28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

LETNÁ: Demonstrace Prahu a venkov nerozdělila, naopak

Původně jsem si říkal, že hodnocení, komentáře a možné dopady demonstrace občanů ČR na Letné jsou především záležitostí politologů a lidí obvykle se k takovým protestům vyjadřujících.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 1.7.2019 10:27

Re: Souhlas. Demonstrace nás stejně jako v 1989 spojují

Kolikpak jste přispěl? :-D

D. Mach 1.7.2019 21:11

Re: Souhlas. Demonstrace nás stejně jako v 1989 spojují

Pět set měsíčně. Není to moc, ale zato je nás hodně. Jinak existuje transparentní účet a tam vidíte, kolik lidí přispívá a kolik dávají. Nevím, co je na tom směšného. Předpokládám, že vy nejste ochoten přispět ani na opuštěné nemocné děti nebo na pomoc při povodních. Ale klidně se posmívejte dál.

J. Kanioková 1.7.2019 20:20

Ale prdlajs "nás Demonstrace spojují"

M. Košařová 1.7.2019 6:55

Kdo nás rozděluje?

Rozdělení ve společnosti je na ty, kteří dotace čerpají a ty druhé, kteří jim ze svých daní na ně přispívají. A že v tomto případě mluvíte o soukromých zemědělcích? Ano, také oni musejí být vděčni EU, že jim dotace posílá, takže je logické, že budou při demonstracích mávat vlajkami EU.

J. Svoboda 1.7.2019 8:43

Re: Kdo nás rozděluje?

Proč teda nejsou na straně největšího podporovatele dotací - Babiše. Něco vám v tom nehraje, madam :o)

Pěkný den.

R. Langer 1.7.2019 10:28

Re: Kdo nás rozděluje?

Jo, to ovšem máte výjimečně pravdu... :-D

P. Grigar 1.7.2019 11:02

Re: Kdo nás rozděluje?

.. problém je v tom, že jim(malým zemědělcům) dle jejich názoru právě Agrofert mohutně ujídá z dotačního koláče. Můžete žrát, ale nesmíte u toho mlaskat! To budí závist.

J. Ráž 1.7.2019 14:44

Re: Kdo nás rozděluje?

Nejenom AGROFERT, ale všichni velkostatkáři jim z koláče dotací ubárají největší díl. No ale Babiš nemůže za to, že je dotační program takhle pitomě z EU nastavený. Původně byl plán dotacemi podporovat malé a střední farmáře,ale dnes jsou nejvíce dotacemi podporovány velkopodniky - pohrobci bývalých JZD a Babiš toho jen využívá, stejně jako všichni zemědělští velkopodnikatelé, z nichž mnozí dnes lidi hecují k demonstracím proto Babišovi, aby jim pomohli odstranit Babišovu konkurenci.

P. Klíma 1.7.2019 5:50

Nevěřím autorovi,

že 30 tisíc soukromých zemědělců je stejně pomatených, jako on, velký bojovník z Letné.

J. Holíček 1.7.2019 5:56

Re: Nevěřím autorovi,

Přání bývá otcem myšlénky a autor svoji myšlénku řádně rozvedl. :-))

J. Krásenský 1.7.2019 4:40

Demonstrace, i ta na Letné,

slouží pouze k tomu, aby připravily a představily kandidáty k další přímé volbě presidenta. S odstoupením bureše ani s pádem jeho vlády nepočítají.

R. Vacek 1.7.2019 9:25

Re: Demonstrace, i ta na Letné,

Je pravda, že nám tu nějaký multikulturní prezident už nějakou dobu chybí. Ale protože Zeman už nemůže kandidovat, tak ty příští přímé volby snad nemůžou dopadnout špatně. Nebo tu vidíte ještě jednu takovou osobu, která by jednala nezávisle.

R. Meišner 1.7.2019 1:10

Letná

byla naprosto zbytečná záležitost. témata o ničem. asi si přítomní neuvědomili, ,že žijeme ve svobodné zemi se svobodnými volbami---říká se tomu demokracie. to, čeho by chtěli dosáhnout, nemá s demokracií nic společného,-a je úplně jedno, odkud dojechali,--hlas ve volbách má naprosto stejnou váhu, ať už je z Prahy nebo venkova. to by ovšem přítomní museli nejdřív ty volby ctít. -tož tak.

V. Kotas 1.7.2019 5:21

Re: Letná

Tak jest.

J. Richtter 1.7.2019 7:51

Re: Letná

jasně. Jednou za čtyři roky to těm klukům hodit a během té doby si mohou dělat co chtějí. No tak na o jste vy komunisté byli zvyklí, to je pravda, takže chápu, že vám, soudruhům nevoní, když i mezi vlbami lidé vyjdou do ulic a křičí že premiér je estébák a podvodník a prezident ruská onuce.

Takže - nasra* soudruzi, klid na práci už jste měli.

P. Han 1.7.2019 8:30

Re: Letná

Takže jaký máte návrh? Jenom permanentně prudit, nebo snad nějaké řešení?

J. Svoboda 1.7.2019 8:48

Re: Letná

Začátek řešení je nenazývat "pruzením" ústavní právo lidí na shromažďování a svobodu slova.

Pěkný den.

J. Richtter 1.7.2019 8:48

Re: Letná

Vyhrát volby. A mezitím nakopat do prdel* všechny ty Klausy a Zemany a Filipy a podobnou verbež za jejich blbý kydy.

R. Langer 1.7.2019 10:29

Re: Letná

Dobrá volba, soudruhu, ale musíte se snažit mnohem víc a lépe... :-D

P. Grigar 1.7.2019 10:59

Re: Letná

.. tož kolik těch volebních šancí už jste pros.ali, od r.1990? Stejně jako možností k nakopání do prd.le všem, co vám nejdou pod fousy, Richter? Neděláte někde chybu?

J. Richtter 1.7.2019 17:58

Re: Letná

Já vím, ale co mám dělat, když vás, idiotů stojících s nataženou rukou na dávky je víc než nás? Ale tak to v přírodě chodí, hloupých je většina. Tak holt máte Babiše a Zemana. To je také všechno, co máte :-))

R. Vacek 1.7.2019 9:34

Re: Letná

Prostě existují občané, kteří upřednostňují systém, kde různé nevolené skupiny mohou ovlivňovat chod státu, úřadu, instituce. Někdy se tomu říká "občanská společnost", i když původně pozitivní obsah toho termínu se díky různým nátlakovkách začíná chápat negativně, kdy se ztrácí autorita, odpovědnost, akceschopnost.

Občanská společnost se stává stejně hanlivým termínem jako feminismus, multikulturalismus, ekologie.