18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

LETNÁ: Demonstrace Prahu a venkov nerozdělila, naopak

Původně jsem si říkal, že hodnocení, komentáře a možné dopady demonstrace občanů ČR na Letné jsou především záležitostí politologů a lidí obvykle se k takovým protestům vyjadřujících.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Braun 1.7.2019 21:34

Re: Demonstrace farmářů se rád zúčastním

Tak to vás asi sedláci nepotěší

https://www.asz.cz/cs/pro-media/tiskove-zpravy/otevrene-dopisy-asociace-vsem-poslancum-predsedovi-vlady-a-ministru-zemedelstvi.html

V. Braun 1.7.2019 21:32

Re: Podle hesel na Letné

Tak delegáty? To si pletete s družstevním hospodařením.

J. Novak 1.7.2019 21:20

Sraz hlupáků...

...kteří nevědí, co podporují. Plno bezobsažných hesel bez jakéhokoliv cíle či řešení. To byla Letná

D. Mach 1.7.2019 21:15

Re: Říkáme jim zemědělci z Václaváku,

Proč si onikáte, když mluvíte za sebe? Netrpíte nějakou formou schizofrenie? Asi jste nikdy nepřičichla k práci v zemědělství, aby jste měla nějaký vztah k půdě a k tomu, co z ní čerpáme. Zato vztah ke koblížkům je u vás naprosto zjevný.

D. Mach 1.7.2019 21:11

Re: Souhlas. Demonstrace nás stejně jako v 1989 spojují

Pět set měsíčně. Není to moc, ale zato je nás hodně. Jinak existuje transparentní účet a tam vidíte, kolik lidí přispívá a kolik dávají. Nevím, co je na tom směšného. Předpokládám, že vy nejste ochoten přispět ani na opuštěné nemocné děti nebo na pomoc při povodních. Ale klidně se posmívejte dál.

J. Kanioková 1.7.2019 20:20

Ale prdlajs "nás Demonstrace spojují"

I. Procházková 1.7.2019 20:19

Re: Kdybyste vy magoři z Letné

Jo, Babiš má k zemědělství blíž - hlavně když všechno patří jemu. Chtěl by z krajiny udělat jedno velké pole v osobním vlastnictví. Kolikpak už zničil drobných a středních podnikatelů také v zemědělství - odstrašující případ je p. Bohumír Rada, kterému nechal zničit pole herbicidy... Nemluvě o výrobě masa a uzenin, to zase odnesli jiní (Jan Boček, Milan Sládeček) - to jsou ovšem jen ti mediálně známí.

J. Kanioková 1.7.2019 20:14

Klausova ODS zničila zemědělství ???

Holt, ta Klausofobie je sfiňa..

J. Kanioková 1.7.2019 20:12

Říkáme jim zemědělci z Václaváku,

jde jim jen o dotace, říká sedlák -

https://www.idnes.cz/plzen/zpravy/zemedelci-puda-uroda-voda-remizky-dobytek-hnuj-krajina-dotace-sedlak-pavel-raska-rozhovor.A190624_485264_plzen-zpravy_vb?utm_source=Maileon&utm_medium=email&utm_campaign=vecerni-40316+20190630-175957&utm_content=https%3A%2F%2Fwww.idnes.cz%2Fplzen%2Fzpravy%2Fzemedelci-puda-uroda-voda-remizky-dobytek-hnuj-krajina-dotace-sedlak-pavel-raska-rozhovor.A190624_485264_plzen-zpravy_vb

J. Richtter 1.7.2019 19:35

Re: Tak Zemědělství není v dobrém stavu.

Tak jo, Babiš podle koblihy Čermáka je jedinej, kdo uzdraví naše zemědělství. Ty jsi nefalšovaný prototyp blba. Už se nemnož.

V. Kotas 1.7.2019 19:31

Re: Tak Zemědělství není v dobrém stavu.

I lidovci mají svůj podíl na likvidaci.

V. Čermák 1.7.2019 19:04

Tak Zemědělství není v dobrém stavu.

Ale to není už od doby, kdy ho zničilo Klausovo ODS. Postupně se to trochu zlepšilo, ale za špatný stav rozhodně nemůže Babišova vláda, která vládne 1 rok. Tak proto malozemědělci přikvačili na Letnou požadovat Svržení Babiše, viníka všeho zlého? A Kdo by tak, když né on, mohl rychle Čs zamědělství uzdravit? Je to Fiala, Bartoš, Rakušan, či Pospíšil?

V. Čermák 1.7.2019 18:56

Re: Kdybyste vy magoři z Letné

No Zemědělství zničilo právě ODS. A nijak mně nenapadá, kdyby Politolog Fiala byl premiérem místo Babiše, jak by zrovna problémy zemědělství rychle vyřešil. Babiš má k zemědělství blíž, a pokud vím, je přístupný každému smysluplnému návrhu, který umí rychle zrealizovat. Dokonce mu vyčítají, že ty návrhy "Krade". Tak si nějaký dobrý návrh pro zlepšení našeho zemědělství nechte " ukrást"...

J. Richtter 1.7.2019 17:58

Re: Letná

Já vím, ale co mám dělat, když vás, idiotů stojících s nataženou rukou na dávky je víc než nás? Ale tak to v přírodě chodí, hloupých je většina. Tak holt máte Babiše a Zemana. To je také všechno, co máte :-))

F. Houžňák 1.7.2019 16:57

A zemědělci sdružení v ASZ vypracovali

nějaký seznam konkrétních opatření ap., která by se podle nich měla udělat, seřazený podle důležitosti, a při každé příležitosti ho předkládají vládě a parlamentu? A co na to vláda a parlament?

I. Mertl 1.7.2019 16:19

Re: Jen tak na okraj

Podobný jako v r. 1989: Odstranění vlády jednoho muže. Svobodné volby máme, svobodu slovo stále ještě, ani tu demokracii ještě A.B. zcela nezlikvidoval, ač se snaží jak může. Takže opatrnosti třeba, pane Ráži.

K. Dvořák 1.7.2019 15:03

Podle hesel na Letné

to vypadalo, že všude hospodaří Babiš. Jinak městečka,vesnice, samoty si volily delegáty na sjezd na Letné, aby všichni byli zastoupení ? U nás takové volby nebyly. :-(

J. Ráž 1.7.2019 14:44

Re: Kdo nás rozděluje?

Nejenom AGROFERT, ale všichni velkostatkáři jim z koláče dotací ubárají největší díl. No ale Babiš nemůže za to, že je dotační program takhle pitomě z EU nastavený. Původně byl plán dotacemi podporovat malé a střední farmáře,ale dnes jsou nejvíce dotacemi podporovány velkopodniky - pohrobci bývalých JZD a Babiš toho jen využívá, stejně jako všichni zemědělští velkopodnikatelé, z nichž mnozí dnes lidi hecují k demonstracím proto Babišovi, aby jim pomohli odstranit Babišovu konkurenci.

J. Ráž 1.7.2019 14:36

Re: Jen tak na okraj

Těch 260-280 tis. lidí na Letné je jen část voličů ODS +TOP09 +STAN + KDU/ČSL + Piráti, takže to je málo, aby s Babišem pohnuli, jak sám prohlásil.

Ale to je vedlejší: Jediným stmelujícím prvkem těch lidí je nechuť k Babišovi. Jinak je nespojuje nic a to je velká chyba, neb takhle ani padesát podobných happeningů nic nezmůže, protože mimo odstranění Babiše žádný společný cíl svého snažení "demonstranti" nemají.

V roce 89 jsme na jedná straně měli společný negativní program : Odstranění vlády jedné strany, ale také jsme měli společný pozitivní program: Chtěli jsme demokracii, svobodné volby a svobodu slova.

Jaký společný pozitivní program mají dnešní demonstranti?

I. Novák 1.7.2019 13:31

Re: Jen tak na okraj

Spletl se tedy každý třetí ze sta oprávněných voličů a každý pátý ze sta, co se voleb zúčastnili. To už je tedy opravdu "masa", kterou není možné nechat bez povšimnutí. Před nimi je zcela bezvýznamných i oněch 1 500 000 voličů, co Babišovo uskupení ve volbách naopak podpořili.

M. Dvořák 1.7.2019 12:07

???

Co a koho dav nechce - to se píše a vyřvává. ALE CO A KOHO VLASTNĚ CHCE NIKDO NEŘÍKÁ.

M. Krátký 1.7.2019 11:34

Re: Jen tak na okraj

169ko, jasně blbci si udělali zadarmo výlet do Prahy, protože taky jela Mařka od vedle i Bohouš za lesem - ale zaplatili jsme to my - sice pod ochranou policie, ale on jim to Hamáček - ministr vnitra posvětil - a neVeřejnoprávní tv a rozhlas to jistily pro "své" posluchače - milý vole

J. Rechnovský 1.7.2019 11:33

Kdybyste si vy odsacti fanoušci uz davno uvědomili, že ODS je marketingova značka pro parazity na státních zakázkách, nemusel byt babis ani demonstrace...:-((

P. Grigar 1.7.2019 11:02

Re: Kdo nás rozděluje?

.. problém je v tom, že jim(malým zemědělcům) dle jejich názoru právě Agrofert mohutně ujídá z dotačního koláče. Můžete žrát, ale nesmíte u toho mlaskat! To budí závist.

P. Grigar 1.7.2019 10:59

Re: Letná

.. tož kolik těch volebních šancí už jste pros.ali, od r.1990? Stejně jako možností k nakopání do prd.le všem, co vám nejdou pod fousy, Richter? Neděláte někde chybu?

R. Langer 1.7.2019 10:29

Re: Letná

Dobrá volba, soudruhu, ale musíte se snažit mnohem víc a lépe... :-D

R. Langer 1.7.2019 10:28

Re: Kdo nás rozděluje?

Jo, to ovšem máte výjimečně pravdu... :-D

R. Langer 1.7.2019 10:27

Re: Souhlas. Demonstrace nás stejně jako v 1989 spojují

Kolikpak jste přispěl? :-D

R. Langer 1.7.2019 10:27

Re: Jen tak na okraj

Často se pletlo i mnohem více lidí, jak z historie velmi dobře víme, že? :-P

P. Kubáč 1.7.2019 10:06

AHA - takže lidi, kteří prefefují svobodu a zodpovědnost

Byli přivezení do Prahy aby se pokusili vyvolat barevnou revoluci regulérním a spravedlivým volbám navzdory ? To jsem se zase z novin poučil.