27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Hanyz01 28.4.2008 9:10

Re: sadomaso

Hezky to napsal S. Lem v knize Mír na zemi - nejspokojenější jsou manželství masochistů se sadisty :-) mohu z vlastní zkušenosti potvrdit.R^

PPP 28.4.2008 7:47

zlozvyk

Kouření je odporný zlozvyk, avšak kdyby se proti němu mělo bojovat s takovými vůdci, jako je ten pán z podivným nickem od F, tak raději budu kuřákem.

HAL9000 28.4.2008 7:02

...

Vadí-li Vám zakouřené hospody, navštěvujte nekuřácké podniky. Je jich už celá řada.

certik 28.4.2008 4:03

potrebuje

Slecna potrebuje maly prakticky uvod do sadomasochismu, protoze o nem ma nejake dosti podivne predstavy.

jezevec 28.4.2008 3:43

Štěpánka neví, jak je kouř z cigarety, kterou někdo v restauraci střídavě zasunuje a vysunuje z úst, nebezpečný i pro ní, která sedí hned vedle a rozhodně si v ničení vlastních plic nelibuje?

TAK CO TAM KUA DO TAKOVÉ RESTAURACE LEZE???????

je snad bl bá, nebo nějaká zvláštní forma masochismu????

Martin 28.4.2008 7:59

Re: Štěpánka neví, jak je kouř z cigarety, kterou někdo v restauraci střídavě zasunuje a vysunuje z úst, nebezpečný i pro ní, která sedí hned vedle a rozhodně si v ničení vlastních plic nelibuje?

No protože se holt zabouchla do nějakýho takýho sobeckýho deb ila jako je jezevec a zatím doufá, že přestane být sobecký k ní ke svým případným budoucím potomkům, ke svému okolí a podobně. Ano máš pravdu jezevče, "Co tam kua leze do takové restaurace..." proč nekopne toho dýmajícího mag ora do kulí a nejde jinam?  Možná nemá kam. Možná nemá tak sobeckou a bezohlednou povahu. Možná jí připadá normální NEKOUŘIT!

Hezký den všem dýmalům.

PS: možná je to ten poslední...

AndyO 28.4.2008 8:55

Re: Re: Štěpánka neví, jak je kouř z cigarety, kterou někdo v restauraci střídavě zasunuje a vysunuje z úst, nebezpečný i pro ní, která sedí hned vedle a rozhodně si v ničení vlastních plic nelibuje?

neměla by kvartánka sedět u psacího stolu a studovat? Musí chodit do děsných pajzlů, když tam přes kouř nevidí. To prý nebývalo ani u Kulatý báby:))

jm0 28.4.2008 12:55

Možná nemá kam

ježíšikriste!

MLOK1 28.4.2008 13:13

Re: Štěpánka neví, jak je kouř z cigarety, kterou někdo v restauraci střídavě zasunuje a vysunuje z úst, nebezpečný i pro ní, která sedí hned vedle a rozhodně si v ničení vlastních plic nelibuje?

......střídavě zasunuje a vysunuje z úst.........        I Vy jeden  spustlý jezevče;-D;-D;-D

taky Honza 28.4.2008 3:18

Mám dilema. :-)

Finrod Felagund  je blb jako anděl nebo anděl jakp blb ?  Zásadně prdí názory ke všemu. Jeho životní zkušenosti se rovnají hov/nu v krabici. To si také při položení na stůl myslí, že je dort.

GSDr. Pasáček koz ve Vermontu 28.4.2008 2:16

A jak se kouří v Americe

Pane Felagunde, Vy jste opravdu militantní nekuřák: ...bezpáteřní plebejští rádobyanarchisté, smrdí jako bezdomovci, ta bolševická chátra, atd.  To by od Vás, který zde píšete pokrokové články o svobodě občanů nikdo nečekal.  Vy byste byl nebezpečný diktátor.

Hospoda je veřejně přístupný prostor, protože je tam vstup dovolen každému. Tak jako je veřejně přístupný prostor metro, divadlo, kino, nebo obrazová galerie. Bez ohledu na majitele je tam všude zákaz kouření dodržován, každý to chápe a nikdo proti tomu neprotestuje. Naproti tomu v soukromém klubu, do kterého je vstup dovolen pouze členům si majitel může stanovit pravidla, jak uzná za vhodné.  Bylo vědecky a mimo jakoukoli pochybnost dokázáno, že nekouření neohrožuje zdraví lidí. Opačně to neplatí, kouření ohrožuje zdraví kuřáků i nekuřáků. Mimo to je neslušné obtěžovat jiné lidi kouřem.

V USA, kde jsou stále dost uznávána práva občanů, je v mnoha státech (možná ve všech, nevím) kouření zakázáno na pracovištích a v restauracích. Je to zdůvodněno zdravím občanů. Doposud se proto žádná revoluce nekonala, všichni si zvykli a každý je spokojen. To je dobře. I kuřákovi chutná štavnatý stejk lépe bez kouře.

Amerika je pro všechny pokrokové Čechy vzor absolutní dokonalosti.  Proč to nezkusit také s nekouřením podle amerického vzoru ?

Martin 28.4.2008 8:08

Re: A jak se kouří v Americe

No pomalu s tím vzorem dokonalosti... Je to silně policejní stát. Pravda je, že tam mají hodně zákonů a vyhlášek, které něco omezují a zakazují. A pravda je, že tam mají orgány se silnou pravomocí tyhle zákony a vyhlášky prosadit. Se svobodou to nemá už dlouho nic společného.

Nic to nemění na tom, že když mě někdo na ulici nebo jíném veřejném místě obtěžuje dýmem z cigarety, neměl by to dělat. První kdo to musí začít řešit, je státní kasa, která má z cigaret slušný zisk. Teprve pak se věci začnou skutečně měnit.

Martin 28.4.2008 8:38

Lžeš jako když tiskne

Hospoda je soukromý prostor, je to v drtivé většině případu pronajatá nemovitost, v malé míře je to přímo majetek hospodského. Pochopitelně tam nemá přístup každý, zkus vzít do hospody s sebou smradlavého bezdomovce a uvidíš "jak je tam vstup dovolen každému".

Naproti tomu příkladem veřejného prostoru je zastávka MHD.

Pugi 28.4.2008 11:18

Re: Lžeš jako když tiskne

Hospoda je veřejný prostor,přestože je provozován soukromým subjektem.Co na tom pořád všichni nechápete. A ten případ s bezdomovcem je lichej,protože dle zákona maj do veřejných prostor pouze přístup osoby,které svým stavem a chováním neobtěžují ostatní.Což bezdomovec smradem dělá.Hele lidi já si kvůli vám snad zase pročtu zákony.

BOMBON 28.4.2008 9:12

Re: A jak se kouří v Americe

hospoda neni verejny prostor. vstupem do ni uzavirate (obrazne) jakousi pristupovou smlouvu s majitelem, nikoliv ze majiteli budete diktovat sve podminky a pozadavky. to pouze hypertrofovany stat si cim dal tim vic uzurpuje pravo omezovat vlastnicka prava a snazi se vytvorit dojem, ze provozovat restauraci muze nekdo z vule statu, ktera je primarni...

a clovece, kde jste to s tim vzorem absolutni dokonalosti vzal?  to si muze myslet snad jenom dement, ktery zna usa jen z pokleslych detektivek, ze ti umyti rusove jsou nejakym vzorem, ci ze se tam opravdu jenom nehraje hra na prava obcanu... 8-o

Pugi 28.4.2008 10:31

Re: Re: A jak se kouří v Americe

Hospoda je VEŘEJNÝ prostor. Protože je určená  k navštěvování veřejností(bez diskriminačních charakterů). Soukromé kluby do kterého mají přístup jen členové není veřejný prostor.Ale hospoda JE. Když jste natvrdlý a nedochází vám tyhle základní věci,to je pak diskuze těžká.

Majiteli nic diktovat nechci.Ale pokud přijdu do hospody a majitel mě neobslouží protože jsem černoch nebo cikán,nebo že se mu jenom nelíbí moje vlasy.Tak ho budu žalovat. Tímže si zařídil hospodu,tak se zavázal dodržovat jisté pravidla hry.A může si dělat "co chce"jenom v rámci toho co mu zákon dovolí.

ctenarVK 28.4.2008 11:13

Re: Re: Re: A jak se kouří v Americe

Bylo by na dlouhou diskuzi, zda je spravne, ze Vas musi obslouzit vzdy (cernoch, cigan,..).

Nevim, zda jeste plati kriterium podnapilosti.

Osobne bych preferoval vmesovani se statu tam, kde to host neni schopen posoudit ( hygiena

snad i poctivost - financni), ale jsem velmi opatrny v ostatnich oblasti.

Prevedeno na jiny priklad - podle techto kriterii Vam musi "vyhovet" kazdy instalater. Staci, kdyz si ho vyberete.

Ivošek 28.4.2008 12:24

Re: Re: Re: A jak se kouří v Americe

Nastudujte si laskavě rozdíl mezi veřejným prostorem a veřejně přístupným prostorem

BOMBON 28.4.2008 14:29

Re: Re: Re: A jak se kouří v Americe

hmmm... je to tedy neco jako verejny dum? ten to ma dokonce v nazvu, ze?

uplne me porazi, kdyz ctu, jak clovek, ktery me obvinuje z natvrdlosti, majiteli v jedne vete nic diktovat nechce, nicmene v dalsi vete mu hned zacne diktovat... a kdyz neposlechne, tak vyhrozuje, ze si bude stezovat u urednika... ;-D

prosim, neslo by nejak vymezit teritorium, kde by se shromazdili civilizovani lide, kteri nemaji zapotrebi nutit ostatni zit jak chteji oni, a buzeranti, kteri vedi naprosto presne co maji delat ostatni, by byli na jinem teritoriu? :-/

Jenda 28.4.2008 1:41

Sadistu i masochistu zavreme do blazince ...

Spravne! Vyhlasuji akci testovani obyvatelstva. Vsichni obcase se postupne dostavi k sexuologovi a budou otestovani stran svych preferenci. Vsichni se sadistickymi nebo masochistickymi sklony budou pro vlastni dobro zavreni do blazince ... nejjednodussi bude natahnout draty kolem hranic a zmenit nazev statu na Cesky Blazinec. A ze slecny Pabianove udelame hlavni vychovatelku!

Finrod Felagund 28.4.2008 1:30

Máte pravdu, nicméně ještě bych dodal

kuřáci jsou zpravidla bezpáteřní plebejští rádobyanarchisté, kteří jsou si naprosto vědomi toho, že dělají něco špatného a něco, co je proti přesvědčení většiny obyvatelstva, a proto to dělají a ještě to obhajují. Kuřáci smrdí jako bezdomovci a jsou na to hrdí a hlásí se k tomu. Vědí, že kouřit umí každý debil, ale nekouřit vyžaduje pevnou vůli a to, aby byl člověk silnější - a přesto kouří, dokonce se hrdě hlásí k tomu, že jsou slabí. Dělají přednost ze špatnosti, to je přesně princip, na kterém je postavena ta bolševická chátra - tedy "my jsme hrdí na svou nízkost". Bohužel je česká společnost taková, která více tleská různým "Jánošíkům" a zlodějům, než lidem poctivým a ctnostným. Ti jsou často terčem posměchu - a ne náhodou stejného posměchu, jakému vystavují kuřáci nekuřáky, tedy posměch typu "ááále vy taky nic nevydržíte..." Oni vědí, jak jsou slabí a holt jejich slabost je to poslední, co jim zbývá. Proto se jí zuby nehty drží. To z nich ale nedělá hodnotné lidi, ba naopak.

Honza42 28.4.2008 1:39

Re: Máte pravdu, nicméně ještě bych dodal

CNOSTNÝ  a MRAVNÝ člověk je ten, který tak SÁM žije a ostatním nebere jejich svobodu žít nemravně a nízce.

Ten kdo OSTATNÍM vnucuje (často násilím, které z Vašich příspěvků čiší) své zásady mravnosti a ctnosti je především NEBEZPEČNÝ a pozor na něho.

Finrod Felagund 28.4.2008 1:44

Re: Re: Máte pravdu, nicméně ještě bych dodal

Představte si člověka, který je ctnostný a nikdy by neuhodil ženu. Učiněný gentleman. Teď jde po ulici a vidí, že tam jde muž a žena, přičemž muž se s ní z ničeho nic začne hádat a skončí to u toho, že ji složí na chodník a zkope.

Ctnostný člověk podle Vás bude sám žít podle svého mravního kodexu, nebude se vměšovat a nechá toho násilníka, aby tu ženu třeba zabil.

Ctnostný člověk podle mě bude ostatním brát svobodu žít nemravně a nízce, vytáhne pistoli a toho chlapa postřelí tak, aby se nemohl hýbat až do příjezdu policie a aby nemohl nic dělat. Případně se jakkoliv jinak pokusí zabránit jeho nemravnému a nízkému jednání.

Co Vy na to?

Honza42 28.4.2008 1:48

Re: Re: Re: Máte pravdu, nicméně ještě bych dodal

Nevím proč do toho motáte další osoby. Pokud někdo SÁM sobě škodí, nic mně do toho není. Jedinou vyjímku tvoří (nesvéprávní) mladiství. Ostatní mně jsou volní. Mají svůj život a svoji svobodu.

Finrod Felagund 28.4.2008 1:53

Re: Re: Re: Re: Máte pravdu, nicméně ještě bych dodal

Jenže kuřák neškodí jen sobě, ale i svému okolí. Dám Vám jiný příklad: Ostravsko, okolo 14% nezaměstnanost. Zakouřená hospoda, v ní je nekuřácká obsluha, která to ale musí snášet, protože prostě nemá jinou možnost, než tam pracovat (ještě může žít z dávek, ale uznáte sám, že takový parasitismus je špatný). Ta tam být musí a vybrat si nemůže. V zákoníku práce je napsáno, že pracovník musí mít nezávadné pracovní prostředí, aby mu nezpůsobilo újmu na zdraví. Kuřáci v restauraci takovému člověku újmu na zdraví působí a dotyčný tam chodit musí. Co s tím?

Honza42 28.4.2008 1:57

Re: Re: Re: Re: Re: Máte pravdu, nicméně ještě bych dodal

Myslíte že děvka v bordelu má podle zákoníku práce nárok na to, aby ji nikdo neobtěžoval? Jaký nárok má horník v dole na bezprašné a bezhlučné a bezpečné pracovní prostředí?  Zákoník práce je ošidná věc. Já osobně bych za nejlepší řešení považoval jeho zrušení.

Finrod Felagund 28.4.2008 2:00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máte pravdu, nicméně ještě bych dodal

Děvka není legální povolání. Horník má nárok na pracovní pomůcky tak, aby mu práce nepoškozovala zdraví (filtry, rukavice, kombinézy, přilby, etc.)

Honza42 28.4.2008 2:06

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máte pravdu, nicméně ještě bych dodal

Taky horník v 50 letech se díky těmto pomůckám cítí jako rybička a kypí energií a zdravím. Kdepak poškodit zdraví, to ne. To se nesmí.

Pugi 28.4.2008 11:26

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máte pravdu, nicméně ještě bych dodal

A podle nového úžasného zákona budou klucí hornický fárat do 65.Docela pecka,co? Jako nedokýážu si představit ani 55 letýho horníka.Ta práce je hrozné svinstvo.A ty filtry. Nenechte se vymát v tom se nedá dejchat.

Nu což ale s tématem to nesouvisí. Prostě jde o to,že ta chudák číšnice si zadělává na rakovinu plic a nemá z toho nic.

Já bych nechtěl pracovat v zakouřeném prostředí ani za nic.Já jí lituju.A myslím,že by se měla soudit. :)

HonzaV 28.4.2008 23:44

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máte pravdu, nicméně ještě bych dodal

Je to možná trochu drsný, ale měla se především líp učit...