30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
sobus 30.6.2009 12:06

o UPC a lidech

Moje zkušenost je tristní.

Měl jsem UPC televizi kabelovou před cca 12ti lety. Po asi pěti letech jsem se rozhodl ji zrušit. Při kontaktu mi bylo nabídnuto, že dostanu 50% slevy na půl roku jako "věrný tákazník". Když jsem se zeptal, proč takovoý bonus nenabídnou "věrným zákazníkům" sami, ale jen když chci smlouvu odříci, sdělili mi že "taková je politika firmy". Tak jsem zaplatil dvouměsíční výpovědní a bylo. V minulém roce jsem v souvislosti s přechodem na digi učinil další pokus a objednal tv+inernet.

1. návštěva po týdnu - nepodařilo se zapojit "zástrčku". Den dovolené.

2. návštěva po čtyřech dnech - nepodařilo se lokalizovat chybu. Den dovolené.

Na 3. návštěvu jsem je donutil na šestou odpoledne, již se mi nechtělo trávit další den dovolené. Po cca hodině se podařilo rozchodit. Technik se podíval na změť kabelu (ještě původní kabel před těmi dvanácti lety) a utrousil "jak si myslej, že to bude fungovat, to tam budete mít chyby". Požádal jsem ho, aby tedy kabel vyměnil. Odpověď: "To není moje starost, zavolejte si na firmu". Odjezd. Později jsem zjistil, že mi měl předat formulář s přihlášením se k boxu UPC (mail atd) - nepředal. Telefon - záznamník - žádná odpověď nikdy. Kontakt s operátorem po pěti minutách čekání se přístup podařilo nastavit s operátorem během pár sekund. Pokračování...

gerontusinza 30.6.2009 12:02

Pane Roesel to je ale překvápko co....?

Smím se vás zeptat kdy jste se narodil?  Prostě jen šílenec věří reklamám ...... ovšem já mám podobné pocity vůči české spořitelně...... to víte, lidé starší neběhají z banky do banky ale už se těším jak si to v důchodu užiju....;-)

Předseda 30.6.2009 11:47

Od UPC jsem utek před 2 měsíci

a následoval čtvrthodinový telefonát z jejich střediska, kde mě žádal, prosil, škemral nějakej kluk ať u nich zůstanu, sliboval hory doly a nakonec mi slíbil až téměř POLOVINU mojí dosavadní měsíční ceny za připojení. Nenechal jsem se oblomit a přešel k jinému poskytovateli. Za stejnou cenu 2x rychlejší download a 20x rychlejší upload.

Předseda 30.6.2009 11:55

Re: Od UPC jsem utek před 2 měsíci

Abych ovšem jenom nehanil - byl jsem u UPC 3 roky a za tu dobu došlo asi 4x k nějakému výpadku spojení. Napsal jsem jim přes web (z jiného počítače), stejný nebo druhý den se ozvali a problém se vyřešil. Jinak bylo připojení celkem stabilní.

pivak 30.6.2009 12:29

Re: Od UPC jsem utek před 2 měsíci

To ze doslo k vypadku, pokud tedy nebyl problem u tebe, by meli zjistit sami a ne az se jim nekdo ozve.

cervik pepik 30.6.2009 20:53

Re: Od UPC jsem utek před 2 měsíci

a jak by to asi melo fungovat v realu? prosim o konkretni bavrh funkcniho reseni (i financne unosneho). Az bude uzivatel platit zadove tisice mesicne tak se mu bude nekdo odpovidajicim zpusobem venovat. Za par stovaru se nemuze divit...

Nelde 30.6.2009 11:35

Problém s UPC je v lidech

Moje zkušenost je, že po technické stránce jsou služby UPC kvalitní, ale ty lidé, co tam dělají komunikaci se zákazníky by zasloužili jít zpět na pole.

Zdravím autora, už dlouho jsme se neviděli na živo.

WoooW 30.6.2009 11:28

UPC je neetická, trapná firma okresního formátu

Její chování je z dlouhodobéhé pohledu vrcholně neslušné a vedu s ní válku léta letoucí. Z mého pohledu mi za nedodávané služby dluží několik tisíc Kč. Proč neodejdu? Jak odejít od faktického městského monopolisty, kterého nikdo za monopolistu nepovažuje? Tenhleten český bolševický kapitalismus by nevymyslel ani ten největší světový dacan. (Y)>-Rv

Prokop 30.6.2009 12:55

Re: UPC je neetická, trapná firma okresního formátu

Pořiďte si satelit.

joe 30.6.2009 18:04

Re: UPC je neetická, trapná firma okresního formátu

Jak si mám pořídit satelit, když bydlím v paneláku a mám všechna okna otočená na severovýchod? 

Ivan Nový 30.6.2009 11:26

Musíte na to jít jinak,

zavolat na jejich linku a informovat se na podmínky zrušení služby, pak vám operátor nabídne stejnou službu za levnější tarif.

I-Worm 30.6.2009 11:18

V té tabulce mi chybí ještě jeden údaj

a to je agregace. Představte si dvě úplně stejné restaurace s úplně stejným jídelním lístkem (a třeba dokonce jedinou společnou kuchyní), které se budou lišit jen cenami. Dá se čekat, že v jedné bude nabito, ve druhé lepší obsluha.

Potíž je jen jediná - že u nás to dost často neplatí...

Minutus 30.6.2009 11:12

Podobné záležitosti

jsou i u mobilních operátorů. Co půl roku tam volám, abych si ověřil co nového v tarifech a pokaždé udělám nějakou změnu, co se vyplatí. Mimochodem od UPC jsem v mailu upozornění na ten tarif měl. Asi jsem jim povolil více spamů, než vy.

Lotras 30.6.2009 10:22

Posratí globalisté

co by si nedovolovali kdyzž jim Prcina dovolil zmonopolizovat likvidací Karnevalu.

Mortimer 30.6.2009 10:12

Zkušenosti vcelku dobré

Mám připojení od UPC již léta, funguje bezproblémově. Problém je v komunikaci s centrem, po internetu to jde dobře, jinak vůbec ne, resp. jde to, pokud máte telefon taky od nich. Platím jim balíček - televize + internet + telefon, tarif co jsem si kdysi objednal již dávno nenabízejí, ale pravidelně mi posílají mailem informace o nových tarifech. Pokud jsem chtel smouvu změnit, nebyl to problém na jejich kontaktních místech.

Služby Classic, Extreme a Proffesional již UPC dlouho nenabízí. Jde jen o to si službu změnit - což znamená číst maily.

Mimochodem - celkem výhodný balíček, který nyní platím mi nabídl jejich obchodní zástupce, který mě jako dlouholetého zákazníka osobně navšívil.

královna ze Sáby 30.6.2009 21:05

Re: Zkušenosti vcelku dobré

Ježíšku - úplně jsem se rozplakal. Opravdu Vás osobně navštívil! To je pecka.

Han 30.6.2009 9:59

Podle zkušeností mých známých

      a převážné většiny  příspěvků v této diskuzi jsem pochopil, že UPC bude asi zločinecká organizace. :-/

Martin 30.6.2009 9:42

Rychlost je stejná kvalita je rozdílná

Stačí si přečíst co tam píší drobným písmem.

Především, jedná se o služby negarantované.

V praxi se to liší jinou hranicí pro snížení propustnosti po překročení určitého objemu dat, nebo jiným agregačním poměrem, tj. místo 1:100 např 1:10.

Vzhledem k těžko vysvětlitelnému mechanismu pro BFU operátoři komunikují jen jedním parametrem, a to rychlostí, nejlépe se slůvkem až. Ostatní věci mají zakomponovány ve všeobecných podmínkách, popisu služby či jinde, k jejich popisu použijí pouze standardní formulace. Váš článek a Vaše rozhořčení to přesně potvrzuje.

V praxi se přechod projeví např. tím, že v době večerní špičky poklesne rychlost na 20 Mbps či níže, rychlost uploudu ještě výraznějším poměrem. Takže např. torrenty budou trvat výrazně déle.

Marek Roesel 30.6.2009 13:04

Re: Rychlost je stejná kvalita je rozdílná

Máte konkrétní a zaručené informace?

Technik UPC potvrdil, že parametry jsou stejné. Jiní operátoři uvádějí agregaci.

Jura Jurax 30.6.2009 9:15

No,

ono je to celkem prosté. Musíte neustále předpokládat, že každý Vás chce obrat, a to tak, že pokud možno co nejvíc. On totiž v zásadě opravdu chce, neboť to je byznys, akorát se jednotlivé obírající subjekty poněkud liší v míře onoho obírání a v míře drzosti, s jakou tak činí.

Mám doma net od Radiokomunikací a na doma mi zatím jakžtakž stačí. Ono praktická zkušenost se vždy liší od optimistických propagačních materiálů - například podle všelikých měření rychlosti jsem se nikdy ani nepřiblížil rychlosti, jakou Radiokomunikace inzerovaly. Ale protože jsa již pamětník pamatující kabelový přenos dat - děrné štítky do kabely a na vlak do Brna do kanclstrojů, kde měli EC-1021 - jsem skromný a fascinovaný pokrokem, který počítače za těch 30 až 35 let učinily. A taky vím, že u jiných poskytovatelů je to v zásadě stejné.

Z jiného soudku - jako mnoholetý uživatel Twistu od druhdy Pegasa jsem stále bombardován nabídkovými SMS od T-mobile, v nichž mi nabízejí supervýhodné tarify s x SMS zadarmo a y volnými minutami za z peněz, přičemž když si to propočítám, vždycky bych na tom nějakou korunu tratil - nikdy bych nevydělal. A to samozřejmě mají v počítačích všechny informace o mých mobilních aktivitách, takže vcelku jednoduchými algoritmy zjistí, že na nabízené smlouvě vydělají. Ostatně jinak by mi ji vcelku pochopitelně nenabízeli.

Rudolph 30.6.2009 10:14

Re: No,

Velmi výstižné. Jo a 1021 si taky pamatuju :)

Pametnik 30.6.2009 12:48

Re: No,

Jeeee, na EC-1021 si taky pamatuji. A na 1027 jsem jezdil na skoleni...... ;-)

Ivan Nový 30.6.2009 11:30

Ano,

nejdražší jsou volné minuty, jak zjistíte jejich cenu? Cenu měsíčního paušálu podělíte počtem volných minut :-))) Zkuste si to, a jejich cenou budete překvapeni :-)))

WoooW 30.6.2009 11:31

Re: No,

Je  vidět, že jste nikdy nevytáhl ani paty z bolševického česka. To co UPC předvádí v Česku by jim nikde jinde nikdo nedovolil. (Y)>-Rv

vajan 30.6.2009 9:08

Kdysi

dávno  jsem s potížemi odcházel od UPC. Dnes jsem u O2 a platím přenosovou rychlost 8Mega, dostávám 548 kB. Dokud si to necháme líbit - dobře nám tak!

30.6.2009 9:01

UPC je nejhorší firma na trhu.

Spolehlivým ukazatelem nesolidnosti UPC je nastavený způsob komunikace s touto firmou.

S.P.Q.B 30.6.2009 9:46

Re: UPC je nejhorší firma na trhu.

Proč? Vyplnit formulář na netu a počkat na jejich kontakt,obvykle do druhého dne. Ten formulář se dá vyplnit v nouzi i z intenet café,od souseda nebo z práce.Když mi nešel jejich vinou net půl dne,odpustili mi poplatky za celý měsíc.

Rudolph 30.6.2009 10:10

Re: UPC je nejhorší firma na trhu.

Nesmysl. Vy jste tady buď za UPC, nebo jste pod vlivem nějaké zakázané látky :-D

S.P.Q.B 30.6.2009 11:11

Re: UPC je nejhorší firma na trhu.

Proč bych nemohl byt spokojený zákazník,když mi za 2 roky net klekl jen jednou a to se k závadě postavili celkem schopně,odstranili ji během odpoledne a dali slevičku.Program Starter (2M/256k) za 490 mi povýšili na  10M/1M za cenu nezměněnou.Reálně v tuto chvíli jedu 9.7/1M a víc od nich nechci.Telefon si přes VoIP umím zařídit sám a na televizi mi stačí terestrický set-top box.Když mě nějaký program moc interesuje není problém si jej  najít a shlédnout v archivu dané televize.

DVB-C chytat s DVB-T??? 30.6.2009 12:18

Re: UPC je nejhorší firma na trhu.

To nevím, jak Vám může stačit terestrický set-top-box, tj. DVB-T, když ju UPC je v síti kabelový digitál, resp.  DVB-C?