18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
bd 14.8.2007 15:59

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane Kotec,

Svým trvalým odporem k JE samozřejmě přispíváte k vyšší spotřebě fosilních paliv, tedy i k jejich vyšší ceně (čili zdražování).

Sch.glosátor 14.8.2007 15:12

A jedna taková občanská iniciativa byla za Velkou francozskou revolucí.

S jejími neblahými důsledky se potýkáme dodnes.

Kotec 14.8.2007 15:24

Re: A jedna taková občanská iniciativa byla za Velkou francozskou revolucí.

???  Máte něco proti francouzské revoluci? Raději byste monarchii??

krmič 14.8.2007 17:52

Re: Re: A jedna taková občanská iniciativa byla za Velkou francozskou revolucí.

No tohle je už vrchol! Samozřejmě, vždyť to nebylo nic jiného, než krvavá lázeň, jako většina revolucí."Raději byste monarchii?" Ne že bych byl monarchista (na to je tu, myslím, AndyO), ale konečně - proč ne?

Kdybyste tak mohl nechat všechny odpůrce SZ gilotinovat, to by bylo pošušňáníčko, jen si to přiznejte.

janoryna 14.8.2007 16:39

Re: Pane Kotec,

chtěl bych se zeptat, kdy se hrozby na které upozorňovali uskutečnily. na př. žižkovská věž, novomlýnksé nádrže, mapa mydlovary, temelín atd. ?

LM 14.8.2007 14:51

A co ledni medvedi?

Ledni medvedi vyhynou kvuli lidem jeko je pan Jakl. Klima se zhorsuje, uz se pripozdiva...

LM 14.8.2007 14:53

Re: A co ledni medvedi?

Pořád Vás to ještě nepřešlo, používat cizí nick?

LM 14.8.2007 15:08

Re: Re: A co ledni medvedi?

Omyl, vy pouzivate muj nick. Ja jsem klimatolog a zacal jsem ho pouzivat jako prvni. Kdo jste vy?!

L.Metelka 14.8.2007 15:11

Re: Re: Re: A co ledni medvedi?

Nebudu se dohadovat s ubohým pablbem, který se zmůže jen na to, aby se vydával za někoho jiného...

L.Metelka 14.8.2007 15:13

Re: Re: Re: A co ledni medvedi?

Mimochodem - máte podobnou IP adresu jako pan Brezina. Máte z toho radost?

Ivan Brezina 14.8.2007 16:22

Re: Re: Re: Re: A co ledni medvedi?

Pane Metelko, uz jsem to psal vcera, ale protoze si nedate pokoj, jeste jednou to zde zopakuju: prestante prosim naznacovat, ze mam neco spolecneho s kymsi, s kym mate osobni spor. NEJSEM vas klon LM. Osobne s vami uz o nicem nediskututuju, nevyjadruju se k vasim nazoru ani replikam.

baltahsar 14.8.2007 23:39

Re: Re: Re: Re: Re: A co ledni medvedi?

Ale nic takovýho přece nikdo nenaznačuje .. jen konstatujeme, že máte ze tří čtvrtin stejnou IP adresu, jako dotyčný pablb. Logiku jste měli?

Ivan Nový 14.8.2007 14:57

LM,

co má větší hodnotu, lední medvěd a nebo vir eboly?

Kotec 14.8.2007 15:05

Re: LM,

Viru Eboly hrozí vyhubení? Nevím, jen se ptám...

Stredocech 14.8.2007 15:16

A souhlasíte s vyhubením viru Eboly?

A třeba s vyhubením komárů druhu Anofeles? Krys a potkanů?

Kotec 14.8.2007 15:20

Re: A souhlasíte s vyhubením viru Eboly?

Myslíte si, že je reálné jakéhokoliv takového živočicha vyhubit??

Kotec 14.8.2007 14:41

probůh...

Tedy poslední odstavec mi fakt vyrazil dech... to chcete srovnávat klimatologii a její metody se středověkým šarlatánstvím???

Stredocech 14.8.2007 15:20

Re: probůh...

Šarlatánství není klimatologie jako taková, ale "boj proti globálnímu oteplování" v režii zelených a jejich souputníků.

A o tom ten článek je.

President Václav Klaus dělá tu chybu, že se nevyjadřuje přesně a poskytuje tak svým odpůrcům zbytečně "munici."

L.Metelka 14.8.2007 15:27

Re: Re: probůh...

S posledním odstavcem docela souhlasím. Kdyby někteří lidé měli alespoň základní znalosti z klimatologie, taky by daleko lépe chápali, kde jsou její hranice, co do klimatologie patří a co už ne...

Realita je, bohužel, jiná...

Buvol 14.8.2007 14:03

No přece nám, kteří v něm žijeme! Článek jsem nečetl. Doufám, že to není něco proti Paroubkovi ....

JK jiny 14.8.2007 14:02

Nejhezci je,

ze kdyz modrasci placi nad nasim statnim zadluzenim -mimochodem oproti vyspelym statum v pomernych jednotkach malym-, uvadeji priklady z domacnosti a ze nesmime nechat potomkum dluhy atd.

A neuvedomuji si, ze s prirodou je to totez, tu proste nicit muzeme (ja vim, Klaus zadne niceni nevidi nevidi)... ve skutecnosti jde jen o oportunismus s cilem "ted my musime nakrast jak jen muzem".

Kdyby Paroubek rekl, ze oteplovani neexistuje, modrasci zacnou oteplovani hajit... Take jsme smeckova zvirata a musime koexistovat ve svete omezenych zdroju: a jde dokazat, ze bez regulaci to nelze. Uz jenom ztgraty energie v prenosove siti z fyzikalni podstaty (kvadraticka forma odebiranych a vstupujicich proudu) nelze rozpocitat na jednotlive aktery... nasi modroliberalove maji jen jednu mozky vymyvajici ideologii nahrazenou druhou a vpravde oni jsou dnesnimi bolseviky...

eTony 14.8.2007 14:09

Re: Nejhezci je,

no vy už jste úplně praštěnej, omezený zdroji. Kdyby byly omezené zdroje, jak vy tvrdíte, tak se civilizace  nedostala snad ani z doby bronzové.

JK jiny 14.8.2007 14:19

Re: Re: Nejhezci je,

pan prezident pojem "omezene zdroje" pouzival pri vysvetlovani, co je to ekonomie, mnohokrat. Pletete se vy... resp. kdyz fakta neodpovidaji modrovire, tim hur pro fakta.

Ano, zijeme ve svete omezenych zdroju. A jak zjistuji, hoodne omezenych lidi.

eTony 14.8.2007 14:29

Re: Re: Re: Nejhezci je,

pak ovšem nehovoříte o zdrojích přírodních, ale penězích. Tento termín používáte zákeřně pro dokázání vaší jediné pravdy. Jestli bych se měl pustit na vaši úroveň argumentace, mohl bych použít okřídlené "Zdroje jsou" od známého autora. Nevšiml jsem si, že by pan Jakl hovořil o ekonomii. Takže pokud jste zastáncem regulace zdrojů ekonomických, pak s vámi souhlas - regulace taková, že vláda dostane akorát na svůj provoz. Víc ani nudli.

roddie 14.8.2007 14:34

Re: Re: Re: Re: Nejhezci je,

ať hovoříme o ekonomii či ekologii, zákony zachování energie (potažmo hmoty, informace) platí v obou, je lhostejno, zda jde o peníze či suroviny, neboť i peníze jsou forma energie, mají svůj původ, tok i zánik/přeměnu, nevznikají z ničeho, nepropadají se do nicoty, tedy taktéž nejsou nevyčerpatelné ...

JK jiny 14.8.2007 15:42

Re: Re: Re: Re: Nejhezci je,

ale ne, penize maji cenu, jen pokud jsou prevoditelne na neco jineho nez penize. Je omezeno oboji... ale to je jedno....

roddie 14.8.2007 14:22

Re: Re: Nejhezci je,

Vy jste mě taky pobavil. Jistě že jsou zdroje omezené, omezené jsou koneckonců všechny (z hlediska globálního a z hlediska využití). Samozřejmě, pokud uvažujeme celý vesmír, pak jsou dozajista (téměř) neomezené. Možná namítnete, že zákon zachování energie musí fungovat. Ano je to tak, žádná energie nezmizí, jen se přemění. Problém je ovšem v tom, že auto jezdící na CO2, tj. odpadní plyn většiny procesů, ještě nikdo nevynalezl, takže například tento produkt přeměny energie už nevyužijeme a tak je to s většinou zdrojů, které využíváme. Prostě je přeměníme na látky, které už většinou nevyužijeme a to implikuje (právě ze zákona zachování), že jednou hospodářsky využívatelné zdroje dojdou... Jo Slunce, zapomněl jsem, pokud pominu, že i ty solární panely se nějak musejí vyrobit (el. energie, co?), i Slunce jednou vyhasne, ...

eTony 14.8.2007 14:33

Re: Re: Re: Nejhezci je,

zdroje energie nedojdou, pokud tedy opravdu nevyhasne Slunce, do té doby bude možná naše civilizace schopna využít i jinou planetu.

roddie 14.8.2007 14:43

Re: Re: Re: Re: Nejhezci je,

To je sice pravda, ale vracím se k tomu, co již bylo řečeno - nikde není psáno, že i když Slunce bude svítit, my budeme mít prostředky, jak z něj získat (dostatek !!) energie, které máme nyní OBROVSKOU spotřebu a solární elektrárny jsou jen plivnutím. Svět je totiž mnohem více závislý na vyčerpatelných lehce dostupných a energeticky velmi efektivních zdrojích jako je třeba ropa. Je to zřejmé i z toho, že jakýkoli zásah do tohoto schématu vyvolává bouřlivé reakce ze strany zákazníků/ekonomik - jiné zdroje energie (např. v urč. průmyslové oblasti) jsou mnohem méně efektivní, přinášejí tedy menší zisk s vynaložením stejných či vyšších nákladů. A tím mi i nahráváte, protože z toho je zřejmé, jak se (zcela přirozeně) lidé zaměřili na exploataci vyčerpatelných (neřeknu neobnovitelných) zdrojů a na to právě ekologové upozorňují ...

Kotec 14.8.2007 14:50

Re: Re: Nejhezci je,

Právě že omezenost zdrojů vede k vývoji... kdyby byly zdroje neomezené, tak lezeme po stromech a jíme ty banány, protože by jich bylo neomezeně mnoho, kapišto??