3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

EVROPA: Jsi vinen, hanebný Evropane!

V politickém světě se manipuluje lidmi na tisíce způsobů. Je to nedílná součást politiky a nedá se s tím nic dělat – kromě toho, snažit se vyvinout vůči některým metodám imunitu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Schwarz 27.5.2015 10:17

Tak si říkám -

už aby k tomu "překmitnutí" konečně došlo, je nejvyšší čas. S pocity viny úspěšně po staletí pracovalo náboženství a tak není divu že nové, lidskoprávní náboženství "tradici" převzalo. Ale o jako "vinu" vůbec jde? Naši předkové byli jenom úspěšnější, to je všechno. Otroctví v Africe existovalo i bez bělochů, a nejspíš bylo lépe být prodán do ameriky než sežrán doma, v Africe.  Američtí indiáni zase proti sobě vedli  neustálé války takže běloši se nijak, až na efektivitu nevymykali, takže to vypadá jakoby dnešním krasoduchům ani tak nevadilo válčení a zabíjení jako se jim líbí "udržitelnost" - třeba i bídná. Možná, že kdyby se běloši v americe etablovali jako jeden z kmenů, pak by nevadilo skalpování ani vypalování vesnic, hlavní je když to tak vydrží až do soudného dne. A jestli má něco "vinu" na stavu Afriky, pak kolonialismus tak z 10%, zato "humánismus" ze zbylých 90%. Protože za dnešní stav Afriky může transfer znalostí, léků, západní medicíny a v neposlední řadě potravin. Těžba nerostů a ropy neznamená žádné "drancování přírodního bohatství", neboť tradiční africká společenství využití těžených surovin neznala a jako bohatství je nevnímala.

R. Langer 27.5.2015 10:33

Re: Tak si říkám -

Komunismus se od křesťanství liší v praxi pouze tím, že slibuje ráj už za života, místo po smrti. Princip uchopení a udržení moci a její nástroje jsou jinak úplně stejné, a používají se i úplně stejné lži. Hlavně o tom ráji, a vlastně i o pekle.

A. Alda 27.5.2015 9:59

Doporučuji k tomu také tento blog:

http://pavelvrba.blog.idnes.cz/c/463706/o-tom-nasem-vnimani-svobody-a-demokracie-aneb.html

Je v něm obsaženo velmi výstižné kázání p. P. Piťhy, velmi přesně vystihující problém mezi námi a invazními muslimy.

P. Aron 27.5.2015 8:34

S autorem článku naprosto souhlasím

Otázka je však koho volit. U všech větších stran mám pocit, že jsou vůči Bruselu ohnutí. Snad s vyjímkou Okamury a Úsvitu, který už není jeho, ale ta strana byla čistě projekt Já Okamura...

A pak Svobodní snad.

M. Prokop 27.5.2015 9:36

Re: S autorem článku naprosto souhlasím

Jo, Svobodní. Okamura, komunistové a Vandas jsou to, čemu je třeba se vyhnout.

J. Schwarz 27.5.2015 10:20

Re: S autorem článku naprosto souhlasím

naopak - kdyby kterákoli z vámi zmíněných uskupení / krom komunistů, ti jsou pátou kolonou Moskvy protože trpí bludem, že tam stále vládne továryšč Lenin /  pak by to byl řádný kopanec pro etablované strany, aby se začaly vážně zabývat skutečnými problémy a ne ptákovinami.

J. Mannheim 27.5.2015 10:27

Re: S autorem článku naprosto souhlasím

Vandas z DSSS nebo místní diskutér stavějící mlýn?

P. Vaňura 27.5.2015 10:44

Volba DSSS by skutečně byla

pořádným kopancem zavedeným stranám.

A režim DSSS by byl pořád lepší, než plánované multikulturní Česko, nic horšího, než příliv primitivů z Afriky nás totiž reálně potkat NEMŮŽE!

Mimochodem, DSSS by se k vládě nedostala, zavedené politické strany by totiž reagovaly dříve a samy by tu multikultůru odmítly. Ale už by si to pamatovaly...

A. Alda 27.5.2015 8:11

Velmi dobře napsáno.

Lidé, kteří chodí pravidelně ke zpovědi, se do takové situace připisování si zodpovědnosti za cizí viny nedostanou a nejsou tak snadno tiskem manipulovatelní, protože tím, že jsou nuceni pravidelně zpytovat své svědomí a nacházet své skutečné viny mají mnohem větší jasno o tom, co dělají špatně a co nedělají špatně a co mohou změnit a co se jich naopak netýká. To je ostatně důvod, proč všechny totalitní režimy útočily proti Církvi. A každá parta, která chce ovládnou společnost totalitním způsobem, také začíná útokem proti Církvi a víře. Když totiž zbaví člověka jeho opory, snadno jim pak podlehne.

R. Langer 27.5.2015 10:29

Re: Velmi dobře napsáno.

Hm, sice nejsou možná tak snadno manipulovatelní tiskem, ale to pouze proto protože už jsou mnohem více zmanipulováni svou vírou. A ano, všechny totalitní režimy útočí proti těm ostatním, co jim lezou do zelí - stejně jako všechny církve. Jenom je to u každého trochu jinak vybarvené a podané, nicméně všichni bojují za takovou tu rovnost, volnost a bratrství, že? Pochopitelně ale jenom tu jejich, tu jedinou správnou.

K. Seidl 27.5.2015 12:30

Re: Velmi dobře napsáno.

Jestli máte na mysli naši církev / katolickou /. Tak již v roce 1918 měla být provedena dekatolizace, spolu s vyvlastněním. S ohledem na Slováky, kteří zkušenosti s řáděním katolíků po roce 1648 v Čechách neměli, k tomu nedošlo.

P. Lenc 27.5.2015 7:40

Dík za článek.

I. Mertl 27.5.2015 6:51

Bububu

Krvelačný muslim jde po Tobě!

Zachovejte zdravý rozum, prosím. Hysterie vede k zhoršenému zažívání, případně i k vážnému onemocnění. U některých diskutérů se projevuje paranoia.

F. Vokurka 27.5.2015 7:21

Re: Bububu

presne tak, vsichni lide jsou stejne hodni a mirumilovni, islam je nabozenstvi miru, sharia je spravedliva a dobra pro kazdeho a kdo spi v noci klidne kdyz cernousci v africe maji hlad je xenofob, rasista a nacek.

J. Kulheim 27.5.2015 8:34

Re: Bububu

Na světě žije 1,6 miliardy muslimů. Většinou jsou to, mírumilovní lidé. Pouze 15-20% je radikálních islamistů tj. cca 320 milionů.

V. Šiška 27.5.2015 9:45

Re: Bububu

A víte jaký je rozdíl mezi tím radikálním a umírněným muslimem?

Radikální vám uřízne hlavu hned. Ten umírněný požádá toho radikálního, aby vám uřízl hlavu...

R. Langer 27.5.2015 10:17

Re: Bububu

Ano, tohle vědět, to člověka hned uklidní... :-)

J. Vlček 27.5.2015 7:34

Re: Bububu

Pane Mertle, a co vám říká ten váš zdravý rozum?

P. Lenc 27.5.2015 7:38

Re: Bububu

Bože Mertl, oni jsou opravdu bubák.Ze které bažinky jste vylezl?

Z. Švrček 27.5.2015 8:26

Re: Bububu

Nemusíte se takhle štětit! Možná pracujete v nějaké té neziskovce a s jejich metodami souhlasíte? Pak k vašemu vastřízlivení postačí, že si vezmete nějakého toho nevinného postiženého diskriminanta domů. Stačí cikán, to je ryzí tuzemský produkt toho, co článek popisuje a nemusíte si tak brát k vystřízlivení hned muslima. Pak mudrujte.

M. Prokop 27.5.2015 9:37

Re: Bububu

"Že jste paranoik neznamená že po vás nejdou!"

:-P

Článek je ale o něčem jiném.

R. Langer 27.5.2015 10:23

Re: Bububu

No, pokud se budeme vaším tvrzením zabývat korektně, tak v rámci faktů musíme bezpochyby připustit, že "krvelačný muslim" po vás jde zcela skutečně a bez legrace, jako po každém jiném bezvěrci. Ale to vy asi pochopíte, až bude řezat hlavu konkrétně vám (u ostatních totiž budete zřejmě předpokládat, že si nějak "zasloužili").

Jo, i když - jakého že jste to vlastně vyznání?

J. Kovaříček 27.5.2015 6:41

Jsou tu řešení

Správný článek, souhlas s autorem. Snaha pomáhat muslimským uprchlíkům má typické rysy levicového myšlení. Tito dobráci chtějí projevovat svoji lidumilnost, ale jen za cizí peníze! Ano, musí to plpatit stát, tedy daňový poplatník. Jestli své soudy myslí vážně, měli by jít příkladem. Každý z nich měl by se zavázat, že se ze svých financí postará o jednoho či více oněch uprchlíků. Teprve potom ať kážou ostatním! Nu a mezi reakcemi čtenářů je možno tyto dobrodince najít a sestavit z nich seznam pro oficielní potřeby.

Jiné řešení by bylo vracet čluny do Afriky, nikoliv však prázdné. Nalodit na ně všechny ty zastánce pomoci nebohým mohamedánům, ať potom v těch zemích provádějí svoji humanitární činnost. Nedá se řici, že by tito lidé v Evropě nějak citelně scházeli.

J. Štrobl 27.5.2015 8:16

Re: Jsou tu řešení

A jedna z prvních by mohla jet Šabatová.

B. Hamáček 27.5.2015 9:12

Re: Jsou tu řešení

Když to tak rozebereme , tak komu vyhovuje binec v Evropě ? Byť se to všechno skrývá za pacifismus ( mimochodem , ten má na svědomí účast na rozpoutání 2. sv. války),pomoc "chudákům" muslimům, multikorektností a podobně. Vím pouze o jediném státu, kterému to vyhovuje a takové aktivity vehementně celá desetiletí podporuje. Podporuje boj za světový mír a podobně. ve skutečnosti mu jde nejprve o ovládnutí Evropy a nakonec celého světa. Bohužel v Evropě má mnoho přívrženců, naposledy G. Depardieu.

P. Švejnoch 27.5.2015 9:17

Re: Jsou tu řešení

:-D

Já se z toho svalím...!

V. Kain 27.5.2015 12:50

Re: Jsou tu řešení

Hamáčku chtělo by to studenou sprchu.Asi máte přehřátý mozeček.

P. Maleček 27.5.2015 6:22

Bruselští psychopati ve službách islámu

Ano v průměru je psychopatů ve společnosti jen pár procent. Ale tam kde se koncentruje moc (nejen v demokracii se lživě říká služba lidu) je jich naopak většina. A jejich manipulativní dovednosti jsou vrcholné. Ano i přes vyvolávání pocitu viny, byť ji oni vůbec neznají.

Psychopati mají i extra vyvinutý čuch odkud přichází moc. A tak se nedivme, že bruselští psychopatičtí byrokrati prý humanitárním krytím expanze islámských válečníků jdou islámu na ruku. Moc dobře totiž vědí, kdo bude v Evropě za pár let vládnout.

P. Scheck 27.5.2015 4:38

Nečekám (v Čechách) souzněmí

Vlastně se ani nechci pouštět do hádky se všemi níže se vyjadřujícími. Jó když jste za "zákopy", kde kulka nehrozí - to jste všichni hrdinové a chytrulíni. Já stál nedávno ve Francii u hrobů těch, co padali v první světové do deště střel pro vlast a šanci na přežití měli setsakramentsky malou. I ten poslední petrklíč rostoucí za hroby těch chlapců má větší cenu, než ty vaše přihlouplé kecy.

J. Balcar 27.5.2015 6:20

Re: Nečekám (v Čechách) souzněmí

Tak dobře: Budeme solidární, vezmeme si je sem tak, jak si vzal svět naše emigranty od Bílé Hory až k osmašedesátému. Ale proč to ku... máme ods... my, kteří jsme nikam neutekli?