3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Adin Vyhlídka 15.8.2007 15:06

Střecha ještě drží

Jak vidím, tak na Hradě notují stejnou píseň. Někteří lidé dokážou stále tvrdit, že střecha drží, dokud jim nespadne na hlavu.:-/

Tereza 15.8.2007 8:05

Plně souhlasím...

... a až zase všichni půjdou řvát na koncerty "slavných", protože chcou zachrańovat svět, já posbírám pár odpadků kolem svého bydliště...

Demokrat 14.8.2007 22:51

Nekonkrétní

Nekonretní řeči o ničem. Není škoda času autora i čtenářů? A´t se vyjádří odborníci, a politici ať realizují eventuálně jimi doporučená opatření.

Mr. SkyFish 14.8.2007 21:41

Hrozba GO je na stejné úrovni, jako konec světa dle jehovistů

Zelení ekofanatici se můžou postavit vedle nýmandů, co otravují na nádraží s časopisem Strážná věž, či jak se ten fanatický plátek jmenuje a valit do hlavy šrouby slaboduchým jedincům, kteří si bohužel nespočítají, že 1 a 1 jsou 2.

Kubeš 14.8.2007 22:54

Re: Hrozba GO je na stejné úrovni, jako konec světa dle jehovistů

R^

qwert 14.8.2007 21:31

princip zpětné vazby vám zůstal nepochybně utajen

víte, nemusíte s "globálními oteplovači" souhlasit. Přemýšlejte však, zda  jejich jednání  nepředstavuje klasickou zpětnou vazbu, jak ji známe z toerie regulace. Svým přístupem se totiž vystavujete podezření, že si přejete slolečenský systém, který nemá záporné zpětné vazby a to může být v důsledku ještě nebezpečnější než to co vaši globálně oteplovací odpůrci hlásají.

I.L. 14.8.2007 21:35

Re: princip zpětné vazby vám zůstal nepochybně utajen

Myslim, ze "zpetna vazba" co se napriklad vztahu k nepratelum hlavni statni ideje

byla dostatecne silna ve vsech totalitnich rezimech, Hitlerem pocinaje

a Pol Potem konce...

I.L. 14.8.2007 21:45

Re: Re: princip zpětné vazby vám zůstal nepochybně utajen

Bez uz domu smudlo a nevysedaje porad v Karline!!

qwert 14.8.2007 21:47

Re: Re: princip zpětné vazby vám zůstal nepochybně utajen

V totalitních režimech byla a byla také silně a brutálně potlačována. Namísto aby se v souladu s poučkami kybernetiky zapojila do regulačního procesu a bylo této zpětné vazbě umožněno zabránit překmitnutí do excesů. Greenpeace, NGO všelijaké -ismy - to vše můžeme považovat za různé typy zpětných vazeb a jako takové mají své opodstatnění.

mik 14.8.2007 22:11

Re: Re: Re: princip zpětné vazby vám zůstal nepochybně utajen

Ale hovnajs, to nemá se zpětnou vazbou nic společného, ekofašouni jsou naopak šum v systému, které zpětnou vazbu rozhazuje. Zpětná vazba je v tomto směru SERIOZNÍ vědecká práce, jenže takovou k dispozici nemají. Ty jejich modely nemají ani takovou vypovídací hodnotu jako lidové pranostiky.

Emil XX 15.8.2007 7:17

Re: Re: Re: princip zpětné vazby vám zůstal nepochybně utajen

Greenpeace nejsou žádná "zpětná vazba," to jsou poruchy, ohrožující funkčnost systému.

Nevím, kdy a kde dokázali něco pozitivního?!

mik 14.8.2007 22:06

Re: princip zpětné vazby vám zůstal nepochybně utajen

Jestli jsou ekofašisti zpětná vazba, tak leda ta pozitivní - viz definice, která jakoukoliv pitomost zesílí, přivede systém k oscilaci a případně sebedestrukci.

Honza42 14.8.2007 22:14

žádnou zpětnou vazbu nepředstavují

1) proto, že holé výkřiky nic neřeší, navíc jejich akce jsou povětšinou jen nasí rac í.

2) proto, že navrhovaná řešení jsou natolik idiotská (ať již jejich nebo různých jiných chytráků včetně vládních), že předem tyto skupiny diskvalifikují z jakékoliv rozumné diskuze.

Cato Censorius 14.8.2007 21:11

Ostatně soudím, že VEŠKEKÉ problémy s emisemi CO2

lze snadno a LEVNĚ vyřešit přechodem na JADERNOU ENERGII.

F.VÍZEK 14.8.2007 20:12

Změny na Zemi za poslední stovku let "válcují" předchozí statisíce let... Je nebezpečné nevidět to !

IP.88.100.57: Dojdou-li stovky vědců na základě nejen empirického pozorování k nějakým závěrům, potom je velice troufalé, když je laik (byť vysoce postavený a jistě inteligentní) na 100% odmítá.  O něčem to svědčí, o něčem to vypovídá.   Je přece zřejmé, že za dlouhá tisíciletí se život lidstva nezměnil tolik, jako za poslední stovku let (porovnejte 1907 - 2007) a to ve všech směrech (nejen technický rozvoj - auta, letadla, využití kosmu, plasty, informační technologie, nejen zdravotnictví, potravinářství, využívání přírodního bohatství,  nejen vztah k fauně a flóře atd.).  Lidská činnost musela mít  v uplynulém století vliv na přírodu obrovský a do té doby nevídaný. Nevidět to mi připadá zpozdilé až trapné.  Pokud se věci rozpitvávají "za pět minut dvanáct", je to lepší, než aby se čekalo, až dvanáct odbije! Mohlo by dojít ke škodám nevratným.

krmič 14.8.2007 20:21

Re: Změny na Zemi za poslední stovku let "válcují" předchozí statisíce let... Je nebezpečné nevidět to !

Ovšem mnoho těchto změn (já si myslím, že většina) je k lepšímu.

Bobby Brown 14.8.2007 20:42

Re: Změny na Zemi za poslední stovku let "válcují" předchozí statisíce let... Je nebezpečné nevidět to !

Po přečtení zdejších příspěvků včetně vašeho jsem došel k závěru, že k nevratným změnám už došlo - v hlavách lidí!

Co je to prosím "empirické pozorování??? Vím co je to vědecké pozorování, spolu s experimenty tvoří právě empirii.

O experimentech ohledně glob. oteplování mluvit asi nebudem, že ne? Takže o empirii zde vůbec nejde vážený pane! Ve zprávě IPCC o ní také nejde. Jedná se o data - naměřené teploty, obsah CO2... - a jejich statistické zpracování, experimentem (z praktických důvodů) neověřených.

Takže ten Váš (a nejen Váš) přednes o ZÁVĚRECH, které jsou přeci jasné, je vedle jak ta jedle, protože výsledkem zprávy IPCC je pravděpodobnostní vyjádření toho, co se "asi" bude dít, nikoliv to, co je prokázáno a na 100 % se to stane.

Servus.

L.Metelka 14.8.2007 20:47

Re: Re: Změny na Zemi za poslední stovku let "válcují" předchozí statisíce let... Je nebezpečné nevidět to !

Pravděpodobnostní vyjádření nestačí?

Bobby Brown 15.8.2007 10:49

Re: Re: Re: Změny na Zemi za poslední stovku let "válcují" předchozí statisíce let... Je nebezpečné nevidět to !

Ale já netvrdím, že to "svým způsobem nestačí". Ono ani jiné nemáme, protože přímé zkušenosti nemáme a experiment taky nemáme.

Já se jen ohrazuji proti těm kategorickým závěrům, které z IPCC nevyplývají, ale z úst politických a ekopolitických ano.

xero 14.8.2007 22:41

Re: Re: Změny na Zemi za poslední stovku let "válcují" předchozí statisíce let... Je nebezpečné nevidět to !

R^R^R^ ... naprostý souhlas !

Dávejte však na sebe pozor - v téhle společnosti se můžete stát terčem nenávisti !

H.K 14.8.2007 20:51

Re: Změny na Zemi za poslední stovku let "válcují" předchozí statisíce let... Je nebezpečné nevidět to !

Globální změny podnebí  nikdo nezpochybňuje. Do jaké míry se na tom podílí člověk, asi nikdo přesně neví, ale určitě se podílí  na změnách v přírodě. Změny v zemědělské výrobě posledních 50-ti letech zapříčinily, že z tvůrce životního prostředí se stal jeden z nějvětších znečišťovatelů. V odvětví ve kterém byla spotřeba energie téměř nulová, se spotřebovává energie mnoho.  Ke změnám v klimatu docházelo i v době dávno minulé. Zatím nikdo nenavrhl řešení problému. Máme dvě možnosti, zastavit globální oteplování, pokud víte jak,  tak to napište, nebo se připravit na určité změny jak říká Václav Klaus.

Selský Rozum 15.8.2007 21:00

Re: Re: Změny na Zemi za poslední stovku let "válcují" předchozí statisíce let... Je nebezpečné nevidět to !

Podívejte se do diskusí ještě před nějakým měsícem. Zpochybňovačů globálního oteplování bylo přehršel. Dnes jich je málo, protože jim je už trapné se přít s tisíce vědci majíce často jen socialistické střední vzdělání. Mnoho z nich dnes tvrdí, že za oteplování nemůže člověk. H.K. je již zase o kousek dál, dokonce i dál než V. Klaus. Bydlíce daleko od moře a v mírném klimatickém pásu s dostatkem dešťových srážek hlásá, že na změny se musíme připravit. To je jako od oběda v restauraci hladovému v Africe radit, že si má zvykat na nedostatek jídla.

Mimochodem jsem rád, že nám takhle nebylo raděno, ať si zvykáme na smog z výfukových plynů.

Sekac 14.8.2007 18:52

Uf

Tezko rict, proc USA projevuji tolik obav o ropna pole u Severniho polu, kdyz maji v kapse - VODIKOVE HOSPODARSTVI ;-D;-D;-D

Emil XX 14.8.2007 21:04

Re: Uf

Vodík NENÍ primární zdroj energie a vodíkové hospodářství může mít v současné době smysl pouze ve spojení s jadernou energií.

To tady už bylo vysvětleno mnohokrát.

Sekac 14.8.2007 18:37

Sem tam nejaky hurikan

http://www.wftv.com/hurricanes/index.html

HURRICANE SEASON 2007

Sekac 14.8.2007 18:26

A jeste jednou Australie

What was considered left a year ago is now center, and in six months it will be conservative — that is how quickly the debate about climate change is moving here,” said Michael Roux, chairman of RI Capital, a Melbourne investment firm. “It is being led by young people around the dinner table with their parents, and the C.E.O.’s and politicians are all playing catch-up.”

http://itsgettinghotinhere.org/2007/05/04/friedman-notices-australian-big-dry/

Sekac 14.8.2007 18:27

Re: A jeste jednou Australie

Bude-li to nutne, text prelozim, Neuplatny Brezino!!

Psí vrah Čumil 14.8.2007 18:39

Re: A jeste jednou Australie

Jojo, Queensland. A to ještě nějaký chytrák za chvíli skrtne v lese sirkou....:-/

Psí vrah Čumil 14.8.2007 18:45

Re: Re: A jeste jednou Australie

A Nový Jižní Wells... To zase bude křiku v Sydney, Brisbane, etc.

Sekac 14.8.2007 18:25

Prime Minister John Howard has been meeting drought-stricken farmers on a property near Forbes in the central west of New South Wales today

http://www.abc.net.au/news/stories/2006/10/26/1774086.htm