29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

EVROPA: Unesli nám svobodu slova...

Kdo je v koncích a bojuje o vlastní existenci, odhalí většinou svůj pravý charakter. Slyšel jsem z úst vládnoucích politiků za poslední roky mnoho slov o svobodě, demokracii a právu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Matousek 15.1.2016 9:04

nebezpecí

není v zamlcování událostí, ale naopak v jejich zmanipulovaném prednesu.

Vsimneme si, ze mluví-li se v médiích o nebezpecí migrace a islámu, vzdy se rekne ze je to nebezpecí tzv. " údajné " . Rovnez tak kdyz se mluví o strane Usvit, nebo o Konvickovo hnutí, nebo o Le Penové vzdy se nezapomene pripomenout, ze se jedná o hnutí "pravicove populistická ".

To aby posluchac informace " správne chápal " .

M. Prokop 15.1.2016 9:09

Re: nebezpecí

To je ovšem obecný jev u pracovníků médií. Detektiv je vždy "elitní", policista "po zuby ozbrojený", podnikatel "kontroverzní", dělal si z toho legraci už Karel Čapek.

A. Alda 15.1.2016 9:12

Jak napsal včera pan Ulč:

Nelze-li skutečnost vymýtit lží jakkoliv nehoráznou, k výpomoci přistupuje sémantika - political translation.

B. Volarik 15.1.2016 8:37

Komentář k citátu z článku:

"Vše, co se odehrává teď, je jako kdybyste znásilněné ženě řekli, že si za to může sama, protože byla na blbém místě a blbě oblečená."

Ano, pane Matějka...to přece hbitě prohlásila starostka Kolína nad Rýnem. Takže...nikoli "jakoby"...ono je to doopravdy!!!

A. Alda 15.1.2016 9:14

Re: Komentář k citátu z článku:

Když to pan Matějka psal, ještě to ta kolínská starostka neřekla. Pan Matějka si ve své naivitě nedovedl představit, že by takovou nehoráznost mohl nějaký politik říci, natož žena. A stalo se.

B. Volarik 15.1.2016 10:08

Re: Komentář k citátu z článku:

Amen....

L. Bouše 15.1.2016 8:30

Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

A nejedná se jen o svobodu slova, ale o celou řadu dalších svobod (likdvidace národních států, držení zbraní, právo kritiky, ap.). Z čehož vyplývá, že EU je dnes naším nejnebezpečnějším nepřítelem.

Naším úkolem v zájmu sebezáchovy je co nejdříve z EU vystoupit, jinak nás stáhnou do propasti občanské války. A abychom byli jako stát svobodní, je třeba ještě odstoupit od Washingtonské smlouvy o NATO, aby nás Američané nemohli zatáhnout do světové války, kterou nezbytně potřebují, aby nezkrachovali.

F. Matousek 15.1.2016 8:43

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

vy si s tím NATO nedáte pokoj .

Dobrá. Az tedy nebudeme v NATO a prijde ta svetová válka, ( zavinená amerikou ), Ceské Republiky se ta válka urcite vyhne !?

Tak jste to myslel ?

M. Prokop 15.1.2016 9:10

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

Myslel? Jak Vás to v souvislosti s ním napadlo? :-P

Z. Švrček 15.1.2016 9:11

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

Ale samozřejmě, že se nám nic nevyhne. Nicméně by se alespoň jednalo o pokus o řešení, o pokus vymanit se z těch zločinných spolků, porazit domácí vlezdoprdelnictví a nejen tupě přihlížet, jak nás vlečou do průseru, ať již o to stojíme, či ne. To máte jeko s tou hitlerovskou okupací. Odpor byl v konečném důsledku marný a proto jsme na něj rezignovali. Pokud bychom ovšem tvrdě vzdorovali jako Poláci, dostali bychom sice do čenichu, ale naši potomci by mohli být aspoň na něco hrdí. Tak nám zbyli jen ti hrdinové, co odešli válčit do zahraničí, když už doma nemohli. I Slováci po všech svých chybách nakonec bojovali v SNP a jsou na to dnes náležitě hrdí. My v opravdu posledních pár dnech války měli aspoň to Pražské povstání. Kdyby nebylo tak co? Stejně by nás osvobodili. Tak máme alespoň zmíněné dva malé skromné zdroje národní hrdosti. Bůh zta ně zaplať. Jak se zachováme dnes? Jako po Mnichovu?

F. Matousek 15.1.2016 9:40

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

.....zločinných spolků......

popkud povazujete NATO za zlocinny spolek je diskuse zbytecná. Já zas povazoval za takovy spolek Varsavskou smlouvu.

Nebyt NATO, byl by Rus uz v 50. letech rozlezly v celé Evrope.

Melo by to jednu vyhodu. Jezdili bysme na dovolenou k Atlantiku. Ovsem pouze ti zaslouzilí pracovníci. Ti zaprodaní a pomylení, by byli internováni v pracovních táborech.

V. Javora 15.1.2016 10:17

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

Mám pocit, že vy žijete v těch padesátých letech pořád.

M. Prokop 15.1.2016 9:41

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

Mezi námi a Poláky byl zásadní rozdíl. Oni byli bránící se spojenec, sice jim nikdo prakticky nepomohl, ale ono to ani nešlo. My bychom byli za "kazišuky" toho krásného evropského míru.

Zločinný spolek, Varšavskou smlouvu, jsme zrušili. Nyní máme spojenecký spolek NATO.

S. Palinová 15.1.2016 12:25

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

Máme NATO, které je v současné době stejně zločinné, jako byla Varšavská smlouva.

L. Bouše 15.1.2016 13:09

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

Správně. Ale taková jednoduchá logická úvaha je na mnohé primitivy příliš složitá.

L. Bouše 15.1.2016 9:57

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

Snad se trefím do odpovědi panu Švrčkovi. Úvodem jsem potěšen, že sdílíte zjevně stejný názor.

Váš výklad naší historie z minulého století je velmi správný. Pokud bychom se Němcům jako stát bránili, naše postavení na konci WWII by bylo podstatně jiné a lepší a následná poválečná historie by se v Československu odvíjela jinak.

Musíme si uvědomit, že vojenské pakty jsou řešením pro mír. Pro případ války se uzavírají úplně jiná spojenectví. Čl. 5 Washingtonské smlouvy naši obranu absolutně nezajišťuje, protože závisí na volném uvážení každého signatáře smlouvy o NATO. Stejně jsme dopadli před Mnichovem 1938 s Francouzi a Angličany.

Měli bychom se už z historie poučit, smluvně se uvolnit a osvobodit a bránit si jen své národní zájmy. Relevantní válečné koalice se totiž uzavírají až na počátku války. A možná bychom se v budoucnu velice divili, kdo s kým se stali válečnými spojenci.

Tak abychom tento okamžik nepromarnili.

J. Slanina 15.1.2016 11:54

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

Mám takový malý problém. Pořád nemohu přijít na to, proč někdo jako ty, blbouši, ze sebe musí neustále dělat až takhle obrovské hovado.

P. Švejnoch 15.1.2016 12:22

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

Zatímco Vy se tu prezentujete jako nevídaný myslitel... :-)

J. Slanina 15.1.2016 12:59

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

Zatím co ty se předvádíš jako dokonalý blboušův dvojník. Bůh žehnej vašemu společnému konání, ale myslím, že ani ten tu pitomost neunese.

P. Švejnoch 15.1.2016 13:23

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

... od Vás jako pochvala, milý pane Slátanino... :-)

L. Bouše 15.1.2016 9:40

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

Takže na odchodu z EU se shodneme ?

F. Matousek 15.1.2016 9:42

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

to ano.

L. Křivan 15.1.2016 10:15

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

Nebylo by lepší v EU setrvat a odstranit z ní levicovou verbež ? Asi to bez násilí a kandelábrů nepůjde. (to se Šimek pokaká!)

L. Bouše 15.1.2016 11:36

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

Taky řešení. Nicméně si musíme uvědomit, že EU je prodluženou pákou amerických neomarxistlů a oligarchie k ovládání Evropy z jednoho centra.

Ale pokusit se o to můžete.

L. Bouše 15.1.2016 9:44

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

My Češi bychom si jako malinký národ měli hájit především vlastní zájmy a nepouštět se do řešení globálních problémů. A rozhodně bychom měli zapomenout dělat někomu v zámoří nebo v Bruselu užitečné idioty.

Většina občanů nemá ani páru, o co se dnes v globální politice hraje, situace je nepřehledná, zájmy jsou protichůdné, tak bychom se měli držet té naší tradiční české hroudy. Vždycky v historii jsme to dělali, proto jsme stále zde a věřím, že ještě dalších 1000 let budeme.

K. Frauknecht 15.1.2016 7:14

Echo24

Moc ho nečtu, ale vobčas se tam vloudí i dobrý čtení :-)):

http://echo24.cz/a/iYD58/dvoji-metr-obhajcu-svobody-slova#d2vRkmC3fI5qOuxR.01

L. Leonard 15.1.2016 9:21

Re: Echo24

Velký článek! Ilustruje Naši Současnost! Nenažraná primitivní levice západního světa je přisátá k dosaženým postům a škodí a škodí. To je největší problém současnosti!

J. Kanioková 15.1.2016 23:47

Skvělý článek,

jeho autorovi věřím absolutně, protože Polsko sleduji zblízka..

B. Rudolf 15.1.2016 5:09

Svoboda slova je skutečně do jisté míry ohrožena ...

Některé zákazy se mi také nelíbí. Ale samotný název a podtitul článku jsou neuvěřitelné bláboly: "Svoboda slova byla unesena - svázali ji, zmlátili ji a chystají pro ni detenci" to je opravdu blábol těžkého ražení.

Mimochodem, v internetových diskusích se poslední dobou objevuje velké množství nenávisti a nepravdivých a zavádějících informací směřovaných tak, že skutečně vyvolávají nenávist, strach a hysterii. Tento jev je nebezpečný a vůbec není jasné, co s ním.

Dosavadní reakce politických (ale i jiných) "elit" skutečně vyvolávají oprávněné obavy. A jedna z nejhorších věcí, která se stala, bylo několikadenní zamlčování hromadných sexuálních útoků v Kolíně nad Rýnem. To ale spáchala politicky korektní média. Ale zdá se, že už jim to, co provedla, došlo.

P. Boublíková 15.1.2016 5:59

Re: Svoboda slova je skutečně do jisté míry ohrožena ...

Ano, na internetu se množí hoaxy.

Oficiální média překucují, manipulují, vyrábějí aféry (tzv. z prdu kulička), naopak důležité informace se pokouší zatajovat. Kdyby dělala poctivě svou práci, nebylo by nutné číst internetové zprávy a "zprávy".