1.5.2024 | Svátek práce


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Chris Kelvin 26.11.2007 13:35

Re: Re: Ona osmnáctiletá slečna...

Je to v oné neschopnosti pochopit, že jezdí i lidé, kteří to prostě neumí. A někteří z nich prostě nikdy ani umět nebudou. Ale buď v klidu, mě tohle pochopení taky trvalo dlouho, to přichází až s věkem. Ty budeš asi ještě hodně mladej koláč ;-)

Chris Kelvin 26.11.2007 13:39

Re: Re: Re: Ona osmnáctiletá slečna...

P.S. Tedy ještě abych to upřesnil: tito lidé mě v 99% neohrožují, v jejich přítomnosti mohu ohrožení způsobit max. já sám, tím, že se stanu na základě jejich nemotorného chování agresivním. A to bude dle Tvého vyjádření přesně Tvůj případ, dle mého psychologického "minima" alespoň soudě.....

Chris Kelvin 26.11.2007 13:45

Re: Re: Re: Ona osmnáctiletá slečna...

2 Bubik: Pokud Vás na hradecké silnici nepřiměřenou rychlostí předjíždí prasecky BMW s německou značkou nebo na Slovensku off-road se švýcarskou, v 99% v něm sedí Polák gastarbeiter vracející se z práce domů......

MLOK1 26.11.2007 14:50

Re: Ona osmnáctiletí slečna...

Musím se Honzaka zastat. Zatím jsem se u něho nesetkal ani v jednom případě s agresí. Vždy zasvěcené, argumenty doložené příspěvky.

       P.S. Neznám se s Honzakem jinak, než ze "psích" diskusí.

libero 26.11.2007 9:27

Cena za dostupnost

je nevýlučnost.

Psí vrah Čumil 26.11.2007 9:27

Mrtví na silnících jsou cenou, kterou jsme ochotni platit za tzv. individuální svobodu pohybu.

Dokud daň z této svobody bude relativně nízká (mrtví, ceny, atd.) situace se nezmění. Nikdo neusedá do vozu proto, aby se zabil, a pravděpodobnost, že se tak stane, je zatím ještě stále přijatelně malá pro všechny, kdo denně vyjíždějí.

Kylchap 26.11.2007 9:20

Malá poznámka.

Na ovládání vlaku je nejtěžší naučit se zastavit na určeném místě. To trvá dosti dlouho.

baltahsar 26.11.2007 9:32

Re: Malá poznámka.

Taky proto tam už bejvá čudlík od AVV :-)

honzak 26.11.2007 11:06

Re: Re: Malá poznámka.

jak kde, že? Myslím, že tzv. "jedničkové" bobiny takou věc nemají a tahají slušné tkalouny.

Hroch 26.11.2007 9:03

Byl jsem v Japonsku

Tam nám vykládal ředitel firmy dodávající zabezpečovací systémy, že jedinou podmínkou je pro strojvedoucího je dobře vypadat v uniformě - cestující se necítí dobře pokud by bylo místo prázdné.

Na strojvůdci jsou banda opilců (znám jich celou řadu), většina starších je jen vyučených. O jejich inteligenci mám pochybnosti...... zkoušky bez problémů zvládne i bývalý policista. Vím zlechčuji, ono není jednoduché se řítit tmou do neznáma, spoléhat na to že cesta je správně nastavena......... ale nedělejme z nich něco extra....

Kylchap 26.11.2007 9:24

Re: Byl jsem v Japonsku

Bobánku. Při jakékoliv nehodě, tedy i tehdy když nějaký trouba vjede autem pod vlak je fíra vyšetřován na alkohol. Znáš nějaký případ kdy měl zjištěn alkohol?

P.S. Před nástupem do služby si jej zkontroluje strojmistr.

MLOK1 26.11.2007 9:38

Re: Byl jsem v Japonsku

Ano, zlechčujete hrochu

honzak 26.11.2007 11:08

Re: Byl jsem v Japonsku

chtěl bych tě vidět!  A to jsem jel párkrát na sedačce vlakvedoucího. 

m.l. 26.11.2007 8:59

Máte pravdu,

individuální automobilová doprava je nejméně bezpečná ze všech běžných druhů dopravy. Zjevně vyzýváte, že by se s tím mělo něco dělat - ale co, vždyť nic nenavrhujete. Tudíž je váš článek jen miliónté a první plácnutí do vody, bez závěru, bez myšlenky.

m.p. 26.11.2007 8:57

statistika

Četl jsem taky statistiku takovouhle: V ČR jezdí VĚDOMĚ nebezpečně asi 10% řidičů. To jest, každý desátý VÍ, že jede nebezpečně, že ohrožuje, a přesto tak jede. V Evropě (všude) je toto číslo poloviční. Rozdíl oproti všem evropským státům je statisticky významný.

Bubik 26.11.2007 9:07

Re: statistika

a jak na to ti statistici přišli?;-D

Jako že se zeptali řidičů zda jezdí VĚDOMĚ nebezpečně a ti jim odpověděli ANO, já jezdím nebezpečně a jsem na to hrdý?

baltahsar 26.11.2007 9:55

Re: Re: statistika

A myslíte si, že se dá předjíždět do zatáčky, přes kopec, vytlačovánim protisměru do krajnice, jezdit pade nad limit, nedodržovat odstupy a nepoužívat systematicky blinkry jen tak nějakym nedopatřenim?

Jenda 26.11.2007 11:15

Re: statistika

Byl jste nekdy v Italii? Na jihu?

Zas neni potreba si tak usilovne sr.t na hlavu.

kuťapára 26.11.2007 7:52

Právě toto ukazuje na pokrytectví a nesoudnost lidí.

Nadávat na dopravní společnosti je snadné. To ONI jsou těmi neřády, kteří nás připravují o životy naše i našich blýzkých! Ale přiznat si a nadávat na svoji blbost, která je rovněž příčinou stejných následků?!!! To ani náhodou! A tak je to se vším.  Člověk je tvor rozumově nedokonalý!!(Y)

MLOK1 26.11.2007 9:41

Re: Právě toto ukazuje na pokrytectví a nesoudnost lidí.

Kuťapáro, mloci přišli již dávno na to, že: "Člověk je nejblbější ze všech zvířat!";-D

       Přeji Vám hezký den

Vladimir 26.11.2007 7:25

dalsi kulhavy primer

Zatimco smrtelnou nemoc ditete nemaji jeho rodice moznost ovlivnit, muzou se jiste postarat o to, aby se nezabilo v silnicnim provozu, napriklad tim, ze mu daji dopravni vychovani.

Bude to mit mnohem vetsi vliv na snizeni poctu mrtvych deti nez bodove systemy, psychotesty, povinna skoleni a dalsi a dalsi buzeracni zakony.

Zakon dite neochrani. Rodice ano.

Karkulka 26.11.2007 7:54

Re: dalsi kulhavy primer

To bych ráda věděla, jak rodiče ochrání své dítě před motoristickými blby, kterých jezdí po našich silnicích tisíce?!:-P

Snugi 26.11.2007 8:28

Re: Re: dalsi kulhavy primer

Karkulko, nejlíp bude dítě zavřít do sklepa.

Motoristických "blbů" je sice dost, ale jsou tu nejspíš právě proto, že nemají od rodičů dopravní výchovu. Je mnoho situací, kdy jen nevěřícně kroutím hlavou nad chováním rodiče vedoucího dítě. Lenost dojít k přechodu pro chodce, když už k němu náhodou dojdou, tak se nebudou rozhlížet, jestli nejede nějaké auto, proč když "mají přece na přechodu přednost" ......

Bubik 26.11.2007 8:56

Re: Re: dalsi kulhavy primer

kdo je to blb? Kdo jezdí rychle? Nebo kdo má větší auto než Vy?

Jak chránit díte před setkáním s blbem, to nevím taky. Ale jak chránit dítě před tím, aby se stalo obětí dopravní nehody to snad není tak těžké. Vysvětlováním, do určitého věku dozorem, dopravní vychovou vedenou rodiči zejména při každé jízdě autem, osobním příkladem.....stačí?

I když pochopitelně 100% účinnost to mít nemůže. Ale jde o to snížení pravděpodobnosti.....

baltahsar 26.11.2007 10:17

Re: Re: Re: dalsi kulhavy primer

Blbem je každej debil, kterej jezdí stylem "všichni - uhněte - JÁ - jedu", na rozměru vozu ani věku a pohlaví nezáleží .. i když s určitou statistickou nepřesností je to jak s rozměrem tak věkem (možná i přifouknutym egem) dost těsně korelováno.

Jenda 26.11.2007 11:17

Re: Re: Re: Re: dalsi kulhavy primer

Oni tihle predtim chodili stylem "vsichni - uhnete - JAAAA - jdu".

honzak 26.11.2007 6:22

ten příměr

s řízením vlaku je trochu přitažený za vlasy. Onen destiletý kluk by určitě dojel z Lysé do Milovic se sólo motorem řady 810. Zato s 20 WAPkami naloženými uhlím by se cestou z Milína na Příbram určitě vysekal.  Také iluze o neexistenci smyku na dráze je velmi úsměvná. Nicméně autor "to myslel dobře" a tak to taky beru.

Popis jízdy osmnáctileté slečny je naopak velmi výstižný, dvě takové mně o víkendu zkřížily cestu. Nevadí mi ani tak odlišný styl jízdy jako naprostá nemožnost předvídat, co taková řidička v příští chvíli udělá. Podle mých zkušeností může udělat úplně všechno.

Tino 26.11.2007 5:28

Celý život se bojuje o život.

 Autor popsal jeden z riskantních způsobů dopravy. Má samozřejmě pravdu. Auta jsou dnes velice nebezpečná doprava, ale přesto se jezdí auty. Civilizace se projevuje automobilismem. Znám ale také dost jiných nebezpečných situací. Třeba nezdravý spůsob života. Alkohol, drogy, kouření, přejídání, promiskuita. Nebo hraní hazardních her, to je též velice nebezpečné. Někteří se kvůli tomu i picli. A vůbec nejméně zdravé a riskantí je pořádně makat! Práce si vyžádá v lidských životech tolik obětí, že by to mělo být výstrahou pro všechny! Na toto nebezpečí nás však autor neupozorňuje a úplně pomíjí naši nevšímavost k bezkonkurenčnímu množství obětí vlivem práce.

Takže pozor! Kdo nechce riskovat život, ať nejezdí autem, nekouří, nepije, neužívá drogy, nesmylní a hlavně - AŤ NEPRACUJE!!! ;-D

MLOK1 26.11.2007 9:53

Re: Celý život se bojuje o život.

Milý/á Tino! Vůbec nejnebezpečnější ze všeho je obyčejná POSTEL!!! V ní zemře vůbec nejvíce lidí;-D;-D;-D

abc 26.11.2007 10:07

Re: Re: Celý život se bojuje o život.

A v tomto duchu lze ještě doplnit, že naprostá většina zemřelých byla pravidelnými konzumenty chleba...