23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Miloš Zfrantišku 7.10.2008 13:42

Co to pletete Vlku.

Socialisty jsem sice nikdy nevolil a ani to nemám v úmyslu. Ale Špidla byl a zůstává jeden z mála českých politiků, který nebyl, není a ani nebude lump. Myslím, že s ním stačí pouze nesouhlasit.

Harry 7.10.2008 14:06

Re: Co to pletete Vlku.

No jeste to muze byt tzv. matloch, cili clovek, ktery to mysli dobre, ale vono se to vzdy tak nejak zasmodrcha a promeni v pravy opak. Priklad je prohibice v USA ci suchy zakon v SSSR, jiste dobre mineno, ale vysledek je - pravy opak.

honzak 7.10.2008 14:22

Re: Co to pletete Vlku.

Ano, nekrade neví se o tom, že by za někoho loboval. Nicméně zůstává otázkou, zda svojí euromilou činností nenadělá víc škody než gross s langrem dohromady....

Jenda 7.10.2008 17:01

Re: Co to pletete Vlku.

S lumpem se da vyjednavat, s fanatikem nikoli.

Milan 7.10.2008 13:00

Proč to Špidla dělá?

?Je tak hloupý, nebo

? je takový lump, či snad

? chce urychlit rozpad EU

Která možnost je ta pravá?

Osobně myslím, že je jak hloupý, tak i darebák. Špatný a hloupý člověk, který chce druhým lidem ubližovat, ale dělá to velmi hloupě.

politik 7.10.2008 13:12

... dělá to proto, protože EVROPA TO CHCE.

Klobouk 7.10.2008 16:41

Re: Proč to Špidla dělá?

Ja si myslim ze darebak je Vlk.

čtenář zdrojů 7.10.2008 12:42

pane Vlku,

Ten Špidla je opravdu levicový hajzl, že? Jen hajzl nám může zakazovat kouřit si dle libosti ve veřejných prostorech, mlátit doma manželku, osahávat svou sekretářku apod. Tohle se přece ve svobodných zemích nezakazuje, že? Jen je divné, které Špidlo tohle zavedlo ve svobodomyslých USA. Tam totiž tohle všechno nesmíte dělat už dávno. Nemůžete tam dokonce ani černocha označit za černocha, nýbrž jen za afroameričana (u nás bohudík cikána ještě můžete nazvat cikánem a nikoli indočechem). A tak se zdá, že Špidla je ani ne tak pomateným levičákem, ale spíš fanatickým zaváděčem "svobodomyslných" návyků z USA.

eTony 7.10.2008 12:46

Re: pane Vlku,

ano, Špidla je levicový hajzl. Lidská společnost nelze centrálně řídit, neboť není organizací. A blbci žijí všude, tak proč ne v USA.

tři tečky 7.10.2008 13:18

Re: pane Vlku,

Ve státech to prosadili sejní hajzli jako je Špidla a ty.

j 7.10.2008 13:41

Re: Re: pane Vlku,

Pan Vlk určetě není komunista aby jste mu tykal. Možná jste ale zvyklí z partaje

7.10.2008 17:58

Re: Re: pane Vlku,

Kdybys nebyl idiot, tak bys věděl, že replika patřila "čtenáři zdrojů".

EW 7.10.2008 16:50

Re: pane Vlku,

Nojo - jenze tohle vsechno pochazi z toho "bourani spolecenskych tabu". Za casu mladychlet  mych rodicu se mlatit manzelku nebo osahavat sekretarku povazovalo za neslusne (jako ostatne otloukat kohokoli), rovnez u kuraku se povazovalo za vhodne nevnucovat se s cmoudem. Jenze spolecenske formality se jaksi odbouraly pocinaje lety sedesatymi, takze veci, ktere driv resil spolecensky tlak a zdravy rozum se nyni musi regulovat zakony a vyhlaskami. A rekla bych, ze s podstatne mensim uspechem.

jirka.s. 7.10.2008 16:52

Re: pane Vlku,

A copak asi v těch Spojených státech "prosazoval" tvůj jetelový strejček generál, šejno-lejno? ;-(;-(;-(;-(

Autor: čtenář zdrojů IP: 78.102.40.xxx Datum: 21.04.2008 20:41

Autor: Mirek Šejna IP: 78.102.40.xxx Datum: 21.04.2008 20:49

Antonín I. 7.10.2008 18:26

Re: pane Vlku,

- pro "Čtenáře": Domníváte se, že něco špatného omlouvá něco dalšího špatného, možná i horšího?

Jan F. 7.10.2008 12:35

Mimochodem

úžasné je, že ten návrh směrnice se diskriminací na základě pohlaví vůbec nezabývá:-P Možná by se autor článku nad sebou mohl trochu zamyslet...

Sýček 7.10.2008 11:21

Pěkný článek

Bruselská trojka: muž, žena a antidiskriminační aktivista.

honzak 7.10.2008 11:28

Re: Pěkný článek

Špatně! Má být: osoba A, osoba B (obě libovolného pohlaví a libovolné sexuální orientace) a antidiskriminační aktivista (rovněž  libovolného pohlaví a libovolné sexuální orientace, aby se moc nedivil). Z celé seance pak aktivista pořídí trojmo záznam a nechá si jednu kopii podepsat od osoby A i osoby B.

Doufám ,že i Vy cítíte ten úžasný pokrok proti stávajícímu živelnému a mnohdy diskriminujícímu způsobu provádění sexuálních praktik v nových zemích EU!

Honza42 7.10.2008 11:34

Re: Re: Pěkný článek

Při stále větším tlaku na práva zvířat, kdoví co všechno se v té posteli nakonec upeleší. A ve formuláři bude: živočich A, živočich B......

V případě, že i nekrofilové spadnou pod kuratelu antidiskrim. zákona potom: Tělo A, Tělo B.....

eTony 7.10.2008 11:48

Re: Re: Re: Pěkný článek

já bych to ještě snad rozšířil na předměty A a B..... při dnešní nabídce sexshopů......

Sýček 7.10.2008 12:01

Máte pravdu,

já se snad toho svého zpátečnického myšlení nikdy nezbavím.

Kdyby se Špidlo raději staralo o naše přistěhovalecké zatím minority.

Harry 7.10.2008 14:07

Re: Pěkný článek

Sovetska trojka: Dva soulozi a treti jim hlida dziny aby jim je neukradli.

Lucinapes 7.10.2008 11:05

V Bruseli Špidla, tady Džamila

kde jsou Chocholouškovi zřízenci?

Jiřik 7.10.2008 11:01

Autore,

mohl byste prosím nadhodit fakta, citace z těch směrnic apod? Nebo se zmůžete jenom na komentář něčeho, co většina lidí nikdy neviděla a nečetla? Připadá mi, že jste plamenný jako svého času soudružka Švorcovám, která brojila proti Chartě 77, aniž by ji vůbec četla... :-)

Jara London 7.10.2008 11:13

Re: Autore,

Vidím, že Vám zcela uniká smysl politických komentářů. Nepleťte si je prosím s analýzami a vědeckými pracemi. Pochybuji, že byste byl ochoten studovat patnáctistránkový elaborát, protože něco takového by autor musel zplodit, kdyby se měl držet Vašich představ. Mimochodem, Vámi požadované podklady jsou dostupné na serveru EU. Máte možnost si je tam přečíst, některé z nich i v české verzi (čeština je totiž jedním z jednacích jazyků EU, ačkoliv v ČR se mnohdy tváříme, že do Evropy nepatříme a chováme se jako rádobydalší stát USA). Na závěr jenom jedna věc - s autorem plně souhlasím, současné dění v Evropě ukazuje na nástup nové totality, podstatně horší než byly ty v minulém století. Horčí o globální rovinu, o možnost špiclování v lidí v domácnostech, o možnost čipování lidí jako dobytka, o možnost vzít člověku nejen svobodu těla, ale i ducha.

Jiřik 7.10.2008 11:16

Re: Re: Autore,

... no a když kouknu o pár řádek níž, tak se tady všichni svorně rozčilují kvůli komentáři VV, aniž by se zajímali o to, nakolik je pravdivý a nakolik je jen hnán nějakou záští...

Jiřik 7.10.2008 11:17

Re: Re: Autore,

"... špiclování v lidí v domácnostech, o možnost čipování lidí jako dobytka, o možnost vzít člověku nejen svobodu těla, ale i ducha." - dokonalý popis technologické a tajnoslužebné takzvaně svobodné velmoci USA ;-) děkuji

BuBu 7.10.2008 11:37

Re: Re: Re: Jiřýku . . . řekněte rovnou . . .

. . . že jste voličem a obdivovatelem "oranžovo-rudé" bolševické chátry, pod vedením koalice Velkého Jyrky a konfidenta komunistického gestapa - "Falmera" Filipa . . . . . . a bude "po ptákách" ! :-/

Jiřik 7.10.2008 12:10

Re: Re: Re: Re: Jiřýku . . . řekněte rovnou . . .

Jen si klidně dál zvracejte, poblejete se akorát sám... Už se stalo, že :-P

BuBu 7.10.2008 12:49

Re: Re: Re: Re: Re: Jiřýku . . . řekněte rovnou . . .

Z "rudochů" jsem blil pravidelně do listopadu 89 ! Nyní už bliji podstatně vzácněji: Pouze když vidím Jyrku, jak se objímá s konfidentem gestapa Filipem . . . a pak už jen z Vašich rudých zblitků, kterými (velmi neuměle) . . . maskujete svoji náklonnost k rudé !  Rv(Y)