Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
DOPRAVA: Koupili byste si službu od tohoto státu?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Vintr 3.10.2015 0:08V Americe jsem viděl, že silnice jde opravovat i jinak Na opravovaném úseku (jen ve zcela nezbytné délce) byla kolona silničních strojů, které PRŮBEŽNĚ opravovaly jeden jízdní pruh vozovky a zůstavala za nimi rovnou opravená silnice. Ani jim nestálo za to stavět nějaké značky - na začátku a na konci průběžně opravovaného useku jen stál pracovník s cedulí a omezeným úsekem pendlovalo auto silničářů, které "vodilo" auta střídavě z obou směrů. Pochopitelně když jim skončila směna, tak byla průjezdná celá vozovka. Proti těm našim lemplům asi tak tisícinásobně menší omezení provozu. |
J. Hejna 2.10.2015 11:23Re: Ano, Takovým moravcům a jejich kvalifikovaným projektantům se slušně říká dobrodefekátoři. |
J. Hejna 2.10.2015 11:21Re: Ano, Nojo, Pražáci jsou, ve srovnání s Moraváky, úplní trotlové. (Narodil jsem se a žiji v Praze.) |
P. Kmoníček 2.10.2015 11:10Re: Ano, Pane Lenci,Brno je na tom ještě dobře.To na takové Pardubice nejsou ani ukazatele. Vede tam jedna cesta připouštějící název silnice z a do Hradce Králové.Ostatní výpadovky a přístupové cesty jsou na úrovni okresek.A v centru nějaký kvalifikovaný projektant(termín zástupce šéfa dopravy ing Moravce)zaslepuje ulice nebo na nich staví nesmyslné retardéry.A to v době,kdy se budují nebo plánují obchvaty i u hájoven. |
J. Kavalír 2.10.2015 10:33Re: Chybí mi v tom čerpání jedna položka A nemohou za to spíš ti, co roky škudlili na investicích a nechali silnice roky chátrat a maximálně uvolnili peníze na záplatování děr po zimě? |
J. Kavalír 2.10.2015 10:26Re: Podle propočtů ČVUT A víte vůbec, co je to průměr? Polik času, podle vás, průměrně pročkeá v kolonách na dálnici strejda z Horní/Dolní, který si ještě nikdy nekoupil ani dálniční známku? |
R. Dubravský 2.10.2015 10:15Re: Chybí mi v tom čerpání jedna položka Také podle mého názoru se jedná o úmyslnou škodlivou činnost. Kdyby to byli jen hlupáci, tak by se to za ty desítky let dopravních průšvihů snad organizovat naučili. Ale ono je to čím dál horší a zlomyslně vytvořené komplikace jsou čím dál propracovanější. |
J. Lepka 2.10.2015 10:04Re: Podle propočtů ČVUT Pane Lesniaku, to, že vy bolševici jste mistři v překrucování faktů, nic nezmění na poznatku, že opět lžete až se vám od huby práší. Před cca 10 lety jsem se živil jako cesťák s regionem Jižní Morava a tedy jsem na D1 jezdil tak asi 3x týdně / ty zbylé dny jsem to raději objížděl, abych si uchoval zbytek nervů /. No a tehdy se rozšiřovala D1 u Jihlavy, přestavovalo se současně několik mostů, zpoždění dosahovalo několik hodin. Denně! Tak nelžete tak okatě! |
P. Dvořák 2.10.2015 9:59Re: Ano, V tom případě je v Brně prováděna celá série sabotáží už mnoho roků. Nechci zobecňovat, ale asi před šesti, možná je to už deset let, byla v Brně provedena reorganizace MHD, která musel být od základu změněna, protože by nikoho nikam nepřepravila. Tu nefunkční dělali Pražáci. |
P. Dvořák 2.10.2015 9:54Re: . . . největší . . . "největščí" - to je děsný překlep, který by nemusel být všemi pochopen jako překlep. :-)) |
P. Dvořák 2.10.2015 9:51Re: Podle propočtů ČVUT Tedy pardon, ale vy snad jezdíte vždycky ve středu někde mezi hájenkou a místní pojízdnou prodejnou ne? Jak píše o kousek níže P. Lenc Datum: 2.10.2015 9:01, zajeďte si k nám do Brna a svoji roční kvótu nasbíráte během týdne. Nemáte se tomu kudy vyhnout, proste nemáte! Jestli ty opravy a objížďky plánovali dopravní inženýři, s největščí pravděpodobností jsou to absolventi ČVUT a nyní tou podivnou statistikou obhajují, co zprasili. |
K. Janyška 2.10.2015 9:45Musíme to opravit, omlouváme se. Myslím, že mají pravdu. Akorát ta bezohledná organizace práce, ta je odporná a řekl bych, že humpolácká.. Dzp. |
T. Kočí 2.10.2015 9:16Re: Chybí mi v tom čerpání jedna položka Nejsou to socani? |
F. Lesniak 2.10.2015 9:02Podle propočtů ČVUT prostojí v kolonách český řidič v průměru 12 hodin ročně. V Německu je to 8 dnů. |
P. Lenc 2.10.2015 9:01Ano, paralýza Brna je doslova tragická.To již nemá co společného s úřední debilitou, to je snad úmyslná sabotáž.Jinak to vysvětlit nejde. |
M. Krátký 2.10.2015 8:44V Praze v blízkém okolí lanového mostu probíhá permanentní "rekonstrukce" a furt se tam mění jízdní pruhy a tvoří se souvislé kolony i na několik km. A my blbci to všechno platíme. Stačí se v této vteřině podívat vpravo nahoru na článek "Když platí Evropská unie....." - na hovadiny máme peněz dost a ještě ke všemu ten článek lže, že to platí EU - platíme si to my sami a EU jen mírně přispívá a "zainteresované" instituce z toho kradou ani poledne nedrží. |
V. Javora 2.10.2015 8:20Re: Chybí mi v tom čerpání jedna položka Osel desetiletí je v tomto případě jistě případná cena pro ty amatéry. Ale nemylme se, je značná pravděpodobnost, že se jedná o účelové a cílové jednání. Ve vedení města v případě Brna (a jistě i nejen Brna) dnes sedí značný podíl lidí, kteří mají občany na háku a řidiče vyloženě za nepřátele. |
B. Hamáček 2.10.2015 7:36Aby toho Aby toho nebylo málo , tak se svou dosti velkou troškou do mlýna přispívají zelení , tu blokují výstavbu obchvatu, tam zablokují dostavbu dálnice , zde pozdrží v řádu roků dostavbu tunelu , pak navrhnou a prosazují snížení jízdních průhů( kvůli "zklidněnní dopravy a hlavně zvýšení emisí v reálu a vzniku kolon) . Zelení jsou diktátoři , kteří rádoby ochranou přírody z toho mají neskutečně dobrý byznys a ještě škodí přírodě . A stát je platí. |
S. Sedlák 2.10.2015 3:32Chybí mi v tom čerpání jedna položka Tou je cena za čas strávený na cestách, vyšší spotřeba paliva a mnohdy zbytečné nehody vyvolané stresem z ucpaných silnic. Způsob plánování oprav silnic v Brně a okolí kandiduje na cenu osla desetiletí. Co je však zcela evidentní je skutečnost, že nejen nedostatek peněz na opravy, ale i jejich nadbytek je špatný. Mimo hororovou průjezdnost se zoufalá snaha o "proinvestování" zcele jistě podepíše i na kvalitě oprav. |