16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vlad 6.4.2008 1:40

Re: Nejsem profík

Avšak čeští Tývoleráci by dosrali licenci leda tak na managery výkopčíků hrobů. Než jsem se poprvé  v řetězovce naboural (do policajtů), cca desetkrát jsem unikl bouračce zaviněné blbem v kamionu. Udělat pod Českem tunel a zahnat do něj všechny nákladníky.

Vlad 6.4.2008 1:33

Mám takový odstín

Platit clo podle toho, jak daleko byl výrobek vezen. Vezeš vodu k jinému prameništi, zaplatíš majlant. Máš sklad a překladiště na řepném poli, abys to odtud převezl o třista kilometrů dál nepotřebnosti. Tam, co mají vlastní pramen, krávy, jatka, výrobnu papíru? Stejné. Dejte podstatné procento DebilPrdHokny jako na tabák. To byste viděli, jak by firmy zaměřené na lumpárny emigrovaly do Nigérie.

P 5.4.2008 22:06

Re: Re: Plný souhlas

No aspoň bych rád věděl důvod. Určitým vzorem je pro mne fungování USA, silný prezident a poměrně nezávislé státy s vlastní legislativou. Nelíbí se mi přílišná regulace z EU, která snižuje konkurenceschopnost na světovém trhu. Zejména musíme sledovat Čínu, kdy její vývoz k nám, je podstatně vyšší než co doveze. Žijeme v reálném světě, musíme mít silné hospodářství, abychom si zajistili rozumné živobytí a musíme být vojensky silní, aby případný útočník pochopil, že to s námi nebude mít jednoduché. Myslím, že prosazuji tradiční konzervativní názory a nechápu, co je na nich nepochopitelného.

vlasta 5.4.2008 21:48

Re: Re: Neví,neví. Radím rychle naštudovt,

protože od 1. června můžete dostat pokutu 2,5 tisíce Kč jen to fïkne.

Dědek 5.4.2008 20:44

Nejsem profík

ale řidičák mám od toku 1959 a tak jsem na silnici už ledacos viděl. Chtěl bych vidět všechny ty Rumuny, Bulhary, Turky a další jak dělají profesní zkoušky podle EU. Mám takový dojem že by uspěli tak akorát na řízení koňského spřežení !:-/

alimo 5.4.2008 20:10

Re: dám taky něco k lepšímu: kdo z vás ví,

:-D no to je přece jasný, urychleně auto pojistit:-D a pokud ho nechcete pojišťovat, protože s ním nejezdíte a jezdit nemíníte, tak připadá kromě likvidace auta (což jste asi na mysli neměl) tzv. depozit, t.j. na příslušném registru řidičů odevzdat reg. značky (SPZ) a techničák. Ale má to háček, to auto musí být umístěno mimo pozemní komunikaci a na neveřejném, uzavřeném místě, na dvoře, v garáži, ve stodole...

vlasta 5.4.2008 19:27

dám taky něco k lepšímu: kdo z vás ví,

co je třeba udělat, pokud skončí platnost pojistné smlouvy o pojištění odpovědnosti? Podotýkám, že máme na mysli situaci, kdy se s vozidlem nejezdí.

alimo 5.4.2008 18:48

Re: češi nebudou často mít 60 tisíc na zkoušky

Je vidět, že naprosto nevíte, o čem je vlastně řeč. Ale naprosto jasně víte, že za fšechno může úředník:-/

Wild Dog 5.4.2008 17:13

Re: Re: Re: Je zajímavé, že EU kecá do všeho, ale sjednotit

No jo , to je pravda, v devatenácti letech jsem dostal přidělenou V3S, za půl roku k tomu pětitunovej přívěs a jezdil jsem jak Širón. Naučil jsem se nejen jezdit, ale i o auto se starat, ta V3S byla tak stará, že bez důkladné údržby by ani nevyjela z kasáren. Za 2 roky jsem uměl rozmontovat auto a zase ho složit dohromady a dokonce potom i jezdilo. A to nemám s černým řemeslem nic společnýho.;-D

fafnir 5.4.2008 17:06

Re: Re: Je zajímavé, že EU kecá do všeho, ale sjednotit

janoryno

vidíte,a já bych sjednocené celoevropské dopravní předpisy viděl jako smysluplné,nevím jak často jezdíte mimo ČR ,ale vést v patrnosti všechny odlišnosti při cestách po Evropě mě otravuje.Navíc místní odlišnosti jsou zaručeným způsobem výdělku místní policie. U nás např dod,tab . BUS PO - PA 14-19,jak má chudák  Fin,nebo Angičan vědět ,co to znamená.A neříkejte ,že to v Madarštině víte.Navíc,kde všude musíte mít refexní vest,nebo hasičák.Opravdu by sjednocení pomohlo.

lary 5.4.2008 16:57

Re: řidičák a "lidská práva"

To jste pochopil chybně. Vy si můžete se svým nebo kamarádovým náklaďákem jezdit a vozit cokoli, ale nesmíte být zaměstnán jako řidič. K tomu je třeba profesní osvědčení, nyní už od 3,5 tuny celk.hmotnosti. Podmínky jsou debilní, ale na ježdění pro vlastní potřebu se to nevztahuje.

janoryna 5.4.2008 15:04

Re: Já jsem proti EU

to bych řekl, každejsi může kdy chce kam chce jezdit. chtělo by to v rámci upevnění naší národní a kulturní suverenity např. obnovit vízovou povinnost, zrušit metrcikou měrovou a váhovou soustavu, o decimální nemluvě...kdo námnahradí na př. pražský loket ?

janoryna 5.4.2008 15:02

Re: Je zajímavé, že EU kecá do všeho, ale sjednotit

dopravní předpisy jsou jednou z mála věcí. která zůstala znaší národní suverenitu. je třeba udržet multikulturní prostředí !

senior 5.4.2008 14:58

Re: Re: Je zajímavé, že EU kecá do všeho, ale sjednotit

navíc jste zapomněli dodat, jak veliké % řidičů náklaďáků se rekrutovalo (doslovně)z kluků, kteří k řidičáku přišli díky ZVS a většinou - alespoń v 2roce ( pokud byla ZVS 2 roky)toho dost najezdil, často v uzavřených prostorách a volant přeci jenom dostal "do ruky".Nechci vracet ZVS,ale tady byla slušná zásobárna a škola řidičů pro náklaďáky.

niky 5.4.2008 14:45

Re: Plný souhlas

Lidé jako je pan P.jsou neštestím České republiky,političtí a ekonomičtí diletanti,bohužel,takových lidí včetně politiku je naprostá většina.

JVP 5.4.2008 13:46

Re: Plný souhlas

Eště to tak, abychom měli společnou zaraniční politiku!! Ta banka komoušů, co sedí v Bruseli, by nás vší silou tlačila do Moskvy, až by se jim od podpatků kouřilo.

Tx 5.4.2008 13:41

Re: Je zajímavé, že EU kecá do všeho, ale sjednotit

Máte pravdu, že začátečníkovi dát 12tunový kamion, návěs,  je blbost, ale to lze vyřešit i bez monstrškolení. Prostě dostane např. napřed papír  na 3,5 - 5 t, po roce a zkušební jízdě na 5-10t, po dalším roce neomezeně, příp. po dalším roce na návěs a přívěs. Myslím, že by to bylo účinnější (a lidem přístupnější) než školení za 50 - 60000.Rozhodně by získali víc vědomostí a praxe než měsícem teorie a 20 h. jízd.

mondeo 5.4.2008 13:23

EU

Ono to spíše vypadá,že jsme si zvykli pořád někomu lézt do zadku.

U moci je úplně stejná pakáž  jako byla před  89 rokem,jenom si udělali každý svoji partu a řežou se o moc :-/.

Tak nemůžeme čekat,že přijdou s něčím co bude mít smysl a jenom musíme doufat,že půjdou brzo do kopru.

nepolitik 5.4.2008 12:38

Je zajímavé, že EU kecá do všeho, ale sjednotit

dopravní předpisy dosud nedokázala, takže v každé zemi platí jiná omezení rychlostí, ba dokonce někde se jezdí vlevo. To všechno nevadfí, ale pitomostech se musí bazírovat. Přesto si myslím, že ten požadavek na školení a zkušenost řidičů nákladních aur je v pořádku. Nechci nijak vychvalovat bývalé ČSAD, ale jednu výhodu mělo. Řidič začínal na automobilech s menší tonáží a tak jak se osvědčoval přecházel na vyšší, až mohl jezdit i s autobusem. Dnes nezkušený mladík udělá řidičák na nákladní auto a svěří se mu hned kamion, což nepovažuji za správné řešení.

ulla 5.4.2008 12:37

Re: Školení řidičů

rozlišujme školení tzv. "bezpečnosti práce" a odborné doškolování. To prvé bylo a je povinné, to druhé jen podle toho, jestliže to zaměstnavatel tak rozhodl. Dnešní tzv. "profesní řidičáky"  a "doškolování dle norem EU" či jak to pojmenují jsou jen svévolné kroky byrokracie a úředníků tohoto státu s cílem vytahat řidičům další peníze z kapes, nahrát výdělky svým kamarádům v autoškolách a sám z toho tím pádem taky něco mít. Sám mám řidičák na všechno kromě motorky, ale nejezdím. Zkusil jsem si v minulosti jen tak udělat profesák, stálo mne to mimo oficiální taxy u jedné renomované autoškoly další tisícovku mimo, a ani jsem u zkoušek nebyl, jen dodatečně podepsal protokol. Nakonec jsem ani jezdit znovu nezačal, v tomhle státě to pro českého řidiče nestojí za to riziko.

Marat 5.4.2008 12:14

V Čechách přece není nad tituly.

Divím se,že ještě nikdo nevyslovil požadavek,aby řidiči nákladních aut a kamionu museli mít vysokoškolské vzdělání.Prostě titul s čehokoliv,třebas i doktorát z "Humanitních a společenských" pavěd.Co se to v té ČR děje,to je otřesné.V Čechách se kašle a to hodně z vysoka na všechny zákony,na všechny paragrafy,kašle na ně každý,kašle se na konstituci a kašlou na ni především ti,kteří si ji vytvořili pro sebe a tak by se všechno chtělo napravovat vysokoškolskými tituly.Jenže ani ten vysokoškolský titul je málo,ještě to chce psychotesty a jistě se vymyslí i něco dalšího.Prostě chce to řešení jednoduché,policií která by křižovala silnice a lapala hříšníky a řidiči by si dávali velkého bacha.Poolicistu je v ČR sice dost,ale své služební hodiny tráví psaním protokolu u nehod.Ať policisté konají svou práci tak jak v jiných státech a neplýtvají svým časem na takových hloupích akcích "Kryštof".Takové zbytečné a hloupé akce nehodovosti a hříšnosti řidiču ani v nejmenším nezabrání.

Jarda 5.4.2008 12:09

Já jsem proti EU

Důvodů je více než dost.

R 5.4.2008 11:47

češi nebudou často mít 60 tisíc na zkoušky

Protože češi nebudou často mít 60 tisíc na zkoušky, budou k nám dováženi jako řidiči cizozemci z Rumunska, Turecka nebo Vietnamu a podobně a budou akceptovány řidičáky a zkoušky těchto zemí. Ty se budou dělat tak, že adept, který bude umět náklaďák nastartovat a rozjet se s ním, vrazí 500 dolarů úředníkovi a získá od něho osvědčení.

P 5.4.2008 11:15

Plný souhlas

Podobné nesmysly předepisuje EU i pro nebožtíky, například jaká má být rakev.

EU je nutno převést na konfederaci, to je společná měna, zahraniční politika, armáda - ale zákony si vytváří každý členský stát sám a pokud nepoškozují zájem ostatních členů konfederace, nesmí do nich nikdo zasahovat.

VL 5.4.2008 11:07

Re: Re: honzak

Nezačíná. Podle cedule obec začíná Praha za odbočkou na Zbraslav. Naopak klasická past je směrem Praha-Příbram, kde je velká cedule "silnice pro motorová vozidla" s dodatkem 500 m.

Původně to bylo nejspíš kvůli politické škole KSČ - nyní hotel Quent - asi aby to nerušilo soudruhy při náročném studiu ;-)

ULLA 5.4.2008 10:53

řidičák a "lidská práva"

Je zajímavé, že když Vám státní úředník potvrdí po zkouškách, že vlastníte řidičské oprávnění pro konkrétní skupinu, a to po zkouškách definovaných státem, najednou vlastně zjistíte, že de facto Vám řidičák neplatí. Že když uděláte zkoušky na náklaďák, tak pokud na něm chcete něco převézt, musíte si udělat nové zkoušky, a to opakovaně. A za další peníze. Ale v původním vydaném řidičáku nikde není uvedeno, že vlastně neplatí, tam je jasně napsáno, že vlastníte oprávnění pro příslušné skupiny a můžete ten náklaďák řídit. Nikde není napsáno, že musí být jen prázdný, vy že musíte jet jen po neveřejné komunikaci ( u sebe na zahradě třeba) a že musí být Váš, protože pro řízení kamarádova náklaďáku už ŘP vlastně neplatí.

    Takže podle mne je tato restrikce státu, nerespektující svoje vlastní zákony a vyhlášky, typickým porušením mých lidských práv jako vlastníka řidičského oprávnění všech skupin, neboť já jsem prošel při jejich získávání všemi státem předepsanými zkouškami a stát mi v tom okamžiku garantoval, že toto oprávnění mám. On neuznává svoje vlastní rozhodnutí, a to proto, že se mu to hodí. Což je u nás v Česku velmi typický postup státu vůči svým občanům. A pokud se občané tomu nebudou bránit, třeba u Ústavního soudu, mají smůlu. Budou muset sklapnout kufry a paty - a platit a platit a platit. Což je podle mne podstata důvodu, který vedl stát k vyhlášení povinností mít profesní průkaz řidiče a nyní i nové přezkušování dle EU.

Berger 5.4.2008 10:49

Pánové a dámy, děkuji za příspěvky,

leč já nepsal, že za vše může EU, mnohdy se za ni neprávem schovávají naši ouřadové. Taky jsem podotkl, že jsme občas papežštější než papež. A ten Cukrák byl jako příklad (jistě, za 30 let, co tam jezdím, jsem viděl přecházet 2 lidi...). Mezi nařízeními EU jsou jsamozřejmě  i dobré věci, ale evidentně hovadná nařízení jak EU tak ČR je potřeba kritizovat a zkoušet jejich změnu.

Pidra 5.4.2008 10:14

Re: ono si pane autore staci vzpomenout

Jsem rád, Tichu, že tato nařízení ve skutečnosti platit taky nebudou, že je to taky jen výmysl senzacechtivých novinářů.

řidič 5.4.2008 9:57

nejen EU ale ti naši idioti

zase jako opět nic pořádnýho, jen to přivede do kolapsu dopravu.Nový řidiči nebudou mít na řidičák  se vším všudy, staří při tom provozu ,zacházení a zodpovědnosti toho budou nechávat a nakonec to dopadna rak, jako už to bylo v Praze jeden čas na řidiče tranvají brali pouze s řidičákem  B  po mírném proškolení.Tak , že  sice mám řidičák bez autobusu na všechno již delší roky,ale profesní nebudu dělat, však přijde doba , kdy budou rádi abych jim šel třeba jezdít bez těch hovadin

Pišta 5.4.2008 9:55

Re: Re: Rozdíl

Sto čtyřicítka by tam nebyla stejně.Je to ještě na území Prahy.