Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
DOPRAVA: A dál už nic
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Mokrý 10.9.2022 10:55Nejenom aktívisti, ale i zřejmě státní správa. Dostala befel a konala. |
J. Prečuch 10.9.2022 16:55Nuceně nasazení v Říši by vám za tuto “pochvalu” nedekovali , kdyby mohli . Ale ten ročník už vymírá . Viz Její Veličenstvo Alžběta II . A také váleční zajatci a obecně nucené práce vykonávající . |
M. Kanda 10.9.2022 9:15Polsko je čtyřikrát větší než Česko a také má čtyřikrát tolik obyvatel. Takže by mělo mít také čtyřikrát tolik km dálnic, tj. 1346x4 tj. 5384km. Ale tolik oni tam zdaleka nemají. Takže jen dohánějí své zpoždění. Navíc Polsko je téměř dokonalá rovina a jejich výstavba je tedy o dost jednodušší a levnější. |
J. Brei 10.9.2022 10:16Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody. |
V. Petr 10.9.2022 10:28
|
V. Mokrý 10.9.2022 10:55tak jest |
R. Langer 11.9.2022 7:32Ano, důvody, jak si nakáket do vlastního hnízda, tady hledá kde kdo. |
D. Polanský 10.9.2022 8:14Pane Jakle, vy sníte. U nás v Bystrci v Brně, 26 000 obyvatel, již 12 let staví politici Bystroušku, místo pro volnočasové aktivity dětí. Teď slibují, že se prý začne v roce 2023, když to tedy půjde. Teď děti chodí do starého likusáku po stavařích ještě z dob socialismu. A vy chcete stavět rychle dálnice! |
R. Langer 11.9.2022 7:33Klid, volný čas brzy žádný nebude... |
T. Kohout 10.9.2022 7:01Blame it on the times. Ani v USA by Interstate Highway System nepostavili v dnešních časech. Ani ty silnice v horách. Propásli jsme svou příležitost. Tehdy to bylo možné, dnes nemožné. Možné snad ještě v té "primitivní" Číně... |
J. Brei 10.9.2022 7:48No jo, propásli, propásli, ale proč to v Polsku jde i v našich časech, ale u nás ne? |
V. Mokrý 10.9.2022 8:22No protože pšonkové/Poláci, přijmuli zákon o liniových dopravních stavbách, podobný tomu německému( což se zde v ČR/Československu po " sametu " neudělalo ) a dotací " vrážejí do dálnic. Na rozdíl od ČR |
J. Brei 10.9.2022 9:17My máme, pane Kotazi, liniový zákon od roku 2009 (zák. 416/2009 Sb.), takže, proč to ani s ním nejde? A proč, pane Kotazi, říkáte Polákům "pšonkové"? |
V. Mokrý 10.9.2022 9:30Ten trochu pořádnej zákon, přijmuli nedávno. To mám od předků. |
J. Brei 10.9.2022 10:17Ad 1) Na co tedy čekáme? Ad 2) A Vám to připadá OK? |
V. Mokrý 10.9.2022 10:58až se rozhoupá státní správa asi věděli předkové proč Poláci na nás zajisté mají také přezdívku |
V. Petr 10.9.2022 12:47V Polsku nemají takové zelené SOUDY jako u nás. A Bruselu to "pochopitelně" vadí... |
V. Mokrý 10.9.2022 13:40
|
J. Dostál 10.9.2022 7:01A není to málo, Antone Pavloviči? Nemusíme vynechat jen cyklostezky, můžeme vynechat i chodníky. |
P. Dvořák 10.9.2022 7:34To je blbost co? Chodníky slouží lidem pro snadnější chůzi, což je u lidí zcela obvyklá činnost. Cyklostezky slouží některým lidem k zábavě. Ale ty vy přece velmi dobře víte. |
J. Dostál 10.9.2022 9:12Tak já vím, že v některých městech se musí z jedné části do druhé jít po silnici druhé třídy a že spousta lidí používá kolo jako dopravní prostředek a že v USA jsou někteří našinci překvapení, že jediná rozumná cesta z bodu A do bodu B je autem. Prostě mi přijde brojení proti cyklosezkám trochu mimo, protože si pamatuji, že takto sloužily dnes zabrané silnice. |
P. Dvořák 10.9.2022 9:49Co to je za lesní města, kde "se musí z jedné části do druhé jít po silnici druhé třídy" ? Ale pokud taková jsou, nejlepším řešení pro všechny občany ke spojení jednotlivých částí budou lesní cyklostezky. Proložené rozhlednami. Takhle jste to myslel? |
J. Jurax 10.9.2022 14:52Ehm ... třeba Blansko; do části Dolni Lhota chodník nevede, jen silnice. |
J. Dostál 10.9.2022 18:25Luhačovice a určitě mnoho dalších. Vtip je v tom, že kdysi dávno ty silnice druhé třídy byly něco mezi polňačkou a prašnou silnicí po které jel jeden autobus dvakrát za den, něco kravských a koňských spřežení, pak hodně pěších a bohatší na kolech. Pak se tam daly kostky, později asafalt a provoz zhoustl tak, že odvážného pěšáka téměř nevidět. To zhoustnutí není ani tak staré. První zlom po roce 2000 a druhý po koronaviru. Takže když se k tomu dnes paralelně přidá cyklostezka, tak se pouze navrací původní funkčnost. Ony ty cyklostezky jsou většinou i pro pěší. Vaše poznámka o rozhlednách jen ukazuje, že se nedržíte tématu. Moje měla jen autorovi článku naznačit, že lacino střílí. |
V. Petr 10.9.2022 12:46Za pirátů se v Praze zužují přeplněné silnice a rozšiřují poloprázdné chodníky... |
I. Pávek 10.9.2022 6:54Ano, zbývá toho ještě mnoho co je třeba vytěžit, zarovnat, vybetonovat, vyasfaltovat, oplotit a pak v noci osvětlit - |
T. Kohout 10.9.2022 7:04Jo, taky občas zateskním po Lovcích mamutů a jejich věku. |
V. Mokrý 10.9.2022 7:11Ale no tak |
P. Dvořák 10.9.2022 7:37Nějak mi uniklo, že by dálnice byly osvětlené. Leda tak plochy kolem skladů, které se roztahují na kdysi zemědělské půdě. Že máme málo dálnic, můžeme litovat už dnes. Že nám ubývá zemědělské půdy, budeme litovat. |
V. Mokrý 10.9.2022 5:33Před " sametem " nic moc/žádné sláva. A po něm - dlouhá léta vůbec nic, navíc k tomu zelený |