Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
KNIHA: I zázrak potřebuje reklamu
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JanS 27.10.2007 16:53reklama jako vědecká discplína jak co nejlíp zblbnout lidi, aby zaplatili za něco, co nepotřebují. Přitom jediné opravdu potřebné je proti reklamě se ubránit. Jak tuhle napsal pan Hvížďala, reklama je bulshit - něco, u čeho nemá smysl posuzovat pravdivost nebo lživost - je to něco, co nemá vůbec žádnou hodnotu (akorát na tom spousta lidí vydělává spoustu peněz). |
Jakub S. 27.10.2007 13:34No to je bezvadné, žantíčku: Jako č l á n e k neutrální, objektivní, poklidný, tu vychází dlouhá r e k l a m a , neplacená a tedy nejlepší reklama na konkrétní produkt, publikaci, knihu. Neuvěřitelné, pane redaktore NP!! Už chybí jenom údaj o obvyklé ceně... Nemá to vůbec co dělat s hodnotou té knihy: já prosím nepochybuju, že j úžasná, inspirující atd. Nadto bude nejspíš l krásně graficky u/vypravená. Ano. Leč to je jiná pohádka. |
kapitan m/rdalek 27.10.2007 1:44reklama neni nic jen urcity okruh zoufalcu kteri si rikaji kreativci chteji sve praci dat nejaky smysl aby kdyz se nad sebou zamysli nemuseli blejt |
Kurt 27.10.2007 5:03Re: reklama neni nic Nedomnívám se, pan kapitan m/ má pravdu. Reklama má důležité místo ve společnosti. Spíše bych se zabýval otázkou hodnoty některé reklamy. Reklama je šíření informací o produktech a službách a bez znalostí možností lze si těžko vybrat. Dříve už jen telefonní seznam byl důležitým zdrojem informací o službách. Dnes je telefonní seznam příkladem antireklamy. Přiměřená a pravdivá reklama je nutná, agresivní a výstřední reklama, billbordy a řada reklamních šotů spíše odpuzují. Pokud se nějakému výrobků dává příliš velká reklama nebo se příliš zdůrazňují výhody výrobku nebo služby, vždy mne to vede k otázce, zda příliš velká reklama není svědectvím, že jim výrobek nebo služba nejdou na odbyt a jsou mizerné, a proto se společnosti domnívají, že čím více reZvyšklamy, tím větší prodej. Opak může být někdy pravdou. Jsou samozřejmě skupiny obyvatel, které podlehnou každé reklamě. To je dáno spíše nižší schopností rozpoznat klamavou a nepravdivou reklamu, které pak někteří lidé snadno podlehnou. Z tohoto důvodu pokládám přemíru reklamy za nemravnou. Dobré knihy o reklamě mohou pomoci nejen tvůrcům reklamy, ale i jejich spotřebitelům. |