bude možná něco ve smyslu, že teda Klaus svého mluvčího nevyznamená, ale že to nebyli oni, kdo to spletl a koneckonců měli ve svém komentáři pravdu, protože kdyby to udělal, bylo by to opravdu trapné.

Abych se přiznal, Právo čtu jen proto, abych zjistil, z jakého úhlu pohledu je možné na dané věci také nahlížet a jako neuvěřitelné konspirace jsou také možné. Nad komentáři vtipálků a pohádkářů (tj. Vernera, Fraňka a Hanáka) zůstává vyloženě rozum stát a zmínění autoři jsou mi k smíchu. Abych nepaušalizoval, musím z této společnosti vyjmout většinou vynikajícího Alexandra Mitrofanova, který jediný se v Právu dá brát vážně.

Mnozí argumentují, že přece je jedno, že Právo je vyloženě levicové (což podle mě není, je spíš vyloženě servilní), vždyť MF je vyloženě pravicová,... Ano, souhlasím, např. MF je zaměřena spíše pravicově, nicméně dokáže i pravou stranu politického spektra pofackovat, narozdíl od Práva. Např. když Topolánek uvažoval, že by mohl vládnout i se 100 hlasy, dostal v MF (a správně) přes tlamu. Kdyby to udělal Paroubek, tak se v Právu dočteme, že to je sice nestandardní, ale jistý výklad ústavy to umožňuje a koneckonců je to vláda dobrá pro lidi, tak co... Stejné je to i s odposlechy. Kdyby role byly obrácené, Právo by první křičelo o fízlování opozice (a křičelo by správně) a spojeními typu "modrá totalita" by se to jen hemžilo... Uveďte někdo jediný článek v Právu, který by kritizoval socdem a máte u mě korunu

el-lobo 4.10.2006 1:52

Re: Re: Vy jste Jerry holt moudrá hlava (ale ta do pečiva)

Jarda C. šel už asi spát, tak odpovím za něj. Hlava do pečiva (přesněji "moudrá hlava do pečiva") je předválečný reklamní slogan firmy Dr. Oetker na kypřicí prášek na pečení. Děda to používal jako ironickou pochvalu, když jsem co kluk vymyslel nějakou krávovinu - "Ty jsi moudrá hlava do pečiva, viď?"

el-lobo 4.10.2006 1:44

Zkuste se na to podívat z druhé strany

To, že téhle zprávě všichni uvěřili, hodně vypovídá taky o Klausovi - vyznamenat Hájka je těžko uvěřitelná nehoráznost, ale málokdo si řekl, že je to nějaká blbina a že tohle by Klaus neudělal. To mě znervózňuje o hodně víc než blábol nějakého Koreckého (i když, pravda, mohli jsme být ostražitější, vzpomeňte si na pár let starý případ, kdy Korecký s dalším nádivou sepsal - anonymně - do hambatého časopisu nactiutrhačný pamflet o Marvanové).

Šumavák 4.10.2006 1:19

Dovoli bych si, jako ekologicky žijící člověk,

připomenout ještě jednu vynikající kvalitu této tiskoviny:

Nejlépe se s ní rozdělává oheň v kamnech !

jerry 4.10.2006 1:10

Re: Re: Re: No jerry, abyste si myslel,

Vyšší střed -to zní jako pochvala. To víte, génius jako Vy ze mě už asi nebude.:-)

jerry 4.10.2006 1:07

Re: Jejda jerry,

řekl bych, že vybřednou jednoduše, omluví se. A jinak, máte bod, diskutér jste dobrý. Ale pokračovat budeme někdy příště, ráno vstávám do práce.:-)

Modrý pták 4.10.2006 1:05

Ano, ti sportovní si fakt něco podobného nemohou dovolit :-))))

zvláště, když dávají přímý přenos :-))))

Modrý pták 4.10.2006 1:01

To jsme zajedno.

Já Vám Právo přesto doporučím - kdybyste měl vymýšlet neuvěřitelné souvislosti, tak byste se nadřel :-))), tam Vám je poskytují jenom za Kč 10. Mezní užitek ze čtení těch blbostí mnohonásobně převyšuje požadovanou cenu :-))))). Nota bene, proč vymýšlet něco, když to za Vás udělá někdo jiný a Vy se u toho pobavíte :-)))

Nika 4.10.2006 0:58

No ona po tom vděčně skočila i ČT

V ranních zprávách to dychtivě hlásila jakási blondýna a s významným pomrkáváním k tomu přidala ještě Kateřinu Neumannovou a ještě kohosi, a hned ochotně přidala komentářík, že v minulosti Klau kritizoval vyznamenávání Havlových přátel... Bohužel to ale ilustruje, jak u nás novináři povětšinou pracují, čest výjimkám...:-/

Modrý pták 4.10.2006 0:57

Jejda jerry,

pro mě za mě ho neuznávejte ani trochu, to já jenom kvůlivá té metodologické přesnosti :-))))). To byl pokus o fór. Jasně, že každý ujede, proto mě zajímá, jak z toho vybřednou, chápete?

Já s Vámi také rád diskutuju, zvláště kvůli těm pěkným rýpancům např. "Nečtete Týden? No, on je totiž politicky neutrální, to by vám asi nesedělo." Já na netu obvykle nesděluji osobní informace, ale udělám výjimku - jediný deník, který čtu je Právo :-))). Ale slibuji, že si časopis Týden obstarám a přečtu.

mik 4.10.2006 0:54

Re: Reakce.

Jasne, forma silne prevysujici obsah. To je ted v mode. Ale formy se clovek nenaji ...

mik 4.10.2006 0:53

Re: Re: No jerry, abyste si myslel,

Tyden je mozna politicky neutralni ale rozhodne ne hodnotove. Je to bohapusty komerc zamereny na trochu vyssi stred. Informacni uroven ale neni nijak oslniva.

mik 4.10.2006 0:51

Re: Re: Pane Wágnere, nevěděl jsem, že čtu bulvár

V porovnani s Respektem je i Tyden bulvar. Proto po nem Zeman a Pablb tak sli zatimco hloupe dezinformace z Tydne je nechavaly klidne.

jerry 4.10.2006 0:47

Re: No jerry, abyste si myslel,

Nečtete Týden? No, on je totiž politicky neutrální, to by vám asi nesedělo. A jinak, když parta dobře placených šašků zvolí jednoho z nich předsedou, neznamená to, že jej musím uznávat. Je to mé demokratické právo. A neměl byste být tak vážnej. No tak Týden ujel, kdo z nás někdy neřekne, nebo nenapíše nějakou blbost, že?Jinak , já s Váma diskutuju docela rád, nejste arogantní jako clay a sprostě mi nenadáváte jako Halama.

jerry 4.10.2006 0:40

Re: Vy jste Jerry holt moudrá hlava (ale ta do pečiva)

Asi jste mě nepochopil, s Vaší zvýrazněnou větou souhlasím, já osobně jsem tomu taky uvěřil, ale divil jsem se, nějak mi to ke Klausovi nesedělo. V minulosti se mu vyčítalo třeba vyznamenání Borna a Jiránka, ale to jsou přece velmi významní výtvarníci, kteří posbírali mnoho cen v celém světě! To ,na co jsem poukazoval,je neuvěřitelná servilita přesedy Senátu. Jsem sám lékař, proto nemohu pochopit, když se vážený muž -primář dobrovolně stane šaškem v politice.A jinak, fakt nevím, co je to hlava do pečiva. Asi je to tím, že nepeču.

Modrý pták 4.10.2006 0:35

No jerry, abyste si myslel,

že jsem proti Vám zaujatý, ale slova šéfa Senátu ,,Je právem prezidenta vyznamenat kohokoliv.¨ jsou zcela hodnotově neutrálním popisem pravomoci prezidenta republiky, které mu dává Ústava. Také bych Vám připomenul jiný hodnotově neutrální fakt, že předsedu Senátu zvolili senátoři a prezident republiky s tím nemá vůbec nic společného. To je také v Ústavě.

Řekl bych, že byste měl zanechat hloupostí a jednoduše si přiznat, že Váš oblíbený časopis (já o jeho existenci do pondělka neměl tušení), strašlivě ujel. Podle úplně všech pravidel. Jen by mě zajímalo (z čiré lidské zvědavosti), jak z téhle děsivé šlamastyky vybřednou.

Jarda C. 4.10.2006 0:29

Vy jste Jerry holt moudrá hlava (ale ta do pečiva)

Nenapadlo vás náhodou, že se předseda Senátu mohl právem domnívat, že ta inkriminovaná zvěst je ověřena, když už jsou palcové titulky na první stránce všech novin? Nebo si myslíte, že se snad prezident svěřuje každý den p. Sobotkovi se svými nejtajnějšími úvahami? Za rozšiřování toho blufu by prezidentovi patřila pokorná omluva, a to od všech aktérů.

Modrý pták 4.10.2006 0:28

Reakce.

Právo je velmi sympatický deník a disponují skvělými komentátory. Osobně bych řekl, že pan Verner je vůbec nejlepší. Právo se vůbec nesnaží vystupovat jako nestranný, objektivní, reportující deník. To je oficiální tisková agentura socialistů a budiž jim velmi ke cti, že se to nesnaží vůbec nijak kamuflovat. Hlásí se k tomu naprosto otevřeně. A pan Verner je velmistr ve vymýšlení neuvěřitelných souvislostí. Ten je schopen nalézt souvislost mezi porodností slonic v Africe a kurzem české koruny. Bez ohledu na orientaci deníku konstatuji, že jejich komentátoři používají vynikající češtinu.

conqueror 4.10.2006 0:15

právo,

Komentátory práva dlouho známe, tribuna ČSSD, špatně skrývaná objektivita které kouká z bot někdy až hloupá socdemácká sláma. A článek o vyznamenáních? Je to jako když pan komentátor Verner spěchal na záchod, usedl a...zapoměl stáhnout v té horlivosti kalhoty

Tom 4.10.2006 0:15

Re: Pane Wágnere, nevěděl jsem, že čtu bulvár

souhlas, Týden čtu také a tvrdím že k bulváru má mnohem blíže slátanice pana Wagnera. Asi ho v Týdnu nechtějí tisknout tak si vylévá žluč přes internet.

jerry 4.10.2006 0:10

Pane Wágnere, nevěděl jsem, že čtu bulvár

pokud tím vážně myslíte TÝDEN,který já považuju za nejlepší časopis u nás. A zapomněl jste připomenout komickou reakci předsedy Senátu dr. Přemysla Sobotky v televizi Nova: ,,Je právem prezidenta vyznamenat kohokoliv.¨ Jak vidět, on tomu věřil! A on to taky podporoval! Pan Sobotka byl rentgenolog a jistě ovládá i rektoskopii, ta mu také vynesla jeho post.