27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

GLOSA: Našim diskutantům

Hana Lipovská má zvláštní talent, svými projevy (standardními konzervativními postoji, jež sdílí tisíce vzdělanců a miliony prostých lidí) vždy rozzuří liberálně levicové komentátory, snad i proto, že ji podporuje nenáviděný kardinál. Jako obvykle po ní plivl jedovatou slinou Martin Fendrych.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Wodkin 12.9.2020 14:38

EU skutečně připomíná někdejší státní kolektivismus (což asi vede k degeneraci jejích původních hodnot). Jeho "kouzlo" ovšem spočívá v tom, že se jeho jménem určují/vnucují pravidla všem, aniž by s nimi všichni museli souhlasit.

J. Uzel 11.9.2020 11:26

Číst Fendrycha nemá smysl.

P. Milan 10.9.2020 21:23

Spolčení s Bobo je chyba, to ano. Nesmysly ale slečna Lipovská neplácá, to spíš asi vy nechápete.

V. Pavelka 10.9.2020 19:41

R^

V. Pavelka 10.9.2020 19:34

Napřed si přečtěte co a jak Lipovská říká ?!A potom prndejte Gavlák!Ta ženská to má neskutečně srovnané a Bobo ji doplnuje, jen jsem zíral jak dokáže argumentovat ,proto jsou Havlovy zastydlé siroty z prágVcafe iritováni ;-O[>-]!V8-o:-)

I. Lyčka 10.9.2020 19:30

A to právě hodně lidí seje.

S. Ševeček 10.9.2020 19:12

předsudečná nenávist ?

S. Sidlichovsky 10.9.2020 18:04

Jak mohl p. Tomský myslet tu poslední větu mi nikdo nevysvětlil, on sám do těch našich diskusí nevstupuje, inu nedá se nic dělat dělat - nerozumím.

Za necelé 2 hod. uslyšíte z ČT od jejich londýnských zpravodajů nářky, že Británie s připravovaným zákonem o vnitřním obchodu porušuje "dohodu o odchodu " (Withdrawal Agreement)" a tím ignoruje mezinárodní právo.

Právní rámec vídeňské konvence Smlouvy o smlouvách ("Vienna Treaty on Treaties’) obsahuje 2 důležité články. Článek 26 říká, že smlouvy miusí být dodržovány (Pacta sunt servanda,). To budou teď.tito pánové vykřikovat. Ale článek 62 (Clausula rebus sic stantibus"), říká,, že ukončení nebo změny smlouvy mohou být provedeny, pokud došlo ke změně základních podmínek/okolností. Withdrawal Agreement (smlouva o odchodu UK z EU) měla umožnt uzavření dohody o volném obchodu (Free Trade Agreement) mezi EU a UK. K tomu nedošlo, Nehorázné a absurdní požadavky EU, jejichž naplnění by negovalo Brexit a učinilo z UK vazalskou kolonii EU uzavření dohody o volném obchodu znemožnily. To samo o sobě naplňuje článek 62 - došlo k změně fundamentálních okolností uzavřené smlouvy. To dává UK plné právo ignorovat Withdrawal Agreement, -opatření, které rozhodně nelze nazvat ilegální. . .

J. Kanioková 10.9.2020 17:50

Nesouhlasím !

J. Kanioková 10.9.2020 17:48

Naprosto přesně !

J. Kanioková 10.9.2020 17:43

1*****

M. Gavlák 10.9.2020 17:42

Mně je Lipovská absolutně volná, dokud nebude ovlivňovat můj život. Člověk, který se spolčuje s Bobošíkovou a plácá někdy až neuvěřitelné nesmysly, nestojí za jakoukoli emoci...

R. Langer 10.9.2020 17:41

Bingo!

R. Langer 10.9.2020 17:39

No, její kritici evidentně také ne, že? :-P

P. Han 10.9.2020 16:14

A proč ne? Tak nějaký uveďte sám, diskutante.

V. Kučer 10.9.2020 15:50

oprava: v 16-tém stol. se tam na vesnicích nemluvilo německy, Martin Luther si stěžoval že okolním sedlákům nerozumí.

V. Kučer 10.9.2020 15:35

Jistě. Švýcarské kantony mezi sebou v 19-tém stol. válčili. Sever Německa byl původně osídlen Slovany, ještě v 18-tém stol. se tam na vesnicích mnohdy nemluvilo německy, pak se z nich stali Prušáci. I u nás byla lucká válka. Největší problém EU je přijímání migrantů z přelidněných zemí a Green Deal, to ostatní je prkotina.

V. Kučer 10.9.2020 15:06

Když emigroval spisovatel Josef Škvorecký do Kanady říkal že to tehdy byla bezpečná země, v Torontu mohla být o půlnoci ženská sama na ulici. V devadesátých letech již zcela nemožné.

V. Chrastina 10.9.2020 14:45

Ano, pane Schlagele, něco se škaredě nepovedlo, a nejhorší na tom je trapný fakt, že si to spousta "významných" světových osobností neuvědomuje. Jedním příkladem za všechny je postoj hlavy křesťanství, která poníženě líbá nohy muslimům i černochům jako na běžícím pásu. Nechutný příklad pro věřící ovečky. Tož tak!!

V. Chrastina 10.9.2020 14:13

Ano, pane Petře, je to paradoxní situace, ale bohužel pravdivá!!

M. Kolář 10.9.2020 14:05

Pan autor v článku žádný konkrétní názor Lipovské ani neprezentuje. Proč asi ..

S. Ševeček 10.9.2020 13:29

není to třeba tím, že Hana Lipovská mluví rozumně ?

V. Petr 10.9.2020 13:15

ANO!

V. Petr 10.9.2020 13:13

Evropa by se mohla spojit JEDINĚ na základě společného odporu proti islámu a proti migrantům!

Než zrůdná bruselská ideiologie, raději Brežněvův komunismus. Za Brežněva mohla vyjít ženská večer sama na ulici, s přílivem migrantů to v mnoha částech EU není možné!

J. Pankovic 10.9.2020 12:46

Eurofederace by nemusela být nutně špatnou myšlenkou, ale to by nesměla připomínat Protektorát 3.2.

Místo evropského Německa německou EU

T. Zlesa 10.9.2020 11:18

Eurofederace nebo Spojené státy evropské apod. by nemusela být špatná myšlenka. Kdyby. Výhody jsou zřejmé, viz výhody spojení států v USA. Jenže ti co to prosazují dnes by to chtěli prosadit nejlépe už toto volební období. Přitom je to věc na mnoho desetiletí i v případě, že by to národy v Evropě přijaly za svůj cíl. Pnutí proti sjednocovacím krokům tlakem na státy se zvětšuje. Může skončit i dalšími exity.

V. Církva 10.9.2020 11:04

To je typický Tomský, provokuje k zamyšlení, a možná trochu i burcuje dokázat si že takové o e nejsme. Já to chápu tak, že zastánce unie pro odchod nepřesvědčíte, protože si neuvědomují skutečnou ideologickou podstatu.

Přesto, že souhlasím že ideologická role dnešní unie je podstatná, myslím že hlavní problém je kam se posunul celý Západ. Ze svobody politické a ekonomické k rovnostářství prosazující silně kontrolované společnosti. A bohužel i hodně svobodomyslně prozápadně orientovaných lidí si neuvědomuje, že to už přestává být ten obdivovaný Západ o kterém jsme snili.

P. Milan 10.9.2020 10:52

Nejenže by nebyla "o něčem jiném", nebyla by dokonce ani něco jiného. Bývalá DDR je pro BRD spíš oslabením, než posílením.

P. Milan 10.9.2020 10:51

Národ se netvoří tak snadno a rychle, jako si představujete vy a EUrosoudruzi s EUrosoudružkami.

Několik generací, přinejmenším. A bez politického národa EUnijního je EUrofederace nesmysl, odsouzený k zániku jako SFRJ, ČSR nebo SSSR.

V. Církva 10.9.2020 10:48

Přesně tak.

Tomu co lidé jako Fendrych či Pehe píšou snad ani nemůžou sami věřit. Buď se do toho nutí protože se dočetli že je to tak správné, nebo snad dostali zaplaceno. Jenže už je toho moc a lidé u nás už takové moc neberou. Stejně jako politické papaláše ne. Lid se i když pomalu probouzí a vidí jak si elity udělaly koryta a progresivisté privatizovali politiku. Když se probouzí vzniká to,co progresivisti nazývají rozdělení společnosti. Ve skutečnosti obranná reakce před debilními nápady progresivistů, leta asertivně protlačovanými.