2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Babák 10.12.2008 11:41

Re: Pane Vlku

Raději opravdového.

Jura Jurax 10.12.2008 11:48

Re: Pane Vlku

Debata ovšem není o povidlových buchtách. Pravím doslova k požadavku absolutní neznalosti problému v praxi:

Specielně tohle platí pro zelené vztažmo k jakýmkoliv ekologickým, energetickým, klimatologickým a samozřejmě i dopravním problémům. Zde rovněž bohužel nejen pro vyjadřování v masmédiích, ale i pro činy.

A netvrďte, že tohle na zelené nesedí jak Jandák na hrnec. Upřesním ještě, že zelenými tu neoznačuju jen Zelené co stranu, ale duhatce, grýnpísáky, děti země, všeliké militantní ochránce přírody na úkor lidí a podobné jiné různé. Důkazů jsou kopce.

A mimochodem jedna ze základních pravd je ta, že potrefená husa zakejhá.

A Bursík není zelený, ale u Zelených. Je to pragmaticlý politik, který po kolečku po jiných stranách zakotvil u Zelených, protože až tam se mu skýtal výtah k moci. Mele zelené mantry, to ano, ale jen proto, že je holt u Zelených a musí ctít hlas zeleného lidu, aby o post nepřišel; jinak mi ale přijde normální. Kdyby byl u socanů, drmolil by mantry socanské, kdyby zůstal u modrých ptáků, chválil by ruku trhu - jak se sluší na politika, jemuž jest poslušně zpívat písničku rodné strany živitelky.

honzak 10.12.2008 11:52

Re: Pane Vlku

jinak zdráv? Co prášky, vzal jsi po jídle dle předpisu?

Jura Jurax 10.12.2008 11:35

Re: Pane Vlku

R^R^R^

Jakub S 10.12.2008 11:35

Re: Pane Vlku

:-PR^!

jhm 10.12.2008 10:34

chodci

Tuhle jsem jel tramvaji, duchodkyne co jsou vecne mlade a jak srnky skacou po tramvaji za jizdy a jak krasne s nima tramvaj dokaze smyknout do sedacky, nastesti volne. Pote pri vystupovani opet duchodkyne skace z nastupiste rovnou pod kola auta, ale uz zapomnela ze nema minisukni ktera by ridice oslnila tak aby vcas zastavil. Teda ridic zastavil vcas ale jen proto aby nemusel myt auto od krve. Obcas to ridici maji s chodci opravdu tezke, zvlaste s temi co ztratili pud sebezachovy. Ridici, budte ve strehu! :)

jan 10.12.2008 10:42

Re: chodci

ono když jedu a vidim před sebou tramvaj co zastavuje tak bych mohl mít jako řidič podezření, že z ní možná i někdo bude chtít vystopit

jhm 10.12.2008 10:46

Re: chodci

ctete: z nastupiste

jan 10.12.2008 10:57

Re: chodci

četl jsem - uznávám že to od chodců není dvakrát inteligentní ale já když vidim zastavit tramvaj prostě přibrzdim stejně jako když vidim autoškolu, malý hranty u kraje silnice, parkující blondýnku nebo je prostě jen blbý počasí - říká se tomu přizpůsobit rychlost okolnostem - ty cedule totiž ukazujou maximální rychlost ne přikázanou občas můžete jet i pomalejc ne vždy je to na škodu - dělá to řekl bych většina lidí  jde mi jen o pár lbců kteří prostě jedou na doraz a pak se hrozně diví a nestíhaj reagovat na celkem banální záležitosti

jhm 10.12.2008 14:00

Re: chodci

Ja se s vami nehadam, vsak pisu: ridici budte ve strehu. :)

Ale obcas by to chtelo aby si i chodci vice vazili sveho zivota.

jan 10.12.2008 14:07

Re: chodci

hehe to byste chtěl moc :-) -  jak tu někdo trefně poznamenal spousta chodců má řidičák - jak říkám já spousta řidičů jezdí neodpovědně - resumé - jsme prostě jen lidi a musíme předem počítat se sebevražednými chodci - pro zajímavost teď jsme nedávno řídil ve vídni a bylo to ještě horší - v noci mi přbíhal přes tříproudou silnici snědý muž v černé bundě byl zázrak že jsem si ho všiml - ridici budte ve strehu. :)  -  dobře jste to napsal

Hedgehog 10.12.2008 20:32

Re: chodci

Take jsem přejel část ostatků muže, který se kol 23:00 v zimě rozhodl přejít D1 někde kolem 80km směr Brno. Také jsem stál za hasičema co odklízeli tělo muže někdy kolem půlnoci ze silnice 1. třídy (cca 3km co skonční dálnice z Prahy na Ostravu) co se jí pokusil přejít navíc v maskáčích. Takové to přecházení by se mělo kvalifikovat jako pokus o sebevraždu a ne poté popotahovat řidiče. Díky těmto zkušenostem jezdím v noci mimo obec podle předpisů, aby mi v případě takovéto sebevraždy nebylo možné přičíst spoluvinu. Tedy ne alespon tak velkou.

qwert 10.12.2008 10:58

Re: chodci

to že je tam ostrůvek nástupiště sice znamená že můžete po vozovce kolem nástupiště jet i když je tramvaj ve stanici, ale zřejmě to nijak nemůže zmenšit vaši ostražitost před bláznivými chodci.

Jura Jurax 10.12.2008 11:56

Re: chodci

Jistě - ale kdyby jeden u chodců nepředpokládal aspoň zbytky pudu sebezáchovy, nemohl by kolem ostrůvku projet vůbec.

Jezdím do práce kolem mnohých, a nezřídka se někdo vyřítí ze šaliny a s očima upřenýma k imaginárnímu bodu na obzoru se urputně střemhlav vrhne do vozovky doufaje, že rozumný řidič i tak udělá vše, aby takový chodec přežil. Nebo zoufale dobíhá šalinu, i na červenou, před kaputy kolony vozů, protože další jede až za pět minut. Kupodivu i takový přežívá - ale přeju mu policajta, co mu napaří dva papíry pokuty a bude ho dvacet minut sprdávat, aby mu ujely další tři šaliny ... ;-€

jan 10.12.2008 15:11

Re: chodci

v tomhle vás naprosto chápu R^, sám se snažím být ohleduplný i jako řidič i jako chodec, například když chci přejít a vidím že jede jedno dvě auta a za nimi dlouho nic couvu dál od kraje silnice a nechám je projet přejdu až pak, ale to je kapka v moři :-) jindy mě pobaví "dialog" s chodcem kterého pustím, ale on tomu prostě nevěří - specialita malých měst, kde se na přednost pro chodce ještě tolik nehraje - čas ukáže kam bude vývoj na českých silnicích směřovat

nosál 10.12.2008 17:08

Re: chodci

no a to je právě to, co se zeleným soudruhům redaktorům v Respektu nelíbí

www racek 10.12.2008 10:24

hmm, taky jsem to četl ...

polovina článků v respektu je vyjímečně dobrých a polovina vyjímečně pitomých. nic mezi tím. bohužel ten, o kterém píše pan vlk, patří do druhé skupiny.

pocity jsem měl velmi podobné. konec konců, už skoro 15 let vyjíždím denně se štěpánské na václavák. pořád stejně. chodci rozbíhající se z chodníku a skáčící před auto. vím už o tom a tak s tím počítám. ale stárnu. reflexy už nejsou ono. furt dobrý, víte, ale ..

no, penzijní věk je tady. snad to stihnu nikoho nesrazit.

jan 10.12.2008 10:22

článek

 docela bych byl rád aby pan Vlk řekl v kterém z článků respektu konkrétně píšou o zrušení aut a ráji na zemi - když už udělá takovýhle výlev měl by citovat přesně - čtu respekt celkem pravidelně a přestože je tam mnoho článku na ekologická témata tohle jsem zrovna neviděl

zadruhé bych pana vlka rád upozornil, že lidé kteří nejvíc bojují za auta a jejich svoboudu dost často sami jezděj jako prasata, nevím jak jezdí pan Vlk nechci mu křivdit

zatřetí pak snad otázku zda situace kdy v každém druhém autě sedí jediný člověk, považuje pan Vlk za žádoucí stav či  zbytečné plýtvání, obecně zda opravdu máme takovou potřebu aut aby ho musel mít každej druhej a přispůsobovali jsme tomu naprosto své životy města i krajinu - máváte španělskem s 10 000 km dálnic - jak hustou sít byste chtěl mít u nás - čím víc tím líp???

Historik 10.12.2008 10:58

Úžasné, jak vy dobře víte co jiní lidé potřebují či nepotřebují

Auta např umožňují dojíždět mnoha lidem do práce. Hromadná doprava by vyšla dráž a komplikovala by jim tu práci (zůstat o 10 minut déle a něco dodělat znamená zmeškat jediný spoj). 5 lidí v autobuse = po 1 člověku v pěti autech, např. co do spotřeby paliva.

ekonom :-) 10.12.2008 14:11

Re: Úžasné, jak vy dobře víte co jiní lidé potřebují či nepotřebují

racionalizace MHD je téma na dlouhou diskuzi v tom máte pravdu - obecně je ovšem tisícinásobně více aut s jednočlenou posádkou než prázdných autobusů - navíc nám lidi co od doby co mají auto (mladší ročníky) jsou na něm absolutně závislí - to co já jezdim "sockou" za dvacet minut oni jedou třicet a dlouho hledají parking - opět uzáám obrovský rozdíl mezi mhd v Praze - dobrá a nonstop -  a zbytku republiky zejména spojení měst a malých obcí - objem peněz který se dává do automobilové dopravy je ovšem tak obrovský ve srovnání s ostatními transporty, že zde nejde hovořit o přirozené konkurenci

kykyryky 10.12.2008 10:09

haha

pane vlk

čm 10.12.2008 9:58

výborně

 Jenom autor zapoměl na jeden paradox. Většina těch idiotů, co lezou z ničeho nic do silnice třeba i pod tramvaj, pokud možno s hlavou obalenou novinami a s dvěma mobilama na uchu  má řidičský průkaz. Takže o brzdných drahách, schopnosti a rychlosti reakce  reakce řidiče na náhlou změnu situace vědí úplně všechno. Takže je to všechno spíš otázka pro psychiatry

Jura Jurax 10.12.2008 11:59

Re: výborně

No většina snad ne, ale bude jich dost ... ;-)

Homolka tobolka 10.12.2008 9:28

jó přechody

Bylo by dobré si někdy všimnout,jak málo zeber s předností třeba v tom Německu nebo Rakousku mají.Tam nejsou třeba tři po 20 metrech! Tam je jich pár, ale dokonale značených ,třeba i s oranžovými světly a zbytek jsou "místa pro přecházení" tedy přerušované silné čáry,pochopitelně bez absolutní přednosti chodců

Bubik 10.12.2008 9:34

Re: jó přechody

místa pro přecházení mají v Německu, v Rakousku ne. Ale je pravda, že přechody na začátku tramvajového ostrůvku, uprostřed ostrůvku a ještě jeden na konci ostrůvku, jako u nás, jsem tam nikde fakt neviděl. Zrovna v tom Německu moc zeber není, taky je třeba jen JEDEN přechod  ve vesnici. Převažují "obyčejná místa k přecházení", většinou vybavená semafory. A zajímavé je, že to v tom Německu nějak i bez těch absolutních předností funguje.

Možná i proto, že tam nemají lobbystické plátky typu Respekt valící lidem blbosti do hlavy......

withson 10.12.2008 9:16

ono to tak jednoduché zase není

v článku mi chybí jedna podstatná informace - řidiči chodce ignorují jak to jen jde. Zkoušel jste někdy přejít i na dobře značeném přechodu na frekventovanější ulici? Třeba na Vinohradské když se chcete dostat na ostrůvek tramvaje musíte přejít přes dva pruhy (přechod tam je a vidět je dobře) Auta se rozjedou zároveň s přijíždějící tramvají a pokud už nejste na ostrůvku tak už tu tramvaj nestihznete. Můžete jak idiot stát na kraji přechodu a naznačovat tak svůj úmysl dostat se k tramvaji ale řidiči už to přece rozjeli a kvůli nějakému blbečkovi co se vozí sockou brzdit přece nebudou. To samé při přecházení olšanské ulice, totéž u zastávky Štěpánská, kde řidiči tak nějak nechápou, že když přijede tramvaj, tak je za chvíli na docela malém ostrůvku plno lidí, kteří budou chtít přejít na chodník........

MeKu 10.12.2008 9:19

Re: ono to tak jednoduché zase není

a křižování Opletalovy s Hybernskou. To je teprve lahůdka. Jak z pohledu slušného řidiče, tak z pohledu chodce.

Ludva 10.12.2008 9:02

Omezit rychlost aut

Nejlepší opatření by bylo vyrábět pouze auta s maximální rychlostí tak 90 km. A udělat na jednopruhých silnicích zákaz předjíždění vozidel. A za předjíždění vozidel, která jedou maximální povolenou rychlostí napařit vysoké tresty. Většina nehod vyplývá z vlastnictví silného auta. Slabší auta by byla i ekologičtější. Proč se vyrábí auta s rychlostí 200 a víc km, když se tak stejně nesmí nikde jezdit ?

Honza z podhůří 10.12.2008 9:06

Re: Omezit rychlost aut

čím jezdíte Ludvo? Včera jsem jel pohodově po novém úseku silnice první třídy mezi městy 110 km/h, ač povoleno je samozřejmě 90 km/h. Jaký trest dle Vás zasluhuji?

Bubik 10.12.2008 9:28

Re: Omezit rychlost aut

zastřelit a auto sešrotovat.......;-P