18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

JUSTICE: Něco tady nehraje

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kamjdu 17.3.2009 23:49

Re: ODS

Rv Když fůrie dělá z posledního, tak řádně kope. Vaše reakce smrdí strachem a své darebnosti nazýváte různorodostí názorů. Jak jste ubozí a směšní a jací jste to zmetci. Váš čas uzrál.

vládík 17.3.2009 16:37

Mimořádně silný souhlas

R^R^

Liška 17.3.2009 16:10

Výběr a systém to chce!

Že tady něco nehraje, to je přece jasné. Probíhá tady válka politických stran, hlavně modré a oranžové. Oranžoví používají úspěšné strategie negativního vidění a my jsme chytřejší, kterou použil Zeman ke svému postupu do Strakovky. Není to nic nového, tuto strategii používali už předváleční komunisté, ale tehdy nebyli občané takoví prosťáčci, jako dnes, aby jim na to skočili. A modří se v tom motají, jak to jde. No a práce justice a stát. zastupců vypadá podle toho. Tu práci pokud má vzdělání a známé může dělat každý a to je chyba! Dle mého na tyto posty by se mělo přísně vybírat a to osobnosti s velkým morálním kreditem, právnickým vzěláním, smyslem pro spravedlnost a přirozenou inteligencí, neboť vzdělání není všechno. Především je nutné, aby ti co budou vykonávat výše uvedené funkce dokázali jasně oddělit výkon povolání od politiky a tedy si nechali vlastní politické přesvědčení na doma. V tomto ohledu je tristní přístup některých exponentů oboru jako p.Rychetského, Brožové, Kučery, Benešové a jiných. Co se týká p.Vesecké, tak není tak in, ale je přesná ve výkladu práva, netrpí politikou a myslím, že je to zatím nejlepší nejvyšší od vzniku republiky Jasně, vím, že proletáři a ti vykladači gumového práva, kteří mají smysl pro spravedlnost asi stejnou jak řeznický pes na zabíjačce budou mít jiný názor. Jinak snaha médií ovlivnovat justici je mnohem vyšší a tím nebezpečnější, nejsou totiž v podstatě nikomu odpovědny a to, že vyjadřují znepokojení, nesouhlas veřejnosti s prací justice a St.Z., mi připomínají padesátá léta, kdy jiní umně využili cítění společnosti k likvidaci nevinných lidí.

jirka.s. 17.3.2009 17:35

Re: Výběr a systém to chce!

Podepsal bych Vám, pane Liška, slovo od slova! Bohužel jste ale tak trochu zabrousil do sci-fi: "Dle mého na tyto posty by se mělo přísně vybírat..." ;-(

KDO ŽE BY JE MĚL ASI TAK VYBÍRAT ???

Liška 17.3.2009 18:09

Re: Výběr a systém to chce!

No vdyť píši, že to chce systém! Že by lidé nějaký důmyslný systém nenašli, když bude sloužit především jim? Když mají údajně 38x výkonější mozek než nejlepší superpočítače dneška? Jelikož to číslo je z amer.výzkumu, tak u nás se to číslo bude pohybovat výrazně výše! Jinou věcí je, kdo na tom má zájem a kdo ne. Politici určitě ne a usazená justiční kasta taky ne. Víte vzpomněl jsem si, jak Klaus svého času chtěl v rámci systému, který má nejmenovat určité soudce a to pak byla mela a myslím ještě je. Ale on to právo má, tedy součást systému a co z toho vlastně občané udělali. Takže Vaši skepsi chápu. No ale, Vy se mi jevíte docela inteligentní,když souhlasíte se mnou a říkam si, kdyby se takoví lidé,jako vy ujmuli řešení problému, snad by to šlo. Co říkáte?

Eva D. 17.3.2009 19:20

Re: Výběr a systém to chce!

Jak s Váme souhlasím a jak, bohužel, nevím, jak z toho ven. Vybírat by se mělo, jako se vybírá na mnohá místa. Jenže, problém často je, KDO vybírá a jak nastaví kritéria a koho informuje předem.

A z toho,co píšete zde,z toho je mi zvlášť špatně: "Jinak snaha médií ovlivnovat justici je mnohem vyšší a tím nebezpečnější, nejsou totiž v podstatě nikomu odpovědny a to, že vyjadřují znepokojení, nesouhlas veřejnosti s prací justice a St.Z., mi připomínají padesátá léta, kdy jiní umně využili cítění společnosti k likvidaci nevinných lidí."

Pamětník 2 18.3.2009 13:40

Re: Výběr a systém to chce!

To máte zase jenom z doslechu a zaručených informací.Já jsem tu dobu zažil.Teď Vám doporučuji,aby jste se věnovala článku p.Topolánka,který má důkazy o manipulaci prezidentské volby.Jinak si opravdu připadám jak v padesátých letech,protože vím kolik lidí šlo jen na udání ,často svých sousedů,kteří nikdy nebyli komunisty do vězení.A to tenkrát nebyli Zelení,které prokazatelně nesnášíte.Bohudík máme demokracii,která sice mnoho neladí,ale jen náklonost k mé vyvolené straně,která začíná také tápat věc neopraví.Tak by neměla kandidovat ani jedna a způsob,by měl být řešen jinak.Ale jsme zase tam ,kde jsme byli na začátku.Bude všem vyhovovat nový ,státní zástupce?

Hrad 17.3.2009 14:55

Rozum?

Rozum opravdu zůstává stát. Jaký je rozdíl mezi výrokem "okresy jsou Palerma", který stál Benešovou pokud si vzpomínám místo, a konstatování "justiční mafie"? Nejsem schopen při své natvrdlosti rozdíl rozlišit. Místo toho, aby Sláneček, nebo jak se jmenuje, pomáhal uvažovat (nedej Bože že by vybízel k občanskému zákroku)spolu s občany o tom, zda se proměna okresů, krajů za vlády modré strany změnila na Palerma, nebo zda už těmi Palermy tyto regiony  byly, trénuje zde eristickou dialektiku. Arthur Scopenhauer se musí obracet v hrobě.     

jirka.s. 17.3.2009 16:39

Re: "Nejsem schopen při své natvrdlosti rozdíl rozlišit."

Evidentně neuvědomělé zjistění, viď, koprofágu? Ale i tak, u shluku buněk jako jsi ty, který sotva rozeznává světlo a tmu, relativní pokrok! Ještě pár milionů let a nový druh žížaly je na světě! 8-o

Hanák 17.3.2009 13:43

srovnávání nesrovnatelného

V poslední době si lidé oblíbili srovnávat nesrovnatelné a pojmenovávat veci a okolnosti, podle něčeho, co v žádném případě nemá nic společného. Patří do toho takové pojmy jako je třeba holokaust, fašismus, koncentráky včetně gulagu a podobně. No a samozřejmě i pojem mafie. Rozum zůstáva stat nad tím, jak t.zv. právnička a také bývalá nejvyšší státní zástupkyně mohla slovo mafie v daném případě vůbec použít, a ještě je na to pyšná. Za to by se jí mělo pořádně nakopat někam, a ne s ní počítat na nějakou vysokou státní prebendu. A jak se dívat na soud, který ji za to div ne pochválí?

Starý J. 17.3.2009 12:31

Milan

....o justiční mafii (a já o existenci takového spolku vázaného na Veseckou nepochybuji) se začalo hovořit až v souvislosti s kauzou oblíbeného Čunka......

Vážně? A proč tedy soudce Cepl soudil údajnou mafii nejen za Čunka, ale také za Katarského prince a i zde (nevím proč) do toho počítal Veseckou, když ta ještě ani nebyla ve funkci nejvyšší, to tam seděla Benešová? 

Tak buď byla ta mafie již za Benešové, nebo soudce Cepl odsoudil něco, co nemohl odsoudit! On jasně hovořil a soudil  justiční "mafii" za kauzu Katarského prince a tvrdil, že existovala již tenkrát!

Takže byla, nebo nebyla mafie již za Benešové, nebo patří Cepla hnát před kárný senát?

Karel 22 17.3.2009 12:37

Re: Milan

Takže byla, nebo nebyla mafie již za Benešové, nebo patří Cepla hnát před kárný senát?

Správná odpověď  zní: Benešová je porodní bába mafie (Kubice měl pravdu) a Cepl by si mohl zopakovat nějaký ten rok na studiu práv. Před kárným senátem by možná dokázal, že o právu moc neví. Ale to je vše.

Hrad 17.3.2009 14:57

Re: Milan

Důkaz o tom, že nejsi idiot nechávám na tobě.;-D;-D;-D

jirka.s. 17.3.2009 16:19

Re: Blb zůstane blbem i kdyby mu dědečka věšeli!

;-D;-D;-D;-D 

Re: Chce to jít do hloubky:

Autor: Hrad IP: 80.78.156.xxx Datum: 17.03.2009 14:59

Yrko snaž se dál. Důkaz o tom, že nejsi idiot nechávám zcela na tobě. ;-€;-€;-O...

Hrad 17.3.2009 17:27

Re: Blb zůstane blbem i kdyby mu dědečka věšeli!

Yrko, u tebe se to povedloR^R^:-)?8-o!!

Starý J. 17.3.2009 12:38

Re: Milan

P.S. A jestli Benešová proti mafii "bojovala", pak je nutné do mafie počítat Paroubka, protože mafii pomáhal odvoláním Benešové!

Paroubkovi šlo o vládu, tedy o to, co dnes vyčítá Topolánkovi! Kdyby Benešovou neodvolal, šla Unie svobody díky tvrdému postoji svého předsedy Němce, který dal Paroubkovi podmínku odvolání Benešové z vlády a Paroubek by ztratil většinu a musel by odstoupit. Takže - buď Paroubek dělal to, co dnes dělá Topolánek, snažil se zůstat u vlády, nebo byl součástí mafie. Oboje není možné!

Herakleitos 17.3.2009 13:52

Re: Milan

Starý, jako obvykle lžete. Odpovězte si na otázku!Proč byla vyobcována Benešová?Kvůli jaké kauze?No?

claudius 17.3.2009 12:13

Nový nástěnkář ODS Slánička

Zručně se přiučil,jak se dělají protikampaně.M.Dalík bude mít kádrovou rezervu.Praxe na NP se hodí!

Karel 22 17.3.2009 12:24

Re: Nový nástěnkář ODS Slánička

Když někdo logicky rozebere stav věcí, je nutné, aby socani na NP začali plácat blbosti. :-)

M.S, 17.3.2009 12:38

Re: Nový nástěnkář ODS Slánička

Je mi smutno,  při čtení tohoto článku, ale zejména diskusních příspěvků. To celý národ zblbl. Každý uvažuje ne podle kriteria morálky, ale podle svého stranického fandovství. Jesliže to tak půjde dál tak nebude záležet kdo co udělá, ale k jaké straně přísluší a to nejen u soudu, ale i u veřejného mínění.

Karel 22 17.3.2009 12:43

Re: Nový nástěnkář ODS Slánička

Já se, prosím, z téhle nepěkné šablonky vyčleňuji. Nejsem FANDA ODS, ale ANTIFANDA ČSSD.

tom 17.3.2009 13:42

Re: Nový nástěnkář ODS Slánička

já bych to napsal přesně opačně. Jako skutečný pravičák a bývalý volič CSU NEJSEM fanda ČSSD, ale antifanda zločineckého spolčení ODS. Nikde v západní Evropě jsem nepoznal takovou parodii na pravici a to jsem tam žil desítky let. Opět své opodstatnění dokázala včera, když hájí zločiny Wolfa jako politické pronásledování. Za to, za co by v západní demokracii šel sedět, je u nás povážováno za politicky motivované. Že to zjistilo NKÚ? Jak si to vůbec dovolilo? Jak je vůbec možné někoho, kdo podporuje ODS považovat za nečestného? Taková drzost.

j 17.3.2009 14:56

Re: Nový nástěnkář ODS Slánička

Tak pro vás je tu DS

tom 17.3.2009 16:41

Re: Nový nástěnkář ODS Slánička

Omyl, Národní strana, ale to je pod Vaše rozlišovací schopnosti. Když řeknu, že Národní strana je nejstarší politická strana, která tu byla už za císařství, tak Vám to nic neříká. Vždyť Váš velký guru Topolánek říká, že je to ultrapravice. No když to řekne Topolánek, Langr, Dalík a spol., tak s radostí volím tuto stranu. Tito postkomunističní ideologové o pravici nic nevědí. Ti měli profesionální komunistickou kariéru a výchovu. Tady lidé ani nevědí, jak má pravicová strana vypadat, protože jí nikdy nezažili. A já Národní stranu podporuji i finančně, protože si to mohu dovolit. Jinak existuje na internetu encyklopedie Wikipedia a jestli umíte pracovat s PC, tak se tam o historii Národní strany něco dočtete.  No oni se vědomosti dnes moc nenosí.

hafusak2 17.3.2009 11:46

Chce to jít do hloubky

Co se týče pí Vesecké - počátek všeho lze položit do doby, kdy tato dáma nahradila v HK Miroslava Antla. Už tenkrát bylo všem jasné, že v HK je to jen odrazový můstek k vyšším funkcím, protože Antl nebyl nikdy vůči ODS dostatečně poslušný, tak byl nahrazen. Další je už všeobecně známo.

Vašek 17.3.2009 12:12

Re: Chce to jít do hloubky

Zajímavá myšlenka, má ale otazník! Proč si tedy ČSSD dosadila do této funkce někoho, kdo je tak poslušný ODS? Asi to bude blbost. Chyť se za nos hufušáku.

Karel 22 17.3.2009 12:29

To je na socany trochu složitá otázka.

To je na socany trochu složitá otázka. Oni zásadně nepřemýšlejí a logika jim dělá problémy. Raději plivou na všechny s jiným názorem a skloňují ve všech pádech DALÍKa. Život je pro ně jednodušší, když se nemusí přemýšlet. :-D

hafusak2 17.3.2009 12:30

Re: Chce to jít do hloubky

Vašíku, Vašíku, být chytrý za každou cenu není to pravé ořechové. Jestliže se něco dělo původně v rámci krajů ovládaných ODS, navrchu ani nikdo nic oficiálně nevěděl. Také se to všechno původně dělo za úplně jiného politického rozvrstvení ještě před mnoha lety. Takže jako důvod napadnutí ČSSD  tímto způsobem je dost trapné.

Karel 22 17.3.2009 12:40

Re: Chce to jít do hloubky

Jestliže se něco dělo původně v rámci krajů ovládaných ODS, navrchu ani nikdo nic oficiálně nevěděl.  - takže socani vládli 8 let a ANI NIC NEVĚDĚLI?? To je naplnění hesla ještě blbější, než jsme si mysleli. A takovým diletatntům lidi házejí do uren své hlasy.

hafusak2 17.3.2009 13:08

Re: Chce to jít do hloubky

A přesně takhle to modré mozky překroutí k obrazu svému.