22.5.2024 | Svátek má Emil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Bubik 16.2.2009 17:17

Re: Kdy už se v těch Čechách naučíte jednu věc...

Rakušané????????

Jeda občas po dálnici A1 směr Salzburg na tempomat tachometrových 135 jsem předjížděn 90% aut s rakouskou poznávací značkou. Některými i dost brutálním rozdílem......;-D

chk 16.2.2009 16:41

Re: Autore, Vy jste pomatenec

A stále ono lineární primitivní uvažování!

Ano, většina vozů je konstruována na rychlost vyšší než oněch povolených sto třicet. Neznám ale auto, které by bylo konstruováno na náraz stoosmdesátikilometrovou rychlostí  do kamiónu jedoucího osmdesát. Neznám auto, které by dokázalo eliminovat to, co se stane, když někdo vysokou rychlostí někoho promyškuje v nepřehledné situaci a zmizí. Atd. atd. atd.

Finrod Felagund 16.2.2009 16:36

Kdy už se v těch Čechách naučíte jednu věc...

že když je něco zákon, tak se to má dodržovat, a to bez keců a vlastního posuzování? Málo vás Rakušané učili právnímu státu. Málo a krátko, když jste to nezvládli sami.

j.s. 16.2.2009 15:47

Re: Bulharsko

Můžete mi, prosím, alespoň nastínit, jakým způsobem Ti pomalí řidiči ohrožovali ty rychlejší?

Malý Aston 16.2.2009 15:44

Re: doprava

Podívejte se na to jinak.Já jsem se narodil v roce 1945,začal jsem Tudorem,pak Fiatem,pak jsem Škodou 120L procestoval celou Evropu,mezi tím Nisan ,Peugeot a dneska obrněné Volvo.Byl jsem na Ukrajině,v Rusku,Bělorusku,Rumunsku a Bulharsku tedy v zemích kde nic neplatí,bílá čára na silnici není postavená z cihel a červená na semaforu je jen pro orientaci. A musím konstatovat českých volů za volantem je hodně,jen v západní části Evropy jezdí jak posraní.Takže když mají nad sebou bič ve formě placení pokuty v EUR nebo zabavení auta jsou jako beránci.To jen na našich silnicích se chovají jako debilové.A vlastně je mi to jedno,ať se pozabíjejí.:-(

cecil 16.2.2009 15:32

Re: doprava

takže si budu dávat bacha na nové pasaty a ono jich zas tak moc není,

brzy budeme znát i ta 4 čísla těch vozů v našem rajonu.

Voni jim ty Volcvágny 300Km/h nepojedou ani náhodou a když z toho dostane 260km/h,tak se zabije,protože jsem ještě neviděl bengo,který by umělo řídit auto.Snad nevezmou při těhle akcích někoho ssebou.Myslím na krchov.

miller 16.2.2009 15:32

Re: doprava

miller 16.2.2009 15:31

Re: doprava

Jseš debil, důchodce nejsem, protože od tohoto ubohého státu nic nechci. Najezdil jsem statisíce km bez škrábnutí, na silnicích celé Evropy jsem denodenně celý život , jezdím od 22 let y denodenne, takže myslím, že o tom něco vím. Když vidím Vás mladé jezdce, jak to opravdu velmi často neumíte, jde z toho strach. A klobouk ani nevlasním, ani čepici, tak čau frajere.

Malý Aston 16.2.2009 15:29

Re: kontroly "pro kontroly"

Tak to bude problém jiný. Kraj šetří na soli nebo písku,musí podle rozkazu Ratha platit poplatky ve zdravotnictví.:-D

Malý Aston 16.2.2009 15:10

Re: Autore, Vy jste pomatenec

Pokud na mne řidič jedoucí za mnou bliká,troubí a tlačí se mi na zadek auta jako by to byla jeho stará je to debil.Pokud jede městem 120/km za hodinu je to také jeho problém ale mne sere neboť v baráku nic neslyším.Předvádět se může jen vůl,který se jinak předvádět neumí.Nemám špatné auto,klidně jede 210 km/hod. Na dálnici mám tempomat nastavený na 140,00 km/hod. stejně mne nezachrání zda přijedu někde o 5 minut rychleji nebo později.Proč mne  ti debilové obtěžují,když míjím kolonu náklaďáků u kterých nikdy nevíte zda mu neupadnou kola,nechrápou nebo Vám nevletí do jízdního pruhu.Jakmile je možnost s radostí je pustím před sebe ať se klidně rozmlátí.Kdejaký takový nýmand když přijede do Rakouska najednou zná jak se má dodržovat rychlost. Takže problém je v policii která nedělá co má a za co ji platíme a v malých pokutách za rychlou jízdu.Pokud nebude minimální hranice 20 000,00 Kč bude se jezdit jak si kdo zamane.:-D

go.west 16.2.2009 15:00

Re: Autore, Vy jste pomatenec

Ona je to skutečně dost často pravda. Mnoho vozů je navrženo na vyší rychlosti a mají na to konstruovaný podvozek a brzdový systém. Je rozdíl projet zatáčku žigulíkem osmdesátkou nebo novým Volvem stodvacítkou.

Honza z podhůří 16.2.2009 14:57

Re: Výborní řidiči rychlých aut?

R^

Honza z podhůří 16.2.2009 14:54

Re: Nic nového pod sluncem - to bylo podobné i u nás za komunistů.

za to u nás jsme jiní "pašáci" - na žádost snížení rychlosti u části obce za značkou konec obce (když už posun značky údajně nepovoleno) dána namísto logické padesátky sedmdesátka - a to před zatáčku, kterou víc jak padesátkou projet nelze. Čas od času někdo zkusí povolenou sedmdesátku a letí.... Naštěstí to zatím všichni přežili, ale uvidíme - ono se jednou někdo do těch stromů za zatáčkou trefí přesně a bude "vymalováno".

Honza z podhůří 16.2.2009 14:46

Re: kontroly "pro kontroly"

Nejde o značku "Silnice není v zimě udržovaná" ale o značku "Zimní výbava". Na zledovatělé cestě do kopce Vám bude i čtyřkolka houby platná!

chk 16.2.2009 14:45

Autore, Vy jste pomatenec

"...jiná otázka je, zda způsobují dopravní nehody. Obvykle jsou to zkušení řidiči za volanty dobrých aut, kteří se na řízení stprocentně soustředí, protože stupidní závodění na silnice je pro ně zdrojem adrenalinu. Ale není vyloučeno, že častějšími příčinami dopravních nehod jsou naopak nepozornost, nezkušenost, únava nebo špatný technický stav aut...."

Jinak totiž nevím, proč byste napsal takovouto do nebe volající hloupost. I když jinak s některými závěry článku samozřejmě souhlasím.

Malý Aston 16.2.2009 14:34

Re: kontroly "pro kontroly"

Nemáte pravdu.Značka " Silnice není v zimě udržovaná" ( nebo tak nějak je to tam napsáno)může být maximálně k Vaší chatičce někde v horách nebo na polních cestách. A kupte si pořádné auto,nejlépe čtyřkolku a máte po problémech.:-D

Malý Aston 16.2.2009 14:30

Re: Já věřil v Darvina a ono to nefunguje!

Malé škrábance s tím se musí počítat. Bouračky na silnicích kde jede maximálně nějaký zemědělec a kde mladí závodí až se otočí kolem stromu tam policie není nic platná.Jsem proti buzeraci ale sem tam by bylo vhodné kdyby se aspoň projížděli ve svých nových fárech. A výmluva že je jich málo neplatí,za volantem nemusí sedět policajt ale nějaký nezaměstnaný který bude mít jen jeden úkol a to jezdit podle předpisů,tedy dodržovat rychlost na dálnici nebo ve městech.Již jste si všimli jak za policajtem na D1 když jede 130,00 km/hod se tvoří fronty? :-D

Malý Aston 16.2.2009 14:23

Re: doprava

Děkujeme Vám za Váš debilní názor.Důchodce létající po silnici,nemáte náhodou při jízdě i klobouk? Ti jsou nejhorší.:-D

JJ 16.2.2009 14:21

Re: Neobhajujte piraty

Pripadne vytlaci to auto, ktere predjizdi...

Honza z podhůří 16.2.2009 14:13

kontroly "pro kontroly"

Nad současným stavem by jeden fakt zvracel - např. nově zavedené kontroly "zimní výbavy" - k tomu zjištění, že pokud někde dají příslušnou značku, přestanou udržovat sjízdnost komunikace jinak než pluhováním - co na tom, že na ledu do kopce se nehnete ani s novými zimními pneumatikami! Moje zjištění minulý čtvtek na cestě do Sněžného v Orlických horách.... Dříve se kopce normálně sypaly štěrkem, nyní není důvod - máte přece značku!

J.S. 16.2.2009 14:11

Re: Ano pane Čermáku není nad to když ty "piráty" vyhmátnou....

Tak to vážně je mi záhadou, kdo Vám toto doporučil. Zvláště osvědčení radiokomunikačního úřadu. No napsal jste celkově mylnou informaci pro nás a nebo dokonce hloupost.

honzak 16.2.2009 13:46

už jsem to psal

několikrát - skutečné piráty zničí jen OKAMŽITÉ odstavení auta, odtah na parkoviště a možnost vyzvednutí (po zaplacení tučných nákladů) nejdříve po 24 hodinách na druhém konci republiky.

Dopravní policie je kapitolou sama pro sebe. Borci na silnici to schytávají z první ruky, vykonávajíce příkazy svých inteligentních a nestranných nadřízených. Na skutečné hýzlíky nemohou a tak buzerují slušné řidiče, kteří (jak popsáno níže) překročili buzerační 40 o 5%.Nechtěl bych to dělat.

gerontusinza 16.2.2009 13:44

Omyl , je to jinak .......Re: Ano pane Čermáku není nad to když ty "piráty" vyhmátnou....

jeden radar a smečka policajtů a co chytíme to vybereme..... co nechytíme, to pustíme protože bychom se sami utopili v korespondenci a bylo by to dost napadnutelné, slušné kavky zaplatí a o neslušné se podělíme a otrávíme jim to tak, že už neslušní nebudou....;-)

gerontusinza 16.2.2009 13:40

Nechal jsem si místo dohadování nainstalovat palubní počitač a szatí když vytáhnu paměť a poslední 2 minuty mám zaznamenaný naprosto přesně dle náhonu tachometru......Re: Je hezké že máte tu správnou odpověď po ruce........Re: Ano pane Čermáku není n

to je moje poněkud drahá sebeobrana... ovšem musím podle toho i jezdit..... otravné... hezký den

miller 16.2.2009 13:35

doprava

Tady specielně v řízení dopravy vládnou výstavní idioti, počínaje úředníky na MD. Samozřejmě , že tato superrychlá auta nic neřeší, ja osobně vidím velmi dobře , i když už je mi 62 let, takže si budu dávat bacha na nové pasaty a ono jich zas tak moc není, brzy budeme znát i ta 4 čísla těch vozuů v našem rajonu. Jezdit např mezi Poděbrady a Hradcem 150km/hod je naprosto bezpečné a pokud nějaký idiot v pasatu si myslí, že mě vyhmátne, tak to jen zbytečně pálí benzín.Idiotismu řízení naší dopravy je třeba průběžně vyjadřovat občansko řidičskou neposlušnost.

Hašek 16.2.2009 13:28

Nesouhlasím!

Vše začíná u řidiče.

Petr Benes 16.2.2009 13:25

Re: Je hezké že máte tu správnou odpověď po ruce........Re: Ano pane Čermáku není nad to když ty "piráty" vyhmátnou....

no at pocitam, jak pocitam, 5 % ze 40 jsou 2 km/h a tedy v toleranci. i kdyz pro mensi rychlosti se udava absolutni odchylka, ne relativni, ta je az pro vyssi rychlosti (nad 50 km/h nebo nad 100 km/h?) oni to mozna policajti nevi, ze to co se jim ukaze na displeji je jen stred pasma, ve kterem s jistou pravdepodobnosti lezi ta skutecna rychlost a je dobre je v tomto smeru dovzdelat. :-P samozrejme je nesmysl tvrdit, ze vzdy jedu pod limit, zvlast kdyz se spis divam na cestu pred sebe nez na tachometr.

jarda 16.2.2009 13:06

Re: Ano pane Čermáku není nad to když ty "piráty" vyhmátnou....

Byl mi doporučen tento postup: Pane policisto, prosil bych váš služební průkaz (uniforma není směrodatná, oni si je pacholci půjčují, aby nebyli snadno dohledatelní při lumpárnách), dále bych prosil o předložení kalibračního protokolu k vašemu měřícímu zařízení (ne sterší 6ti měsíců) a ještě osvědčení Českého radiokomunikačního úřadu, že jste byl řádně proškolen a jste tedy způsobilý k obsluze tohoto měřícího zařízení. Na to byla reakce: "jeďte do pr..le, jeďte, už ať jste pryč!"

okon 16.2.2009 13:03

Hezky jste to vystihl, pane redaktore. Děkuji.

Marat 16.2.2009 12:56

Re: Já věřil v Darvina a ono to nefunguje!

Nemáte tak docela pravdu Malý Astone. Mnohdy se stává, že při nehodě příjde o život ten kdo nehodu nazavinil a nikoliv viník. Tkaže každý mrtvý na silnici není úbytkem těch, kdo na silnici nemají co dělat. Ještě jsem něco takového nazažil a to jezdím už 52 roku, ale v posledních dvou měsících jsem lě dvě nehody na křižovatce. V prvém případě jeden pitomec z levého proudu odbočil do prava a já ně něj narazil levou stranou nárazniku. Jen mě to opravili, tak čtrnáct dní na to,  na křižovatce kde měl řidič značku Stop, asi sto metru od mého bydliště se vyřítilo auto a já se na té křižovatce  zase srazil. Řidička mladá nezkušená dokonce bydlí v tom rohovém baráku, u kterého má tu značku Stop. Naštěstí jsem jel pomalu, ještě jsem se nerozjel taskže škoda nění tak velká. Jenže v poslední době se auta dělají s nárazníky z platického materiálu a tak se se nedá vyrovnat a nový stají openíze.  Jak já tak ona jsme o té značce Stop veděli.Jezdíme přece  kolem každý den. Tak oparvdu né piráti, ale řidiči nezkušení,nepozorní a neopatrní způsobují nejvíce nehod. A za ně to někdy odskáče neviný.