7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

MÉDIA: Hon na kardinála Duku

Svědectví obětí sexuálního zneužívání nezletilých je nesmírně bolestivé a citlivé téma vzbuzující v každém z nás silnou emocionální odezvu. Zpracování dokumentu s tímto nesmírně závažným tématem má vycházet především z nezpochybnitelných faktů a ověřitelných skutečností.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Tichý 29.3.2019 15:36

Re:

Tím, že neumíte pochopit psané slovo se s Vámi nedá diskutovat.

Ani náznakem jsem se nezastal pedofilů. Vaše nařčení je stejně debilní jako Vy.

Asi byste měl skočit z okna, protože tradice (katolické) církve jsou všude kolem vás.

Dále nereaguji, na diskuze s bolševikem nemám náladu.

J. Sušeň 29.3.2019 10:22

Re: když zmiňujete ten Skaut

Ale to bezpochyby jen proto, že církev je velmi mocná o bohatá organizace se sklonem k manipulátorství, takže své zločiny dokáže umně zametat pod koberec za pomoci, přímluv církevního okolí, výhružek ohněm pekelným, či uplácení penězi. Navíc faráři proti sobě nepůjdou, jednak z profesních důvodů a druhak kdovíco na ně vědí zase ostatní

J. Sušeň 29.3.2019 10:16

Re:

To záleží na definici "zločinecké organizace", jestliže je zločinecká organizace tzv.Islámský stát, jako že určitě je, tak jaké jiné označení si zaslouží Katolická církev, jenž mimo jiné pořádala "křížové výpravy a svaté války", násilím potlačovala a vyvražďovala údajné kacíře ať už z řad protestantů, nebo vlastních, podílela se na genocidách domorodých národů v nově objevených zemích od 15.století, ničila jejich kulturní dědictví, žehnala zbraním "bojovných králů", kupčila s odpustky (dnes bychom to nazvali šmejdskými praktikami), atd. - nenaplňuje to vše definici zločinecké organizace, byť vetšina zločinů je již historicky promlčena je dnešní Katolická církev právním nástupcem a pokračovatelem a i její majetky po kterých je tak lačná, které jsou dnes v restituci církvi vraceny nabyla jen z malé části poctivě, nebo vlastní prací.

U druhého bodu se opravuji, není to pedofilní organizace, ale organizace s velmi velkým, celosvětovým problémem s pedofilií, což ostatně uznává i sám papež František.

Pokud se tedy zastáváte pedofilů v řadách církve pak se dopouštíte tretsného činu schvalování jiného trestného činu a mám podezření, že sám jste skrytým pedofilem, neboť jak známo potrefená husa nejvíc kejhá. V podstatě Vašimi slovy "užitečný idiot" ve službách církve.

Bez takové tradice jaké je mi schopna předat Katolická církev se milerád obejdu a ještě na to budu hrdý. Mimochodem církve jsou mi ukradené, ale mi vadí pokrytci, kteří se naoko staví jako nějací dobrodějové a lidumilové a mají za sebou zločineckou minulost a v podstatě ani ta současnost není co do morálky žádná velká sláva a ani nejsou schopni uznat svoji chybu, natož aby byla vidět snaha o nápravu

J. Sušeň 29.3.2019 9:53

Re:

stát vrací církvím to, co církve nakradly za staletí, což takhle se vrátit třeba za Bílou horu?

J. Sušeň 29.3.2019 9:50

Re: Jakýpak hon na Duku?

Proč bych se vracel 2 000 let nazpátek? Dějiny lidstva jsou dějinami válek, ale církve do toho vnesly války "ve jménu Božím", upalování ve jménu Božím, genocidu domorodých obyvatel ve jménu Božím, lačnost po majetku opět ve jménu Božím, pálily knihy a bránily rozvoji věd, ničily kulturní dědictví domorodců Nového světa atd, a celé se to s církví táhne jako červená nit celými jejich dějinami.

Vždyť boje o moc vypukly už mezi prvními následovníky, kde se jednotlivé "proudy" křesťanství navzájem neváhaly i hubit a válčit mezi sebou - opět ve jménu Božím.

Co tedy přinesly církve světu dobrého, že to tu tak obhajujete?

J. Sušeň 29.3.2019 9:26

Re: Jakýpak hon na Duku?

Latinku převzala církev od Římanů, zpočátku psali v aramejštině

J. Sušeň 29.3.2019 9:25

Re: Jakýpak hon na Duku?

Upřímně si myslím, že církve nejsou žádní lidumilové. Jsou především lační po majetku a moci. Presumpce neviny by měla být ctěna, ale zároveň by se vyšetřovatelé neměli bát vyšetřovat i zločiny páchané církevními hodnostáři jen proto, že jsou "služebníky Nejvyššího". Nedělá je to automaticky lepšími lidmi a vzhledem k motivu - celibát versus příroda, hormony, pokušení ...a příležitost se jejich zvýšená trestná činnost v oblasti sexuálního zneužívání dá předpokládat, obzvláště jestliže je jim vnuknuta myšlenka, že "zpověď svatá" vyřeší veškeré jejich problémy se svědomím.

Odhlédnu li čistě od Katolické církce, pak obecně vzato je každé náboženství vždy potencionálně nebezpečná ideologie (stejně jako každá jiná např.komunismus apod), navíc snadno zneužitelná jejich vykladači a děti by měly být nejméně do svých 15 let před církvemi chráněny a před případnou výukou náboženství řádně poučeny jak o možných rizicích ze strany kněží, tak seznámeny se skutečností, že na světě není jen jedno náboženství a že dokonce existuje něco jako ateismus. No a pak nechť si svoji cestu zvolí samy.

J. Sušeň 29.3.2019 9:08

Re: Slonková a Kubík jsou snad perverzní

Vy taky? ... anebo jste projevil až teď? :-D

R. Tichý 29.3.2019 8:15

Re:

Asi narážíte na církevní restituce, kdy sát vrátil to, co ukradl a zničil.

S bolševiky se nebavím

Č. Berka 28.3.2019 21:02

Re: Nesouhlasím s vámi,

šíleli ale konzervativní katolíci :-D .TI, co na moderní hry nechodí- chodí-li vůbec do divadla...

B. Hančl 28.3.2019 19:45

Re: Táák ty jsi opravdu velká kobliha autore...

Zdar demente, kombinace dementa s grafomanem, to je síla.

V. Čermák 28.3.2019 19:32

Re: Jakýpak hon na Duku?

No oni jsou pracovití a když mají jít do důchodu, mnozí se raději nechají zavřít do vězení, protože jejich nepracující a nevděčné manželky je doma, nekřesťansky, nechtějí...

V. Pavelka 28.3.2019 19:29

Re: Obvinění z jakéhosi sexuálního zneužívání

Podobný PŠOUK",se stal z dvouleté mediální dehonestace z rusofilství prezidenta Trampa ..

V. Čermák 28.3.2019 19:11

Re: Táák ty jsi opravdu velká kobliha autore...

A jak byste to Udělal, Osle Richtere?

V. Čermák 28.3.2019 19:09

Re: Slonková a Kubík jsou snad perverzní

Hm, Zasvěceně promluvil veliký znalec Církve. Mimochodem za to, že žijete v civilizované části světa vděčíte jen a jen svým Křesťanským předkům a jejich Křesťanství máte zažrané v Podvědomí své Mysli. A mimochodem úplně stejně jsou na tom všechny současné Civilizované země světa. Toš tak, pane, co máte ve Vědomí Mysli usazenou Neznalost...

V. Pavelka 28.3.2019 19:08

Re: když zmiňujete ten Skaut

A co Sokol, pane faráři

V. Pavelka 28.3.2019 19:05

Re:

Jedna z tradic KC, je touha po mamonu , klaní se zlatému teleti má plná ůsta spravedlivého vyrovnání , ale vůbec ji nevadí že okrádá danové poplatníky o vyšší částky , poplatníky, kteří jim nic neukradli.A ani špetka sebereflexe nebo ústupku ,jen sprostá nenažranost..

V. Čermák 28.3.2019 19:04

Re: Slonková a Kubík jsou snad perverzní

Osle, Mladé kluky šukají všichni a z těch všech kněží nejméně....

V. Čermák 28.3.2019 19:01

Re: Nesouhlasím s vámi,

Je to boj proti Dukovi a konzervativním křesťanům. Ona i Církev je nyní rozdělena na Dukovy novozákonní Křesťany a novodobé pokrojkářské Sluníčkáře, kteří křesťansví mrví Humanismem, Filosofií, Vědátorstvím a různými Dialogy zejména s Islámem. Je to Boj Havloidních Pokrokářských Lepšolidí o ovládnutí Církve....

V. Čermák 28.3.2019 18:53

Re: Souhlas s článkem,

Ateismus je nesmysl. V Podvědomí Mysli máte, stejně jako všichni ostatní, zažrané Křesťanství svých Křesťanských předků už od 6 století...To se samozřejmě týká i všech ostatních diskutérů ....

J. Richter 28.3.2019 18:47

Re: Táák ty jsi opravdu velká kobliha autore...

t\ si kráááásně blboučká, to je na Nobelovku.

J. Vintr 28.3.2019 18:25

Re: Jakýpak hon na Duku?

Jestliže myslíte, že většina zla pochází od církve a křesťanství, tak se vraťte tak cca 2000 let nazpátek, kdy na světě bez křesťanství vládla úplná idyla.

J. Vintr 28.3.2019 18:20

Re: Jakýpak hon na Duku?

Vy si myslíte, že pro svůj civilizovaný způsob života nepotřebujete, ale zřejmě nevíte, kde se ta civilizace vzala. Jako městského člověka nezajímá pěstování obilí, protože chleba kupuje v supermarketech.

J. Kanioková 28.3.2019 17:58

Nesouhlasím s vámi,

stačilo šílenství nad tou divadelní hrou v Brně.

Té šílené nové LGBT ideolgii církev vadí až moc. Domnívám se, že pevné, stabilní rodiny jsou srdcem prosperující společnosti.

Liberalismus nás zlomil - https://unherd.com/2018/06/liberalism-broken-us-need-new-party-call-home/

Děsivý individualismus lidských práv - https://unherd.com/2018/05/selfishness-human-rights/?=refinnar

J. Kanioková 28.3.2019 17:50

Souhlas s článkem,

i když jsem absolutní ateista. Ale patří to k naší civilizaci !

Katolické církve jsou znesvěcené po celé Francii - https://twitter.com/V_of_Europe/status/1110460347016757248

Křesťanství je naší součástí, i postoje proti Islámu !

Palestinské sliby? - https://twitter.com/V_of_Europe/status/1110754076613140481

M. Bouček 28.3.2019 17:49

Re: Táák ty jsi opravdu velká kobliha autore...

Jste sedmý.

Č. Berka 28.3.2019 17:33

Neřekl bych, že jde o útok na církve

jde, IMHO, o útok na tu část katolické hierarchie, která nejde "s námi" , a nejde proti Zemanovi.

To, že v ČR jsme proti církvím je nesmysl. V PSP jsou nadproporčně zastoupeni věřící ( Radek Vondráček byl teď dokonce u Františka, náčelníka katolíků), věřící je vedení ČT, ředitelem počínaje, bohaté a čilé je zastoupení v rozhlase, redakcích mainstreamových i třeba v Deníku referendum. Křesťané nejsou jen u Lidovců či TOP0,9 , ale také třeba u Pirátů- počínaje předsedou, přes Ferjenčíka...věřícími se cítili i VŠICHNI Zemanovi protikandidáti. K tomu připočtěme, že je i mnho nevěřících, kteří církvím přiznávají zásluhy- ať skutečné, či domělé...

Ś. Svobodová 28.3.2019 17:16

Re: Táák ty jsi opravdu velká kobliha autore...

A ty splňuješ všechna ta kritéria, estébáčku.

Ś. Svobodová 28.3.2019 17:15

Re: Jakýpak hon na Duku?

Upřímě si myslím, že ano. Neříkám, že v církvi křesťanské pedofilové nejsou. Ale procento to bude stejné jako v běžné populaci. V ČR i mnohem menší. Je to dané tím, že církve u nás byly do konce 80tých let pod drobnohledem Stb, která šmejdila a snažila se církve diskreditovat čímkoliv a kněží pozavírat za sebemenší prohřešek. Mám za to, že mezi pracovníky s dětmi bude pedofilně zaměřených osob naopak více než v běžné populaci. Ale učitelů je málo a hon na ně s následnou diskreditací by nikomu užitek nepřinesl. Jen dětem.

Č. Berka 28.3.2019 16:52

Re: Počkat počkat,

napsal jste to přesně