Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
GLOSA: Pane řidiči?!
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Ladislav N :-))) 23.5.2009 0:07Re: Joob IP: 195.39.65.xxx Tak tenhle blábol levičáka lze zodpovědně prohlásit za blbost dne! Gratuluji |
kacir 22.5.2009 22:31Tak vidím, že už si ho koupil i jeden Čech... Miloši, tos musel bejt na dálnici nápadnej v takový káře, a jestli jsi jel 400, tak se divím, že tě zastavili ... ale spotřeba 40 l/100 km ve městě je taky pěkná http://cs.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron
|
těchňik 22.5.2009 21:37Re: Dobře, že jste to napsal. |
těchňik 22.5.2009 21:19Re: Zlaté časy se už nevrátí Body nebyly, ale štípaly se kupóny. |
těchňik 22.5.2009 21:17Re: Zlaté časy se už nevrátí Před více jak čtyřmi desetiletími parkovala na ulici, kde jsem tehdy bydlel celkem 3 auta. Dnes jich tam parkuje minimálně 50! Už jen z tohoto důvodu to nemůže být jako dřív. Moc aut. A s tím chlastem coby polehčující okolnost, to byla tedy rána. Vozila se pro ten případ flaška. Po nehodě se rychle nacucat a je to v kapse. Střízlivý řidič měl holt smůlu. |
cca1 22.5.2009 20:16Re: Zlaté časy se už nevrátí to byla ta doba když jste nased na motorku a vzal to šupem do Portugalska a nazpět domů přes Benelux ? a bez kontrol na hranicích, žádný devizový příslib... |
apl 22.5.2009 20:02Re: drobnost nepochybuji o tom |
KK 22.5.2009 19:01Děkuji za příjemný a vtipný text. Konečně něco, co není výplodem nenasyceného grafomana. |
KK 22.5.2009 19:00Děkuji za příjemný a vtipný text. |
gnomon 22.5.2009 18:55Re: rychlost trabanta, prosím upřesněte I když jsem nikdy Trabant neřídil, na dálnici v bývalé NDR mě Trabant s vlekem lehce předjel a to jsem se svou škodovkou jel dobrých 100 |
KK 22.5.2009 18:54Re: Zlaté časy se už nevrátí jezdilo se úplně stejně. Všimli jste si, že všichni jezdí, v podstarě, stejně a všichni remcají jací ti ostatní jsou lumpové? |
KK 22.5.2009 18:51Re: Zlaté časy se už nevrátí Ono totiž nebylo tolik mesášů a hlupáků. A většina lidí nepotřebovala vodit za ručičku. |
KK 22.5.2009 18:47Re: drobnost Jistě pane moudrý, ale o tom tento text není. |
apl 22.5.2009 18:05drobnost Molsheim není v Německu, ale v Alsasku ve Francii |
Nikoloki 22.5.2009 17:47Re: No, To kolmé stání zadkem k chodníku v zákoně zakázáno není (alespoň jsem ho tam nenašel) - možná někde místní vyhláška (taky dobrý, jak mám přijuchav do Hovězí Lhoty vědět, že je zde zakázáno stát zadkem k chodníku?). Tuším, že Praha někdy něco takového měla či stále má ... |
Veteran 22.5.2009 17:36Re: Zlaté časy se už nevrátí To byly doby, když ale nejezdili takoví magoři jak jezdí dnes. Ti co měli auto si toho vážili a zacgházeli s ním jako s členem rodiny, protože stálo majlant. A žádný bodový systém, ani sebedokonalejší předpis to nezařídí. To musí skutečně šikanovat hloupí řidiče policie. |
Ludva 22.5.2009 17:28Re: Zlaté časy se už nevrátí To jste připoměl hezky. Mě zase nikdo nevysvětlí, proč se v době regulací všeho povoluje vyrábět nezávodní auta s rychlostí 200 - 3OO km/h ? Kdyby byla maximální rychlost tak 120, byl by se závoděním na silnicích konec. Vzpomínám si, jak se trabant při devadesátce začal třepat, takže 80 stačilo. A takové jednoduché opatření proti mrtvým na silnicích se nezavede ani náhodou. Hlavně, aby byly náhradní žárovky a kompletní lékárníčka. |
Alík 22.5.2009 16:51Re: No, Dobrý den, např. pravidlo, že při kolmém stání musím stát čumákem k chodníku. Často s pomocí spolupracovníků skládáme na rušné ulici věci z kufru auta. Takže musím všechny spolupracovníky nabídnout silnici, místo toho, abychom mohli v klidu skládat na chodník, kdybych mohl zacouvat kufrem k chodníku. A jenom proto, že to prosadil nějaký "ekolog". Chápu, že smrdět chodcům z výfuku není nic moc, ale aspoň v těchto případech by to mělo být povoleno. Žádný předpis by neměl zvyšovat nebezpečnost silničního provozu. |
skrebec 22.5.2009 16:31protože by vám ochráncové lidských práv utrhli hlavu, kdyby jste to navrhl a do 5 dní by Vaší genealogii vysledovali přes několik komunistů, fašistů, židů (současně) až k samotnému Velikému Bratrovi |
Princ Jasoň 22.5.2009 16:14Re: Zlaté časy se už nevrátí To pamatujete ještě doby, kdy před vámi běžel muž s praporkem, že? |
Petr 22.5.2009 15:47Zlaté časy se už nevrátí Je mi smutno z toho, jak se postupně daří státu terorizovat vice a více občany a řidiče zvlášť. Díky svému věku již hodně pamatuji a když vyprávím vnoučatům, že jsem jezdil na motorce a nemusel vědět co je helma, bral stopařky bez problémů. Neznal jsem co to je omezená rychlost (asi to bylo tím, že řidiči byli ještě svéprávní a tačilo jen pravidlo o přizpůsobení stavu vozovky a situace), že jsme jejich rodiče jako děti naložili do Stejšna dozádu, dali jim tam deky a hračky a tak jsme projeli celou republiku a ne jak dnes, kdy jsou svázání v plastikových kokonech bez možnosti pohybu, neznali jsme ani pásy a ani policisty v maskáčích s radarem v křoví a v podstatě ta rychlost byla stejná jako dnes, do těch 90 km/hod. Navíc jezdily i końské povozy, hodně traktorů a silnice nebyly zdaleka v tak dobrém stavu. Vnoučata jen koukají a nevěří ani slovo. A to si ani netroufám jim vykládat, že když byla nehoda a řidič byl pod vlivem alkoholu, byla to polehčující okolnost. Byly i nehody i tragické, ale nedělala s z každé nehody celostátní tragédie, nestavěla se tam okamžite omezená rychlost, kamery atd. Tak mne napadá, proč to fungovalo tenkrát a kam se to zvrtlo v současnoti a kam to půjde dál. Vůbec vám mladým nezávidím a je mi Vás líto. Takový svět plný svobody, už nepoznáte nikdy a je to velká škoda. I když mladí to asi tak nepocítí. Co si asi myslí papoušek narozený a vychovaný v kleci, když mu ukazujete fotky džungle? |
Joob 22.5.2009 14:55Re: Nejpitomější otázka paradox D1 je, že ti s mírou pravicovosti řidiče úměrně stoupá počet ujetých km výhradně v levém pruhu. |
ludva 22.5.2009 14:48Re: Na Slovensku vysolíte 135 euro za nerozsvícená světla.... Já jsem dostal tisícovku za otočení přes plnou čáru na úplně prázdné silnici, kde bylo vidět km daleko. Byli schovaní za keřem a nahlásili mě kontrole za zatáčkou. A ještě jsem musel poslouchat plno řečí, jak jsem se mohl otočit o 10 m dále, kde kvůli odbočce byla ta čára přerušovaná. Platí tady nějaký selský rozum o tom, co je skutečně nebezpečné ? |
nup 22.5.2009 14:31Re: Pokud budou řidiči debilní jsou kontroly nutné až žádoucí! Týý bláho, tak to středočeši začali takhle prasácky jezdit náhle loni v listopadu, jo? Nebo tak jezdili i příslušníci Bendlova království - jaký pán, takový krám? |
Ladislav N 22.5.2009 13:23Re: Na Slovensku vysolíte 135 euro za nerozsvícená světla.... Slováci přece na něčem vydělat musí, když už jsou samostatní, ne? Mě kdysi (v době, kdy u nich byla 50 v obci a v Česku 60 pokutovali dvěma stovkami za 60 na výjezdu ze Žiliny. A od té doby jsem tam nebyl. Platil jsem českými Kč, a ani mi nevrátili kurzovní rozdíl. Teď u nás skupují cukr krystal v hypermarketech za 10 Kč/kg a vozí si jej na Slovensko, kde je x-násobně dražší... |
Ladislav N :-))) 22.5.2009 13:14Re: Nejpitomější otázka
|
el-lobo 22.5.2009 13:08Nejpitomější otázka na D1 zní: "Kde máte dálniční nálepku, pane řidiči?" Za to, že se musí jezdit po té valše, by měl někdo viset, a ne za to vymáhat peníze. |
lui 22.5.2009 13:08Re: No, Naprostý souhlas.Nejhorší je omezení rychlosti a to na klasických 30 Km na přehledném úseku.Sami naši slavní zákonodárci co to vymysleli samozřejmě tuto rychlost nedodržují a když něco tak se ohánějí svou imunitou.Ještě jsem nezaznamenal, že by byl nějakej poslanec za rychlou jízdu,nebo za nedodržení předepsané rychlosti nějak postižen. |
Nikoloki 22.5.2009 12:27Re: No, Ale už je trochu problém třeba nepřejíždět plnou čáru, když se už druhý kilometr táhnete za traktorem, silnice je rovná, vidíte kilometr a půl před sebe a dlouhé desítky let tam žádná čára nebývala a vyrašila tam jenom proto, že ožralý magor při předjíždění v noční mlze zabil pár policajtů v autě v protisměru ... A při snižování rychlosti v obci slibované odstranění omezení na 40 se možná i leckde krátkodobě konalo, ale dneska si každej vesnickej Venca prosadí omezení na 30, protože mu tam jinak náklaďáky plaší slepice. A pak se samozřejmě všude prskne rychlostní omezení pro všechna vozidla, i když by úplně stačilo pro náklaďáky. Nebo na volné přehledné silnici, kde jsem mohl jet se Škodou 100 v pohodě 110 až 120 a po zavedení rychlostních limitů se bezpečně jezdilo 90, se najednou objeví řada omezí na 70. To jako že s dnešním autem je nutno jet max. 70 tam, kde pro embéčka neplatilo omezení žádné? Nemluvě o tom, že jedna značka následuje druhou - zakazuje se, přikazuje se, nesmíš, musíš, řidiči jsi debil neschopný samostatného rozhodování a hodnocení dopravní situace ... - a přitom jsou ty značky bezpečně ukryty mezi řadami reklam a infocedulí všelijakých firem a firmiček a vy stejně musíte koukat upřeně na vozovku a kličkovat, abyste si v dírách a hrbolech neurazili kolo ... |
Nikoloki 22.5.2009 12:06Re: boha jeho! Což je samozřejmě úplně špatně - kamera má být ve skříňce, aby mohla zabrat zlodějův xycht při činu ... |