1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Václav 29.10.2009 20:33

Chudák Kájínek, toho také soudili v Przni, Przeňští soudci.

Václav 29.10.2009 20:03

Je li pravda co tady tvrdíte,

Jak je možné, že tyto soudkyně, běhny komunistické, ještě v justici působí. Nestudovali naposledy také v Plzni? To tedy máme v justici zavedený reálný socializmus do praxe. 20 let po sameťáku, Bůh s námi, co nekradou a neprivatizovali.

Vladimir 29.10.2009 19:01

Je třeba chápat slova !

Pakliže Zeman se nemusel Brezinovi omlouvat za jistý výrok, byť lživý, lze zdůvodnit podle rozsudku jednoduše - Zeman prostě citoval výrok někoho jiného !! Čili Zeman citoval pravdivě, ovšem lhala ta citovaná autorita ... V případě Rejžka ostouzel Vondráčkovou přímo Rejžek !!

Jak prosté ! Takže nejde o vztah (snad) celebrity a plebejce, ale o formulaci výroku ...

V případě Cepla, Benešové a justiční mafie, jak to chápe většina národa, se zcela jasně jedná o shodu s výrokem Cepla, že justiční mafie existovala a manipulovala s právem !

Pokud se soudce Cepl dopustil porušení formalit, nemusí dojít ke zvratu výsledku soudního jednání. Právě na formalitách současní zločinci zakládají svou beztrestnost, byť skutková podstata mluví jasně o zločinném jednání.

I požadavek na změnu soudce, jak požadoval vrchní soud (Žáková) je projevem justiční mafie, protože Kučera - známý to mafián s dlouhými prsty, navíc na pozici mocného místopředsedy NS je schopen ovlivnit patrně většinu soudců. Vyjímkou může být možná Cepl. Takže žába na prameni je Kučera - mafián na pozici špičky justice !!! Jak předseda, tak místopředsedové NS by neměli být NEODVOLATELNÍ, ale jen na krátkou - omezenou dobu.

Václav 29.10.2009 20:14

Re: Je třeba chápat slova !

Asi máte pravdu, může být problémem, že chapadla Plzeňské mafie, zřejmě podle zpráv z medií, jsou v kontaktu i s Veseckou a to už je s prominutím průser, který se týká bezpečnosti státu.

Šerlok Homeless 29.10.2009 22:08

Vážený Vladimíre

pokud šíříte pomluvu, nevyviňuje Vás to, že jste si ji nevymyslel. Zeman ostatně netvrdil, že podle pramene toho a toho je Brezina placen jadernou lobby. Zeman tvrdil, že je placen jadernou lobby.

Takže - když jsem teď napsal "Zeman tvrdil, že Brezina je placen jadernou lobby", je to něco jinéjo, než kdybych napsal "Brezina je placen jadernou lobby". Rozumíte tomu rozdílu?

lordpavka 29.10.2009 17:31

Kvíčalo,

je zábavné,že se zastáváte komunistické prokurátorky s.Benešové(ČSSD)!!! ;-D;-D;-D

xxxKubeš 29.10.2009 18:47

Re: Kvíčalo,

Těch 40let ho zřejmě poznamenalo.

ctenar 29.10.2009 16:16

Pane Hvížďalo, nevím

jestli jste četl rozsudek p. Cepla ml. Zřejmě se tituly neprodávali jen v Plzni, nebo stačila autorita jeho otce? Rozsudek p. cepla - toť ubohost sama.

erik 29.10.2009 15:32

milý autore

jak jistě víš,tak v justiční mafií jsou všichni. jenom  v jiné rodině např.-benešová,cakl ,brožová,rychetsk ý atd zmíněných rodin je v justici povícero

Jiřina 29.10.2009 13:00

Dělá to ta Justice na just ?!

Pan Hvížďala má pravdu. Kdo se dostal  do  "soudního soukolí", ví, že se s něho hned tak nedostane. V průběhu leta se vlekoucích  odvolacích řízeních  zešediví, přibere nebo ubere na váze, začne si kousat nehty, dá se na alkohol, začne kouřit, právník ho obírá o peníze, zadluží se, rozbije se mu rodina a když po letech svůj spravedlivý soudní spor náhodou vyhraje, je z něj lidská troska, která se již ani neumí radovat.....A nyní si , přátelé, představte, že by  taková Justice rozhodovala  o trestu smrti........

PROKOP BUBEN 29.10.2009 13:32

Re: Dělá to ta Justice na just ?!

V Brně zemřela stará paní které dluží soudkyně 43 dva melounky. Proces se táhl několik let, přes nařízení soudu dlužnice nezaplatila, má prý dlůhů více a vesele soudí dál.....To jsou tedy pilíře demokratického státu....Každého zoufalce i když je v tom nedopatřením, zruší exekutoři ruku v ruce se soudy - co by dup....

Včelka Mája 29.10.2009 16:13

Re: Dělá to ta Justice na just ?!

Ano, máš pravdu, dluží a ty nic nedostaneš troubo!

PRASI DENT 29.10.2009 16:20

Re: Dělá to ta Justice na just ?!

Kuš hmyze, už ti to nepíchá....

Václav 29.10.2009 20:22

Re: Dělá to ta Justice na just ?!

Včelka Mája ze s Plzně? Pozdavujte kolegu Xindla. Není naposledy název Plzeň odvozen od slova plznit nebo po česku prznit?

Tx 29.10.2009 11:26

Pravda, nejsem právník,

ale tak nějak logicky soudím, že jestliže odvolací soud už nerozhodne (ač by měl, od toho tam je) a vrátí věc k novému projednání (což by měla být naprostá výjimka), měl by to soudit někdo jiný. Původní soudce totiž, už proto, aby ze sebe neudělal blbce, zpravidla rozhodně stejně. Naprosto krystalickým příkladem je soudkyně z Příbrami, která odsoudila muže, posléze se našel skutečný pachatel, který se dokonce přiznal a paní soudkyně odmítala pustit toho pseudopachatele, neboť "rozhodla na základě důkazů správně",  a pán strávil navíc asi 4 měsíce v base.

Ludva 29.10.2009 11:39

Re: Pravda, nejsem právník,

Přece byste nechtěl u soudců předpokládat logiku. Jejich práce je otrocky postupovat podle psaného práva. Problém je v tom, že to psané právo si každý z nich vykládá jinak.

oh 29.10.2009 12:18

Re: Pravda, nejsem právník,

S tím bych souhlasil, pokud by to bylo standardní pravidlo a v žádném opakovaném soudu první instance by ze zákona nesměl rozhodovat původní soudce. Ale tak to není (bohužel). Jiného soudce dostanete spíš vyjímečně, buď musí původní soudce případ naprosto pohnojit anebo máte u odvolacího senátu protekci. Ani ÚS nebyl zdůvodněním odvolacího soudu zrovna dvakrát nadšený (proto to vrátil Ceplovi). Takže bych v tomto případě sázel spíš na tu protekci - zvlášť když si přečtu v článku jak "konzistentně" odvolací senát JUDr. Žákové rozhoduje.

Vámi zmiňovaný příbramský případ je jasným důkazem, že ona nezávislost soudců se vztahuje zřejmě i na nezávislost na zákonech a paní soudkyně by měla být řádně potrestána (přinejmenším zaplatit náhradu za 4 měsíce neoprávněného věznění ze svého), jenže to se nestane. Samokontrola nezávislých soudců totiž nefunguje taky. Představte si  soudce, který si vymyslel líčení, co neproběhlo, udělal z něj zápis a vydal rozsudek - to se opravdu stalo - a kárný senát neuznal za vhodné pana soudce z justice vyrazit a "potrestal" ho pouze snížením platu.

Šerlok Homeless 30.10.2009 19:41

Re: Pravda, nejsem právník,

Tak, teď bylo v televizi, že ta obhajoba s prášky byla habaďura a kvůli jiné věci jde zrovna do tepláků.

jaroslav 29.10.2009 11:25

soudkyně Žáková je stále stejná!!!

Jako v roce 1980,kky jsem žaloval občanku za podvod, kdy jsem musel za ni zaplatit 2500Kčs.Soud pí Žákové mi dal za pravdu.Odpůrkyně se odvolala a ejhle:za tři! minuty byl rozsudek ú plně opačný, můj právník a já jsme vůbec nedostali slovo a také nemohli předložit listinné důkazy a hotovo! ¨Měl jsem se dále soudit?Proti takovéto "soudní osobnostu",která soudí jednou tak a jednou opačně by to nemělo smysl.Takže, stále stejný postup.Akorát osobnosti v pozadí stále vidět nejsou.

Hariet 29.10.2009 10:40

Právní stát?!

Souhlasím  s autorem komentáře. Naše justice dělá vše proto, aby byla nedůvěryhodná. A to je to nejhorší, co  může být. Díky, pane Hvížďalo... Pro pocity občanů, že ne žijeme ve právním státě, je to úplná katastrofa... Rv

karel-smichov 29.10.2009 12:03

Re: Právní stát?!

Jak se říká  ryba smrdí od hlavy !>-

Prokop 29.10.2009 10:08

Tihle reformní komunisté, dnes příznivci ČSSD

jsou důslední. Hvížďalův pamflet byl na jeho blogu, na hlavním portálu Aktuálně.cz a teď i na Neviditelném psu. Ještě by bylo dobré ho nastrkat všem občanům do schránek.  Veřejnost je třeba masírovat.  Kdo Hvížďalovi diktuje přes rameno ?  To není tak těžké odhadnout.

oh 29.10.2009 12:27

Re: Tihle reformní komunisté, dnes příznivci ČSSD

Takže vám se poměry v české justici líbí? Vyhovuje vám, že se soudy táhnou často roky bez výsledku? No zřejmě vám stačí ke štěstí univerzálně použitelná větička  "Za všechno můžou komunisti a Paroubek." 

Ludva 29.10.2009 9:45

Nemají co na práci ?

Je vidět, ža justice placená z našich daní, se vyžívá v žabomyších sporech a na občana už moc sil nezbývá. Přitom čert vem nějaké vzájemné urážky, ty mi mohou být ukradené, ale když vidíme, jak jsme obíráni prostřednictvím různých pseudoarbitráží, např. teď ta kauza za 14 miliard, tak opravdu nevím, k čemu tu justici platíme.

Saul 29.10.2009 9:14

Nepřekvapivé

Článek celkem potvrzuje moje přesvědčení, že dostat se do rukou naší justici je malér, aniž při tom záleží na nějaké vině, znění zákona a jiných nepodstatnostech.

ja 29.10.2009 9:50

Ještě to může být horší!

Pokud se dostanete do rukou novinářů. Ti totiž ani nemusí žádnou zákonnost předstírat. A jsou absolutně neomylní, Hvížďala je nádherný příklad.

Šerlok Homeless 29.10.2009 15:40

Re: Ještě to může být horší!

Mnozí soudci tu zákonnost taky nepředstírají. Stejně, jako vy nepředstíráte argumenty.

huhu 29.10.2009 9:03

politruk Cepl "nezávislým" soudcem ?

pravdaláskaři se zase houfují. Jak může být Cepl ml. "nezávislým" soudcem. Výdyť dlouhá léta funkcionařil jako pravdaláska v ODa, US...

Pamětník I. 29.10.2009 11:09

Re: politruk Cepl "nezávislým" soudcem ?

Huhu jako vždycky úporně lže. Cepl junior v ODA nefunkcionařil, protože vůbec nebyl jejím členem. Do politiky vstoupil až při zakládání Unie Svobody.