Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
FEJETON: Svět se zbláznil
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Liberta 12.11.2008 21:06Re: BIOPLYN |
Gambrinus 12.11.2008 11:54degenerace Ti naši slavní výrobci potravin, hlavně majitelé masokombinátů, kteří si říkají podnikatelé a jejich přisluhovači menegment a kteří už zapomněli jak chutnaly různé uzeniny před katastrofou 1998. Klidně si koupím ty husákovo uzeniny ať stojí co stojí, ale oni už je neumějí ( spíše nechtějí ) vyrobit. Rvou tam samí německý koření a přitom němec nemá ani páru co jeto gothaj atd. Ať se nevymlouvají na cenu, a mimochodem o ten dvacetník je snad vtip, že pane Neffe. Mám zkušenosti ze zkrachovalého masokombinátu, kde asi 70 nesvéprávných ( podle vlády, která tak si to o nás myslí a tak se i chová ) lidí přišlo o práci, ale menegment se stačil nažrat do pátýho kolena. K bio se nevyjadřuji, vyzkoušel a nic jsem vlastně nepoznal. Na bio uzeniny jsem ještě nenarazil. A reklamou jsem se nikdy neřídil. Ta je pro b......! Omlouvám se těm, kteří už naletěli. Ať žije svobodné podnikání, čím víc tě vorvu, tím jsem úspěšnější. Že? Bankéři nám to předvedli. Že? |
Divizna 12.11.2008 12:39Re: degenerace Sice neznaám "slavné "výrobce potravin,ale na uzeniny před "katastrofou"jsem zapomněl.Nechybí mi.Bio nejím,nejsem "in".A pravidla úspěšnosti si nastavují lidé ve společnosti sami-jsou nesvéprávní?Vždyť chodí volit.A mít bankéře- vysněného v pohádkách? Jsou tací-jací sou.Myslíte,že to jde bez nich? |
Petys 12.11.2008 14:51Re: degenerace A co to bylo v roce 1998 za katastrofu? |
Novák 12.11.2008 17:56Re: degenerace Zjevný překlep, mělo to být asi 1989 a z hlediska kvality potravin naprosto souhlasím. Na VŠCHT dostali profesoři, asistenti a všichni, co to uměli, v roce 1991 pod pohrůžkou okamžitého vyhazovu zákaz provedení a hlavně zveřejnění jakéhokoliv rozboru potravin, které se k nám začaly po pseudorevoluci ze západu dovážet. Naše normy na obsah cizorodých látek, soli apod. byly v té době asi 10x přísnější, naž jsou dnešní normy EU. |
gambrinus 12.11.2008 19:04Re: degenerace Děkuji za pochopení, je to překlep akorát nechápu diviznu a nebudu ji komentovat. |
Papouch 12.11.2008 20:07Re: degenerace A co je na tom divneho? Vzdyt jsou to normalni zamestnanci. Pri provadeni rozboru doma (respektive spis v laboratpri mimo skolu), po pracovni dobe a publikovani pod svym jmenem by zase nemela VSCHT sanci vyhrat pripadny pracovnepravni spor o neplatnost takove vypovedi. |
Tomas B. 12.11.2008 11:16Reklama je děvka do které si každý rád kopne Základem Astonova fejetonu a podobných článků je přesvědčení, že pisatel článku prohlédl a je povolán se o své zmoudření podělit s ostatními. Podívejte se, jak je reklama hloupá - ano, to je, přitakávají všichni - přitom jaksi v druhém plánu zní: My se přeci nějakou reklamou vůbec nenecháváme oblbnout! Reklama je odrazem společnosti. Reklama pracuje se stereotypy a podvědomím. Jestliže lidé slyší na označení BIO, prodáme jim vše pod značkou BIO... Cože, že to na vás nezabírá? Hmm, tak proč nám tedy u BIO výrobků stoupá obrat? Reklama je přesně taková, jakou ji spotřebitelé chtějí - hloupá, protože lidé jsou hloupí... Reklama propaguje výrobky, které kupujete - ne ty, které nikdo nechce. |
Eva 12.11.2008 12:04Re: Reklama je děvka do které si každý rád kopne Myslím že autorem fejetonu nebyl Aston.... |
JaS 12.11.2008 14:31Re: Reklama je děvka do které si každý rád kopne Reklama je nástroj grázlů k tomu, aby všichni ostatní (kromě nich) byli co nejblbější a nechali se manipulovat. Reklama svým působením na podvědomí vyrábí z lidí blbce - pak už to jde samo. Není to tak, že reklama je taková, protože ji lidi chtějí. |
Pavel Červinka 12.11.2008 17:59Re: Reklama je děvka do které si každý rád kopne S reklamou je to stejné jako s výrobou hudebních hitů. 100 x vám v rádiu a TV pustí písničku, která vás nijak zvlášť nezaujme, ale budou vám u toho říkat, že je to hit a řeknou vám to 100 x. Vy si pak řeknete, jak je možné, že se to ostatním líbí a mě ne. To jsem asi nějakej divnej, tak to se mě to radši taky bude líbit a chci to ! S reklamou na cokolv je to stejné. Musím přece být IN a jít s davem ! |
Liberta 12.11.2008 21:21Re: Reklama je děvka do které si každý rád kopne Tedy nevím, jaké stereotypy v podvědomí mám já, ale na mě působí reklama posledních let vysloveně kontraproduktivně. Buď ji nevnímám (v rodině se stalo nepsaným zvykem reklamy v televizi vypínat) nebo si tu věc just nekoupím. - Vzpomínám na léta socialistická, kdy jsme pirátsky chytali u západních hranic německou televizi a blaženě se poddávali reklamnímu šveholení (kdeže by se nám v socialistické nouzi někdo podbízel zbožím!) Po roce 1989 to byla chvilku taková exotika, ale brzy se reklama zvrhla (vzpomeňte na nekončící reklamy na vložky a na Vizír v 90. letech). Od té doby mám krunýř a kupuju, co chci já, nikoliv marketing mých "dodavatelů" |
ZW 12.11.2008 11:09Malá jedúvka Nenechte se mýlit, Astone, konzumenti bůčku a cigaret nejsou totožní s konzumenty "bio-" a "eko-" produktů. Ti "bio" a "eko" se mnohem častěji rekrutují z těch, kteří uprostřed české kotliny podléhají módnímu třeštění kolem východní Asie (například cvičí tai-či a chodí na kursy kaligrafie) nebo cítí "multikulturní" potřebu zavádět do českých tradic americký Halloween. Nepřipomíná vám to něco? |
Eva 12.11.2008 12:07Re: Malá jedúvka Pane Astone? Možná by bylo dobré do zápatí na podpis autora... |
Liberta 12.11.2008 21:31Re: Malá jedúvka Bio-eko-trendy mají i svou domácí odnož. Mé mladé kolegyně hájí názory např. :nejedí maso (nejsou ovšem vegetariánky) z důvodu, že je nečestné a nesportovní picnout pašíka na porážce, případně pozřou nudličky kuřecího masa, ale na celém stehně ne - to je z toho poznat, že šlo o zvíře (!). Nebo vajíčka - jí jen ta z podestýlaných chovů (nebo tak nějak), vejce ze sprosté drůbežárny by nepozřely. - No. |
Athree 12.11.2008 10:45Definice bioproduktů Na rozdíl od běžných se hnojí v noci. |
JBuch 12.11.2008 14:52Re: Definice bioproduktů Nejvtipnější reakce. Bravo!!! |
Jiří K. 12.11.2008 16:09Re: Definice bioproduktů Vtipná? Nebo pravdivá? |
slavoj 12.11.2008 10:03Základem úspěchu je marketing a s ním spojené projevy takto přiblblé reklamy,cílené na samozřejmě dnes početnou masu nemyslících zákazníků, cenný to materiál všech dravých obchodníků Česka Tesca dneška. Tu druhou část populace to třeba irituje,ale jsme na trhu hmotných statků a služeb,takže většinová touha kupců špekáčků v akci za 9,90 půl kila vcelku nikterak nemůže ovlivnit můj další život. Horší je,když tyto pudy naplno vyhřeznou při volbách,čehož jsme byli zrovna tuhle svědky - pak důsledky této špekáčkové mentality můžem odskákat všichni -ale to už tady taky přece bylo....... |
Honza 12.11.2008 9:57Na co si stezujeme???????? Za komancu bylo na kazdem baraku heslo "Se Sovetskym svazem na vecne casy" a dalsi podobna a nikdo to nevnimal. A dneska tu mame uplne stejny system, kde se zase vsechno rozkrada, nefunguje justice a obcane jsou v tyhle zemi za idioty. A modlou jsou penize, takze vsude budou reklamy na zbozi. Takze v cem je problem? Jen se zmenil obsah tech agitek a jinak se jede pri starem ne? |
Novák 12.11.2008 17:58Re: Na co si stezujeme???????? Souhlas |
Pepek 12.11.2008 23:25Re: Na co si stezujeme???????? Ale polovina občanů jsou podprůměrní, statistiku nelze oblafnout. |
Finrod Felagund 12.11.2008 9:51Orel Mattoni Kdykoliv jedu kolem, tak si říkám, jak daleko to má k tomu, aby se pod ním místo nápisu Mattoni vyjímal Hakenkreuz... je to trapná reklama a hyzdí krajinu. |
JaS 12.11.2008 14:32Re: Orel Mattoni To máte pravdu! |
Jakub S. 12.11.2008 21:06Re: Orel Mattoni A víš, že mně už od začátku právě tenhle orel vadí podstatně míň, než většina jiných hrůz v krajině? Možná je to tím členitým obrysem, napadá mě. |
Standa 12.11.2008 9:29Svět není Česko a Česko na to nikdy nebude mít, aby bylo jako svět. |
Jenda 12.11.2008 12:29Re: Svět Tak tak. Ze je vetsina sveta na tom ekonomicky mnohem hur neni podstatne, dulezite je nasrath si spravne na hlavu. |
Andrea 12.11.2008 9:14Mattoni Ježíši, Ondřeji, ani nevíš, jak přesně jsi vystihl mou mnohaletou zášť vůči billboardu Mattoni v poli. Nemám ráda žádné tyhle obrázky podél silnic, ale tenhle je nejohavnější, nejblbější a vůbec. A od prvního písmenka po poslední k tomuto s tebou souhlasím. Což kdybys to zkusil zjistit, jestli z toho něco má alespoň město,a pokud čistě náhodou ano, tak zda úředníky napadlo ty peníze ve prospěch krajiny třeba recyklovat? |
Lobo 12.11.2008 9:42Re: Mattoni Je to odporný. Jsem vážně rád, že od téhle úchylnosti bydlím dostatečně daleko. |
MLOK1 12.11.2008 11:11Re: Mattoni Od chvíle, co se ten hnusný maxipták pase na českých luzích - Matoni nepiji!!! Nějak mi hořkne v mojí mločí hubě. |