22.5.2024 | Svátek má Emil


Diskuse k článku

GLOSA: Michal Horáček je frajer

Výborný textař a středně úspěšný kandidát na prezidenta řekl toto: „Dělal jsem všechno pro to, aby Miloš Zeman v prezidentské volbě nevyhrál, ale jelikož přesto vyhrál, bude i on mým prezidentem.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 31.1.2018 22:40

Tak to je fakt frajer a demokrat

Pan Horáček považuje za dobré respektovat vítěze demokratické volby, i když s ním dříve nesouhlasil.

Hosana, radujte se, pastuškové, máme aspoň jednoho echt demokrata, jenž jistě po zralé úvaze považuje za dobré to, co je pro pravého demokrata naprosto automatické - respektovat vítěze demokratické volby.

R. Morava 31.1.2018 20:03

Tak ať už je to jak chce

Je to bod plus pro pana Horáčka.

J. Kanioková 31.1.2018 20:46

Ano,

mě fakt překvapil tím prohlášením příjemně..

F. Ogáv 1.2.2018 11:07

Re: Ano,

Nemohl překvapit. Kdo ho zná, poslouchal ho a nedíval se jenom na bilboardy Drahoš je...

tak ho volil a překvapen nebyl. Je jen škoda, že takových voličů nebylo 51%.

Zemana je nutno přetrpěti. Státní pohřeb není zas tak daleko. :-)

P. Khail 31.1.2018 16:18

Prezident Zeman

nedodrží co slíbil, to ukázal hned při prvních otázkách novinářů. Do budoucna se to zcela jistě nezmění.

V. Čermák 31.1.2018 17:57

Re: Prezident Zeman

Ale Vy se také nechcete změnit...

J. Lepka 31.1.2018 20:03

Re: Prezident Zeman

Naopak, mám dojem, že to velmi rychle změní ta zubatá dáma s kosou. Když už i sázková kancelář nebere sázky na setrvání v úřadu do Silvestra, podsouvá to nevoličům jisté podezření, voliči samozřejmě nevěří. Viz diskuze pod článkem :

https://echo24.cz/a/SXkp8/zeman-si-bere-dovolenou-o-jeho-zdravi-lekar-mluvit-nechtel

J. Brunner 31.1.2018 22:40

Re: Prezident Zeman

To je od Vás takové humanistické. Evropské hodnoty?

A. Alda 31.1.2018 12:03

Srdce jako kníže Rohan...

Inu Horáček je sázkař. Bytostný sázkař. Ví, že ne všechny sázky mu vyjdou.

I. Novák 31.1.2018 14:43

Re: Srdce jako kníže Rohan...

Sázkař libující si v hazardu, dodávám. A tak teď jen aby neutralizoval stigma své účasti,v zájmu vytvoření zdání volby z více kandidátů, že se angažoval ve "křoví" již připravenému případnému vítězi, je najednou náramný demokrat ve stylu Sláva vítězům, čest poraženým. Ve skutečnosti mu bylo a je zřejmě jedno, kdo je prezidentem.

V. Čermák 31.1.2018 17:59

Re: Srdce jako kníže Rohan...

Zřejmě na rozdíl od vás umí také prohrávat. Ale to musí umět každý sportovec. Férovost, neznáte to?

R. Morava 31.1.2018 20:07

Re: Srdce jako kníže Rohan...

Horáček je sportovec? Jám pocit, že umělec a ne ledajaký: ...Srdce jako kníže Rohan... Takže děkujme panu Horáčkovi za jeho umění v kterém je dobrý, ale politiku ať už nechá zkušenějším. A nemyslím to ironicky, nebo zle.

F. Ogáv 1.2.2018 11:22

Re: Srdce jako kníže Rohan...

Nemohu to napsat jak si myslím, to byste napsal, že jsem vás urazil. Tak tedy. Nejste příliš moudrý. To co jste napsal:"sázkař libující si v hazardu" je takové plácnutí hovna do močůvky Nováku. A kdybyste byl schopen vymyslet takový verš, jaký jste použil v nadpisu, pak byste nebyl nemoudrý a nepsal byste takové hovadiny.

M. Pesat 31.1.2018 11:26

tak to nebude fungovat

"Za výrazného prezidenta Havla proběhla Sametová revoluce, kdy moc sametově, bez jediného výstřelu, přešla z rukou totalitních komunistů do rukou budoucích demokratů. Za výrazného premiéra Klause, pozdějšího výrazného prezidenta, se Československo sametově rozdělilo na dva suverénní státy, nejenže bez jediného výstřelu, ale i bez nadávek a zloby. A za výrazného prezidenta Zemana by mohlo dojít k postupnému sjednocování rozdělené společnosti. Ano, mohlo by, ale..."

tak to nebude fungovat, dokonce vam reknu i proc ne. VELKORYSOST, stejne jako ta MATKA, kdyz kral Salamoun nechat ty dve zeny se pretahovat o dite, kdy obe tvrdily ze jsou matkou. Ta skutecna matka VELKORYSE to dite pustila/ponechala te druhe zene. Pro ni /jako matku/ bylo dulezite zdravi/zivot/dobro toho ditete, protoze tim pretahovanim by mu mohla ublizit. Jak rekla Golda Meir /sveho casu premier statu Izrael/, kdyz se ji ptali kdy bude na blizkem vychode mir: NIKDY, odpovedela, dokud Palestinci budou vice nenavidet Zidy nez milovat sve deti. Jestli je v nasich zivotech neco jisteho, potom smrt a fakt, ze parta lzi a nenavisti vzdy bude sirit/predavat lez a nenavist dalsim generacim. Oni svou vlast/zemi radeji opasou vybusninou a poslou na smrt, nez aby v ni zili v pokoji a miru s lidmi co vyhrali ve svobodnych/demokratickych volbach/maji jiny nazor.

LEZ A NENAVIST dala definitvne na ZADEL "pravde a lasce".

Cest :-(

V. Čermák 31.1.2018 11:43

Re: tak to nebude fungovat

Ale houby. Vy to vidíte současnýma očima jako neměnné. Ale nic není statické, všechno se pohybuje, trenduje. Dosavadní trend směřoval k té lži a nenávisti, ale myslím, že to už nejde dál stupňovat. Horáčkovo gesto může být tou 1. vlaštovkou, tím bodem obratu. Samozřejmě myslím v ĆR, ale jak jsem uvedl v článku, nejen v sametové revoluci a sametovém rozdělení, i v tomto bychom mohli být vzorem pro zdivočelý svět. Uvidíme.

M. Pesat 31.1.2018 12:21

Re: tak to nebude fungovat

" Dosavadní trend směřoval k té lži a nenávisti, ale myslím, že to už nejde dál stupňovat. "

tak to jsem si jisty, ze uplne to stejne si rikali jugoslavsti soudruzi kdyz se /za usilovne podpory Nemecka-zapadu/ chtelo trhnout Slovinsko, ze to dal nejde stupnovat. Nevim kolik je Vam let, ale ja si vzpominam, kdyz zacala Charta 77, tak stejne nenavistne stvanice/lzi/medialni stvanice se poradaly na chartisty/Vaclava Havla/Pavla Kohouta a dalsi. Ja z ceskych medii ctu jen Psa a headlines na seznam/lidovky ale tam nic jineho nez stvanice na soudruha Zemana/Trumpa/Babise nevidim, stejne jako za husakovske "normalizace". Aby vam ten optimismus vydrzel :-).

Cest :-)

V. Čermák 31.1.2018 17:55

Re: tak to nebude fungovat

Já vlastně nevím, proč se se mnou dohadujete. Let mi je dost, abych viděl tu analogii mezi komoušstvím a dneškem, akorát jste opomněl, že tehdy byl Nepřítel USA a dnes Rusko, ideologicko-novinářské kampaně jsou stejné. V podstatě se lišíme jen v tom, že vy jste, co do perspektivy v ČR pesimista a já optimista, možná i trochu naivní, ale Uvidíme...

A. Nový 31.1.2018 21:27

Mirek 56 alias ticha@dohoda

Pešat je komouš do morku kostí, ale tady se nemůže vyblít tak jak to dělá na jiném serveru.

V. Student 31.1.2018 11:08

Ano, takhle to má vypadat!

Prostě bojovat za svoje, a když vyhraje ten druhý, tak jedeme dál. Kolik už bylo v normálním životě situací, kdy byly dva tábory - ve firmě, doma, při řešení jakéhokoli problému. A vždycky se osvědčil model, kdy ti, kteří prohráli, nekverulovali, ale přiložili ruku k dílu. Já vím že to takhle zní jako fráze, ale kde to tak nedělali, tak prostě zkrachovali...

J. Chaloupka 31.1.2018 12:48

Teprve uvidíme, zda nebudou nějaké ty "demonstrace"

za Drahoše. Zapálených aut a rabování se nebojím, na do nemají ani ti "slušní" Drahošovci.

J. Lepka 31.1.2018 10:47

No,

výrazně jste prokázal, jak výrazně zkreslené představy máte o výrazných osobnostech a jejich výrazně-morálních kvalitách. Zvlášť ti výrazní prezidenti, ten první a přezdívkou Pérokrad a ten druhý soudně uznaný výrazný lhář. Máte to pěkné vzory, vskutku výrazné, gratuluji.

Š. Hašek 31.1.2018 11:01

Re: No,

Pane Lepko, nic ve zlém.

Zdá se mi, že neznáte "protokolní oběh" podpisovacích per.

Zdá se mi, že nečtete Peroutku, včera jsem četl č. 17 Přítomnosti (v hlavičce Nezávislý týdeník), 26. 4. 1939. Mrkněte se na to, možná, že politujete pana Kasla, koho že to má doma. I soudy a ženy mohou blbnout, ne?

Ale podstatnější je prosinec 1938, všady "se chlubím, že čtu stejné tiskoviny jako president"!!

K. Šoumal 31.1.2018 12:43

Re: No,

To by mě zajímalo, co jste v té Přítomnosti vyčetl?

To, že Hitler zvládl za 6 let pozvednout Německo z otloukánka na premianta za kterým do Berlína jezdí delegace z celé Evropy?

A nebo snad, že Němec je vůdcem pro Němce ale ne pro Čechy? Že pro nás může být jenom hlavou státu? A nebo že ten, kdo z Čechů hajluje a snaží se tvářit, že je Němcem tak má smůlu, protože Čechem prostě zůstane i kdyby čert na koze jezdil?

Poučte mě.

Š. Hašek 31.1.2018 16:40

Re: No,

Nejsem soudce, jen v diskusi poznamenám (doufám, že mě ta jednoduchá pí Kaslová nedá k soudu):

Někdo psal o seriozním německém národu, o rozkvětu Německa, o tom, že Židé dosti otrávili společenskou atmosféru v Německu, že Německo je seriozní partner, .............

A někdo už byl v žaláři, někdo mlčel a přemýšlel, někdo už připravoval zemi na to, že tam budou dopadat bomby z "kulturního Německa", někdo už věděl, že bude řež!!! Sakra řež! V té době už bylo možno beztrestně zabít Žida, vraťte školné, Vážený pane Šoumale.

Neplkat o tom, že přeci národ Goetha nebude spalovat batolata, mnohdy ještě dýchající.

Jsem rád, že mojí manželkou není ta vnučka "slavného" novináře. Opakuji - nesoudím, jen konstatuji fakta, ovšem jinak než se říkají študentům v Brně/Praze. Mohl mlčet, ten Peroutka.

K. Šoumal 31.1.2018 17:19

Re: No,

Uvedl jste konkrétní číslo týdeníku Přítomnost a nic z Vámi popisovaného tam není. Vaše konkrétní citace bych si rád prostudoval v kontextu. Tak je prosím doložte konkrétními zdroji, pak o tom můžeme diskutovat, ale takhle jen bohapustě plkáte vážený pane Hašku. Takže školné vraťte vy, pokud jste ho platil.

J. Brunner 31.1.2018 22:45

Re: No,

Najděte si to sám, také jsem to četl.

M. Valenta 31.1.2018 14:10

Re: No,

Píše se rok 1936,37. Že se něco nepěkného chystá se tuší, ale že z toho budou hromady mrtvol a Osvětim se je ještě neví. Spíš se všichni po vzoru Německa mračí na své Židy. Už chápete co je to kontext doby pane Hašku. Zeman Vám předhodil kost a vy se ji držíte jako hlupák.

Š. Hašek 31.1.2018 16:50

Re: No,

Nikoliv, pane Valento!

V kontextu doby již bylo známo, že v Říši je možno beztrestně zabít Žida. A že Slované štvou Adolfa Hitlera tak, že se rozhodl je "vymístit", v tom lepším případě. Armádu nebudoval, aby vařila po náměstích v polsku polévku!!!

Vraťte se do školy, Peroutku nesoudím, ale ve svých článcích z roku 1938-1939 projevil takovou míru nepředvídání, až to zaráží. On byl socialistou, Hitler také, doufám že Vám je to známo. Mlčeti zlato, honoráře se hodily, že.

A podstatné je to, že tady avantgarda i za jen poukaz (!!!!!) na tu adoraci Třetí Říše, v diskusi, je schopna hnát presidenta k soudu.

Možná měli hnát za to "otření se/soudy" presidenta Beneše pana Schwarzenberga k soudu. Asi ale někdo přeci jen rozezná diskusní formu a je velkorysejší než ta kavárenská Kaslová.

K. Šoumal 31.1.2018 17:30

Re: No,

Váš problém je, pane Hašku, že si pletete fakta a dojmy.

Peroutka psal v kontextu hektické doby ve které žil. Během několika málo měsíců se ze sebevědomého a prosperujícího státu stalo okleštěné autonomní území v rámci německé říše. Nebyla televize, nebyl internet, zdrojem informací byl jen rozhlas a osobní kontakty. Odsuzovat někoho, že nedokázal tak překotný vývoj předvídat je ubohé.

A co se týká hnání prezidenta k soudu tak je to logické - on uvedl zjevně faktickou lež (stejně jako mnohokrát předtím a mnohokrát potom), kterou se někdo cítil poškozeným, což také nezávislý soud uznal.

Co se týká pana Schwarzenberga, ten jeho výrok byl politicky naprosto diletantský, ale pravdivý. V současnosti by stejný postup jaký byl zvolen po 2.sv.v., tedy odsun celého etnika, byl zcela jistě řešen mezinárodním soudem a pravděpodobně by bez trestu neprošel. A to říkám jako někdo, kdo s tímto odsunem souhlasí a myslím si, že to byla jediná cesta, jak zajistit na následující desetiletí klid v české kotlině. Nicméně srovnejte vyhnání několika tisíc Srbů, Chorvatů nebo muslimů v jugoslávské válce s odsunem 2,5 mil. Němců, abyste pochopil, že dnešní optikou je to skutečně etnická čistka. Ale věci se řeší v konkrétní době a v konkrétním kontextu.

Š. Hašek 31.1.2018 18:56

Re: No,

Tak bez obalu!!!

Peroutka psal a chválil Třetí Říši, jeho články jsou smutné. Možná i neobhajitelné v kontextu roku 1939!! Čert vem dnešek!!

Já ho nesoudím, já bych možná vyráběl ve Škodovce šrapnely pro Wehrmacht. Kliďánko.

Vlastně mě jen štve ta pražská smetánka, co nezná dějiny, nečetla nic od Peroutky, a jedna nanynka. Nanynka, co neví, co psal její děd o Německu. Německu v době, kdy pohraničí bylo v prachu a posléze Wehrmacht se producíroval pod Svatým Václavem.

Asi nedojdeme v diskusi k ničemu. Když budete chtít, tak něco na mně vysoudíte. Jen zmínit Peroutku bez svatozáře - je na omluvu, že? Jo, čtení nefrčí. Tak poslouchat Kasla v televizi ...