18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Fafa 7.10.2008 16:13

Re: Jen tak pro zajímavost!

Stat Californie nema dostatek penez na zaplaceni srdecnich bypassu pro svoje nepojistene obcany, ale onehda zaplatil bypass pro orangutana v ZOO v San Diegu. ;-)

Nomen 7.10.2008 16:33

orangutan se jmenoval Julínek....

jirka.s. 7.10.2008 16:45

Re: orangutan se jmenoval Julínek....

Neboj, až tě chytí, nějaká ta kačka se najde i na transplantaci tvého mozku, ty tlustá bachyně! ;-P

EW 7.10.2008 17:04

Re: Re: Jen tak pro zajímavost!

To uz se mezi temi vsemi nepojistenymi Hispanci na pohotovosti ztrati.

Jenda 7.10.2008 17:06

Re: Re: Jen tak pro zajímavost!

Orangutan ani pracovat ani se pojistit nemuze. Obcani ano. Ovsem chce to makat. Od detstvi na tom aby umeli neco o co bude zajem a nekdo byl ochotny jim za to makani zaplatit.

jirka.s. 7.10.2008 16:42

Re: Jen tak pro zajímavost!

Jenom jest otázkou, zdali by ty gorili chtěli spát v tom hotelu například s tebou, Niky !!!;-P

EW 7.10.2008 17:03

Re: Jen tak pro zajímavost!

Pokud mate s tim hotelem pravdu, pak jest treba i vyresit otazku, jak si gorila bude objednavat pokoj a jakym zpusobem provede uhradu. Zda platebni kartou nebo v hotovosti. Kde ovsem takova gorila vezme penize? Bude honorovana za sluzby vrejnosti v ZOO? Podle poctu navstevniku?

Starý J. 7.10.2008 14:35

Ono nebude tak zle

Já mám pocit, že už i v té EU již neberou Špidlu nějak vážně.

Nedávno prošlo televizním zpravoajstvím, že chtěl nařídit sjednocení délky mateřské dovolené ve všech státech EU, nebo alespoň určit minimální délku. Načež pustili několik reakcí ze starých zemí EU, kde mu představitelé těchto státu jemně naznačili,aby jim do toho nekecal.

A některým zdejším dnešním komentátorům: Nevyvozujte ze Špidlovy slušnosti, t.zv. neúplatnosti a podobně, že musí být i dobrým komisařem. Jeho dobré vlastnosti v porovnání s ostatními politiky ještě nezaručují, že nemůže mít šílené nápady! Ostatně jsme se o tom mohli sami přesvědčit Ministrině Džamila je přece také slušná a nekonfliktní. Nebo snad není? A vstávají nám z ní  vlasy hrůzou na hlavě!

Nomen 7.10.2008 14:59

A vstávají nám z ní vlasy hrůzou na hlavě!

Bu´dte rád, že alespoň vlasy, inteligente....

Xaver 82.117 7.10.2008 15:10

Klid, to je starý...

;-)

AndyO 7.10.2008 15:27

Re: Klid, to je starý...

Rv

nosál 7.10.2008 17:56

Re: Ono nebude tak zle

Báchorka, že Špidla je slušný člověk je v česku dosti rozšířená.Ale zeptejte se účastníků první volby Klause presidentem a vyhnání Zemana a jakou lumpárnu přitom Špidla zorganizoval

AndyO 7.10.2008 14:26

nu, nevím, jak to nakonec dopadne

ale že je Špidla blázen je stará vesta. Nevím, proč by ČR nemohla mít svého Savonarolu...a zda už nenastala doba se ho definitivně zbavit.

Ale když on se některým  líbí. Skutečně jsem četla názory, že je to jediný slušný, poctivý....ble ble. Tak co si počít, když volební právo má každý blbec ?

politik 7.10.2008 14:46

... ale právo volit komisaře NEMÁ NIKDO

AndyO 7.10.2008 15:26

Re: ... ale právo volit komisaře NEMÁ NIKDO

Špidla v EU ( my v EU) - to je důsledek volby, ne zásah z nebes. Zodpovědnosti se nezbavíme stavěním pomyslných zástěn.

politik 7.10.2008 16:08

Re: Re: ... ale právo volit komisaře NEMÁ NIKDO

Vy jste volil či nevolil nějakého komisaře EU? Volil jste poslance evropského parlamentu. Komisaři jsou jmenováni exekutivou té či oné země. Až budeme mít jinou exekutivu, možná budou i jiní komisaři. Ale nevím, jestli lze komisaře snadno vyměnit.

AndyO 7.10.2008 16:54

Re: Re: Re: ... ale právo volit komisaře NEMÁ NIKDO

kdo volil ( mohl volit) do českého parlamentu a senátu, ten se podílel na tvorbě vlády a vládnoucí koalice, která pak poslala Špidlu do Bruselu.

Je to prosté. V zastupitelské demokracii se volič ze zodpovědnosti nevyvlékne.

Proto nejsem demokrat.

politik 7.10.2008 17:07

SOUHLAS. Demokracie je evangelium lůzy.

novaz 7.10.2008 17:43

Re: Re: Re: ... ale právo volit komisaře NEMÁ NIKDO

R^R^R^

Pete Brich 7.10.2008 14:25

Špidla v Bruseli, genders v pr...

;-D;-D;-DPB

Starý J. 7.10.2008 14:24

Frank napsal BuBu-ovi

.... Důležité jsou argumenty a ty vaše jsou opravdu na zblití....jako radoby ostrou reakci na BuBu-ovu kritiku následujícího  textu:

"... špiclování v lidí v domácnostech, o možnost čipování lidí jako dobytka, o možnost vzít člověku nejen svobodu těla, ale i ducha." - dokonalý popis technologické a tajnoslužebné takzvaně svobodné velmoci USA ...

Vy jste Franku našel v tom textu snad někde nějaký argument? A kde? Můžete mně ho v tom textu najít a upozornit mě na něj?

pavlik 7.10.2008 14:06

pan Fritzl by vám zatleskal,

pane Vlk. Hnusní náboženští fanatici si vymysleli, že si nemůže každý dělat co chce, hrabou se v soukromí vážených občanů, zakazují incest jako by to bylo něco špatného. To oni můžou za to, že se spořádaný občan Fritzl musel skrývat ve sklepě, kolik ho to stálo námahy a peněz. Brání přírodě. Ať se muži chovají jako muži, baby ať zatnou zuby a nechají se dál znásilňovat . Musíme důsledně požadovat, aby dál hrály tradiční ženskou roli a držely klapačku. Ach ta zbyrokratizovaná Evropská Unie. No fuj, co si to dovoluje!

šakal 7.10.2008 14:15

...pavlík...koukám - další abonent "Krásného nového světa"...

...:-/

5P 7.10.2008 15:04

Re: pan Fritzl by vám zatleskal,

Vy jste to trošku nepochopil drobečku, že?

Ivan Nový 7.10.2008 15:51

Pavliku,

vlezte si do klece, co kdyby se z vás stal Friztl,  můžete nám zaručit, že nikdy nebudete trpět nějakou duševní chorobou či úchylkou? Ne? Tak hybaj do klece už teď! To je princip předběžné opatrnosti :-)))))

Niky 7.10.2008 14:03

Pane Vlku,

Špidlu poslal do Bruselu jeho kamarád Kalousek!

politik 7.10.2008 13:55

To nejsou problémy komisaře Špidly

ale problémy EU. Ostatní komisaři jsou stejní. Vzpomeňme jakou úlohu sehráli a hrají v gruzínském konfliktu. Nadávky jednotlivcům jsou dovoleny "plebsu", ale to nic nezmění.

honzak 7.10.2008 13:52

mohou mi

zdepřítomní eurohujeři vysvětlit, kdy níže CITOVANÝ odstavec b) platí a kdy ne? Co to je "navenek neutrální předpis"? Kdo má "neurčitý věk" (protože takový člověk je explicitně ze směrnice vyňat)?

b) nepřímou diskriminací rozumí případ, kdy by v důsledku navenek neutrálního předpisu, kritéria nebo zvyklosti byla znevýhodněna osoba určitého náboženského vyznání nebo víry, osoba s určitým zdravotním postižením, určitého věku nebo určité sexuální orientace v porovnání s jinými osobami, ledaže uvedený předpis, kritérium nebo zvyklost jsou objektivně odůvodněny legitimním cílem a ledaže prostředky k dosažení tohoto cíle jsou přiměřené a nezbytné.

Cvik 7.10.2008 13:50

A tady je pěkně vidět faktické nebezpečí EU

Faktické provázání celého systému ovlivňuje ihned mnoho států a lidí zároveň. Zatímco v oddělených státech je šance případný průser nebo blba v parlamentu usměrnit a situaci stabilizovat přičemž na ostatní to má relativně malý vliv, v centralizovaném modelu je každá stupidita svým způsobem katastrofou. Když nepočítám vynaložené peníze a lidi, tak především schází nějaký další model jak daný průser řešit  - kdo může říct, jak chybu napravit, když už v tom jedou všichni?

Jinak - bez ohledu na ideologii - souhlasím s autorem. Špiclování, šmírování a kontrol je už teď všude dost. Jestli je jen zbla pravdy na tom, co autor píše, musí se již jednat o jakousi sexuání úchylku Bruselského úředníka - kterému jeho sekretářka pravděpodobně nechce dát.

honzak 7.10.2008 14:01

Re: A tady je pěkně vidět faktické nebezpečí EU

sekretářka, která by dala špidlovi by musela být opravdu zvláštní osůbka!