26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

GLOSA: Dopravák ve vatě

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Byg 13.4.2007 9:52

Re: Nic mimořádného

Ministr ani poslanec nemá zdaleka 4MKč ročně, tedy oficiálně :-)).

Pavel Rödl 11.4.2007 16:56

Co jste hasiči ...

Uznávám, že tento stav v Plzni momentálně padá na moji hlavu. Od chvíle, co jsem si na křeslo primátora sedl, si připadám, jako hasič. Napřed problémy s náměstím, pak s Píseckou ulicí, následně s PmdP. O drobnostech nemluvím. Nechápu, proč zakazují klonování lidí. Stihl bych toho víc. Problém PmdP není v tom, že je to městská firma. Je to akciovka, jako každá jiná. Je to selhání kompetentních orgánů akciovky. Věřte, že se nedá stihnout v tomto městě kontrolovat vše. To fakt nejde. První tři měsíce máte pocit průtokového ohřívače informací. Pak se začnete trochu orientovat. po půl roce už je to lepší. Přesto je člověk odkázaný na lidi okolo sebe, kterým musí věřit, jinak by nestihl vůbec nic. Prověřovat se dá pouze namátkou. Bohužel, předeběhl mne v mnoha věcech život sám. Jo a Plzeňský Deník především. A děkuji mu za upozornění. Berte to jako omluvu, ne jako výmluvu.

jarda 10.4.2007 22:15

Nic mimořádného

Nevím proč se o tom vůbec píše. Podobně je financována i naše vláda a mám pocit, že toho neudělá více než ten ředitel.

jirka 10.4.2007 19:37

v plzni je to sranda

ještě i z toho důvodu, že DP si adal překlad svých obchodních a organizačních pokynů, oznámení a dalších textů do angličtiny u zcela nekompetetní firmy, která vytvořila dokonalyý paskvil a nebo: novou angličtinu, skvělá práce diletantů

vita 10.4.2007 19:02

Re: Re: Re: Souhlasím,ale?

Aha - takže každá.

A když každá - tak ČSSD, to je přece jasný!

Už jsem vaši logiku pochopil...

PetrH 10.4.2007 17:37

Re: Asi se špatně díváte. Ti tzv chudáci totiž zatím mají penze z předchozí povinné pracovní činnosti. Re: Re: No.... Re: Bohužel máte tady pravdu

Asi se pohybuji v jiných kruzích. Nekradu a nikdo z mých známých taky ne. Kolik vám to sype?

PetrH 10.4.2007 17:34

Re: Panw Daneši, jste příliš mlád na to

Pokud vím, tak Bursík taky... i když jeho jihoamerický bratranec by měl asi na věc jiný názor...

68 10.4.2007 17:22

Re: Re: Re: Re: jediní,

Kdo tady řídí ty "nitě"? Nějaký soukromník? Tohle patřilo až nahoru pod Brunera.

68 10.4.2007 17:19

Re: Re: Re: jediní,

No, líbivé to není, je to paleta. Zvlášt když městský úřad by tu MHD provozoval daleko pod 26 Kč. Takhle rozhazovat.

nepolitik 10.4.2007 16:10

Panw Daneši, jste příliš mlád na to

abyyste pamatoval první republiku, ale i té kvetla korupce státních a komunálních úředníků. Jedinými lidmi, kteří dokázali s korupcí zatočit byli ti politici, na všech úrovních, kteří nebyli finančně závislí na své funkci a takovým je u nás, bohužel, pouze současný ministr zahraničních věcí. ;-)

Chládek 10.4.2007 16:03

Dopravák ve vatě...

Vážený pane, psát o současné (ale v podstatě o každé další vládě) byť by mávala jakýmkoli praporem a mlžila o reformách, jako o vládě reformní je nesmysl a nechápu jak je možné v této republice oblbnout tolik dospělých a údajně svéprávných lidí. Žádná reforma není reformou, pokud nebude nastavena tak, aby uzavřela kanály kterými unikají veřejné prostředky do soukromých kapes (což se děje na všech úrovních politiky od lokální až ponejvyšší). To znamená, že nejdříve musí být nastavena legislativa tak, aby hospodaření obcí, všech veřejných institucí a ministerstev bylo veřejně kontrolované (tj. bylo na internetu) aby jakákoliv zakázka podléhala výběrovému řízení s přesným vypsáním kritérií a jejich váhy s tím, že kdo se umístí na prvním místě ji musí také dostat a dělat z většiny vlastními pracovníky(!), (ne jako doposud). Nový zákon o střetu zájmů,( s vynutitelností pod tvrdými sankcemi) kariérní řád pro státní zaměntnance, u státních podniků (ala ČEZ, a.s. atd) či obecních podniků a firem platy vedoucích odvozeny od platů zaměstnanců(př. ČEZ, který má rekordní zisky, bude zdražovat el. proud a ještě vyhazovat zaměstnance).  Majetková přiznání politiků a jejich rodinných příslušníků. Jedna zdravotní pojiš´tovna pro všechny obyvatele (ostatní jen pro nadstandard), aby si nemohly vybírat pojištěnce(odmítat děti a důchodce)  Počet zaměstnanců u správních institucí okresních a kr.odvodit od počtu příslušejících obyvatel - formou organizačního jednotného "pavouka". Zdravotnický systém musí mít jako hlavní náplň perfektní páči o pacienty nikoliv generování zisku pro někoho, protože jinak na něj nebudou peníze nikdy stačit(!) Dřív měla nemocnice svoje zázemí a vše provozovala za režijní ceny, nyní nakupuje tyto služby(!outsourcingem! od firem, které vybavené zázemí té samé nemocnice zprivatizovaly a platí jejich režie zisk, daně a všimné,  služby nejsou lepší-ale vždy jsou a budou zcela určitě dražší.  A chystají se další - viz přesun nádraží v Brně a OH v Praze(!)

Xury 10.4.2007 15:51

Re: Doporučuji alespoň trochu studia ekonomiky a pochopit zákony inflačního chování lidí a ekonomických subjektů.Re: Nic jste nepochopil, nejste v ČSSD pokladník?

Co tady proboha plácáte o době inflace? Vždyť Parobek i ti před ním ( kromě Zemana ) sekali dluhy v období vysokého růstu a nízké inflaci i úrokových sazeb. Zadlužovat se v takové chvíli je naprostý nesmysl. A o jaké ochraně lidí nad 40.000 Kč mluvíte? Zatím tady byl (daňově) považován za bohatého každý s platem nad 28.000 hrubého, čili už 40% nad průměr.Něco takového v Evropě nenajdete. Snížení daní u osob nad 80.000 Kč jde hlavně na vrub zastropování pojistného (fakticky rovné dodatečné daně), která byla nemravná.  

Malý Aston 10.4.2007 14:10

Re: Re: Souhlasím,ale?

Každá politická strana,která rozhoduje o státních penězích,našich daní a to napříč politickým spektrem je náchylná k rozkrádání.Od toho by tady měla být opozice a zejména nezávislá policie aby to hlídala.Ale to tady ještě nemáme. Na všech místech,kde jsou prachy se mohou kámoši spojit.Naoko se pomlouvají a řvou ale pak se dohodnou.Není jiná obrana jak kontrola a kontrola těch našich politiků a pěkně je zavírat bez ohledu na to,kde působí a za kterou politickou stranu kopou.:-D

Jouda ze Lhoty 10.4.2007 13:23

Re: Re: Re: jediní,

Akciovka ze 100% vlastněná městem - tak to asi někdo na plzeňském magistrátu dostal něco do kapsy.... Ale to není o straně, ale lidech...

No... 10.4.2007 12:45

STÁLE nechápete

Patřím do skupiny s příjmem mírně nad dvanáct. Reforma v uvozovkách, která se "díky" situaci s Paroubkem a poslepovanou trojkoalicí plánuje mi pije krev stejně, jako Vám, ale umožní nějaký Paroubek, co sbírá hlasy a na ekonomice mu příliš nezáleží, aby byla skutečná reforma se skutečným prospěchem pro lidi pracující a skutečně katastrofou, pro lidi příživnické nátury , Nikdy to nedopstí, ztratil by voliče schopné myslet do příští výplaty, nebo rok dopředu. Jenže je třeba a zoufale nutně reforma a to opravdová. A na tu je třeba nadpoloviční většina v parlamentu strany, která to dokáže prosadit.Neboli ODS. Ta i s trojkoaličními počty má sice 300 000 hlasů navíc, než Paroubek s komunisty, nicméně, druhý vítěz voleb, že, tak podívejte se, beze mne si ani tkaničky nezavážete a podobná hesla razící destruktivní rádoby politik TUHLE nutnou reformu zazdí kdykoli. Bez ohledu na tragické následky během několika let a následně nutné mnohem VĚTŠÍ jak tomu říkáte ožebračování. Protože úroky z dluhů, jak vidíte na příkladu pana právníka a jeho nejdřív stovce milionů, ale teď už dvaceti miliardách, to je totéž. Teď se to dá zvládnout, za pár let u to tak snadno nepůjde.Také Vás nechápu, pokud TOHLE nedokážete pochopit a uznat fakta. Klidně si spáchejte finanční sebevraždu, ale netahejte do toho 51% národa, co tohle nechce ! Přeji dobrý den .

gerontusinza 10.4.2007 12:44

K tomu nepotřebovali ani VUML, na to stačila pavěda zapsaná na středních školáchRe: Re: Bingo, Re: Schopné lidi je třeba zaplatit

a nadávalo se jí soudobé dějiny. Jistě také znáte, jste-li kolem 40 let. Pokud nikoli, tak víte p r d a jen papouškujete. Jinak oni jsou, proto také lidi zaměstnávají. Protože jim jde o výdělek a zisk. Mimochodem, to je zcela normální jev, jen jaksi musí pracovat nezávislý regulátor, jinak se to vymkne z rukou a dojde k pasece, kdy někteří chtějí střílet z Aurory.  Ten nezávislý regulátor je v EU právě stát a ten musí být garantem, že nezvítězí moc peněz (a ta je sakra velká),  ale bude platit právo státu relativně pro všechny. Pokud toto právo stát nezaručí, inu pak máme vlastní loďstvo viz \Vzpora na parníku Primátor Ditrich... a uvidíme co to udělá....;-)

gerontusinza 10.4.2007 12:31

Asi se špatně díváte. Ti tzv chudáci totiž zatím mají penze z předchozí povinné pracovní činnosti. Re: Re: No.... Re: Bohužel máte tady pravdu

Jinak mě je až neskutečně líto že máte o mě takové mínění. ;-) Ale bolševici měli poněkud jiné zájmy a představy než vy jim přisuzujete. Ale to je asi tím, že nesnášíte konkurenci, vzhledem k vaší příchylnosti k nacionálnímu socializmu. Povíme si to za 20 let, až vyprodukuje tento systém skutečnou bídu, která bude žít jen z milodarů a krádeží. Zatím žijí z penzí a kradeží.:-/ 

jerry 10.4.2007 12:21

No jo, tak to zachvíli budou rozprodávat

autobusy, trolejbusy a tramvaje,aby bylo na šéfův plat.;-D

gerontusinza 10.4.2007 12:20

Doporučuji alespoň trochu studia ekonomiky a pochopit zákony inflačního chování lidí a ekonomických subjektů.Re: Nic jste nepochopil, nejste v ČSSD pokladník?

Váš protivník, Paroubek, není žádná velká ekonomická hlava ale on to pochopil jasně, dluhy nasekané v období inflace jsou o tu inflaci menší, zvláště když se jedná o dlouhodobý jev. Na rozdíl od vás to pochopila většina národa a proto si půjčují i ti, co to vůbec nepotřebují. Jen jaksi politický hlupák chce z toho pravidla nadělat politikum a přetáhnout na svou strany další politické hlupáky. To lze samozřejmě jen dočasně a jen lidi skutečně hloupé.  V době inflace chránit lidi nad 40000Kč příjmu a osolit socky je infantilní a hlupácké. Znamená to jediné, poničit 2/3 nízkopříjmové části národa a následně tím i malé soukromé firmy, neboť ty zaniknou díky nižším požadavkům o jejich práci u této nízkopříjmové chudiny. . Ani vám nepřeji hezký den, nezasloužíte si ho, vy jej nepřejete větší polovině obyvatelstva......

Frank 10.4.2007 12:19

Re: Daneši to je faul jak Plzeň!!!

Musel jsi být mezi nimi hodně dlouho, protože slovo o tom, že za to může vláda jsem tam nenašel. Nečti to, čemu nerozumíš a zdrž se raději komentáře. Nikdo přece nemusí hned vědět, že jsi trouba.

gerontusinza 10.4.2007 11:51

Přece si nebudeme tykat,. to jste mohl v SSM nebo v KSČ se svými soudruhy. Jinak já se za své názory nestydím, Re: Re: No.... Re: Bohužel máte tady pravdu

nepopírám že jsou levicové. Ale rád nazývám věci pravými jmény, tj. zloděje zlodějem a podnikatele  podnikatelem. Jen vám ty pojmy patrně splývají. Vám splývá spoustu jiných věcí.:-/

No... 10.4.2007 11:28

Nic jste nepochopil, nejste v ČSSD pokladník?

Jinak se dá těžko vysvětlit placení dluhů systémem neplať nic, ono to nějak dopadne, dělání dluhů 800 miliard se stejnou filozofií, ono to nějak dopadne, a že většinou špatně, to radši nevidíme, že ?

Padovčík 10.4.2007 11:28

NEJVYŠŠÍ VLÁDNÍ KRIMINALITA: Zpráva o masovém rozkradení českého národního majetku komunistickým KGB, GRU a jejich vládními a bankovními strukturami dnešní ČR nejčtenější na webu Petra Cibulky!!!

Marat 10.4.2007 11:25

Re: No.... Re: Bohužel máte tady pravdu

Geronte,jste přece jen bolša.Hubou! V nynější době je v ČR méně chudáku,nežli jích bylo za dob budování socialismu.Jenže každý by chtěl být multimilionářem a to zase opravdu jich tolik není.Ale o bídě v dnešní době by nikdo mluvit neměl.Stačí,že každý může slušně žít.Miliony korun k tomu nepotřebuje.Geronte,ty platy měli za dob budování pozemského ráje uředníci a dělníci v hodnotě žebračenky.Nic na tom nemění,že u lékaře nemuseli platit.

Papouch 10.4.2007 11:17

Re: Schopné lidi je třeba zaplatit

Lee Iacocca, pri ozivovani Chrysleru

tyro 10.4.2007 11:16

Re: No.... Re: Bohužel máte tady pravdu

 Ona diskutovaná reforma ještě nedokázala nikoho zbídačit. Ještě není! Co však přivedlo tento stát do astronomického dluhu, to byla činnost vlád ČSSD. Můžete nadávat pitomců, nasázet všechny barevné ksychtíky a obrázky, to však na tomto faktu nic nezmění. Fakt zůstane faktem.

 Dodatečně jsem si přečetl kdo je autor a už je mi to jasné gerontusinzo. Od tebe se to dalo jedině čekat!

buš 10.4.2007 11:14

Re: Bingo, Re: Schopné lidi je třeba zaplatit

taky si to většina pamatuje z VUMLu... tam je učili, jaké jsou kapitalisti svině, oni to jen předvádějí bez fantazie v praxi...

tyro 10.4.2007 11:09

Daneši to je faul jak Plzeň!!!

 Že ředitel v Plzni bral 350 000kč měsíčně, za to může současná vláda?! Ty jelito pisálkovské snesu hodně, ale takovou prasárnu snad z huby nevypustí ani sám velký Rath!

 Ty jsi typickým příkladem, jak dopadne člověk po déletrvajícím pobytu mezi zhnilými kretény!

gerontusinza 10.4.2007 11:02

Bingo, Re: Schopné lidi je třeba zaplatit

Bingo,....    A o tom to právě je, Jenže co chcete  v zemi, kde mají tzv. menežerské školy pro tzv. menežery bez ohledu na směr managerování. To je skutečně raritka vytvářet klan všeho schopných neschopných lidí k řízení čehokoli. Řízení je umění  skutečně jen tehdy, je-li jako nadstavba na dallší (nejlépe předchozí zkušenosti). Jinak tady v této zemi vidím že místní "kapitalisté" (troškaři) jedou přesně podle marxismu. Hrabat za jakoukoli cenu pokud to jenom  jde (tedy aspoň ňák) a po nás potopa. Hezký den.

vita 10.4.2007 10:58

Re: Souhlasím,ale?

Nevládne takhle náhodou v Plzni už léta (prakticky od 90. roku) ODS? Nevládne ODS skoro v každém krajském městě, odkudž bývá vykopána za velkého rumrejchu a stížností až poté, co podělala už opravdu moc? Viz Brno...

Takže jakápak ČSSD co prosadila? A jakpak se starají dobří hospodáři z ODS o MHD v Plzni?