Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
DOPRAVA: Skandál okolo D 8
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B. Rybák 29.1.2012 10:43Re: Včem je věcný problém legislativy? Podstata věci je jednoduchá. Ekologičtí aktivisté jsou ze zahraničí placená "5. kolona", jejímž úkolem je zničit konkurenceschopnost naší země (ochromit dálnice, vodní cesty, turistiku...) a vytváření precedentů pro vládu svých "bruselských pánů" (např. vytváření chráněných oblastí, boj proti "radaru"...). Doufám, že se dočkají své zasloužené "mzdy". |
F. Doušek 27.1.2012 23:26Re: pane Šimku a ticho. |
J. Šimek 27.1.2012 19:18Re: Proč stát platí ekologické organizace ? Aha, takže stranický klíč všude, kam stranické pazoury dosáhnou považujete za virtuální realitu. Kdo z nás je mimo mísu pochopí i blbec. |
J. Boleslav 27.1.2012 18:27Re: pane Šimku To je poměrně smělá myšlenka, máte pro ni třeba taky nějaké důkazy? |
J. Boleslav 27.1.2012 18:25Re: Proč stát platí ekologické organizace ? Nevím, jestli je p. Šimek soudruh, ale intelektuálně utlumený nesporně je, v tom máte 100% pravdu. A debata s ním je zjevně zbytečná. Žije evidentně v nějaké své virtuální realitě, nepříiš utěšené. |
J. Schwarz 27.1.2012 18:14Re: Chytá Vás fantas, Tak zkuste někde polít vozovku olejem a postavit tam ceduli " 10 km/h". Kdo se tam vymázne, prostě "porušil předpis, že". |
K. Filek 27.1.2012 16:34Re: Proč stát platí ekologické organizace ? soudruhu Šimku,hlupák zůstane hlupákem a nemá cenu se s takovým bavit.Ať staví dálnici kdokoliv,ale ať už je postavená. |
E. Heusinger 27.1.2012 15:41Re: a co autorizovaný inspektor? V BRD nejsou tak tupí a neschopní ouřadové jako v ČR. |
E. Heusinger 27.1.2012 15:40Re: pane Šimku A co vyděrači v ŘSD? Ti trasují silnice tak aby co nejvíc uškodili přírodě. |
M. Šejna 27.1.2012 15:29pane Šimku vy evidentně vůbec netušíte, o čem je řeč. Autorizovaný inspektor musí respektovat stavební zákon, ale má výhodu, že nemusí brát v úvahu ekologické vyděrače. Inspektor musí respektovat jen přímo dotčené účastníky stavebního řízení a nikoli samozvané ekologické vyděrače. V tom má inspektor oproti stavebnímu úřadu výhodu. Ekologičtí vyděrači mohou rozhodnutí inspektora napadnout jen u soudu. Jenže u soudu to funguje jinak, než u stavebního úřadu. U soudu musí ekologický vyděrač prokázat, že stavební povolení je proti zákonné. U stavebního úřadu nic prokazovat nemusí, protože tam vyděračovi stačí donekonečna se odvolávat. |
J. Šimek 27.1.2012 14:31Re: Pro začátek by stačilo ŘSD ale hlavně krade, respektive organizuje rozkrádačky. Vaše nenávist k ekologickým hnutím na tom nemění nic. |
J. Šimek 27.1.2012 14:28Re: Proč stát platí ekologické organizace ? No odpověděl jste na něco jiného, protože co jsem napsal je pravda. Ekologické organizace jsou poslední překážka tomu, že o stavbách začnou rozhodovat "okresní tajemníci", jako to bylo za bolševíka. Žádná odbornost, klidně ho.no místo mozku, jen partajní knížka. |
J. Šimek 27.1.2012 14:25Re: a co autorizovaný inspektor? Nojo, ale neřekl jste za jakých podmínek a to je klíčové. |
J. Boleslav 27.1.2012 14:00Re: a co autorizovaný inspektor? No ono leckde ve světě (např. v Německu) je třeba vyvlastňování pozemků při stavbě dálnic tzv. ve státním zájmu a není s tím žádný problém. Tam si žádní zelení magoři moc neškrtnou. |
J. Boleslav 27.1.2012 13:57Re: Pro začátek by stačilo ŘSD je tady hlavně od toho, aby stavělo silnice a ne aby se do nekonečna dohadovalo s nějakými zelenými magory. Aby byla přitom dodržována legislativa, od toho jsou tady stavební úřady, které tak i činí. |
J. Boleslav 27.1.2012 13:53Re: Proč stát platí ekologické organizace ? Obávám se, že ta vaše síla nebrání stavět podle nějakých klíčů, ale brání stavět vůbec. A to lidé většinou vidí docela dobře. Zkuste třeba jít povídat o vašich klíčích do těch obcí, kterými kvůli zeleným pomatencům, kterých se stále zastáváte, denno denně projíždí pod okny desetitisíce aut. Vezměte si ale k tomu hodně velkou a dobře ozbrojenou ochranku, jinak Vás tam přizabijou. |
J. Šimek 27.1.2012 12:42Re: Pro začátek by stačilo A to je ospravedlňuje stavět, jako dobytek ? |
P. Rada 27.1.2012 12:42Včem je věcný problém legislativy? To se s článku pana Hanzlíčka sotva kdo doví. Nedoví se ani jaký protinávrh pan Hanzlíček preferuje.... a to je pak svým způsobem škoda diskuse - problé totiž zřejmě tkví jinde. Příznačná okolnost - v článku rovněž neuvedená - je fakt, že české dálnice jsou všeobecně proti evropskému průměru předražené zhruba p 40%. Pak není divu, že stavební firmy vlastně námitky a s tím obvykle související nárůst nákladovosti, svým způsobem vítají - to je ale jen jedna stánka problému. Mámeli chorobně provázanou politiku, státní zprávu a zřejmě i legislativu s firemním kapitálem, není pak divu, že dochází k tomu jevu co autor líbivě kritizuje slovy "zaplatíme to všichni". Platíme tedy důsledek toho, že všechny stavby ze státních peněz investované jsou pravidelně předražovány a s každým dalším oddálením tuplovaně. Podstata tedy není u jednotlivých aktivistů či organizací podporovaných státem i když i tam se zřejmě najdou vykukové k pohledání.. - jak je naznačováno, ale v tom, že v případě dálnic jde o státní zakázku - tedy s veřejných prostředků o které se firmy rády podělí. Protože všechny parlamentní strany mají a hájí naprosto neprůhledné účetnictví, mohou během voleb být financovány skrytě od sponzorů.... Firmy si pak skrze takto nastrčené figurky přihrávají předražené zakázky - tedy vracejí se jim s úrokem peníze investované do voleb. Zkrátka přijde stát, Evropské fondy... tedy my skorovšichni... a kdo by to žaloval?. Proti této zásadní systémové změně legislatyvy, zákoně nařizující transparentnost financování pol stran, stanovení limitu na volební kampan.... panuje ve všech dnešních parlamentních stranách vzácná shoda a je POKRYTECTVÍM od autora vinit s tohoto podstatného faktu a jeho následků, dřívější ekologistické ministerstvo a nevládní organizace. Kouskem pravdy jen je, že dřívější legislativa je dnes se značnou chutí zneužívána a to jak k zisku soukromému tak navíc k propagaci proti mimoprlamentní opozici.. |
J. Šimek 27.1.2012 12:40Re: a co autorizovaný inspektor? To je ono. Vykašlat se na všechno a prostě to nařídit. Pěkně jako za bolševíka. |
J. Šimek 27.1.2012 12:38Re: Proč stát platí ekologické organizace ? To chápete opačně. Je snad jiná síla, která brání stavět podle "stranického klíče" ? Bez ekologických aktivit by dávno partaje na základě nějakých proporcí rozhodovaly bez odbornosti tak, jak to předvádějí na všech úrovních státu a státní správy. Jestli o tomhle nevíte, pak žijete někde jinde. |
M. Šejna 27.1.2012 11:50a co autorizovaný inspektor? Kdyby ŘSD používalo místo stavebních úřadů autorizovaného inspektora, nemělo by s ekologickými fašouny problém. Proti rozhodnutí autorizovaného inspektora se nelze odvolat, zatímco proti rozhodnutí stavebního úřadu ano. Proti inspektorovi lze jen podat žalobu a v žalobě zdůvodnit, co je v rozhodnutí inspektora nezákonného. |
E. Heusinger 27.1.2012 11:47Chytá Vás fantas, nehoda vzniká porušením předpisů. To Vám nedocvaklo? |
E. Heusinger 27.1.2012 11:45Re: Pro začátek by stačilo ANO, svojí neschopností a svým lajdáctvím. Stavba D8 je krystalickým příkladen salámové metody. |
J. Boleslav 27.1.2012 11:05Re: Pro začátek by stačilo Kdyby to tak dělalo, tak v případě dálnic nepostaví vůbec nic. Legislativa není v tomto směru úplně dokonalá a na jejím doladění se pokud vím pracuje. |
J. Boleslav 27.1.2012 11:02Re: Proč stát platí ekologické organizace ? Pane Šimku, máte zvláštní schopnost spojovat jevy, jejichž korelace je podle mého názoru malá nebo žádná. Můžete mně prosím vysvětlit, jak v tomto konkrétním případě chtějí zelení zabránit stavění podle stranického klíče? To mně fakt zajímá. Podle mně se snaží naopak nastavit "stranický" klíč na sebe. |
J. Kadeřábek 27.1.2012 11:02Re: Pro začátek by stačilo kdyby ŘSD zahajovalo jen stavby s kompletním stavebním povolením. Nikoho by asi nenapadlo stavět 30 patrový dům se stavebním povolením na první, osmé a jedenácté patro. Silnice se ale takto staví běžně. |
J. Boleslav 27.1.2012 10:55Re: Pro začátek by stačilo Myslíte snad, že tu stavbu brzdí ŘSD a stavební úřady? To snad nemyslíte vážně. Je přece evidentní, že je to naopak pár zelených parchantů, jak správně napsal kdosi v jednom příspěvku, kteří si na tom honí v lepším případě svoje ubohé ego, v horším se z toho snaží rýžovat peníze. A v každém případě štvou zatím bezmocnou normální většinu populace, která v důsledku jejich sviňáren trpí. |
L. Šarina 27.1.2012 10:41Za blbost se platí a je až s podivem co tupých hlav máme a jak stršná je česka mentalita. |
J. Šimek 27.1.2012 9:31Proč stát platí ekologické organizace ? Protože to je poslední šance, jak zabránit tomu, že se bude stavět podle "stranického klíče". |
J. Stejskal 27.1.2012 9:09Re: No, tedy: Vaši reakci o protestu nechápu. Všiml/a jste si úvozovek? |