Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
HISTORIE: Tajné služby u Bratislavy a tajemství letadla DC-9? (5)
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DC9 28.1.2009 21:14Tady je dokumentace |
Boudicka 21.1.2009 17:50Re: Aviatičtí experti, Je. |
Boudicka 21.1.2009 17:49Re: Aviatičtí experti, Mate to sptavne, pouze ta intrepid je mezi 45 a 46 ulici. Jeste jsem tam nebyl po rekonstrukci, ale chystam se. |
HimmelHund 19.1.2009 12:40Re: Aviatičtí experti, Na horní palubě Intrepidu není SR-71 Blackbird, ale jeho předchůdce A-15 (který nemá zaregistrován žádný rekord, neb létal pro CIA). |
68 16.1.2009 22:33Re: Prosimvas, ze se s tim Zimou bavite, Čechoněmec? Kočkopes? |
mueller 16.1.2009 21:54Prosimvas, ze se s tim Zimou bavite, to je takovy mistni sasek, patentni German, ktery nejspis trpi tim, ze ho ostatni Germani nepovazuji za sobe rovneho Germana, ale spinaveho Cecha, a tady se snazi si lecit komplexy zvanenim a nadavanim "blbym zaprdenym Cechum". So ein Schmutzlappen. |
Vodička-sapér 16.1.2009 20:48Re: nikdo mě nepředsvědčí, Ztratila se na salaši slanina, STB to sváděla na našeno Martina. Když on se dneska, po letech , takto projevuje, tak se jí nelze divit. On má velký smysl pro logiku , to jo, ale žádný pro ironii. |
Zebra 16.1.2009 20:44Díky všem, nenechám si ujít, zvlášť na Blackbird se těším jako dítě ! |
buš 16.1.2009 20:11Re: Pro Zimu. I sloužil, V Žatci na Koreji jsme je v zimě 1968-1969 na stojánce hlídali - přiletěly ze Slovenska z Piešťan nebo odkud, zabrali to tam Rusáci... |
buš 16.1.2009 19:59Re: Pro Zimu. Odpovězte rychle: KAM jste dali ten BUDÍK? |
obsluha kulometu 16.1.2009 19:48jak to bylo? dostavil jsem se vzapeti k troskam spadlyho letadla a spolu s odborniky jsme vytvorili teorii,ktere napovidaly kusy trupu ze letadlo bylo sestreleno je totiz rozdil kdyz neco vybouchne ve vnitrku letadla nebo dostane zasah zveci,velitel ruskeho vojenskeho pasma se k zalezitosti odmitl vyjadrit a letuska ktera pristala ze zadnimy kridelky nic nevedela byla totiz na zachode a s nim prakticky pristala pochybnosti,ktere o teto katastrofe mam se nepodari jen tak vyvratit |
Yarda 16.1.2009 19:39Myslíte že jde opravdu o pravdu? Tady jde o to vypotit palcový titulek na titulní stranu bulváru i v době kdy se nic neděje. To se v tomto případě povedlo a o nic jiného nešlo. |
sahara 16.1.2009 19:24Re: Pro Zimu. Pokud se nepletu, MiG 17 v čs. letectvu nesloužil, jen soudruzi z NDR udělali tuto chybu. |
VL 16.1.2009 18:35Re: Aviatičtí experti, Prostě rozdíl mezi USA a Ruskem - v USA skončí letadlová loď jako museum, Rusko ji prodá Číně a tam skončí jako plovoucí kasino - Minsk. |
VL 16.1.2009 18:25Re: Ještě jednou, je to jednoduché, Za nás v roce 86 byl narušitel - motorizovaný větroň z německa - poslán hotovostní Albatros ZO - nemohl zasáhnout, byl moc rychlý, Mi - 24 ho "nemohl najít", tak se Němec vrátil radši domů. Nejspíš si nikdo nechtěl vzít na svědomí civilní letadlo. |
peťan 16.1.2009 18:08Re: Pár kousků bisů přece jen dosluhovalo jako stihací. Proti pomalým a nízkoletícím cílům. Z letišť Líně nebo Planá. Pak je nahradily Delfíny, dovybavené úžasným kulometem MG 17 (7.92), dědictvím to po Luftwafe. Delfínek ale určitě do desíti kilometrů nevylezl! A co by taky dělal u Děčína! Na spřátelené hranici. |
peťan 16.1.2009 17:51Re: Aviatičtí experti, Není trochu jižněji, asi 42,43st.? |
Poloněmec 16.1.2009 16:38Re: Pro Zimu. GSh-6-30 30 mm rotační kanon u Migu-27
|
Novák 16.1.2009 15:45Re: Aviatičtí experti, |
Václav 16.1.2009 15:38Re: Tak naposledy, jestliže máte pochyby o mých tvrzeních, Pan primář vám povolil vycházky? |
slovan 16.1.2009 15:31Re: Ještě jednou, je to jednoduché, Na konci 70-tych let, jsem zazil na velitelskem stanovisti narusitele ktery vletel do CSSR u Mar Lazni. Pri vysetrovani pricin, proc uletel nazpet a nebyl prinucen pristat se zjistilo ze letovod nebyl na sve zidli a trvalo asi 3 minuty nez se dostavil po zjisteni. Toto odbehnuti na WC aniz to nahlasil na velitelstvi divize ho stalo 1 rok vezeni natvrdo - byl podporucik z povolani. |
Riman 16.1.2009 15:19Re: Aviatičtí experti, To je vyslouzila letadlova lod Intrepid zakotvena jako plovouci museum na Hudsonu mezi 72 a 73 ulici. Vrele doporucuji k navsteve. Loni byla po dvoulete rekonstrukci v New Jersey znovu privlecena na sve stare misto. Na palube i v podpalubi ma sbirku historickych letadel vcetne SR-72 Blackbird. Uzasna podivana. |
JiB 16.1.2009 15:15Re: Aviatičtí experti, Řekl bych že je to paluba letadlové lodi Intrepid. Ta kotví v NY a je na ní letecké muzeum, v roce 1996 jsme jej navštívili, ale to byla na palubě jiná skladba. Ještě bych doma našel diáky odtamtud.... |
hulwat 16.1.2009 14:54Re: Já nic nevysvětluji, já jsem pouze upozornil na známé skutečnosti, jako: Zimo, nelze než konstatovat, že jsi zralý na podvazkový řád staré Blažkové. |
Zebra 16.1.2009 14:52Aviatičtí experti, asi jste viděli jste tenhle obrázek obojživelného Airbusu Fotogalerie - Amerika - Zahraničí - Aktuálně.cz - Víte, co se právě děje . Neznáte to někdo v NYC okolo Hudsonu a nevíte, co je to za stojánku a kolekci v popředí ? |
VL 16.1.2009 14:01Re: Pro Zimu. Navíc v té době už nelétaly jako stihačky, ale měly roli bitevních letadel k útokům na pozemní cíle. |
Arccos 16.1.2009 14:00Re: Jaxi mimo... Jediný, kdo má co dokazovat, je právě ten německý pisálek. Má důkaz pro svoje tvrzení (rozuměj 'nesmysl'? Nemá. Tečka. |
M. Zima 16.1.2009 13:57Tak naposledy, jestliže máte pochyby o mých tvrzeních, vystupte z anonymity a vsaďte se se mnou o něco pořádného, potom se mi vyplatí Vám to doložit v detailu. My tu máme jaro, já mám teď spoustu práce, tak se kouknu večer, jestli jste se vzchopil, nebo jestli jste stejný chumáj, jako ten Václav, nebo pod. nahoře. Bajbaj. |
VL 16.1.2009 13:57Re: Ještě jednou, je to jednoduché, V Brně bylo velitelství II. divize PVOS, takže tam se asi skutečně hlavně šúrovaly chodby a čistily samopaly. Bojováky byly něco trochu jiného. U raket se asi skutečně hlavně cvičilo nabíjení raket a cvičné "odpálení" ale radiotechnické prapory jely v podstatě neustále v bojové pohotovosti a nevěřím, že by se něco nevykecalo. Když tak uvažuji, že u nás (33. radiotechnický) bylo na sále cca 30 záklaďáků, kteří se střídali, dalších tak 20 na "kopcích" + další dvě odloučené roty tak tam bylo tolik lidí, že se nedalo nic utajit. P 38 registrovala letadla v normální letové hladině nad Paříží. Předpokládám, že pochopitelně obodobné vybavení bylo i u US Army a Bundeswehru - tam také zapracovala STB na utajení? |
cimbal 16.1.2009 13:46Re: Protože A první tři odpovědi? |