Středa 16. července 2025, svátek má Luboš
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 99 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M. Gebauer

4. 7. 2008 23:59
A co na to "nimistr" p. Řebíček?

0 0
možnosti

zdeněk

4. 7. 2008 11:53
pro rdu

Vážený pane, pokud kamiony jezdí programově přetížené(znám to od svého kamaráda co se tím živí) tak je cosi v nepořádku. Silnice nejsou na neustále přetížené kamiony stavěny.  Pokud říkáte že by zavedením povinného vážení kamionů stoupla cena zboží, pak vlastně přiznáváte že za levnější rohlík platíme kolejemy v silnicích a jejich postupným zničením již několik let po opravě. Stejně jako v poškozování statiky budov v okolí silnic 1 i 2 třídy.

Správné řešení přeci je aby platil konkrétní viník a nikoli my všichni dohromady! Průjezd osobního auta je oproti průjezdu přeloženého MANa naprosto zanedbatelný. Ovšem jak se zdá, voliči ODS z nepochopitelných důvodů  prosazuje socialismus, tedy aby se náklady rozdělili rovnoměrně na všechny účastníky silničního provozu a vyhrožují že pokud budou peníze vybírány adresně, spravedlivě, zdraží zboží. Klasické vydírání.

0 0
možnosti

nobody

4. 7. 2008 12:28
Re: pro rdu

Tak bacha, u Chocerad už je ve zkušebnim provozu tenzometrická váha.

0 0
možnosti

Bubik

4. 7. 2008 10:24
No, že se dříve musí postavit R35 než zvícepruhovávat D1

je jasné každému mimo bývalého ministra Šimonovského.

Takže premiér neřekl nic nového.

0 0
možnosti

Martin Novák

4. 7. 2008 9:49
Nenáviděné kamiony

Každý nenávidí kamiony, ano ničí nám dálnice i silnice, vláda to vidí též jako problém, staví se mýtné brány, nyní nejen na dálnicích, ale i na silnicích. Na druhou stranu vláda podporuje mohutně "významné podniky", jako třeba Škodovku, Hyundai, apod. A zde se uplatňuje moderní systém "just in time" , nebo-li nemít žádné peníze v materiálu, vždyť ochotní dodavatelé vše rádi a přesně na čas dovezou. Výsledek je, že za mohutné státní podpory jezdí do zmíněných závodů čím dál více kamionů, vozících vzduch, např. mezi vylisovanými díly karoserie, které ještě před 10 lety lisovaly přímo ve fabrice, zatímco dnes je vyrábí externí lisovny. Takové zásobování opravdu nelze udělat vlakem, ale jen a pouze pružnou autodopravou. A tak sklízíme, co jsme za naše peníze zaseli, montovny na kolečkách...

0 0
možnosti

sokol

4. 7. 2008 12:16
Re: Nenáviděné kamiony

Děkuji, konečně někdo, kdo to má srovnané v hlavě.

0 0
možnosti

messenger

4. 7. 2008 9:37
Plzen - Tabor - Jihlava

Praze a stredoceskemu kraji by predevsim ulevila dalnice Plzen-Tabor-Jihlava, ktera by odvedla tranzitni dopravu zapad-vychod daleko za nejzatizenejsi casti D1 a D5. Stat z nejakeho duvodu preferuje radsi paprskovity model dalnicni site, kdy vsechny cesty vedou do Prahy. Hlavni mestto se tak stava nevyhnutne neuralgickym uzlem, kteremu se nelze vyhnout.

0 0
možnosti

Honza42

4. 7. 2008 9:47
Re: Plzen - Tabor - Jihlava

Přesně tak. Prakticky každý kamion či osobní automobil, který směřuje z východnějších částí území na Západ musí navštívit povinně Prahu, přestože po tom opravdu netouží. Zřejmě je to myšleno záměrně, aby si každý kmán z venkova uvědomil, odkud že se to vlastně vládne. Chtělo by to už jen natáhnout hlavní průtah přes Karlův most, aby to bylo spojeno i s kulturním zážitkem. Národ tak bude konečně stmelen kolem Prahy a Morava bude sražena na kolena. A na mostě samozřejmě platit mýto, to dá rozum.

0 0
možnosti

rybářka

4. 7. 2008 9:35
mýtné

Až se budou peníze vybrané z mýtného a dálničních poplatků vracet zpět do výstavby dálniční sítě, bude to nikde vidět..... a taky není tajemstvím, jak se ztrácejí miliony ve veřejných zakázkách, speciálně při stavbě dálnic, takže ten tok peněz by měl nikdo kontrolovat. Jak je možný, že u nás stojí kilometr dálnic víc než jinde v Evropě?

0 0
možnosti

Gonzales

4. 7. 2008 11:02
Nic složitého...

zkrátka jde to.

0 0
možnosti

silničář

4. 7. 2008 9:27
Problém D1 je už přeci vyřešen!!!

Pane Bárto, vy jste asi slova pana premiere nečetl pozorně!. Celý problém dálnice D1 je již přeci vyřešen. Známá firma Kapsch nám na D1 za 2,4 miliardy postaví a bude provozovat do r.2016  informační systém (= 30 informačních cedulí- snad i v cizím jazyce?), které vše vyřeší,  ukáží jak a kam jet když  je zácpa či nehoda. To přeci nemá chybu? -  nekupte to za ty prachy!  (no malinkou chybičku ano, ono na D1 skutečně není kudy objíždět - doporučuji článek v posledním EKONOMU od redaktora Pšeničky)

0 0
možnosti

Rudá záře

4. 7. 2008 8:50
Ehm.

Pan Bárta zapomíná na jednu důležitou věc. ČR poměrně rychle hospodářsky i politicky dohání své západní sousedy. A tam se již část obyvatelstva rozhodla necestovat po přeplněných dálnicích, a dává přednost železniční dopravě.

Jestli by náhodou u nás nestálo za úvahu začít upřednostňovat stavbu železnic (i té vysokorychlostní) před dálniční sítí, které po svém dobudování stejně za nějakých 15 let přestane kapacitně stačit? 

Průměrně a více inteligentní občan ČR již te´d volí jinou formu dopravy, než je D1......

0 0
možnosti

Vladimir

4. 7. 2008 8:59
Re: Ehm.

Ze by prumerne a nadprumerne inteligentni obcan chtel cestovat pomaleji, mene ekologicky, nespolehlive a ve spine ?

0 0
možnosti

Karel 22

4. 7. 2008 8:20
Dálnice Hradec-Olomouc

samozřejmě odlehčí zašpuntované D1. Kdo dnes jede z Ostravy do Prahy, automaticky zamíří na Brno. Tak proč by neměla být D1 zablokovaná? Ta severní dálnice tady chybí několik let.

0 0
možnosti

rdu

4. 7. 2008 8:29
Re: Dálnice Hradec-Olomouc

... asi tak třicet ...

0 0
možnosti

Honza42

4. 7. 2008 7:55
Od železnice si nic neslibujte.

Celá infrastruktura (zejména po roce 1989) je vybudována bez vazby na železnici. Stačí se podívat kde jsou umístěna logistická centra stovek firem - na dohled dálnice a vlečku nemá nikdo. Vědí proč. Po železnici by dobrovolně poslal zboží jen blázen. Železnice se může realizovat v uhlí, písku, kamení, rudách a omezeně ve dřevu.

Zbývá provokativní otázka, jak by to vypadalo, kdyby investice, které směřují z politických důvodů do železnice (po které skoro nikdo nejezdí) byly směřovány do dálnic (které téměř všichni zoufale potřebují). Zatím vlády uvažují v intencích, že masivním pěstováním mrkve odnaučí lidi jíst bůček. Chyba lávky, mrkev nakonec shnije a o bůček se lidi poperou.

0 0
možnosti

WWW.JIRI

4. 7. 2008 11:37
Re: Od železnice si nic neslibujte.

Mně se nezdá, že by železnicí nikdo nejezdil. Zkuste se zastavit na Hlaváku nebo jiných nádražích. Na větší vzdálenost je dnes lepší cestovat  po železnici. Na to již přišlo mnoho lidí a hlavně v západní Evropě.

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz