26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
honzak 19.12.2008 10:42

Re: Likvidace ojetiny 1.

Likvidace autovraku by měla být spoplatněna manipulačním poplatkem v řádu stokorun. A ne dřít majitele kvůli nablblým melounistům.

Těch ukradených škodovek budou desítky tisíc. Sám dvěma přispěji.

Jirka 19.12.2008 10:51

Re: Likvidace ojetiny 1.

Při nákupu elektroniky platíme ekologickou likvidaci. Zaplatme při nákupu auta stovku a máme vystaráno. Tento doklad by byl součástí dokladů k autu. Nezáleželo by na majitelovi.

Honza z podhůří 19.12.2008 10:52

Re: Likvidace ojetiny 1.

a co takhle stejně jako u jiného spotřebního zboží (elektronika) zatížit prodej nového automobilu recyklačním poplatkem - jenže to by se ta protěžovaná montovna drahých šuntů zvaná "Škodovka" po*rala, co?

Honza42 19.12.2008 10:55

Re: Likvidace ojetiny 1.

"ekologická daň" za "neplnění emisí" je bohapustá lež. Automobil byl vyroben a schválen do provozu na dobu své životnosti. Přírodě je lhostejno, zda vůz odjezdil životnost za 4 roky a nebo 20 let. Množství škodlivin je stejné. Takto jsou trestáni ti (ekologičtí škůdci) co jezdí málo a jedno auto jim stačí na celý život. A ti co za stejnou dobu odjezdí 20 (stále nových) aut jsou potom "ekologicky uvědomělí".

Rozumné je nedělat nic. Stará auta mizí sama od sebe a hlavně MÁLO JEZDÍ. Neznám nikoho, kdo by odjezdil starou Š120 40.000km ročně!!!

libero 19.12.2008 10:58

Re: Likvidace ojetiny 1.

Nejlépe, když se do toho stát nebude srath. Protože neudělá nic jiného, než že nás připraví o další peníze.

Esmerald 19.12.2008 11:03

Re: Likvidace ojetiny 1.

Z čiré nevědomosti a neznalosti se ptám : 1) Neměl by majitel auta dostat zaplaceno podobně jako za odevzdání kanálového poklopu ? 2) Nebo neměla by být "zpoplatněna" i ekologická likvidace těch kanálových poklopů ? 

novaz 19.12.2008 10:20

český bordel

Nejtragičtější u nás bylo jak se tloukly na stromy značky, kde zimní být musí. Pak se zase sundávaly a že prý se vyhlásí raději celý úsek, pak se zase značky objevily. Řebíček ve snaze přihrát ještě své firmě Viamont co nejvíce a co nejlukrativnějších státních zakázek, než skončí, snad o těchto mizerných a vpodstatě žalovatelných praktikách ministerských úředníků snad ani neví.

Jirka 19.12.2008 10:11

Zimní obouvárny

Osvítil mě Duch Svatý - zřídím před každou značkou "Zimní obouvárnu". Byla by tam parta v boxu, kam by najelo auto a během 10 vteřin by bylo přezuté. Tak jak na F1. Při projetí úsekem pak vklouzne do "Zimní vyzouvárny", kde by se situace opakovala v obráceném gardu.  Případně dotankujeme, očistíme skla a usmějeme se a popřejeme šťastnou cestu.Poplatek by byl 50% pokuty.

Honza42 19.12.2008 10:17

Re: Zimní obouvárny

K tomu ovšem ještě potřebujete značku "zákaz jízdy na zimních pneumatikách". Vhodným prostřídáním značek byste si jistě zajistil dostatečně hustou síť svých provozoven. Když nabídnete podíl ve své firmě pár lidem na MD, jistě značka bude brzy na světě.

Pytel 19.12.2008 9:51

rozdíl

Jestli to chápu správně, tak ten úžasný pokrokový rozdíl mezi Němcem a Čechem je ten, že Čech se nechá od pána om*dat, až když ho tento pořádně zpráská, zatímco Němec je natolik uvědomělý, že se ohne dobrovolně.

JoJo 19.12.2008 10:02

Re: rozdíl

Nikoliv. Rozdíl je v tom, že se němec nechová jako id.iot bez ohledu zda ho k tomu někdo nutí či nikoliv.

Prateta z Dolní Lhoty 19.12.2008 10:10

Znám Němců poměrně hodně a takové tvrzení bych si určitě netroufla vyřknout :-)

Honza42 19.12.2008 10:14

Re: rozdíl

No taky by se dalo podle některých mých zkušeností říci, že němec se chová jako idiot, I když ho k tomu nikdo nenutí. Ale to je jistě případ od případu.

Princ Jasoň 19.12.2008 10:30

Re: rozdíl

POkud pokládáte používání zimních pneumatik v zimě za idiotství, měl byste se nad sebou zamyslet. Spíš ale požádat někoho za vás aby se nad vámi zamyslel, to by bylo možná více efektivní.

honzak 19.12.2008 12:21

Re: rozdíl

Ono to se soudruhy z NDR i NSR je tak, že pojedou na zimních 1 den před koncem úřední zimy, i když bude + 20. Pravda, správný název pro ně je fachidiot.

DN 19.12.2008 12:35

Re: rozdíl

Hádejte, jaký je správný název pro člověka, který píše takové koniny jako Vy? Slovo Fachidiot (Marx: idiotisme du métier) označuje člověka, který vnímá všechny problémy z perspektivy své úzké specializace.

kája 19.12.2008 9:44

pojištění a právo

Docela dobrý postřeh, to s tou pojišťovnou je vynikající věc, ale bohužel v česku je všeobecná nechuť k dodržování jakýchkoliv pravidel, direktivní příkazy se porušují, málo se kontrolují a skoro vůbec nevymáhají. Pojišťovny se snaží držet rovnostářský přístup k řidičům. Dobrá věc by byla pojistka ne na auto, ale na řidiče, kde by byly ve větším rozpětí než dosud bonusy a malusy.;-)

Prateta z Dolní Lhoty 19.12.2008 9:37

Kam zmizel zdravý selský rozum?

Daleko větší vliv na jízdu má správné nahuštění pneumatik než směs, ze které jsou vyrobeny a v našich podmínkách jsou po většinu roku nevhodné jak zimní, tak letní pneumatiky. Tož tak.

Gonzales 19.12.2008 9:44

Re: Kam zmizel zdravý selský rozum?

To se pletete. Vliv podhuštění se testoval v AutoBildu a TMI. Je to na brzdné dráze asi 3,5 procenta při podhuštění 15 procent. A to u zimních gum. S letní sadou nesrovnatelné. Větší podhuštění vás jaksi samo "upozorní" v prudší zatáčce. Chápu, že tohle nemůže vědět každá tetka, ale občas použijte gůůůůgla. Pomáhá to.

Prateta z Dolní Lhoty 19.12.2008 9:53

Ona tetka už nějaký pátek jezdí a má bohaté zkušenosti

Takže ví dobře, na co má dávat pozor a co má skutečně vliv v konkrétních podmínkách u těch mnoha aut, co s nimi jezdila a jezdí :-)

Googlování je fajn, ale praktická zkušenost je k nezaplacení.

Pešek 19.12.2008 10:30

Re: Ona tetka už nějaký pátek jezdí a má bohaté zkušenosti

Správně nahustím a na zimní se můžu dvakrát za sebou?  ;-)

Prateta z Dolní Lhoty 19.12.2008 13:43

Většinou ano.

Ale Vy jistě víte své :-)

Princ Jasoň 19.12.2008 10:33

Re: Ona tetka už nějaký pátek jezdí a má bohaté zkušenosti

Ten článek je přímo o vás, gratuluji.

Prateta z Dolní Lhoty 19.12.2008 13:44

Nebo pro Vás, abyste se utvrdil v bludech :-)

František Ryzý 19.12.2008 9:34

Ono

v rozumných polemikách nešlo ani tak o obsah (zimní gumy asi k něčemu budou) jako spíš o formu, kterou moudrý zákonodárce zvolil a hlavně jakým způsoben se jí moc výkonná zmocnila

M. Zima 19.12.2008 9:15

Osobně se mi nejvíc líbí

přístup Francouzů, tam je vše dovoleno, jenom, když to uznají za nevyhnutelné, tak posadí před sněhem zasažené horské sinice značku na povinné řetězy. V Německu by měl mít člověk podle předpisu vždy vhodné obutí, čímž by byly prakticky znemožněny cesty ze zasněženého jihu státu do severních oblastí které jsou zpravidla bez sněhu. Když to divadlo se M+S obutím propuklo, bylo diskutováno podezření, že to souvisí s momentální ocelářskou krizí a té to určitě pomohlo.

Gonzales 19.12.2008 9:22

Re: Osobně se mi nejvíc líbí

Koukám, když do textu "nenaperete" politiku a kLause, dá se to i číst. ;-)

M. Zima 19.12.2008 9:27

Vy jste to nepochopil,

je to narážka na skutečnost, že Francouzi mají Sarkozyho s jeho intelektem a pojetím svobody a Češi mají prostě imitáta kLause. Možná, že to ani teď neprohlédnete, ale ten šašek skutečně udává normy chování, které zasahují i do posledního koutu denního života.

Gonzales 19.12.2008 9:28

Re: Vy jste to nepochopil,

Tak beru zpět předchozí text.

Šerlok Homeless 19.12.2008 9:27

Re: Osobně se mi nejvíc líbí

"čímž by byly prakticky znemožněny cesty ze zasněženého jihu státu do severních oblastí které jsou zpravidla bez sněhu." - Jak to, tomu nerozumím. V zasněženém jihu se jezdí v zimním obutí, v kterém se dá jezdit i po deštivém severu. Čím by to tedy bylo znemožněno?