16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

GLOSA: Nedlužím nikomu nic!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jura Jurax 21.12.2009 12:00

Re: Za všechno může pohodlnost a zbabělost občanů.

Neodstranila ... přímá demokracie je o kvalitě PR agentur a o velikosti sumy, která se sktze tyto agentury investuje před referendem do patřičného oblbení voličů ...;-)

jirka.s. 21.12.2009 12:00

Re: souhlasim, ale

Asi zkusíme stávkovat, co říkáš, magi ???;-(

Jura Jurax 21.12.2009 11:57

Re: No, séře-li Vás tento stát,

No, on je to socan a jménem pracujícího lidu se dá leccos ... ale spíš to myslel tak, že ty dluhy, co socani nasekali, (jenom) socani ze svého nezaplatí a on, jyrka, už vůbec ne ... ;-)

jirka.s. 21.12.2009 11:57

Re: No, séře-li Vás tento stát,

Divíte se ?? Vždyť už na vojně kradl salámy !!! 8-o

V 21.12.2009 11:55

Re: Takže nehodlám nic nikomu splácet.

jedinym unikem by byla emigrace, jenze to by bylo z blata do louze, ci jeste hloubejsiho blata, podle toho kam by clovek odesel, ledaze by odesel nekam do prirody jako do Amazonie ci se pripojil k nejakem Novo Guinejskemu kmenu

Pytel 21.12.2009 11:43

věřitelé

Někteří komentující zřejmě mají v portfóliu české vládní dluhopisy. Až jednou příjde vláda, která jasně řekne: "Česká republika vám nic nedluží.", tak si prostě budete muset přiznat svůj "podnikatelský neúspěch" a "investici, která se nepovedla". Ty vaše kecy, že vám bude muset někdo platit, ať se mu to líbí nebo nelíbí, budou jen zbožným přáním.

piják vody 21.12.2009 11:40

Re: Za všechno může pohodlnost a zbabělost občanů.

To je úplný blábol. Děje se snad něco takového ve Švýcarsku? A nevykládejte, že Švýcaři jsou chytřejší, uvědomělejší a já nevím co ještě.

Zdanění je více jak 50%ní, takže s takovým rozpočtem nedokáže hospodařit jen lump.

portwyn 21.12.2009 11:29

Oprava

Mne se nikdo neptal - akorát jestli budu volit Vladimíra Zdrojetujsou Špidlu.

JaS 21.12.2009 11:27

Re: No, séře-li Vás tento stát,

Co to vlastně myslel Paroubek tím, že dluhy se platit nemusí? Není to náhodou tak, že bere jako samozřejmost, že ty dluhy opravdu nezaplatí? Jako obyčejný zloděj?

Jura Jurax 21.12.2009 11:26

Re: Kde jsme? 2

reseni je ve volbe neparlamentnich stran. ... hm, a z čeho soudíte, že je byť nepatrná naděje, že tyhle budou lepší stávajících? Zelení byli kdysi taky neparlamentní a stačilo jedno volební období ... ;-)

Nezkorumpovaná strana neexistuje dýl jak čtvrthodinu po založení, protože potřebuje na svou existenci prachy - a ti, kdož je poskytnou, chápou je jako dlouhodobou investici s tím, že povede-li se, skásnou si to i s tučnými úroky ;-)

portwyn 21.12.2009 11:25

Ale samozřejmě že všichni

to by se Vám hodilo, aby si hromada vykuků v soukromém sektoru namastila kapsu na předražených státních zakázkách a útratu zatáhli výhradně důchodci a veřejní zaměstnanci. Viz http://neviditelnypes.lidovky.cz/politika-vanoce-ve-znameni-uspor-d4u-/p_politika.asp?c=A091219_121154_p_politika_wag

Postoj, kterým tak pohrdáte, není nic jiného než ochota být zodpovědný - jenže vola Vám dělat nebudu. Pokud dodavateli odběratel nezaplatí, smůla, nebude zboží nebo služba. Pokud mně někdo moji práci nezaplatí, tak ji holt nebudu vykonávat. Takhle to řeším jako OSVČ a netuším, proč bych to jako zaměstanec měl řešit jinak.

No a  pokud jde o to, co by bylo v reálu: především v reálu by se mne někdo taky zeptal, jestli si ty peníze půjčit chci. Mně se nikdo neptal - akorát jestli budu Vladimíra Zdrojetujsou Špidlu. Nevolil jsem ho. Pokud ale někdo přijde s tím, že jsme si napůjčovali a já to zaplatím, tak zas nebudu volit jeho.

-pp-) 21.12.2009 11:25

Takže nehodlám nic nikomu splácet.

Nojo,nehodlám - když ono to znamená nehodlám platit daně, nehodlám si nechat znehodnocovat úspory inflací atd. atd. atd. - jak to hodláte zařídit? Já taky nehodlám, ale co je to komu platný.

Jura Jurax 21.12.2009 11:20

Re: Dobré

 Něco takového dnešní poslance netíží, proto jejich ruka při rozhodování o věcech státu je ochotná zvednout se i při hlasování o věcech, které nejsou pro stát dobré.

Ono to totiž hlavně musí být dobré pro ony poslance a jejich partaje, pro blízké poslanců, pro ty, kdož si poslance koupili a/nebo na ně něco vědí ... stát je v téhle frontě až hodně vzadu, pokud tam je, a občené voliči tam nejsou vůbec - kromě období těsně před volbami - ale to se jim jenom slibuje, a až bude zvoleno bude se rozhodovat a zdvíhat ruka, tak holt viz výše

PRASI DENT 21.12.2009 11:11

NO ANO

Hlíza vysazená na bolševickém hnoji po Hadráku odkvetla a vydala nechutný shnilý pod....Vepři v rolích zahradníků, oblbli národ, prodali co se dalo, naplnili konta a obestavěli se nedobytnými vilami......Stále se ale snaži o větší koryta a justičně exekutorská mafie se může - přetrhnout.....

Jura Jurax 21.12.2009 11:06

Re: Paroubek a Rath vyrabují stát

Najdou - ono člověk je občas génius, ale lid jako celek je blbý jak troky a jak uslyší píšťalku, jde za krysařem k lepším zítřkům a jistotám a ještě se nablble usmívá ... :-/

portwyn 21.12.2009 11:06

Re: souhlasim, ale

R^

IF 21.12.2009 11:04

Re: Podepisuji

Nepopírám

Jura Jurax 21.12.2009 11:04

Re: souhlasim, ale

No, proti tomu by tak bylo odpálit se postupně na sekretariátech všech politických stran s nějakou tou desítkou kil semtexu na cemru i vampně ... a nakonec ještě ve sněmovně ... jenže i důchodce má jen jeden život ... a stejně by to nepomohlo, politika přitahuje vyžírky, vyčurance a hňupy, takže by tam nalezli jiní stejní - příslušníků vyjmenovaných kategorií se u nás jistě najde dost ... ;-(;-D

Peman 21.12.2009 11:01

Paroubek a Rath vyrabují stát

Zloděj Paroubek a jeho ekonomický dement Sobotka zřejmě usoudili, že mají-li dojít peníze na výplatu důchodů až v listopadu, je ještě času dost  a před volbami lze najít mezi zblblými důchodci (podle sebe soudí jiné) nějaké hlasy, když se důchodcům  vyplatí "třináctý" důchod (almužna) před volbami. Co na tom, že pak ty peníze na výplatu normálních důchodů dojdou už v říjnu? Bude po volbách a gang socanských zlodějů a škůdců už bude mlaskat u koryt. Najdou dost takových tupců, kteří je budou volit? Kteří ještě věří oranžovému bilboardu "Jistoty ve stáří" ?

vládík 21.12.2009 11:00

Když už srovnáváte stát s podnikem:

V podniku nevládnou akcionáři, ale představenstvo, příp. dozorčí rada (volené akcionáři).  Pokud podnik bankrotuje, jsou škodní jednak věřitelé, ale zejména akcionáři. Ti platí (svými vklady do podniku). Členové představenstva neplatí nic (pokud se nedopustili trestného činu), možná mají ještě padák. Akcionář zaplatí bez ohledu, zda se účastnil valných hromad či nikoliv a bez ohledu na to zda tam (a jak) volil.

Takže až přijde tento stát na buben, budete to vy (jako jeho "akcionář"), kdo zaplatí. Nikdo jiný. A vaše aktivita při volbách bude nezajímavá.

Tak - ať se vám to líbí, nebo ne - zaplatíte.  (Ono platit se samozřejmě nikomu nelíbí.)

Jura Jurax 21.12.2009 11:00

No, séře-li Vás tento stát,

nejste v tom sám. Pravíte-li, že Vám sebere víc jak půlku výdělku a zcela neefektivně ji rozšpidlí, máte recht. Máte dokonce recht i v tom, že onen státní dluh vzniklý činností těch korytářských blbů, které jsme si ovšem zvolili (jako lid této země) sami, platit nebudete. Protože jste v důchodu. Vy můžete jenom doufat, že i tak zoufale rovnostářské důchody v průběžném systému budou v budoucnu stačit k přežití. Protože ti blbci, co jsme je zvolili, nejsou schopni reformy důchodů - vcelku pochopitelně, oni na žebrácký důchod odkázáni nebudou, nakonec proto šli do politiky, že.

To nic nemění na tom, že dluh tu je. A že jej někdo bude muset platit. Naše děti, které teď mají naději, že v budoucnu dostanou důchod nula nic, ale zato potáhnou průběžný systém, aby ti současní důchodci měli z čeho žít, a ještě budou nuceni si tvrdě spořit ze svého na své stáří mimo toho, co jim stát sebere na průběžný systém, aby jim to už nikdy nevrátil.

A poděkovat můžeme našim politikům - těm zprava, že nikdy se vážně nepokusili o reformu, protože ta by bolela a blbí voliči s obzorem od přídavků k ještě větším přídavlům by je smetli - a hlavně těm zleva, co furt tvrdí, že zdroje jsou, utrácejí cizí peníze jak ožralí konští handlíři, kupují si za to ty blbé třicetikorunové voliče, přerozdělují od schopných k neschopným (neboť ti jsou jejich voliči) a hlavně sami sobě a vedou nás do pekel chudoby pro všechny kromě nich ... ;-€

ironik 21.12.2009 10:55

Stále silněji ve mě převládá pocit...

že tato společnost je dlužna mě jako jedinci, a ty žvásty analytiků a rádoby ekonomů na tom nemůžou nic změnit.

magi 21.12.2009 10:52

Re: souhlasim, ale

jozka! Ten pán měl na mysli důchodce. Copak já v 64letech se mám stěhovat do jinýho státu? Jak se mám aktivně podílet na politicmým dění? Mám psát články jak mne to sere,ale kam? Volit chodím,nevolím KSČM,ODS,ČSSD KDU-ČSL! To jsou jediný moje práva a možnosti,jak mohu protestovat. Když mi mají přidat pár šupů,tak straší,že zadlužujou děti mojich dětí a další generace. Že si rozdělujou miliardový státní zakázky mezi sebou je fakt,ale co já proti tomu mám dělat,než tomu nevěřit?

Pamětník I. 21.12.2009 10:26

Re: Kde jsme? 1

Tak tady přemýšlím jakou brysknou protinadávkou označit autora té snůšky sprostot sase a vychází mi z toho jen antiteze: štiplavý chechtot havlistů x lechtavý nářek klausistů, zrádci-pravdoláskaři x národovci-lžinenávistníci, pozlacená a smradlavá díra x zasraný voňavý hrad, lepkavé pracky eurohujerů a řiťolezců x lochtavé pacičky euroskeptických tasemnic ... no to snad stačí k definici, že se opět probudil náš starý známý, dlouho postrádaný maximus skeptikus zvaný Psí Septik nebo jeho důstojný taktéž republikánský pohrobek.

jozka 21.12.2009 10:11

souhlasim, ale

na druhou stranu obcan ma moznosti

1) prestehovat se do jineho statu

2) aktivne se podilet na politickem deni

3) psat clanky o tom, jak ho stat sere.

4) nedelat vubec nic, o nic se nezajimat, a pak se divit, ze se o nej taky nikdo nezajima, ze za jeho prava nikdo nebojuje..

JJ 21.12.2009 10:11

Ale jisteze dluzite.

ty dluhy navic prenechavate dalsim generacim. Rv

huhu 21.12.2009 9:37

socialismus - zotročení pracovitých

jen tak lehko se z toho nevyvléknete. Sice již není kolem republiky plot, ale jinak stejně jsou pracovití otroky socialistických šibalů a vyžírků, kteří považují pracovitější za otroky, kteří je musejí živit

R. Škrabal 21.12.2009 9:31

Re: Za všechno může pohodlnost a zbabělost občanů.

 Pravda. Pokud jsem se nesekl, tak na osobu a rok to dělá 20000KČ. Dobře se to bude šetřit rodině se třemi dětmi.

Mgr. Milda 21.12.2009 9:26

Mocní v českém státu jsou pořád stejní

je to nomenklatura z osmdesátých let minulého století. Ta se v podstatě zmocnila veškerého majetku, je při tom chráněna svými přáteli, ovládajícími veškeré úřady a instituce. Hoši, kteří spolu mluví, rozhodují o všem.

maca 21.12.2009 9:26

Re: Voliči na vyhazování peněz oknem nemají žádný vliv.

I dejte uz s tim pokoj. Umite si predstavit, kam nas obecny lid dovede? Podivejte se laskave kolem sebe kdo vsechno ma volebni pravo vy naivo