4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

LETNÁ: Demonstrace Prahu a venkov nerozdělila, naopak

Původně jsem si říkal, že hodnocení, komentáře a možné dopady demonstrace občanů ČR na Letné jsou především záležitostí politologů a lidí obvykle se k takovým protestům vyjadřujících.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Novak 1.7.2019 21:20

Sraz hlupáků...

...kteří nevědí, co podporují. Plno bezobsažných hesel bez jakéhokoliv cíle či řešení. To byla Letná

J. Kanioková 1.7.2019 20:12

Říkáme jim zemědělci z Václaváku,

jde jim jen o dotace, říká sedlák -

https://www.idnes.cz/plzen/zpravy/zemedelci-puda-uroda-voda-remizky-dobytek-hnuj-krajina-dotace-sedlak-pavel-raska-rozhovor.A190624_485264_plzen-zpravy_vb?utm_source=Maileon&utm_medium=email&utm_campaign=vecerni-40316+20190630-175957&utm_content=https%3A%2F%2Fwww.idnes.cz%2Fplzen%2Fzpravy%2Fzemedelci-puda-uroda-voda-remizky-dobytek-hnuj-krajina-dotace-sedlak-pavel-raska-rozhovor.A190624_485264_plzen-zpravy_vb

D. Mach 1.7.2019 21:15

Re: Říkáme jim zemědělci z Václaváku,

Proč si onikáte, když mluvíte za sebe? Netrpíte nějakou formou schizofrenie? Asi jste nikdy nepřičichla k práci v zemědělství, aby jste měla nějaký vztah k půdě a k tomu, co z ní čerpáme. Zato vztah ke koblížkům je u vás naprosto zjevný.

V. Čermák 1.7.2019 19:04

Tak Zemědělství není v dobrém stavu.

Ale to není už od doby, kdy ho zničilo Klausovo ODS. Postupně se to trochu zlepšilo, ale za špatný stav rozhodně nemůže Babišova vláda, která vládne 1 rok. Tak proto malozemědělci přikvačili na Letnou požadovat Svržení Babiše, viníka všeho zlého? A Kdo by tak, když né on, mohl rychle Čs zamědělství uzdravit? Je to Fiala, Bartoš, Rakušan, či Pospíšil?

V. Kotas 1.7.2019 19:31

Re: Tak Zemědělství není v dobrém stavu.

I lidovci mají svůj podíl na likvidaci.

J. Richtter 1.7.2019 19:35

Re: Tak Zemědělství není v dobrém stavu.

Tak jo, Babiš podle koblihy Čermáka je jedinej, kdo uzdraví naše zemědělství. Ty jsi nefalšovaný prototyp blba. Už se nemnož.

J. Kanioková 1.7.2019 20:14

Klausova ODS zničila zemědělství ???

Holt, ta Klausofobie je sfiňa..

F. Houžňák 1.7.2019 16:57

A zemědělci sdružení v ASZ vypracovali

nějaký seznam konkrétních opatření ap., která by se podle nich měla udělat, seřazený podle důležitosti, a při každé příležitosti ho předkládají vládě a parlamentu? A co na to vláda a parlament?

K. Dvořák 1.7.2019 15:03

Podle hesel na Letné

to vypadalo, že všude hospodaří Babiš. Jinak městečka,vesnice, samoty si volily delegáty na sjezd na Letné, aby všichni byli zastoupení ? U nás takové volby nebyly. :-(

V. Braun 1.7.2019 21:32

Re: Podle hesel na Letné

Tak delegáty? To si pletete s družstevním hospodařením.

M. Dvořák 1.7.2019 12:07

???

Co a koho dav nechce - to se píše a vyřvává. ALE CO A KOHO VLASTNĚ CHCE NIKDO NEŘÍKÁ.

P. Kubáč 1.7.2019 10:06

AHA - takže lidi, kteří prefefují svobodu a zodpovědnost

Byli přivezení do Prahy aby se pokusili vyvolat barevnou revoluci regulérním a spravedlivým volbám navzdory ? To jsem se zase z novin poučil.

K. Vyšata 1.7.2019 9:44

Nadšení autora docela chápu.

Jaká odvaha a přínos těch bojovných malých zemědělců chystající se zablokovat Prahu. Snad si to i Pražáci zaslouží. Jak avizoval Banga, bude bordel.

Z. Rychlý 1.7.2019 9:10

Kdybyste vy magoři z Letné

volili ODS, která byla jasně proti Babišovi, nebylo by Babiše ve vládě a nemuselo se nyní protestovat. To říká logika. Ale to vy néé! Takže příště se ve volbách zeptejte sami sebe soudruzi, co vlastně chcete.

Tudíž něco tu v té vaší jednotě smrdí, nejspíš peníze Bély Soróše a jeho ziskuchtivých neziskovek.

Babiše vem čert, ale pokud nám tu chtějí nasadit místo něj nějakého Belzebuba s lidskou tváří, tak to raději toho motýle. Strčte si vaše NWO "jaro" do pudele.

V. Kotas 1.7.2019 9:45

Re: Kdybyste vy magoři z Letné

1*

J. Rechnovský 1.7.2019 11:33

Kdybyste si vy odsacti fanoušci uz davno uvědomili, že ODS je marketingova značka pro parazity na státních zakázkách, nemusel byt babis ani demonstrace...:-((

V. Čermák 1.7.2019 18:56

Re: Kdybyste vy magoři z Letné

No Zemědělství zničilo právě ODS. A nijak mně nenapadá, kdyby Politolog Fiala byl premiérem místo Babiše, jak by zrovna problémy zemědělství rychle vyřešil. Babiš má k zemědělství blíž, a pokud vím, je přístupný každému smysluplnému návrhu, který umí rychle zrealizovat. Dokonce mu vyčítají, že ty návrhy "Krade". Tak si nějaký dobrý návrh pro zlepšení našeho zemědělství nechte " ukrást"...

I. Procházková 1.7.2019 20:19

Re: Kdybyste vy magoři z Letné

Jo, Babiš má k zemědělství blíž - hlavně když všechno patří jemu. Chtěl by z krajiny udělat jedno velké pole v osobním vlastnictví. Kolikpak už zničil drobných a středních podnikatelů také v zemědělství - odstrašující případ je p. Bohumír Rada, kterému nechal zničit pole herbicidy... Nemluvě o výrobě masa a uzenin, to zase odnesli jiní (Jan Boček, Milan Sládeček) - to jsou ovšem jen ti mediálně známí.

J. Cyrany 1.7.2019 9:04

PAn Havel

je častým expertem , který v ČT komentuje jevy v zemědělském sektoru.Samozřejmě , že ne zadarmo. Správně pochopil , co vrchnost v ČT ráda slyší a tak pro své budoucí dobro utrousil i pár vět o své oddanosti té pravé víry. Soukromí zemědělci si přijeli "vyrovnat " účty s někým , kdo je ve všech směrech přesahuje. Oslabený Agrofert pro ně může přinést jen přínosy.

M. Malovec 1.7.2019 8:29

Demonstrace farmářů se rád zúčastním

i v parném dni jako kardiak, protože to je bez výjimky dobré pro budoucnost našich dětí na rozdíl od demonstrací Milionu chvilek, kde se sejde spousta zájmů (kromě odstranění Babiše), které jsou pro mne nepřijatelné, a jejichž efekt je sporný.

V. Braun 1.7.2019 21:34

Re: Demonstrace farmářů se rád zúčastním

Tak to vás asi sedláci nepotěší

https://www.asz.cz/cs/pro-media/tiskove-zpravy/otevrene-dopisy-asociace-vsem-poslancum-predsedovi-vlady-a-ministru-zemedelstvi.html

L. Dočekal 1.7.2019 8:04

Jen tak na okraj

Kdyby lidé opravdu věděli o co kráčí,tak by do Prahy mnoho lidí nejelo.Oni to v podstatě nevědí ani organizátoři v čele s tím zrzečkem.To nebyla demonstrace,ale sprška špíny z nevymáchaných hub některých (i neznámých "umělců").

J. Svoboda 1.7.2019 8:41

Re: Jen tak na okraj

Jasně, 280 000 se spletlo :o)

Pěkný den.

L. Dočekal 1.7.2019 9:02

Re: Jen tak na okraj

Časem se to vyvrbí

R. Langer 1.7.2019 10:27

Re: Jen tak na okraj

Často se pletlo i mnohem více lidí, jak z historie velmi dobře víme, že? :-P

M. Krátký 1.7.2019 11:34

Re: Jen tak na okraj

169ko, jasně blbci si udělali zadarmo výlet do Prahy, protože taky jela Mařka od vedle i Bohouš za lesem - ale zaplatili jsme to my - sice pod ochranou policie, ale on jim to Hamáček - ministr vnitra posvětil - a neVeřejnoprávní tv a rozhlas to jistily pro "své" posluchače - milý vole

I. Novák 1.7.2019 13:31

Re: Jen tak na okraj

Spletl se tedy každý třetí ze sta oprávněných voličů a každý pátý ze sta, co se voleb zúčastnili. To už je tedy opravdu "masa", kterou není možné nechat bez povšimnutí. Před nimi je zcela bezvýznamných i oněch 1 500 000 voličů, co Babišovo uskupení ve volbách naopak podpořili.

J. Ráž 1.7.2019 14:36

Re: Jen tak na okraj

Těch 260-280 tis. lidí na Letné je jen část voličů ODS +TOP09 +STAN + KDU/ČSL + Piráti, takže to je málo, aby s Babišem pohnuli, jak sám prohlásil.

Ale to je vedlejší: Jediným stmelujícím prvkem těch lidí je nechuť k Babišovi. Jinak je nespojuje nic a to je velká chyba, neb takhle ani padesát podobných happeningů nic nezmůže, protože mimo odstranění Babiše žádný společný cíl svého snažení "demonstranti" nemají.

V roce 89 jsme na jedná straně měli společný negativní program : Odstranění vlády jedné strany, ale také jsme měli společný pozitivní program: Chtěli jsme demokracii, svobodné volby a svobodu slova.

Jaký společný pozitivní program mají dnešní demonstranti?

I. Mertl 1.7.2019 16:19

Re: Jen tak na okraj

Podobný jako v r. 1989: Odstranění vlády jednoho muže. Svobodné volby máme, svobodu slovo stále ještě, ani tu demokracii ještě A.B. zcela nezlikvidoval, ač se snaží jak může. Takže opatrnosti třeba, pane Ráži.

D. Mach 1.7.2019 7:50

Souhlas. Demonstrace nás stejně jako v 1989 spojují

Ano, je pravda, že poslední vlna demonstrací proti Babišovi a Benešové venkov a Prahu spojila. Vždyť i od nás z Podkrkonoší vyrazilo několik autobusů s lidmi, kterým stojí za to utrácet čas a vlastní peníze za ochranu své osobní svobody a demokracie. A také je to facka těm, kteří se živí pomluvami o tom, jak je to o někoho zaplacené. Je to zaplacené námi!