26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

MÉDIA: Hon na kardinála Duku

Svědectví obětí sexuálního zneužívání nezletilých je nesmírně bolestivé a citlivé téma vzbuzující v každém z nás silnou emocionální odezvu. Zpracování dokumentu s tímto nesmírně závažným tématem má vycházet především z nezpochybnitelných faktů a ověřitelných skutečností.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 28.3.2019 17:50

Souhlas s článkem,

i když jsem absolutní ateista. Ale patří to k naší civilizaci !

Katolické církve jsou znesvěcené po celé Francii - https://twitter.com/V_of_Europe/status/1110460347016757248

Křesťanství je naší součástí, i postoje proti Islámu !

Palestinské sliby? - https://twitter.com/V_of_Europe/status/1110754076613140481

V. Čermák 28.3.2019 18:53

Re: Souhlas s článkem,

Ateismus je nesmysl. V Podvědomí Mysli máte, stejně jako všichni ostatní, zažrané Křesťanství svých Křesťanských předků už od 6 století...To se samozřejmě týká i všech ostatních diskutérů ....

Č. Berka 28.3.2019 17:33

Neřekl bych, že jde o útok na církve

jde, IMHO, o útok na tu část katolické hierarchie, která nejde "s námi" , a nejde proti Zemanovi.

To, že v ČR jsme proti církvím je nesmysl. V PSP jsou nadproporčně zastoupeni věřící ( Radek Vondráček byl teď dokonce u Františka, náčelníka katolíků), věřící je vedení ČT, ředitelem počínaje, bohaté a čilé je zastoupení v rozhlase, redakcích mainstreamových i třeba v Deníku referendum. Křesťané nejsou jen u Lidovců či TOP0,9 , ale také třeba u Pirátů- počínaje předsedou, přes Ferjenčíka...věřícími se cítili i VŠICHNI Zemanovi protikandidáti. K tomu připočtěme, že je i mnho nevěřících, kteří církvím přiznávají zásluhy- ať skutečné, či domělé...

J. Kanioková 28.3.2019 17:58

Nesouhlasím s vámi,

stačilo šílenství nad tou divadelní hrou v Brně.

Té šílené nové LGBT ideolgii církev vadí až moc. Domnívám se, že pevné, stabilní rodiny jsou srdcem prosperující společnosti.

Liberalismus nás zlomil - https://unherd.com/2018/06/liberalism-broken-us-need-new-party-call-home/

Děsivý individualismus lidských práv - https://unherd.com/2018/05/selfishness-human-rights/?=refinnar

V. Čermák 28.3.2019 19:01

Re: Nesouhlasím s vámi,

Je to boj proti Dukovi a konzervativním křesťanům. Ona i Církev je nyní rozdělena na Dukovy novozákonní Křesťany a novodobé pokrojkářské Sluníčkáře, kteří křesťansví mrví Humanismem, Filosofií, Vědátorstvím a různými Dialogy zejména s Islámem. Je to Boj Havloidních Pokrokářských Lepšolidí o ovládnutí Církve....

Č. Berka 28.3.2019 21:02

Re: Nesouhlasím s vámi,

šíleli ale konzervativní katolíci :-D .TI, co na moderní hry nechodí- chodí-li vůbec do divadla...

V. Církva 28.3.2019 15:03

Slonková a Kubík jsou snad perverzní

Nebo je to levičácká móda zničit konzervativní křesťanskou opozici,která šahá lidem do svědomí. I Duka šije do gendrismu, homosexualismu či potratismu. Zbaběle štvou proti Křesťanům dnes, kdy mají minimální moc od 4 století.

Možná je část těch informací pravdivá, iale nepodstatná. Opravdu si někdo myslí, že církev podporuje mimomanželský sex či homosexualitu? Možná biskupové nevystupovali razantně, ale že by církev nebyla proti největším hříchům?

Podobné teportáže nejsou jen od Slonokvé, jsou typické pro modernistky jako třeba Šarka z lidovek. Případ od 15 znásilňované dívky jsem na streamu shlédl. Zdá se,že jde o osobu labilní až chorobně závislou. Anebo musel mít ten kněz nějakou velmi silnou manipulační schopnost. Většina křesťanů dnes ví že kněz není neomylný. Mluvil jsem o tom s dcerami a okamžitě by utekly pokud by na ně kněz sáhnul, informovaly by nás a knězi by se vyhýbaly. Jsme sekulární stát a každý se může obrátit na policii. Pokud by nechtěly někomu kdo se neovládl ublížit, šel bych si to s knězem vyříkat. Pokud by nešlo o náhodu, napsal bych biskupovi a ten by se tomu věnoval. V naší farnosti řešil biskup i jiné pomluvy (nejednalo se o sex).. Samozřejmě že biskup není bůh, protože existují i pomluvy, múže se stát, že knězi uvěří a maximálně ho přeloží. Vím o homosexuálním knězi, který měl něco (se souhlasem) s jedním mladíkem. Když o tom lidé uvědomili jiné kněze, byl homosexuál okamžitě přeložen a pod dozorem.

Je možné, že biskupové neřešili znásilňování a homosexualitu. Buď tomu nevěřili, nebo nechtěli zničit kamarády kteří se jednou neovládli. V každém případě řešit kriminalitu je věc policie. Je možné že postižená osoba neměla sebedůvěru a sílu to udat, jenže jak jí pak má věřit biskup, který svého podřízeneho vidí párkrát za rok a dotyčnou nezná vůbec. Mýtomanky taky existují. V každém případě, papež František jednoznačně nakázal proti excesům kněžích zasahovat. A to je dobře.

K. Janyška 28.3.2019 15:36

Re: Slonková a Kubík jsou snad perverzní

Ta prolhaná církev, co kryje znásilňování kněžími a jejich perverzitu na dětech ? Nesouhlasím s vámi v ničem, to oni jen tak, aby se neřeklo hrají divadlo, rudočerní černoprdleníci, jak říkal Khárl... Dzp.

V. Čermák 28.3.2019 19:09

Re: Slonková a Kubík jsou snad perverzní

Hm, Zasvěceně promluvil veliký znalec Církve. Mimochodem za to, že žijete v civilizované části světa vděčíte jen a jen svým Křesťanským předkům a jejich Křesťanství máte zažrané v Podvědomí své Mysli. A mimochodem úplně stejně jsou na tom všechny současné Civilizované země světa. Toš tak, pane, co máte ve Vědomí Mysli usazenou Neznalost...

J. Richter 28.3.2019 16:31

Re: Slonková a Kubík jsou snad perverzní

Co to má společného s tím, že kněží šukaj malé kluky a Duka o tom věděl?

V. Čermák 28.3.2019 19:04

Re: Slonková a Kubík jsou snad perverzní

Osle, Mladé kluky šukají všichni a z těch všech kněží nejméně....

J. Sušeň 29.3.2019 9:08

Re: Slonková a Kubík jsou snad perverzní

Vy taky? ... anebo jste projevil až teď? :-D

J. Richter 28.3.2019 13:42

Táák ty jsi opravdu velká kobliha autore...

Kubík a Slonková neváhali zneužít duševně nemocného syna....asi jsme se oba dívali na jinou reportáž, soudruhu Kobliho.

Jediný, kdo zneužil juniora je jeho fotr, slovenský práskač komunistické tajné policie a dotační podvodník.

V. Čermák 28.3.2019 13:48

Re: Táák ty jsi opravdu velká kobliha autore...

Osel Richter se odmocnil cestou na pastvisko....

J. Richter 28.3.2019 13:49

Re: Táák ty jsi opravdu velká kobliha autore...

škoda že se nikdy nesetkáme. Vypnul bych tě.

J. Malá 28.3.2019 14:09

Re: Táák ty jsi opravdu velká kobliha autore...

Richtře, i když se postavíš na hlavu, Slonková s Kubíkem jsou největší šmejdi mezi novináři. Mimochodem, Koukni, kolik procent věří Babišovi a kolik šmejdům. Koho těmi šmejdy myslím, si snad dosadíš sám... i když tomu moc nevěřím.

J. Richter 28.3.2019 14:31

Re: Táák ty jsi opravdu velká kobliha autore...

O tvé inteligenci svědčí už tvůj argument ,,kolik procent věří Burešovi". To nestojí ani za koment.

J. Richter 28.3.2019 14:50

Re: Táák ty jsi opravdu velká kobliha autore...

Třetina obyvatel této země je slabá duchem. Každý sedmý občan je debilní nebo dementní nebo alkoholik. Zhruba polovina obyvatel této země má podprůměrný intelekt.

MILOŠ ZEMAN.

(Ty Malá, jsi to zářným příkladem)

Ś. Svobodová 28.3.2019 17:16

Re: Táák ty jsi opravdu velká kobliha autore...

A ty splňuješ všechna ta kritéria, estébáčku.

J. Richter 28.3.2019 18:47

Re: Táák ty jsi opravdu velká kobliha autore...

t\ si kráááásně blboučká, to je na Nobelovku.

B. Hančl 28.3.2019 19:45

Re: Táák ty jsi opravdu velká kobliha autore...

Zdar demente, kombinace dementa s grafomanem, to je síla.

M. Bouček 28.3.2019 17:49

Re: Táák ty jsi opravdu velká kobliha autore...

Jste sedmý.

V. Čermák 28.3.2019 19:11

Re: Táák ty jsi opravdu velká kobliha autore...

A jak byste to Udělal, Osle Richtere?

K. Salajka 28.3.2019 11:13

Vedle

presumpce neviny, kterou jste zmínil, je dobře vysvětlit, proč zaniká trestnost promlčením. Je to proto, že nelze získat žádné důkazy o tom, zda se skutek stal a kdo ho spáchal. U osoby, označené jako potenciální pachatel, se předpokládá, že po celou dobu po ukončení trestné činnosti, vedla řádný život. Pokud by se dopustila podobného jednání, běh promlčení doby by se přerušil. Trestnost také zaniká úmrtím pachatele.

Datování trestné činnosti je poměrně důležité, když se uvádí, že obtěžované bylo 15 let. Jestliže 10let upozorňovali na jednání církevní hodnostáře a to hlavně ze sousedních diecézí, není jasné proč oznamovatelé, či jejich příbuzní, nevyužili možnosti zmíněné v reportáži Slonkové a to 3minutový telefonát na policii(neměli drobné do automatu, mobil se vybil?). Jinak lze doporučit autorům reportáže, pokud chtějí hodnostáře pronásledovat, aby užili ustanovení trestního zákona o nepřekažení nebo neoznámení trestné činnosti a zvážili také spolupachatelství (návod, pomoc). To ovšem za předpokladu, že se skutek stal.

Diskutérům, kteří se domáhají přísnosti na katolickou církev, která náš lid po staletí deptala, bych připomněl: Justícia - bohyně spravedlnosti je proto slepá, aby přistupovala ke všem stejně bez rozdílu. Pro vyznávání víry nebo proto, že je bez vyznání, nemůže být nikdo krácen ve svých právech.

Zneužívání nezletilých předpokládá určitou osobnostní deformaci pachatele a příležitost. Ta je ve skutečnosti všude tam, kde se pracuje s mládeží tedy ve škole, ve sportovních klubech a tam, kde se pracuje s mládeží, také na farách. Nejběžnější je ale uvnitř rodiny a poměrně častá bude ve vyloučených lokalitách.

Ergo zájmy poškozených nezletilých je to poslední, co reportéry zajímá.

J. Pospíšil 28.3.2019 10:51

souhlas

Vidím v tom opravdu záměrné štvaní proti církvi.Naprostý souhlas.

J. Kraus 28.3.2019 10:21

Ano, nejde o Duku a katolíky,

ale o odstřižení se od světa našich otců a dědů. Nedávno jsem se opravdu vyděsil, když mi soused z ulice řekl, že bych si ty nacistické noviny neměl nechat posílat poštou. Jde o Národní osvobození, čtrnáctideník Svazu bojovníků za svobodu, další terč mediální nenávisti polohysterických nedovzdělanců. Tahle sorta lidí je zcela ponořena do negace, utopena ve lžích a polopravdách souznějících s jejich zmrzačeným vědomím a ostatní by je měli ignorovat.

A k té pedofilii. V první polovině 60.let učil na jedné základní škole jistý učitel, o kterém se vědělo, že si rád občas, opravdu jen občas, pozve nějakou vyvinutější žákyni do kabinetu. Asi je tam příliš netrýznil, protože holky z toho měly legraci a ty ošklivky se trápily, že ony ne. Vědělo se to o něm několik let, pak byl přeložen na jinou školu. Nebyl nebezpečný, byl směšný a ztratil autoritu.

M. Prokop 28.3.2019 13:32

Re: Ano, nejde o Duku a katolíky,

Nacistické? Snad komoušské, ne?

Č. Berka 28.3.2019 16:42

Re: Ano, nejde o Duku a katolíky,

pedofilové se ale zaměřují na ty nevyvinuté! "Trochu dost" si to pletete.

P. Macejko 28.3.2019 9:45

Komunisti

už zase "jedou! nechodili oni na ten VÚML zbytočne ...

K. Janyška 28.3.2019 15:38

Re: Komunisti

Rudé i černé je nutno mlátit obrazně řečeno po tlamách. Jsou to zločinci stejného kalibru... Dzp.