26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

DOKUMENT: Zpráva Amnesty International o válce na Ukrajině

Zpráva, jak byla zveřejněna na serveru organizace Amnesty International.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Krejčová 6.8.2022 21:05

Vy jste snad ten článek nečetl.

J. Farda 6.8.2022 21:07

Jsa písma znalý, byl jsem, paní Krejčová tak smělý ... :-)

I. Širůček 7.8.2022 5:05

Nesmysly? Na to jste odbornice přece vy!

D. Laurencikova 7.8.2022 9:00

Ne. Ja vsechno co pisu, muzu dolozit. Vy mi nic z toho nemuzete vyvratit. Tak se aspon zastavate tech, kdo misto argumentu pouzivaji oplzle klipy.

P. Vychodil 6.8.2022 20:08

UNHCR:

6.3 mio ukrajinských uprchlíků od začátku konfliktu

Rozdělení podle zemí původu (prvních 5)

Ruská federace - 1 968 127 lidí;

Polsko - 1 256 568 lidí;

Německo - 915 000 lidí;

Česká republika - 400 559 lidí;

Itálie – 157 309 lidí

D. Mach 6.8.2022 22:34

Můžete sem dát, prosím, odkaz? Na stránkách UNHCR jsem našel údaje jen za rok 2021.

P. Vychodil 7.8.2022 8:34

https://data.unhcr.org/en/situations/ukraine

M. Vaněk 6.8.2022 17:59

Ukrajina evidentně mele z posledního, jinak by tady stále tapetovaly aktivistickými zprávami o "vítezných taženích, protiúderech, a zázračných zbraních (komu to něco připomíná, je na správné stopě - nacismus má s ukrajinským fašismem mnoho společných jmenovatelů...) ;-D

L. Novák 6.8.2022 20:01

Ano, ;-O Vaňku, tvůj komunismus musí zvítězit i na Ukrajině! Jak by to vypadalo, kdyby tvému soudruhu Putinovi někdo z bývalých poddaných vybočoval z linie nalinkované KGB?

M. Vaněk 6.8.2022 20:15

;-D

D. Laurencikova 6.8.2022 20:29

Putin nedela neokomunistickou, ale neocarskou politiku, kdyz tak. Komunismus (pod vedenim financniho kapitalu) nevstal z mrtvych v Rusku, ale v Bruselu, v podobe EUSSR, jejiho ekologickeho planovaneho hospodarstvi, jeji "politicke korektnosti", jejiho zniceni tradicnich hodnot jako je krestanstvi, rodina, dokonce biologicke pohlavi... Ruska politika je de facto protiklad k teto neokomunisticke politice Zapadu. Jak je mozne, ze si toho nekteri jeste nevsimli??

H. Lukešová 6.8.2022 20:42

U nás pan novinář Saša Mitrofanov napsal, že tvrzení, že je manželství vztah mezi mužem a ženou je východní putinskou hodnotou. To je ale nesmysl, v rozporu se zdravým rozumem.

Aby nedošlo k mýlce, mně se na Putinovi také nelíbí spousta věcí, i on se paktuje s muslimy, islamo-fašistickým Íránem, Erdoganovým Tureckem, s čečenským Kadyrovem, takže ani Putin není křesťanský rytíř, který zachrání svět.

Já mám výhrady k západnímu neomarxismu i putinskému carismu.

D. Laurencikova 6.8.2022 20:48

Tvrzeni, ze manzelstvi jako vztah mezi muzem a zenou je "vychodni putinovskou hodnotou" je jasne slabomyslne. Ja nevim, jestli je vam jasne, ze Ruska Federace je multikulturni stat. Tam odjakziva ziji muslimove. Nepaktovat se s nimi... Co by to vlastne melo obnaset?

Ani ja nepovazuji Putina za krestanskeho rytire, ktery zachrani svet. Ale ani neverim, ze Putin tento svet stahuje do zkazy. Od toho jsou tady Neokomunisti na Zapade.

H. Lukešová 6.8.2022 20:58

O Rusku toho také tolik nevím, ale nepaktovat se s muslimy, by dle mého názoru, stačilo omezit vztahy s Íránem a Tureckem. Jistěže pronásledovat ruské muslimy by bylo nesmyslné.

D. Laurencikova 6.8.2022 21:02

No jo. Rusko plati pro Zapad jako "Rise zla". Kvuli cemu se to NATO vlastne porad roztahuje, az na Ruskou hranici? Pokud vim, uz SSSR mel tradicne dobre vztahy s Iranem a Turecko - nezapomente - je velmi dulezity partner Zapadu, nevim, jestli je stale jeste dokonce kandidat na vstup do EU. Proc by mel prave Putin omezovat vztahy s Tureckem, kdyz si tam zapadni politici podavaji kliku?

Nekdo mi pred chvili prihral toto video, tak vam to posilam. https://sp.rmbl.ws/s8/2/Q/w/v/x/Qwvxe.caa.mp4?u=0&b=0

H. Lukešová 6.8.2022 21:12

Jo, Váš podotek dává smysl. Je pravdou, že Turecko udržuje v současnosti i vztahy s Izraelem. Teď od 20.hodiny sleduji Tv a zároveň mobiluji, takže si video pustím, až se vrátím k pc.

Ale k Íránu mám své výhrady, ma hnusný islamistický režim, ale je pravdou, že nejsem Ruska, v Rusku nežiji a Putin holt háji ruské zájmy a ne ty izraelské a tak to holt musím brát. :-)

D. Laurencikova 6.8.2022 21:24

Iran je z meho hlediska take priserna zeme. Meli jsme v dome jednu iranskou rodinu, to bylo utrpeni!!! Oni slavili porad svuj Ramadan a nebrali vubec na nikoho ohled. Schazeli se jich desitky v byte 3+1, denne jine hlavy v satcich a chlapi v cernem.... hodovali a jeceli dloluho do noci. Pak na etapy odchazeli a delali takovy kraval po chodbach, ze se nikdo nevyspal. Kdyz jste jim neco rekla, tak na to reagovali agresivne a poslilali stare Nemce, kterym se to nelibi, do domova duchodcu. Mne rekla Iranka: "Du Hure!" a memu muzi "Du Schwein!", kdyz jsme je zadali, at berou ohled, ze se musime vyspat do prace, a meli vystarano. Nebudu psat, co vsechno delali od plivani do schranek pres cmarani po dverich.... Nejhorsi byl ten staly kraval. Podarilo se nam je nastesti z domu dostat. Ale byla to fuska. Jiste jsou i inteligentni a slusni Persani, ale toto byl opravdu boj o preziti.

H. Lukešová 6.8.2022 21:39

Tak jsou. Řada Íránců by se chtěla zbavit svého režimu a s Izraelem a Židy také žádný problém nemají a chtěla by svobodně žít a ne každý Íránec nám jde po krku a chce do jednoho zničit, byť režim říká o Izraeli hrozné věci, že je rakovinný nádor, který je nutné vyříznout....atd. Írán má i své bohaté před islámskou tradici.

H. Lukešová 6.8.2022 21:42

před islámské tradice...

M. Baloun 7.8.2022 7:58

Neuvěřitelné. Věcná, slušná a inteligentní diskuze. Děkuji

D. Laurencikova 7.8.2022 8:45

Ja vim, meli jsme proste smulu na skutecne primitivy. Ja nikdy nesoudim narod podle toho, jestli mi nejaky jeho prislusnik nekde slapl na nohu. To je samozrejme absurdni, stejne jak je absurdni hazet dnes vsechny Rusy do jednoho pytle, jak to delaji mnozi zde pritomni - lide nemyslici.

H. Lukešová 7.8.2022 9:00

Ano rozumím Vám, a je to až esesácké. Kdyby takto někteří vyřvávali i Židech, tak jak se nadává na Rusy, bylo by to jasně rasistické, nacistické a antisemitské. Urážky typu "židofilcka", "židovský troll" Ž...dák, po vzoru Rusák a doufám, že by si to zde na Neviditelném psu lidé nedovolili.

Já také odsuzuji ruskou invazi na Ukrajinu, jak jsem psala, je mi líto zabitých Ukrajinců, ale přece jenom to není má válka, a Rusové ani Ukrajinci by nám ve válce s Araby rozhodně nepomohli.

D. Laurencikova 7.8.2022 9:16

Rusko-Ukrajinska valka skutecne neni nase valka. Je to vyhroceni uz leta trvajiciho konfliktu mezi Ruskem a Ukrajinou, potazmo geopoliticky stret mezi Ruskem a USA. Kazdy, kdo si nechal namluvit, ze se na Ukrajine "bojuje za nas", si necha kdykoliv namluvit cokoliv.

Na NP si mnozi dovoli tolik, ze az zasnu. Mne je jedno, co predchazi tomu "...filcka". Jestli "Ruso"- nebo "zido"- nebo jeste neco jineho, podle momentalni nalady. Takoveto tituly do zadne civilizovane diskuze nepatri!! Myslim, ze urcita zakladni Netiquette by mela plati i tady.

H. Lukešová 7.8.2022 9:23

Jistěže, ale média nás krmí zprávami, že chce Rusko dále napadnout Polsko a táhnout dál na Evropu a že se nikde nezastaví. Tak předně asi na Ukrajině bojují Ukrajinci za Ukrajinu, stejně tak já nevnucuji myšlenku, že se v Jeruzalémě bojuje za Prahu, ne, nebojuje, tam Židé bojují za svou zemi, ale ne za Evropu.

D. Laurencikova 7.8.2022 9:30

Pani Lukesova, prosim Vas.... Prece nebudete tyto nesmysly brat vazne, kterymi nas krmi media! Vubec se mi to nechce rozvadet! Podivejte se, ktera media to jsou a dobre si je pamatujte. Tato vidina, jak Rusove tahnou az k Berlinske zdi, je natolik hirnrissig, natolik absurdni, ze ji uveri jenom uplny prostacek.

H. Lukešová 7.8.2022 9:37

Já mainstreamu samozřejmě nevěřím. Lžou o Izraeli, lžou i o jiných věcech. Základní vlastností levicového mainstreamu je prolhanost, to za ty roky vím.

No u nás na vesnici se říká, "kdo lže ten krade, do pekla se hrabe". Tož si říkám, že za ty lži, co levicoví mainstreamoví novináři odvysílali, by již museli zahrabáni hluboko v pekle.

D. Laurencikova 7.8.2022 9:49

Vite co? Mainstreamovi novinari ZADNI NOVINARI NEJSOU. Jsou to politicti aktiviste. Neinformuji, ale ukazuji ten "spravny postoj". Tomu se rika "Haltungsjournalismus" (Haltung = poměr, pojetí, postoj, stanovisko, vztah..). Takovy "zurnaliste" byli za komunistu, byli ve tretim Rajchu, byli v DDR, je jich dnes zas plno v NSR i v Cesku. Delaji presne to, co kritizuji napr. na Rusech.

Skutecny novinar informuje. Pise nezaujate, objektivne, nevychovava, nemanipuluje. „Einen guten Journalisten erkennt man daran, dass er sich nicht gemein macht mit einer Sache, auch nicht mit einer guten“. Citat Hans-Joachim Friedrichs, novinar a nekdejsi moderator Tagesthemen. Takove dnes v Mainstreamu nenajdete.

H. Lukešová 7.8.2022 10:01

Paní Laurenčíková, hezky jsem se s Vámi pobavila, ale teď musím odejít od pc, jedu na oslavu bratrových čtyřicátých narozenin, tak se mějte, přeji Vám hezký den, pevné nervy a snad se objevím na diskusi večer.

D. Laurencikova 7.8.2022 10:25

Chtela jsem napsat neco podobneho, take musim pryc... I Vam hezkou nedeli a poradne to oslavte. R^:-)

I. Širůček 7.8.2022 5:14

"Kvuli cemu se to NATO vlastne porad roztahuje, az na Ruskou hranici?"- jen úplný blbec nechápe, že to nedělá NATO ze své vůle, ale protože ho sousedi Ruska o to prrosí!