4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
tich@dohoda 20.12.2008 8:27

podle všeho vyhraje na celé čáře levice a po nichž se můžeme dočkat i revize dosavadní zahraničně-politické orientace celé naší země, a to zejména pokud bude ustavena vláda s přímou účastí komunistů, což, obávám se, nelze vyloučit.

kdyz uz strasite temi komunisty /rudymi/ soudruhu Drapale /viz vas titulek/ . Nebylo by od veci zapatrat v pameti , odkud ze ti komuniste vzali vsechny ty lumparny/mocenske nastroje, ktere potom "praktikovali" na lidech/obcanech . "Kupodivu" zjistite, ze prakticky vsechno prvzali z ideologickeho arsenalu vas panbickaru. Pripominat neustale zlociny a hruznost komunistickeho rezimu, to je urcite spravne a potrebne, nicmene je take potrebne premyslet nad faktem, kdo nes pred nebezpecim komunismu varuje. Vy, panbickari jste se stacili zkompromitovat uz par let po sametu, modrym komunistum to trvalo jen par let navic. Soubezne se kompromitovali komuniste jinych barev a odstinu. Ne, rozhodne bych nemel radost, pokud by se KSCM dostala do vlady, nicmene, pokud by se tak stalo, urcite nezacnou vznikat ZO KSC na zavodech a pohranicni straz nezadratuje hranice, dokonce ani fronty na banany necekam. Vysoce pravdepodobne to bude stejny scenar jako v Polsku, Madarsku a dalsich "post" zemich, kde prejmenovani komuniste uz vladli nebo vladnou. Prakticky vzdy se ukazalo, ze se od komunistu jinych barev nelisi ani o milimetr. Ujistuji vas soudruhu farari, ze jsem pro regulacni poplatky v CR, souhlasim s radarem /sice je zbytecny ale nest/ a jsem silne amerikanizovany. Vite velebny soudruhu, pokud si na vas za komunistu zasedl nejaky stranicky tajemnik, tak vas klidne spolecensky/profesionalne/obcansky  zlikvidoval, v dobach , kdy drzeli oprate v rukach krestane/panbickari, tak vas zlikvidoval farar, ti, co drzeli hubu a krok, meli od jednech i druhych grazlu  pokoj. Cest :-)

František 20.12.2008 10:03

Re: podle všeho vyhraje na celé čáře levice a po nichž se můžeme dočkat i revize dosavadní zahraničně-politické orientace celé naší země, a to zejména pokud bude ustavena vláda s přímou účastí komunistů, což, obávám se, nelze vyloučit.

Levice to má velice jednoduché: jen bere. Daleko těžší je tvořit a pracovat... ostatní si již domyslete.

vasekpav 21.12.2008 19:40

Re: podle všeho vyhraje na celé čáře levice a po nichž se můžeme dočkat i revize dosavadní zahraničně-politické orientace celé naší země, a to zejména pokud bude ustavena vláda s přímou účastí komunistů, což, obávám se, nelze vyloučit.

Uf ..? SOUHLASÍM !!Žádná EU žádná LS ,ještě jim to roskotáme !Evropo neber nás , ve vlastnímu zájmu !!!RvV8-o8-o8-o8-o8-o8-o>-

Mell 20.12.2008 7:22

Díky za pěkný článek Dane,

tvoje názory osloví asi jenom menší část čitatelů NP, ale i to stoji za to, aby se tady objevovaly a ovlivňovaly postoje lidí, co  nemají čas se více a do hloubky nad diskutovanými problémy zamyslet a potřebuji někoho, kdo by je inspiroval.

honzak 20.12.2008 6:29

velebnosti, celá

EU i s její LS (převlečenou ústavou) je jedna veliká swiňárna. Líbějí si přečíst v dnešním psu příslušný článek. A zamyslejí se nad tím, jak se bude žít církvím, až jim soudruzi z brusele nařídí, co, kdy a jak mají dělat. A budou nařizovat i ostaním, nevěřícím psům.

Já sám jsem nevěřící pes, jak říkávala moje babička "antichrist". Nicméně uznávám velkou roli církví při převratu v 89 a byl bych rád, kdyby se církve pochlapily a pomohly poslat LS tam kam patří. Do brusele, stejně jako ten maďarskej napoleonek a šílená endérácka biochemička.

Vendy 20.12.2008 6:02

Nerozdíl

Evropskou unií s Libanonskou smlouvou je to podobné jako s koncetračním táborem Osvětim. Jen zde je rozdíl v tom, že z unie se neodchází komínem, ale s vylágrovaným nesvobodným mozkem.

vasekpav 21.12.2008 19:45

Re: Nerozdíl

UF ...?!8-o8-o8-o8-o

R.J. 20.12.2008 5:33

Pane Drápale, to není článek k jednoduchému vyjadřování.

Více temat, i když jedno základní, museli bychom asi dlouho debatovat, vzít na pomoc historii, včetně různých pohledů na ni. Opravdu jste tedy nezvolil jednoduché téma na poslední Adventní Neděli, myslím , že ještě hodně toho zde probereme a shody třeba nenajdeme, respektive celkového objektivního pohledu. Něco pro naši nedostatečnou informovanost, něco pro případné názorové rozdíly, ale možná se přiblížíme k oné tolik diskutované L.s.a jejímu významu, třeba skrytému našemu zraku, zatím.  A budeme moci zaujmout trochu objektivní názor. Zatím já mám názor spíše intuitivní, nepodložený argumenty a to je do diskuze málo. Možná že Vy jste na tom daleko lépe, proto se budu těšit na Vaše články v novém roce. Ale je vidět, že jste využil Advent k rozjímání, tak to má být, jsem ateista, ale také má pro mě Advent své kouzlo, čas předvánoční, plný melancholie a očekávání, co přinese budoucnost. Doufejme a věřme, že jen dobré. Přeji Vám hezké a radostné svátky vánoční, pane Drápale.  R.J.

ijn 20.12.2008 4:26

zástupné problémy a zastřená minulost viz. google duch doby

a pak si trochu zadiskutujme, co je lepší, kam to směřujeme. Není co dělat, Madoffové rozkredli planetu Zem a my si diskutujme  - kecy drby tlachy,dáda je má taky! Co takhle si dát nějaký pozitivní cíl?

I-Worm 20.12.2008 4:26

Svatá prostoto!

vy věříte, že povolení internetových sázek zlomí Kalouskovi ve straně vaz! To si skutečně myslíte, že je to mnohem horší (z pohledu jeho spolustraníků), než aktivně se podílet na vládě s podporou komunistů? Ochotu k tomu veřejně deklaroval - a vyneslo mu to křeslo ministra financí! I když se jeho strana postavila proti němu!

Cituji:"Kdybychom do EU nevstoupili, mohli jsme se alespoň pokusit vydat se cestou Švýcarska..." - jistě mohli, ale zcela určitě by k tomu nedošlo! Ani k tomu pokusu! Naši politici příliš dlouho sáli mléko komunistické matky strany!

A k tomu nezbytnému tematu potratů - opravdu si myslíte, že kdyby Hitlerova matka (můžete dle libosti dosadit i Stalinovu, Leninovu, Pol Potovu...) si nechal svůj plod vyškrabat, že by to bylo mnohem horší? Anebo kdyby použila antikoncepci? Na jedné straně hlásáte (tedy, Bible hlásá), že bez Boží vůle ani vlas z hlavy nespadne, ale na straně druhé se neustále snažíte tu Boží vůli korigovat a trestat pomocí zákonů! Vám přísluší přesvědčovat, nikoli trestat!

Nicméně, globálně vzato je váš článek spíše dobrý. Kdo ví, možná do něj tak nějak patří i to, co není správné...

Nemo 20.12.2008 12:16

Re: Svatá prostoto!

"Bible hlásá, že bez Boží vůle ani vlas z hlavy nespadne."

Je to obecně vžitý omyl, v Bibli nic takového není. Je tam něco podobného:

Mt 10:Copak se neprodávají dva vrabci za halíř? A ani jeden z nich nespadne na zem bez vědomí vašeho Otce. U vás však jsou spočítány i všechny vlasy na hlavě.

Podstatné je, že tento verš potvrzuje, že se vše děje podle Boží vůle. Že člověk má svobodnou vůli v Bibli nenajdete, naopak, viz třeba případ faraon nebo Jidáš. Pokud ovšem člověk nemá svobodnou vůli, veškeré zlo padá na Boha.

K: 20.12.2008 16:21

Re: Svatá prostoto!

Ovšem pokud by člověk neměl alespoň částečně svobodnou vůli, tak by žádnou Bibli nepotřeboval, k ničemu by mu nebyla...

Sýček 20.12.2008 19:18

Rozumíte textu?

"Podstatné je, že tento verš potvrzuje, že se vše děje podle Boží vůle" - ten verš potvrzuje, že Bůh ví o všem co se děje, nikoli že to všechno způsobuje.

Celá Bible pojednává o svobodné vůli člověka, o tom, že je možné se chovat chovat proti Božímu zákonu (Miluj Boha a bližního jako sám sebe).

Nemo 20.12.2008 19:46

Re: Rozumíte textu?

(Ex 10):

1Hospodin řekl Mojžíšovi: "Předstup před faraóna. Já jsem totiž učinil jeho srdce i srdce jeho služebníků neoblomné, abych mohl uprostřed nich provést tato svá znamení 2a ty abys mohl vypravovat svým synům i vnukům o tom, co jsem v Egyptě dokázal, i o znameních, která jsem mezi nimi udělal, ať víte, že já jsem Hospodin."

Měl tedy faraón svobodnou vůli nebo neměl? Ponese za to, co nastalo odpovědnost?

Sýček 21.12.2008 11:43

Ano, ano

na obě otázky.

Dr.Sid 21.12.2008 17:10

Re: Ano, ano

Ono i kdyz ma clovek svobodnou vuli tak to pada na boha, protoze kdo za to muze ? ;-P

yorik 20.12.2008 4:20

Lisabonská cesta nikam nevede

Fantasmagorické plány pana Sarkozyho a jemu podobných na evropskou expanzi, povedou leda do neštěstí. Každý si ještě dovede jakž takž představit Balkán ale co dál. Každý, kdo navštívil ty kraje  na východ a na jich dále od Evropy, tak ví jak to tam vypadá. Roubovat křesťanství na islám, kontinentální nebo anglosaské právo na nějakou šáriu je šílenství. Máte pravdu, jediná demokratická a současně křesťanská země v této oblasti je Izrael . Ostatní fungují na principu jak prohlásil GWB , vládce sedí v paláci, opozice v lochu. Evangelium tam můžete hlásat tak leda z věže tanku, jinak riskujete, že se vrátíte domů bez údů.  Neříkám, že jsou tam špatní lidé, sám jsem mnohé kraje navštívil. Jsou to jenom lidé žijící v naprosto jiné kulturní oblasti nikdo z nich a nás nemůže vytvořit společný evropský kokteil. Máme historické zkušenosti, jak dopadl ten náš wersaileský slepenec. A to  jsme se Slovákama hovořili skoro stejnou řečí a půl státu bylo sešvagřeno. Francie opustila Alžír společně s milionem obyvatel. De Gaulle říkal" přišli jsme o Alžír ale ne Alžířany, ti tvoří prstence kolem francouzských měst. Španělé si neví rady s latinskoamerickými přistěhovalci, nikdo si neví rady s evropskými Romy a my budeme pronikat do zemí, kde se křesťané bez  vojenské posádky neudrží. Když vytáhneme paty z Iráku nebo Afghanistánu, tak tamní prozápadní režimy do tří dnů padnou,  jako ten Karmalův po odchodu Rusů. Ti lidé žijí po staletí vlasním životem a žádné rekonstrukční týmy jim jinou kulturu nenaroubují. Velmocenské manýry jsou dobré možná pro toho Alexandara Macedonského(menšího) ale ne pro evropské národy. Chápu, že pro jeho cestu mohou plédovat nějací dredaři, kteří považují život v multikulti komunitách za trendy, nebo lidé kteří doufají , že v těch zbytnělých bruselských strukturách udělají kariéru, ale pokud takové recepty prosazují lidé, kteří mají nějakou historickou zkušenost, tak to už je na pováženou.    

R.J. 20.12.2008 4:56

Re: Lisabonská cesta nikam nevede

Souhlas Yoriku, jenom "vypíchnu" tu Francii. Nemohou zapomenout na Impérium, v Evropě jsou jedním z mnoha, ovšem s fantasmagorickým plánem , pokud by se povedl, posílila by jejich politická velmocenská pozice, byly by prostě to "Eso" mezi spodky, filky a králi. A to, že nám sem zatáhnou arabáše, to je jim jedno, nakonec v krizových letech šedesátých, vystoupili z NATO, ani nemrkli brvou, naopak, dmuli se pýchou,ovšem teď  přišel ten pověstný pád, v podobě muslimů, v EU také nejsou ta "esa", tak to budou holt dohánět v severní Africe. Bloudi. Jinak multikulti se stal jen závěsem, oponou, za kterou se skrývá nevzdělanost kulturní a anarchie. Pokud někdo dojde přes Mozarta či Schumana k tamtamům,prosím, je mě to trochu nepochopitelné, ale proti gustu žádný dišputát, ovšem pokud někdo bafne rovnou tamtam do ruky a o ostatním prohlásí že je to úpadek, tak je to divné. Přinejmenším. Tvojí obavu z EU sdílím jen částečně,ale "Lisabon" jsem nečetl, jen úryvky, budu to muset někde sehnat a mrknout alespoň na něco. On totiž i kritik si může hřát svou polivčičku, známe to, ne?

yorik 20.12.2008 5:21

Re: Lisabonská cesta nikam nevede

Seděl jsem v jedné pařížské kavárně. Personál samořejmě  odhalil přes můj " skvělý přízvuk" odkud pán přichází. V lepším  případě jsme pro ně ti z východu, v horším případě nějací Rumuni, nebo cikáni , jak nás prezentují v TV. Zajímavé, je že to se našich multikulturistů a propagátorů khonbanditismu nedotýká, těm nevadí, že si z nás dělají trotly, těm vadí, že náš prezident nedrží hubu a že nevyvěšujeme ty jejich modré hadry. Němec zůstane Němcem, Francouz Francouzem, Angličan Angličanem. Také Čech by měl zůstat Čechem. Můžeme spolu žít v klidu a míru. Nestkal jsem se nikde s nějakou záští, ani na italské pláži, ani u francouzského vinaře, ani na holandském grachtu, všude žijí normální lidě. Na to aby se domluvili nepotřebují žádný evropský pas, ani euroobčanství. To je můj osobní názor, který budu hlásat dokud mne euroobčan Aston nevymete ze Psa nebo mne nezavřou do té haagské Bastily. Ale od tamtud se prokopu. Znám jednoho komunitárního machra, omývaného teplým bruselskogolfským proudem. Ten mě určitě z té šlamastiky vyseká.:-D 

R.J. 20.12.2008 6:12

Re: Lisabonská cesta nikam nevede

Částečný souhlas Yoriku, člověk  nepolitický nepotřebuje žádnou smlouvu, aby se dohodl s tím "druhým", ale politici to usměrnění potřebují jako prase drbání, tam vidím přínos EU pro nás. Nakonec tu žiješ, tak to nemusím rozvádět. Otázka dnes zní, není náhrada místního špatného politika, nahrazením špatného politika z Bruselu? Jsem na vahách, nevím o tom nic moc. Ale zaráží mě jedno, proč se hergot nebere jeden kontraverzní článek po druhém a nediskutuje se o tom. Takto by šlo probrat ty nejzákladnjší věci, pak můžeme diskutovat.Pro, proti. Ale posuzovat L.s. podle vystupování "Bandity", je možná trochu zavádějící, ale možná ne. Nevím, kde bere "Bandit" tu svoji sbejistotu, z čeho pramení, možná že jen ze své pomatené palice, bez návaznosti na L.s. Nebo se inspiroval slavným obrazem od Delakroixe , snad se to tak píše, jsem líný jít do knihovny,  Svoboda vede lid v boj. Třeba za padesát let, budou pod "Vítězným obloukem" v Bruselu vzdychat multikulti nad sousoším "Cohen-Bandita" vede boj s prezidentem Klausem. Nakonec, jistá symbolika zde je , z barikády až na "hrad" , revolučně vymést "reakcionáře". A my budeme vzdychat v té Hágské Bastile, myslíš ,že jí někdo rozbourá? Můžem se na někoho spolehnout? Asi ne, jenom na sebe. Hm, jsme tam, kde jsme byly. S tím problémem,že spousta našich spoluobčanů se na sebe nespoléhá rádo, tam nám Brusel nepomůže, to vím. Jdu spát, zdravím Tě. Dobrou.

yorik 20.12.2008 7:08

Re: Lisabonská cesta nikam nevede

Zaplať pánBůh, že můžeme diskutovat alespoň na Psu. Tapetoval jsem tu včera předmluvu pana Evropy -Vondry k Lisabonské smlouvě. Říká tam, že je nutná veřejná diskuse, aby se občané mohli seznámit s textem, který do budoucna významě ovlivní naše působení v Evropské unii. A kdo by pro takovou debatu měl proBoha poskytnout platformu, když ne ta veřejnoprávní média, placená z našich poplatků. I na ten radar dala vláda nějaké peníze a to je  proti té lisabonské lapálii marginální problém. poslouchal jsem včera na ČRo 6, nějaký seminář těch veřejnoprávních managorů. samé vznešené myšlenky. Prý jejich úkolem není lidi učit přemýšlet, ale předkládat jim fakta, peníze jsou pro ně vedlejší, používají je jako palivo, zřejmě aby jim to lépe myslelo, když předkládají lidem ta fakta. Doufám, že za tato fakta nepovažují tu stupidní častušku o našem předsednictví, kterou nám do zblbnutí pouští do kebulí.  Podle toho pana managora, mají veřejnoprávní média udržovat politickou neutralitu a distanc od vlády. Zajímavý byl  v tomto kontextu vstup pana Zaorálka, který sdělil, že se ho veřejnoprávní redaktor ptal, na co se má zeptat Saakašviliho. Zajímavý způsob distance od vrchnosti. Možná že by nebylo od věci, kdyby se tito managoři  pokusili ty svoje vynešené myšlenky nějak transformovat do reality, alespoň v případě té Lisabonské smlouvy. Aby je nemusel suplovat Aston za své. Do doby, než se k tomu rozhoupají navrhuji vládě ČR udělit Psu grant za veřejnoprávnost, tu skutečnou, nevznešenou, nepředstíranou, takovou tu pro veřejnoprávní lid. :-D  

R.J. 20.12.2008 15:55

Re: Lisabonská cesta nikam nevede

Víš, trochu mě zaráží, že pro L.s. jsou ti, které nemohu moc cítit, Zaorálek a Paroubek, nesměle přitakájí i komunisté, to mě " první signální"  říká dost nahlas "bacha na to" , ale jak jsem řekl, nic moc nevím, rozhoduji se intuitivně. Po svátcích se stavím v Jungmance, v  tiskovém zastoupení EU, snad tam budou mít tu smlouvu na CD. Alespoň doufám. Jinak se mě líbí, jak je zde prezentováno ono předsednictví, jako "vládce", nikoliv jako organizátor a moderátor, ale hned to chceme všem "ukazovat" , je to směšné a trapné zároveň.

VASEPAV 21.12.2008 21:50

Re: Lisabonská cesta nikam nevede

I my Češi , ohrnujeme šnupáky nad jinými národy !>-

Vážný 20.12.2008 1:53

Jsme odsouzeni k jednání

Češi jsou svojí velikostí, polohou i silou odsouzeni k jednání a vyvažování, což moudří lidé v dějinách dělali. Zásady se (aspoň u nás) přivádějí do života smírným způsobem a kompromisem. Mohu mít jiný názor, ale vstřícnost je vždy to co věci pomůže. Musíme hledat rovnováhu mezi tím, abychom jiným neupírali právo na vyslovený názor a mezi tím, abychom při cestě za svým názorem jako berani nezničilii to co dosaženo být mohlo. Českou formou je uzavírání se do dogmatické ulity, kde všichni ostatní jsou špatní.

Když jsme v dějinách jednali a hledali smír, bylo většinou dobře, když ne byl průšvih. Boleslav nakonec musel přijmout politiku sv. Václava. Husitská obrana měla smysl doku šlo o uhájení země a svobody víry, když pak horké hlavy nebyly ochotny najít pokojný stav pro mírový život v království musely přijít Lipany. Jednota Bratrská, morálně jistě nejvýše postavená protestantská církev, si způsobila mnoho bolestí sama svoji uzavřeností. Když po zkušenosti Husa Luter nechal provést reformaci shora (když si nalezl dostatek podpory mezi říšskou šlechtou), šlo to daleko snadněji a rychle vzniknul prostor svobodnějšího života. U nás to navíc mohlo mít novou úroveň, ať pro množství katolíků, nebo pro rozličnost na starně pod obojí.

Když na narůstající tlak zareagovali protestanti v rámci zásad silou místo jednání, byla výsledkem katastrofa. Navíc u Thurna (i jiných)má člověk otázku, kolik v defenestraci byla pomsta za vyhazov z postu Karlštejnského purkrabího. (Na Moravě to mělo kuriozní podobu: Když radikálové s Thurnem v čele č. vojska před Brnem a pod vlivem Valdštejnovy zrady udělali zemský převrat, internoval Ladislav Velen ze Žerotína i svého strýce protestanta Karla staršího ze Žerotína, který byl pro jednání a smír.)

Situace, kdy jsme s Němci v Čechách soutěžili, setkávali se a utkávali se byla daleko lepší, než když jsme je prohlásili za menšinu a upírali jim jako národu politická práva. Opět to vedlo k vzájemným katastrofám, a potažmo ke komunsitické diktatuře.

R.J. 20.12.2008 4:32

Re: Jsme odsouzeni k jednání

Pane Vážný, jsem Vaším pojednáním docela potěšen, Karel starší ze Žerotína byl opravdu myslitel , na tehdejší dobu, proti jiným, hodně vzdělán, dopisoval si s celou "Evropou".Nakonec co předpověděl, stalo se. Jenom nechápu tu "zradu" Valdštýna, byl přeci pod císařskou přísahou, zachoval se naopak čestně,některá šlechta pod přísahou nebyla, mohla proto vystoupit proti císaři, ale on tu svou dodržel.To mu snad slouží ke cti, proto nechápu tu "zradu" , kterou máte ve svém příspěvku. Snad z pohledu stavů, ale těm nebyl povinován ničím,tím méně F. Falckému, proto nemohl nic zradit. Jinak souhlas, včetně posledního odstavce. Byl by s Vámi zajímavý "pokec". Zdravím Vás.

Vážný 20.12.2008 11:43

Re: Jsme odsouzeni k jednání

Mluvím o jiné situaci.

Problém byl, že Valdštejn byl ustanoven velitelem poloviny moravské zemské hotovosti spolu s panem z Náchoda v situaci, kdy císař ani Češi na Moravě neuspěli a Morava pod vedení Karla staršího ze Žerotína vyhlásila neutralitu. Jednotky podléhaly zemskému sněmu, nikoli císaři. Morava byla v pohotovosti, povolila průchod vojsk, ale odmítla dát jednotky pro boj s Čechy.

A Valdštejn převedl svoje jednotky k císařským, o totéž se pokusil pan z Náchoda. Valdštejn to zřejmě dokázal jen za cenu vraždy jednoho z podřízených velitelů. Zato ale ukradl stavovskou pokladnu z Olomouci se stavovskými penězi, čímž dostal do šílené pozice kardinála Ditrichštejna, jejich správce. Panu z Náchoda se totéž nepodařilo, vojsko ho neuposlechlo, tak pouze uprchl do Vídně. Díky tomu na moravském sněmu získali převahu radikálového, podpoření Thurnem před brnem, provedli převrat a internovali katolické vůdce včetně ;-D člena JB Karla staršího, vlastního strejdy pana Ladislava Velena, moravského Thurna.

R.J. 20.12.2008 15:26

Re: Jsme odsouzeni k jednání

To s tou pokladničkou je dobré, ale císař jí vrátil, myslím že jsem četl od jednoho autora hodnocení tohoto císařova činu, "Bigotní, ještě neznamená nečestný", myslím že lépe  to vyjádřit nelze.Jinak když člověk čte o stavovském "povstání", jenom se diví a občas mu vytane na mysli,"je to jako dnes" , jen jsme jinak oblečeni a kůň je vypuzen auty a posel faxem. Vzorce chování jsou stejné, jejich pohnutky také. Od idealistů , přes pragmatiky po šejdíře a parchanty. Ale , zase se člověk někdy zasměje, hořce, ale zasměje.

yorik 20.12.2008 5:58

Re: Jsme odsouzeni k jednání

Němci se nikdy neztotožnili s českým státem, to nemohlo fungovat, stejně jako Srbové v Kosovu se neztotožní s kosovským státem a jiné menšiny od Maďarů , ví Bůh po koho. Nefungoval wersaileský slepenec, Nefungoval by ani ten bruselsko babylonský. My a nejen my jsme si to vyzkoušeli v malém. Bruselští pomatenci to chtějí na evropských národech zkoušet ve velkém. A naši federalisté je v tom podporují. Evropské volby budou testem, jakou volbu soužití evropských národů lidé preferují. Vsadím se, že ti kandidáti, kteří budou hrát  tu lisabonskou kartu, tak neuspějí. Včetně těch Paroubkových . Pan předseda má podivně zcestné představy o svém volebním elektorátu.