8.5.2024 | Den vítězství


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
tosek 19.12.2008 10:53

Re: Ta metoda výpočtu mě zajímá

Ano, jistěže, je na to česká státní norma, jestli vám to něco říká.

Prateta z Dolní Lhoty 19.12.2008 11:21

No tak sem s ní, Vy normalizátore :-)

A pak hned tu vědeckou studii na základě které ta norma vznikla, ráda se nechám poučit :-)

Takový výpočet musel dát opravdu zabrat celému vědeckému týmu :-)))

tosek 19.12.2008 12:05

Re: No tak sem s ní, Vy normalizátore :-)

Vcelku se to dá spočítat, dá se to i změřit, ale pro vás je to zbytečné, stejně byste to nepochopila.

Prateta z Dolní Lhoty 19.12.2008 13:52

Bezostyšný tlachale :-)

tom 19.12.2008 13:20

Re: Je třeba, aby kamionová přeprava platila adekvátní část nákladu

Co to pláš za blbosti ??   Přis stavbě silnice / dálnice se počítá s zatížením na jednu nápravu, která je po celé evropě stejná (18tun na jedno zdvojenou návravu), že v ČR se šidí při výstavbě dálnic je jedna věc, v německu není problém se stavem dálnic.

Tvoje úvaha stojí asi na stejném místě jako, zavedení vyššího jízdného pro obézní lidi.

JJ 19.12.2008 9:58

Teda cumim

Pan Jakl vzal nejakeho hypotetickeho levicaka, dal mu do ust, ze chce zakazat auta a pote to cele rozcupoval. Nit nenechal na tom levicakovi, ktereho si vymyslel, suchou. ;-D;-D;-D

Ivan Nový 19.12.2008 9:27

Problém je ale v tom, že

ve středověku nemohl mít koně každý, dnes ano, takže bychom jen v Česku mohli mít 8 milionů koní a poníků. Kolik by asi produkovali metanu?

Prateta z Dolní Lhoty 19.12.2008 9:56

Jojo, paneláky plné koní, toho jsem se dycinky nejvíc bála :-)

Jedla 19.12.2008 10:35

Re: Problém je ale v tom, že

To je ovšem světlo na konci tunelu všech obav ekologů. Počet aut sice roste závratně, ale počet aut na silnicích má svoji limitu:

Ani největší snob nemůže v jednom okamžiku jet více než jedním autem....:-D

jan 19.12.2008 11:19

Re: Problém je ale v tom, že

zatím.... :-)

Miloš Zfrantišku 19.12.2008 9:23

Další pitomost.

Od Klausovi svity se ovč´šem nic jiného než hlouposti nedají očekávat. Nedávno např. jeden z nich vážně tvrdil, že kouření je neškodné!

Ivan Nový 19.12.2008 9:29

MIloši,

více lidí, ale umírá na přejídání. Má se proto zakázat jídlo?

tosek 19.12.2008 10:21

Re: MIloši,

Jistěže ne, ale je zapotřebí postoupit dále. Kolik lidí je u nás násilně zabito? Celkem málo. Tak proč zakazovat nebo dokonce trestat vraždy a zabití.

tich@dohoda 19.12.2008 9:04

Kamionová doprava bude zdarma, když se zruší poplatky na dálnicích? :-) Nebo se snad platí mýtné na moři či na kolejích?

vy blba "bundo" ze Lhoty /viz vas titulek/ . Mela byste zvednout zadek a podivat se ze Lhoty nekam "ven" . Na mori, v mezinarodni vlakove a letecke doprave se plati "myto" jinou formou. Na volnem mori pochopitelne plujete  zadarmo, zkasiruji si vas az vplujete do narodnich vod,/pristavy/, mezinarodni letiste, u zeleznice funguje princip reciprocity /tunokilometry/ a jednou za urcite ucetni obdobi se vyrovna rozdil platbou. Nikdo vas zadarmo nenecha pouzivat sve koleje, nadrazi, letiste, pristav, prekladiste. Cest :-)

Prateta z Dolní Lhoty 19.12.2008 9:10

Aha, takže všechno to zdanění od pohonných hmot po silniční daň je vlastně zdarma, že?

Ještě něco napište, je s Vámi sranda :-)

I-Worm 19.12.2008 8:56

Jakl je jako Julínek

kterej zavede první tři dny v nemoci bez nemocenské - jistě, jenom pro druhé - sám si ale bude pobírat plnej plat.

Prateta z Dolní Lhoty 19.12.2008 9:05

Ano, tato vyjímka z pravidla je špatná, ale samo opatření je správné a veskrze rozumné.

vladimír314 19.12.2008 8:48

Já jsem pro zákaz jízdy

kamiónů po dálnici! A´t to zboží vozí po železnici!

Prateta z Dolní Lhoty 19.12.2008 8:55

Jistě, železnici do každé rodiny, jak ekologické :-)))

Člověče, ve které sektě Vám tak vymyli mozek?

jan 19.12.2008 11:22

Re: Jistě, železnici do každé rodiny, jak ekologické :-)))

jízda kamionů je víceméně dotovaná - externality jdou z daní všech tedy i vás, nebo rovnou z našich kapes - můžete hrdě kopat za kamionáře ale škodíte jenom sám sobě - železnice je taky dotovaná ale aspoN nesmrdí a na dálnici nebudou překážet škatule na sjetých gumách

Prateta z Dolní Lhoty 19.12.2008 13:55

Nesmysl na n-tou.

Jenda 19.12.2008 13:05

Re: Já jsem pro zákaz jízdy

Ono casem treba dorazi.

Realista 19.12.2008 8:45

Výjimečně máte pravdu. Bohužel se z dopravy stává terč politické tuposti a arogance vůči občanům.

,,Ekologické " poplatky zelených jsou jen zbytečnými daněmi, které občanům nepomohou, jen se snaží odlehčit jeho kapse. Nesmyslný poplatek 10000Kč za převod vozidla přivodili občanům nejednu infarktovou situaci, nehledě že taková nesmyslná daň ruinuje jejich kapsy, podobně jako v energiích. Kamionovou dopravu lze regulovat tak, aby byla méně nebezpečná, tedy od pátku do soboty zákazem předjíždění  tam, kde nejsou tři proudy silnic. Odpadne nedůstojné bivakování a táboření řidičů kamionů u silnic, odpadnou nesmyslné a nákladné budování parkovišť. Lépe jet pomaleji, než stát. Dopravcům se ovšem krutě vymstilo, že zákaz předjíždění nákladních automobilů, který byl již jednou zaveden, lobbisticky zrušili.

Politická tupost a ignorance začíná tvrdě zasahovat do života občanů měst. Od nesmyslného parkování v Hradci Králové, kde ODS uzavřela nevýhodné smlouvy s firmou Atol a nyní jsou občané Hradce terorizováni vysokým parkovným, až po zavádění nesmyslných radarů na každé křižovatce, kde by občané Hradce Králové žili jako v policejním státě, platili miliardy pokut  zase jen do soukromých kapes třeba firmy bývalých STBáků  Radar. Ano Hradec jsem si vzal za takové významné mento politické arogance a hlouposti vůči vlastním občanům. Podle toho také dopadly volby, kterým se ti, kdo své občany šikanují strašně diví.

Ale to není jenom Hradec Králové, kruhovými objezdy ve městech, zužováním vozovek s ostrůvky, kdy se nyní nedá předjet ani cyklista zpomalili  a  zhustili dopravu ve městech tak, že se tam nedá žít. Enormě vzrostl hluk, vzrostly exhalace z neustálých šňůr aut řidičů, kteří se nyní městy plíží 40-30 km rychlostí, aby je nezaměřili radary a neplatili nesmyslně vysoké pokuty s body. To co se povedlo udělat politikům z dopravy u nás nemá ve světě obdoby. A to pomíjím naprosto zbytečnou značku povinné zimní výbavy na dálnici či její nařizování za klimatických podmínek, které vidíme všichni z okna a za níchž je letní pneu mnohem bezpečnější. Lidská hloupost nezná mezí.

Prateta z Dolní Lhoty 19.12.2008 8:58

Moje řeč.

R^

Jedla 19.12.2008 10:26

Re: Výjimečně máte pravdu. Bohužel se z dopravy stává terč politické tuposti a arogance vůči občanům.

Takže jedině infrastruktura dělá ze skupiny lidí společnost ?  Ideologická omezenost léhle parodie na liberální myšlenky mě už nedojímá. To je opravdu nebezpečný nový -ismus. Klausismus-ekonomismus. Infrastruktura (veřejnými prostředky budovaná a spravovaná) se samozřejmě dá využít ekonomičtěji, když se její (vždy omezená) kapacita nebude využívat nárazově. I přeprava lidí do práce má, svůj ekonomický aspekt, když už neuznáváte nic jiného než peníze. Kdo to vaše -  na boží úroveň povznesené - zboží vyrobí, když se lidé nedostanou do práce, kdo ho koupí, když se nedostanou do obchodů? Kamiony mohou jezdit i v noci, krátké omezení jejich jízd v době špičky v osobní přepravě nepoškodí vámi adorovanou klausekonomiku zdaleka tolik, jako zácpy, úrazy a smrťáky způsobené jejich jízdou ve čpičkách. Mimochodem - tím, že daňoví poplatníci převzali valnou čás nákladů dálkové přepravy (správu cest) nezlevnili generálně všechno zboží, nýbrž selektivně na dálku přepravované zboží na úkor lokálního? Ten omletý příklad s rohlíky z kamiónu Vám možná zahubil blízkou pekárnu ...

Prateta z Dolní Lhoty 19.12.2008 10:42

Člověče, vždyť Vy jste neuvěřitelný chaotik, který by rád řídil něco, co se řídit nedá.

Jinými slovy plácáte páté přes deváté a nemáte ani elementární znalosti, jak co funguje.

Realista 19.12.2008 14:59

Takže jedině infrastruktura dělá ze skupiny lidí společnost ? Kdo to řekl? Vy?

Nebuďte hlupák proboha. To, že někdo mluví o potížích v infrastruktuře, neznamená, že to je dogma!!To je jen střípkem politické ignorance a arogance vůči občanům. Mohl bych Vám jmenovat tisíce dalších!!!!!Od poplatků ve státní správě počínaje a konče výběrovými řízeními.

Realista 19.12.2008 15:07

Re: Takže jedině infrastruktura dělá ze skupiny lidí společnost ? Kdo to řekl? Vy?

I přeprava lidí do práce má, svůj ekonomický aspekt, když už neuznáváte nic jiného než peníze. Kdo to vaše -  na boží úroveň povznesené - zboží vyrobí, když se lidé nedostanou do práce, kdo ho koupí, když se nedostanou do obchodů?  8-o8-o To nemá cenu komentovat. ten člověk je jinde!;-DAle léčí se to!

Tatana 19.12.2008 8:25

Jiste, pane Jakle, cim vice kamionu, tim lepe. To da rozum !

;-D

Prateta z Dolní Lhoty 19.12.2008 8:44

Nikoli, čím více svobody, tím lépe. Rozum Vám nikdo nedá :-)))

Nebojte on nikdo jen tak z plezíru s kamionem nejezdí :-)