29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

MÉDIA: Hon na prezidenta

Český prezident se stal lovnou zvěří. V přeneseném slova smyslu na něj za každým stromem číhá nejeden lovec. Ti trochu chytřejší sice vědí, že prezident je po právní stránce naprosto „neprůstřelný“ (přesněji řečeno jím udělená amnestie), ale když oni si na něj chtějí alespoň vystřelit, někteří do něj kopnout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vyhnalík 8.1.2013 16:08

Re: Souhlasím s Vaším názorem,

Nejedná se jenom o Zaorálka, ale třeba i Sobotku. Zjevně jde o to, že se jim osvědčilo opakovat hospodská moudra. Navíc se naučili vplétat osočení do odpovědí na otázky nesouvisející. Jejich diskusní partneři pak mají na vybranou, buďto se snažit držet tématu debaty a vsunuté nehoráznosti nechat bez reakce, nebo se na ně pokusit zareagovat a vystavit se do pozice potrefené husy. Nejhorší je, že tomu nahrávají i moderátoři, kteří takovéto fauly nechávají bez adekvátní reakce.

V. Němec 8.1.2013 9:33

Láska?

Ta nemilosrdná štvanice kterou pořádají novináři a někteří politici je praktickou ukázkou toho jak si představují vítěztví lásky nad nenávistí. Proto řečeno dle Havlíčka Borovského ochraňuj mne bože před láskou novinářskou

J. Forman 8.1.2013 9:20

No jo, no.

Aha, takže kritici Klause jsou zlblí médii.

A čím jste prosím zblblí vy a vám podobní fans toho pána? Nebo vy jste jediní rozumní a nezbblí? To těžko - větší magory aby pohledal.

D. Procházka 8.1.2013 10:17

Re: No jo, no.

Tady nejde o kritiku, ale o hysterii médii vyvolávanou a podporovanou (pomineme-li pana Zaorálka a jiné, kteří to mají taky v pracovní náplni).

K. Luboš 8.1.2013 8:58

S tím ale nic nenaděláte,,...

...ta média mají pravdu!

J. Kulheim 8.1.2013 9:17

Re: S tím ale nic nenaděláte,,...

Co je to pravda?

 To co říkáte vy nebo to co říkám já? Já myslím, že to co říkám já. Vy si pravděpodobně myslíte, že to co říká zmanipulovaná většina je pravda.

J. Forman 8.1.2013 9:21

Re: S tím ale nic nenaděláte,,...

No vidíte, jaký jste demagog. A ani se za to nestydíte, že?

J. Kulheim 8.1.2013 9:29

Re: S tím ale nic nenaděláte,,...

Pane Formane, vy asi taky nevíte odpověď na moji otázku. Osočování a známkování si nechte na doma.

J. Forman 8.1.2013 9:34

Re: S tím ale nic nenaděláte,,...

Pravd je nekonečně mnoho. Zlo jen jedno. A proto se dá snadno rozpoznat. Na Hradě i v podhradí.

Vy jste se spojil se zlem vaším příspěvkem.

K. Luboš 8.1.2013 11:16

Re: S tím ale nic nenaděláte,,...

Cože je pravda? To je jednoduché!

Když 1000 lidí tvrdí, že to byla bílá kočka, a jeden, že to byla černá kočka, tak s 99,99999 % pravděpodobností to byla bílá kočka.

J. Boleslav 8.1.2013 13:18

Re: S tím ale nic nenaděláte,,...

Nestudoval jste náhodou na stejné škole jako Henych?

J. Berger 8.1.2013 14:25

Re: S tím ale nic nenaděláte,,...

Asi ne, v tom případě by tvrdil opak.

J. Vyhnalík 8.1.2013 16:02

Re: S tím ale nic nenaděláte,,...

Když milion lidí tvrdilo, že Země je placka a jeden měl pochybnosti, tak co?

O pravdě se nehlasuje. Chce to důkazy. Všichni kritici se ohánějí korupčníky a tuneláři, tak předložte konkrétní jména. Kdyby byly jasné důkazy, tak by nejspíš seděli už ve vězení a kdyby se jednalo o opravdu závažné trestné činy, tak by byla sazba 10 let a více.

Osobně mám větší problém s amnestií u některých trestných činů do 2 let. Pokud jde o vykradené byty, auta atd., je objasněnost velmi nízká a obecně platí, že odsouzení chodí do vězení pouze za malou část toho, co skutečně spáchali, protože většinu vloupání se jim prostě nepodaří dokázat.

E. Došlík 8.1.2013 8:38

Václave Husáku . . .

23 let žijeme v marasmu tzv. Havlovy revoluce, s tím, že je nám bito do hlavy, že žijeme v demokratickém státě, jen s tím rozdílem, že jen pro vyvolené. Mám z vás dojem, jako by Gustav byl vaším otcem. Pokud máte většinu národa za hlupáky, tak patříte mezi ně! To co provedl Klaus s Nečasem nemá opravdu obdobu . . ., jsme celému světu pro smích i s vaši Husákovou osobou!

M. Hatlák 8.1.2013 8:27

Prosím pane Husáku

Rád bych se přidal k panu Heinclovi a paní Boublíkové. Cítím se trochu urážen Vaším článkem pane Husáku. To, že není něco v pořádku jsem věděl okamžitě po projevu pana presidenta 1.1.2013. Nejdřív to byla jen taková ta "červená žárovička" v hlavě, která se rozsvítila už když pan president amnestii vyhlašoval. A jakmile jsem celou tu informaci vstřebal, tak mi bylo jasné že je to průšvih. Až do té doby jsem si pana Klause vcelku vážil a zejména jeho tzv. euroskeptismus i jeho ekonomické předpovědi považoval dost povedené. Ale tímto projevem jsem stratil k němu veškerou úctu.

Souhlasím s Vámi, že se media snaží s námi manipulovat. V politice to je ale vcelku běžné. Věřím,  že stejně jako reklama je i politika zdrojem přijmů medií. Bez nich to prostě nejde. Vím i to, že stejně jako reklamě na cokoliv část lidí podlehne, tak podlehne i té politické reklamě. Ale rozhodně nevěřím, že mám ve svém okolí štěstí na samé lidi, kteří se plánovitě nenechají ovlivnit reklamou (brání se jí), ale mají vlastní úsudek. Připadá mi že z nás děláte docela náro

V. Mlich 8.1.2013 8:45

Co je na té amnestii takový průšvih?

Již 15 let tu žádná nebyla. Ale u Klause s ní ani nikdo nepočítal, takže čekání na amnestii mezi vězni bylo plánováno až po volbách. Když někdo měl rok basy, tak za dobré chování mohl být doma už za půl roku, t.j. všichni ti propuštení by za pár měsíců stejně byli doma, takže to gesto není zas tak humánní, jako by se zdálo, jen u těch nad 75 let, to je věk jako Schwarzenbeg, kdoví, jestli by se ti lidi dočkali nového prezidenta. A u dlouhých kauz, když někomu nejsou schopni za tolik let prokázat vinu, tak ten člověk je dost možná nevinen, víte, kolik nevinným se tím ulevilo? A kdo vinen je, ale protahuje to kvůli šikovným advokátům, tak ten většinou nemá problém zdžovat to až do promlčení. Z toho je jasný závěr: Amnestie byla velmi správná věc svědčící kromě jiného i to, že technokratický suchař Klaus na stará kolena začíná chápat, co je velkorysost, soucit, dobročinnost. Bohužel značná část národa už od středověku byla zvyklá tleskat na popravách a od dob Horákové to mnohým chybí.

J. Forman 8.1.2013 9:26

Re: Co je na té amnestii takový průšvih?

Klaus má společného se soucitem a dobročinností asi tolik jako Stalin.

V. Němec 8.1.2013 10:03

Re: Co je na té amnestii takový průšvih?

Naprostý souhlas

M. Baloun 8.1.2013 10:10

Re: Co je na té amnestii takový průšvih?

všichni ti propuštení by za pár měsíců stejně byli doma - toto není pravda

J. Boleslav 8.1.2013 13:14

Re: Co je na té amnestii takový průšvih?

Přesně tak.

D. Havránek 8.1.2013 8:07

Ano ale

Že media manipuluji je pravda. Rozumný člověk si z toho vezme jen malo a věci si ověřuje. Nesnašim hysterické projevy pana Zaoralka a podobných. Jsou mi lhostejné. To ale NIC nemění na tom, že pan prezidenta mne osobně totalně zklamal!! Je mi lhostejna amnestie viníkum dopravnich nehod ale pomoci amnestií například panu Berkovi ... hmm to je silná káva!! A pokud někdo pomáhá zločincům stává se sám zločincem! A věřte tomu nebo ne, nenechávám se manipulovat mediální vlnou, vážím si mnoha zkompromitovaných lidí cíleně diskreditovaných médii. Právě pro to, že jsem si na věc dělal vždy svůj názor a informace zjištoval na více místech. Pánbů zaplať za svobodný internet...  Ale pan preziden mne zklamal. Hodně

V. Němec 8.1.2013 9:57

Re: Ano ale

Právě v tom vyzobávání jednotlivostí a jejich neustálého opakování spočívá ona manipulace navíc není zdaleka jisté že ony případy opravdu pod amnestii spadají o tom v čem mají novináři hned jasno rozhodnu až soudy oni novináři obecně rádi vynášejí rozsudky bez důkazů navíc jaká myslíte je naděje že proces trvající osm let bude spravedlivě vyřešen

E. Dadák 8.1.2013 8:04

Děkuji - naprostý souhlas !

P. Pavlovský 8.1.2013 8:00

Svoboda veřejného vyjadřování,

svoboda tisku a dalších médií patří k elementárním svobodám v každém skutečně demokratickém státě. Tato svoboda může a má být  omezena pouze zákonem.

Zakázáno je, resp. mělo by být, šíření apriorní rasové, národnostní či náboženské nenávisti, podněcování k diskriminaci z takovýchto důvodů.

Zakázáno je zkreslování a falšování minulosti šířením tzv. Osvětimské lži, Jáchymovské lži, bagatelizováním gulagů,  genocid (Arménů v Turecku před I. sv. válkou, Kambodžanů, vražděných Rudými Khmery Pol Pota, genocidy organizované S. Husajnem v Iráku a pod.).

Trestná je konečně i zveřejněná pomluva, není kupř. možné napsat, že ten a ten presidentský kandidát snědl svojí babičku nebo že jeho otec byl členem NSDAP nebo KSČ, není-li to pravda.

Každý, kdo je v médiích neprávem pomluven má nárok na soudní ochranu! Ale jinak: média jsou do značné míry zrcadlem společnosti! "Nezlob se na Špígl, máš-li křivou hubu!"

J. Humpolík 8.1.2013 7:18

Hon na prezidenta zpět na článek..

Stydím se za zmanipulovaný dav!! Zášť, závist a nenávist trčí z akcí "socialistického obyčejného člověka"

F. Eliáš 8.1.2013 7:16

Klaus myslel jenom na sebe

Klause propuštění zločinci neohrožují, ale pro lidi, kteří žijí v sousedství Romů, se jejich život značně zhoršuje do té doby, než se zloději opět ocitnou za mřížemi. I samotní zločinci budou mít na svobodě problém sehnat práci a nezbude jim než se vrátit k tomu, co umí nejlépe.

V. Mlich 8.1.2013 8:52

Jak na sebe?

Vždyť ta amnestie bezpečnostní situaci v globále zlepší! Namísto nešťastníků, co bručeli za špatné parkování, si půjdou sednout odsouzení násilníci recidivisté, co čekali na uvolnění místa.

S. Sedlák 8.1.2013 7:07

Naopak demaogu

Klaus si nadělal do vlastního hnízda naprosto ujetým politickýcm rozhodnutím.

Který hlupák by chtěl "dávat druhou šanci" rodinám, jejichž příslušníci byli v době amnestie ětšinově zakatrem? Kdo hleděl na práva těch, kteří byli okradeni? Ti také dostanou druhou šanci, aby si po létech postavili nový dům nebo budou koukat jen přes plot na ty, kteří je okradli?

H. Grúbr 8.1.2013 6:57

Takže popíráte, že okamžitě se začalo vraždit a loupit?

Popíráte, že se korupčníkům značně ulevilo? Popíráte, že obětem tunelářů nezbývá, než se o svůj majetek přetahovat (pravděpodobně marně) v nekonečných občanskoprávních sporech? Pokud ano, jste zaslepený ignorant, pane autore tohoto inzertního článku. Anebo hrad dobře platí.

J. Forman 8.1.2013 9:37

Re: Takže popíráte, že okamžitě se začalo vraždit a loupit?

A víte, že si myslím, že u Klausových fans platí jen první premisa? Oni to dělají zdarma a z lásky. Holt užiteční idioti se vždy najdou.......