8.5.2024 | Den vítězství


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ladislav N. :-))) 19.12.2007 12:04

Re: Re: Takže, pane Kiebele, znovu:

Jasně, všechna půda patří přece Zeleným! Oni mají nezadatelné právo rozhodovat o majetku ostatních, vlastního nemaje... ;-P

Petr Kiebel 19.12.2007 12:03

Re: Re: Re: Re: Petr Kiebel IP: 62.77.64.xxx

Pane bože,v tomto případě jsme mluvili o vyčíslení škod,umíte číst?

Ladislav N. :-))) 19.12.2007 12:02

Re: Re: Takže, pane Kiebele, znovu:

Ale to je obsaženo přímo v definici svobody. Nechápu, proč tady píšete podobné banality.

Petr Kiebel 19.12.2007 12:01

Re: Takže, pane Kiebele, znovu:

Běžte si pokácet VÁŠ  strom na VÁŠ pozemek bez povolení. Shrábněte si bagrem VAŠI ornici na VAŠEM pozemku. Založte si skládku VAŠICH odpadků na VAŠEM pozemku. a td atd..

Ladislav N. :-))) 19.12.2007 12:01

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: biokoridory? biotop? atd atd?

No, jestli za "morálku" považujete strkání ruky (prostřednictvím státu) do kapes druhých, tak to jste ten pravý, kdo může veřejně "hlásat morálku"... ;-P

Petr Kiebel 19.12.2007 11:58

Re: Takže, pane Kiebele, znovu:

Ale vaše vlastnická práva budou VŽDY omezena. Zeleným,modrým,oranžovým....to je jedno,ale je to tak.Je otázka jen jak moc. Ale to už se dostáváme do politiky...

Ladislav N. :-))) 19.12.2007 11:58

Re: Re: Re: Petr Kiebel IP: 62.77.64.xxx

Sám jste napsal (o kousek výš): No jo,ale přece nemůžete doložit že tenhle kousek přírody poškodila chemička,tenhle uhelná elektrárna a td...často se vlivy sčítají,působí dlouhodobě a ZNAČNĚ nevypočitatelně... 

Takže všechno způsobuje existence lidské populace. Když se jednotlivé vlivy nedají odlišit, je nutné omezit lidskou populaci. Pak je výsledek jistý. Nebo ne?  ;-P

Ladislav N. :-))) 19.12.2007 11:54

Re: Tesla

To jo, ale dnešní Tesla už nemusí znamenat Te(chnicky) Sla(bé) či "Tesla bych do toho"... ale třeba nezastřený smysl - jméno Nikola Tesla.... ;-P

Železná opona padla, komunistická Tesla s ní...

Jakub Roth 19.12.2007 11:52

Takže, pane Kiebele, znovu:

Jelikož zjevně umíte číst, máte ale problém s chápáním psaného (to nic, to je v české kotlině častý jev), vysvětlím - mám-li pozemek, na který mají Khmérové zálusk (kupř Natura 2000), odmítám jejich  návrhy na omezení vlastnických práv (znovu odkazuji na N2000) a raději jim pozemek prodám. Tudíž - má-li Khmér na využití mého pozemku jiný názor, nežli já jako vlastník, ať si laskavě hrábne do své šrajtofle a pozemek ode mne odkoupí. Je to srozumitelné? A pro jistotu zdůrazňuji - do své, neboť použije-li na to prostředků státu, použije na to prostředků, které jsem státu já odvedl.

Petr Kiebel 19.12.2007 11:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: biokoridory? biotop? atd atd?

Aha, anonymové všech zemí spojte se.Už aby tu byla doba, kdy podepsat se, bude zcela normální a běžné...brázdy komunismu na naší morálce jsou koukám příliš hluboké.

clay 19.12.2007 11:50

Re: Výborně,

to jste zase něco špatně pochopil...

Petr Kiebel 19.12.2007 11:48

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: biokoridory? biotop? atd atd?

Mám dnes volno,nepíši z práce...takže je Vám po tom prd..

Petr Kiebel 19.12.2007 11:47

Re: Re: Petr Kiebel IP: 62.77.64.xxx

Úžasná metoda diskuse...podsunout blbej argument a na něm dokázat jaký jsem magor...

Ladislav N. :-))) 19.12.2007 11:46

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: biokoridory? biotop? atd atd?

No vidíte, takhle jste tu přírodu viděl alespoň ze "školy v přírodě" a máte o čem psát celý den... ;-D

Abonent 19.12.2007 11:45

Učebnice pro "M". Nikdo neporadí ?

Ptal jsem se diskutujících, zdali mi někdo není schopen pomoci najít tu správnou učebnici pro "M", aby pochopil shodnost tak rozdílných komodit,, jako je např. pazourek a ropa.

Někteří spíláte, ale nevím komu, jiní, ač ateisté, berete jméno Boží nadarmo, leč rady nikde.

No tak, opravdu nikdo neporadí ? Nějakou vhodnou příručku typu "Začínáme s ekonomikou" ?

Prosím., ať se "M" poučí...  ;-(

Ladislav N. :-))) 19.12.2007 11:44

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: biokoridory? biotop? atd atd?

Ale já žádné sprosťárny nepíšu. Zveřejňovat v takovéto diskusi své jméno není projevem slušnosti, ale spíš blbosti nebo snahy dělat si sám sobě reklamu - viz komunista Vízek. Ti, co se cpou do politiky to dělají často... ;-)

Ladislav N. :-))) 19.12.2007 11:41

Re: Petr Kiebel IP: 62.77.64.xxx

Takže vám vyplývá jediný závěr: omezit populaci lidí na Zemi. Zkuste se učit od Pol-Pota (Kampučia - Kambodža dvacet let zpátky...) Rv

Petr Kiebel 19.12.2007 11:41

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: biokoridory? biotop? atd atd?

a já blbec jezdil na školy v přírodě. Mohl jsem si vesele lokat pěkně zahuštěné inverze,vždyť když nebudu chlastat tak na mne přece nemohla mít žádný vliv.Sem tam mi pšoukne trošku chloru chemička,ale když mám práci,tak se mě to netýká...

Honza42 19.12.2007 11:40

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně,

Ano to je další příklad vykrádání státních peněz. Já mám naopak za barákem louku nesekanou 20 let a je nádherná. Plná třezalky a různých léčivek. Nikdy nezaroste, protože je přemnožená srnčí. Pokud je třeba udržovat půdní fond, stačí louku pokosit jednou za 2-5 let, aby nezarostla dřevinami, ale to by bylo moc levné.

Stanislav 19.12.2007 11:39

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: biokoridory? biotop? atd atd?

Netvrdím, že to je jednoduché, nicméně výzkum a statistika napoví. Platit by se v takovém případě měla IMHO vždy dolní mez výše škody pro nějakou zákonem danou pravděpodobnost, řekněme tak 99,95%. Termín "jistota" je přežitek, právníci by si měli zvyknout.

Stanislav 19.12.2007 11:35

Re: Pesky se chodit nebude a nebude a nebude!!!

Po zkušenostech se značkou Tesla bych asi do auta této značky nevlezl ...  :-)

Petr Kiebel 19.12.2007 11:35

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně,

Co já zhruba vím, tak nějaký druh naší orrchideje naopak potřebuje spásané louky..a u nás se spousta zemědělců velmi dobře živí udržováním luk...

Honza42 19.12.2007 11:33

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: biokoridory? biotop? atd atd?

Je prokázáno, že nižší doba dožití souvisí s alkoholismem a nezaměstnaností, nikoliv s životním prostředím. Vliv životního prostředí na dobu dožití není prakticky žádný. Mimochodem, pražáci mají jeden z nejdelších životů v ČR.

Petr Kiebel 19.12.2007 11:31

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: biokoridory? biotop? atd atd?

Nejsou to moji kámoši,neznám je...Takže nějaký trouba z nějakého sdružení Vám něco řekne a Vy prodáte svou louku? No co na to říct...

Petr Kiebel 19.12.2007 11:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: biokoridory? biotop? atd atd?

No jo,ale přece nemůžete doložit že tenhle kousek přírody poškodila chemička,tenhle uhelná elektrárna a td...často se vlivy sčítají,působí dlouhodobě a ZNAČNĚ nevypočitatelně...

Jakub Roth 19.12.2007 11:28

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: biokoridory? biotop? atd atd?

Ne. Páč jsem jim to neprodal. Ale ten blbeček, co se mi vypravil sdělit, že tuto lokalitu nemám spásat (pro jistotu dovysvětlím - ne já, ale krávy), ale okukovat a sem tam kosit. Zaplať Bůh (pro něj, to víte, šumavský pruďasové) to byl jen "přátelský" názor kolemjdoucího. Prý z nějakého sdružení Prha, znáte? Ale vaši kámoši na to prej chystaj nějaký zákony. Mimochodem - úpravu vlastnickejch práv v rámci Natury 2000 ráčíte znát? 

jirka.s. 19.12.2007 11:28

Re: Zajímavé, .....

.... že se diskuze k pitomému příspěvku jednoho pitomce dostane třeba až ke spodním vodám!

Honza42 19.12.2007 11:27

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně,

Samozřejmě. Netvařte se že žijete na jiném kontinentě. Můj známý má na Šumavě pastvinu, kde odedávna pásli ovce. Teď už nesmí. myslím, že tam roste nějaká orchidej či co. Byl to jeho sen na důchod a tak mu to znechutili, že louku prodal a odstěhoval se do Budějic.

Stanislav 19.12.2007 11:20

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: biokoridory? biotop? atd atd?

Také ze severu? ;-) Nic, ovšem majorita znečištění vznikala za bolševika, a ten nám, samozřejmě, nic nedá (no, můžete se v Opletalce zeptat, ale nevím nevím ... :-)). Za současné poškození byste nicméně něco vysoudit mohl, pokud to rozumně prokážete. Tedy možná, známe naše soudy.

Na Psu tu proběhl článek s nápadem, že i statisticky vyjádřené škody by mohl škůdce platit. Protiargumenty zněly víceméně jednotně -- že soudci jsou blbí a nepochopí to. Tady by úředník mohl a měl zapracovat, a né někomu furt zakazovat nebo přikazovat, co má na svém dělat.

Petr Kiebel 19.12.2007 11:20

Re: Re: Re: Re: Výborně,

souhlas...