20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

DOPIS: Ten váš nápad

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jepice 17.8.2006 9:23

Re: Re: PACI- PACI- PACICKY

Z oblohy? Možná spíš z hrušky.

milan 17.8.2006 10:38

Re: Re: PACI- PACI- PACICKY

MILY PIZDIVLKU NEBYLA REC O AMERICKEM VLKU-VRAT SE SPATKY DO NEBE,TOHLE NENI PRO TEBE....

Libor Ščerba 17.8.2006 8:42

Je zakázáno mít obavy?

Je fajn vědět, že většina z reagujících nemá pochybnosti o účelnosti a správnosti mít základnu na území ČR. Je fajn vědět, že většina je přesvědčena o správnosti politiky USA. Je fajn vědět, že se najdou lidé v naší zemi, kteří opět uvěří tomu, že USA a Ruská (znovu obnovená federace) nemají stejný cíl. A to udělat si co nejvýhodnější podmínky pro jejich expanzi. Státy se chovají v globalizovaném světě jako firmy. Prostě hledají další akvizice. Takže pokud si budu muset vybrat mezi USA a Ruskem, tak sáhnu po USA a to jen z důvodu, že tam kde byly a odkud odešli beze spěchu zůstalo aspoň to hospodářství v dobrém stavu(pokud se nebudu bavit o stavu lidských práv neb ten zase tak US na srdci neleží) Kdo asi řek: " Není důležité, že je to diktátor. Důležité je, že je to náš diktátor. = proti komunistiký a pro americký. Takže US ano! Pokud to jinak nejde. A bavit se o základně v momentě kdy si vyjasníme zda právo USA bude platit i mimo základnu a nebo zda náš policista bude moci mimo základnu použít jakýkoliv donucovací prostředek proti US Army, aniž by byla ČR za útok na US vojáka zařazena na seznam teroristikých zemí. P.S.: proti naší účasti na misích NATO nic nemám. Pokud platím naše vojáky, tak chci aby byli připraveni a válka je nejlepší trénink. :-(

Charlie 17.8.2006 9:09

Re: Je zakázáno mít obavy? Není, ALE

strach není racionální argument !

www racek 17.8.2006 9:46

Re: Re: Je zakázáno mít obavy? Není, ALE

strach je hlavní argument. tedy, pro mersjevy a matrosovy pochopitelně ne.

Jura Jurax 17.8.2006 11:49

Re: Re: Re: Je zakázáno mít obavy? Není, ALE

Proč myslíte, že pro Meresjevy, resp. Maresjevy ne? A je strach hlavní argument třeba pro takové Badery (Douglasy)? Co to sem pletete?

www racek 17.8.2006 15:03

Re: Re: Re: Re: Je zakázáno mít obavy? Není, ALE

víte kdo byl matrosov? ale jinak, když tomu nerozumíš, jsem ochoten vysvětlit:-D

zoch 17.8.2006 8:38

Naprosto souhlasím !

Za zvláštní zmínku potom stojí zamyšlení nad tím,jací že exoti padají z našich VŠ.Podstatné autor vystihl a proto nemá cenu dlouho švitořit. Možná by snad ještě mělo být připomenuto oněm mírumilovným ( což samo o sobě není vůbec žádná vada ) ,že svět po tisíceletí produkuje konflikty. Bude tak činit dál se stoprocentní jistotou a to ať  naši a světoví propagandisté všehomíra chtějí nebo ne. Pokud se potom z nějakého totáče kdekoli na světě objeví nebezpečí,je účinná zbraň jediné východisko a sáhli by po ní i oni nyní zapřísáhlí odpůrci základen protože by chtěli ochránit životy svých rodin a přátel. Být připraven je prostě jediný účinný způsob ,jak mír zaručit. Osvědčilo se to i proti sovětské militantní mašině zaštítěné obdobnou celosvětovou ideologií,jako nyní islamismus a příště to bude něco jiného,ale bude to jistě,byť my zde třeba již nebudeme. O to horší je to představa,že to potká naše děti či vnoučata.  Je to souboj o moc,odbytová teritoria,suroviny,bohužel i náboženská tedy ideologická témata... A vše vlastně začíná tak prostě - soubojem o moc v jednom parlamentě,jednom státě,v jednom etniku,v jedné komunitě...Lidská společnost vygeneruje problém vždy a čím méně bude bláznivých snílků,tím déle bude mír zaručený dostatečnou obrannou silou o které bude potenciální agresor vědět,že se kdykoli může změnit na sílu útočnou.  Stojí to peníze,ale efektivně to zaručuje ( zatím ) prostředí bez světových konfliktů.

Fofo 17.8.2006 8:29

Zkušenost

Všichni kdo tak urputně bojují proti základně by si měli sami vyzkoušet jak se žije pod Mohamedem, Stalinem, Castrem, Hitlerem apod. aby se naučili vážit si svobody a demokracie, byť se všemi jejími nedostatky a uvědomili si, že tato svoboda byla a je trnem v oku všem předchozím jmenovaným a jim podobným, a že si ji musíme bránit třeba i raketami. Nebo si snad myslíte, že ji ubráníme frázemi o humanitě?

Charlie 17.8.2006 8:15

Pod tohle se mohu také podepsat !

Díky autore!

Brumla 17.8.2006 6:50

Bitva

Chudák autor. To tu zas bude výpadů a invektiv na jeho adresu.

Místo toho, aby se naše politické strany jasně a zřetelně postavily za trasatlantický projekt, jak by se čekalo od elit, kterým nejde o krátkodobé zisky za jakoukoliv cenu, ale dlouhodobou koncepčně budovanou bezpečnostní obranu našeho prostoru, vymýšlí pitomosti typu vnitrostranické diskuze a celonárodního referenda a lakmusovým papírkem zkoumají, kam se mají vrtnout. A práci, za kterou politky platíme, pak musí dělat autoři na NP. Smutné.

Kolda 17.8.2006 6:37

Tak tady čtu diskusi a napadá mne jediné....

Ten Vilém, to je ale nebetyčnej blb.

BuBu 17.8.2006 7:05

Re: Tak tady čtu diskusi a napadá mne jediné....

Takových, co to napadá jako Tebe . . . tak těch jsou, jen co já vím . . . tisíce ! R^:-D

honzak 17.8.2006 7:36

Re: Tak tady čtu diskusi a napadá mne jediné....

klid, reagovat na rudé psychopaty nemá vůbec smysl. Epidemie bacilu Petra Uhla se asi šíří rychleji, než si dokážeme představit.

Haui1 17.8.2006 8:33

Re: Tak tady čtu diskusi a napadá mne jediné....

Klid, on Vilém a ještě několik dalších budou navedení, není možné, aby byli tak blbí od přírody. Pokud nepocházejí z StBácké rodiny.

Charlie 17.8.2006 9:14

Re: Tak tady čtu diskusi a napadá mne jediné....

Toho blba bych chtěl potkat v hospodě. Rozbil bych půllitr o jeho lebku. Blbost se musí likvidovat, jiak nebude svět nikdy lepší.

BuBu 17.8.2006 6:35

Ano . . . a takhle my tu žijeme !

Pane Adler, plně s Váma souhlasím . . . a tiše Vám závidím, jak jste mohl napsat tak slušný článek o takovém sajrajtu !

Včera dopoledne jsem se dostal nedopatřením před obchodní dům TESCO v Hradci Králové. A co nevidím ? Na chodníku před TESCO, který je veřejnou městskou plochou, stolek . . . u něho dva (už od pohledu bolševičtí č*ráci) tam otravovali kolemjdoucí a žádali o podepsání petice proti základnám. . . Na chvíli jsem se zastavil . . . a pozoroval "ten cvrkot". Ta sestava lidí, co zastavila a podepisovala se . . . prakticky ani nevěděla, co podepisuje, protože ti dva zástupci "lumpen-proletariátu" od stolku jim vše již s jejich přichodem horlivě "vysvětlovali" - a to pěkně "po bolševicku" . Na můj dotaz, kde mají povolení "motat se se stolkem" na veřejném prostranství a bránit jeho řádnému užívání na mě poštvali ten "okolo-stojící lumpen-proletatiát" z něhož sprostota jen sršela - a tak jsem radši odešel ! Kde byla městská policie . . . to nevím (možná vybírala řidiče za rychlost "U stoleté" ), ale vím určitě, kdybych já složil před TESCO hromadu písku o ploše stolu - bez mastné pokuty bych se neobešel !

No . . . a takhle my u nás žijeme ! ;-(

nup 17.8.2006 7:45

Re: Ano . . . a takhle my tu žijeme !

Ano, ano... Máte povolení? Máte bumážku? Tak občanský průkaz!

Jo, to byly časy, soudruhu BuBu. Naštěstí jsou už za námi.

BuBu 17.8.2006 8:31

Re: Re: Ano . . . a takhle my tu žijeme !

Ty jsi ale vůl - ten se hned tak nevidí ! Jestli by správně nemělo být Hňup . . . na místo nup ! Nebo mě chceš namluvit, že u Tebe na dvorku může každý, kdo chce složit kupu hnoje . . . tak abys nemohl ani prolézt do domu ! Hňupe, Hňupe - to už není demokracie - to je bordel !

franta 17.8.2006 9:40

Svatá pravda, BuBu

pamatuji si, že když se měl za komunistů stavět v Olomouci Prior v těsné blízkosti starobylého kostela, tak si taky takoví dva ču.áci postavili na náměstí stolek a sbírali podpisy pod petici požadující zákaz této stavby. Tehdy je ovšem VB sebrala do půlhodiny i se stolkem. Jó, tehdy tady vládl pořádek. Stýská se Vám ?   

BuBu 17.8.2006 10:43

Re: Franto . . .

. . . jako zloděj zůstává zlodějem bez ohledu na to, jestli krade za Husáka nebo za Klause . . . tak bordel zůstává bordelem bez ohledu na to, jestli se dělá za Husáka nebo za Klause ! Stačí ?

Já jsem zásadně proto, aby se věci vždy nazývaly pravými jmény . . . a ne jako za bolševiků, kdy agent, pracující pro zájmy bolševiků, se nazýval "rozvědčík" - a agent, pracující pro USA, byl špión !

franta 17.8.2006 13:52

Takže jestli tomu dobře rozumím.

tak sbírat na ulici podpisy pod jakoukoliv petici je podle Vás bordel (za Husáka i za Klause) ?  

jirka.s. 17.8.2006 10:38

Re: Ano . . . a takhle my tu žijeme !

Milý BuBu! V jiných příspěvcích jste avízoval, že jste z vesnice, ale vidím že to znáte i v Hradci Králové. Ovšem Váš dotaz, "Kde byla městská policie?" Vás usvědčuje, že skutečně hradečák nejste. Protože v tom případě byste musel vědět, že naši čačtí obecní policajti pro jistotu, aby někde nedostali po hubě, raději nevytáhnou paty ze služeben. Pro hradecké "příslušníky" je velká námaha i pověsit botičku. Obecně to platí i pro policajty státní.

BuBu 17.8.2006 11:02

Re: Re: Ano . . . a takhle my tu žijeme !

Jirko . . . přece by jsi nechtěl nechat si Hradec Králové pouze pro sebe ! I my z vesnice jezdíme do města . Máme kola, vlaky, autobusy, auta - tak proč bychom Jirko nemohli zajet se podívat ! To my z vesnice takoví nejsme . . . abychom bránili lidem z města stavět si u nás (na vesnici) domy ! Jen za poslední 4 roky se k nám nastěhovalo do rodinných domků 12 rodin z Hradce Králové ! Tak nebuď  takový zlý . . . a dopřej nám - blbým vesničanům - dopřej nám trošičku města ! ;-(

jirka.s. 17.8.2006 13:38

Re: Re: Re: Ano . . . a takhle my tu žijeme !

Ježíšmarjá! To jsi mne BuBu velice špatně pochopil. Můj příspěvek byl úplně o něčem jiném.Zkus to přečíst ještě jednou a zjistíš,že to je vlastně jenom o zhovadilosti policajtů. Jenom jsem zdůraznil skutečnost, že já bych  měl mít  teoreticky  možnost  mít je na očích 24 hodin denně a místo toho je vidím maximálně 1. září před školou a jak si chodí do bufíku pro svačiny. Nečetl jsi špatně, skutečně chodí, protože se tam opravdu nedá zajet autem.

Pokud jsi pochopil můj příspěvek jako nechuť k návštěvníkům  HK, tak se dodatečně omlouvám.

BuBu 17.8.2006 14:29

Re: Re: Re: Re: Ano . . . a takhle my tu žijeme !

V pořádku ! Asi jsem byl mimo . . . R^

Vanek 17.8.2006 5:04

Buď s USA, nebo do pekel Alláhových

Buď s USA, nebo do pekel Alláhových

Charlie 17.8.2006 8:17

Re: Buď s USA, nebo do pekel Alláhových

Přesně tak to je. Bohužel.

Esmerald 17.8.2006 1:55

Souhlas, pane Adlere.

Bohužel, import cizích pitomostí je levnější, než export vlastních pitomců . Kdyby přišli s agitací ke mně, pustím na ně psy.

EVa 17.8.2006 5:46

Re: Souhlas, pane Adlere.

vidíte - a kvůli exportu 300 volů každoročně do Němec nám zabili Sv.Václava. Škoda, měl v tom pokračovat a nejenom on. Možná bychom byli dneska někde jinde. (I když bohužel, volů se u nás rodí podstatně víc než 300 ročně).