30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

DEMONSTRACE: K počtu účastníků na Václaváku

Tak nějak mi nesedí čísla týkající se počtu demonstrantů na veleakci odborů a spřátelených organizaci v sobotu v Praze. Obrázky publikované v médiích se sice snažily situaci dramatizovat, ale jakmile se kdekoliv objevil alespoň polocelek (o celku ani nemluvím), situace tak nějak neodpovídala vzrušeným komentářům novinářů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Štrobl 24.4.2012 12:05

Re: pane Boleslave

Abyste, pane Šejno, nepodivoval proč lůza a svoloč, tak zde máte celou fotogalerii:

http://www.radnice-litvinov.cz/fotoreport_-delnici-podporili-protivladni-protesty-v-praze

I. Schlägel 24.4.2012 11:58

Re: Tak to už zde máme

Ne, vezmu do ruky prověřený, seriozní tisk, nejlépe ekonomického zaměření, přečtu si, co na to NESTRANIČTÍ odborníci, zkusím další dva, tři zdroje, porovnám několik komentářů, juknu na rathing pro ČR a jsem +- v obraze. Je to podstatně jednodušší, než číst každou položku rozpočtu. Až bude rozpočet na netu rozklikávací do posledního špendlíku tak, jak se sluší na vyspělou, postbolševickou zemi, můžete se v tom rochnit dle libosti. Jak to souvisí s technicky jednoduchým odhadem správného počtu řvounů v matičce Praze, netuším.

J. Štrobl 24.4.2012 11:58

Re: tak jo, Štroble

A vy se divíte, že jsem Vás opentlil. Píše o tom již Hašek, že jsou lidé, se kterými se zkrátka nedá domluvit.

J. Štrobl 24.4.2012 11:55

Re: pane Boleslave

Tak odboráři. Hmm, pokud vím, tak tam byla i DSSS, a spousta dalších levicových extrémistů - ProAlt, Ne základnám a i Holešovská výzva, kterou vedou bývalí estébáci. Vskutku pěkná společnost na to, aby se jí dalo říkat lůza.

I. Schlägel 24.4.2012 11:53

Re: Tak to už zde máme

Díky.

M. Šejna 24.4.2012 11:53

tak jo, Štroble

budu se tedy věnovat článku:

demostrantů bylo podle mého výpočtu 31.976,32. Vzal jsem to přes integrály a derivace. Autor se tedy mýlí a výpočet provedl vědecky nesprávně. Z hlediska politických dopadů bylo demonstrantů málo. Aby byla demonstrace kvantitavně politicky dostatečná, muselo by být demonstrantů aspoň 56.354,67. Těch 67 tisícin je jen zaukrouhlení. Přesný počet čísel za desetinnou čárkou by mělo být šest. Aspoň podle kvadratické rovnice a podle počtu koeficientů zohledňujících počet výklenků v domech na Václaváku.

Spokojen?

I. Schlägel 24.4.2012 11:52

Re: Pro boha,

Na západě je také klientelismus, jistě, a protože je na rozdíl od nás možné se tam za to dostat do tepláků, je ho tam řádově méně než u nás. Jinak bych zvolil výstižnější název, tunelování. Co se týče fungování bank a pověr o virtuálních penězích, zkuste FINMAG.CZ, zrovna tam vyšel docela poučný článek i pro laiky, jako jsem já. Mimochodem, západní svět je v průšvihu kvůli tomu, že víc utratí než vybere na daních. To je základní problém západu a české socdem. Kdo dělá dluhy, má, světe div se, dluhy. Když už je v rozporu s realitou snaha odborářů o státní perpetuum mobile, pořád je ještě možné v nouzi zkusit použít matematiku prvního stupně ZŠ.

J. Slanina 24.4.2012 11:50

Re: Zajímavé

Tak pravicové tvrdé jádro fanklubu ODS a TOP09 si nadělalo do kalhot, ale smrdí tady šejno-lejno.

M. Šejna 24.4.2012 11:46

pane Boleslave

já se demonstrantů nezastávám. Pouze se podivuji, že jsou považování za lůzu a svoloč. Jejich demonstrace totiž nebyla nijak agresivní. Lůza většinou hází kameny, molotovovy koktejly, zapaluje auta a rabuje.

Překvapuje mě ale, jak vyděšení jsou z této demontrace pravičáci. Co jiného než strach jsou nadávky demonstrantům do lůzy a svoloče a na závěr ještě zpochybňování počtu demonstrantů. Ten počet demonstrantů není vůbec důležitý. Ona nakonec nebyla důležitá ani ta demonstrace. Odboráři si jen otestovali, jak se dokážou organizovat. Jediný, kdo si s této demonstrace nadělal do kalhot, je pravicové tvrdé jádro fanklubu ODS a TOP09.

J. Boleslav 24.4.2012 11:26

Re: Zajímavé čtení

Na Vašem místě bych se té demonstrující lůzy moc nezastával, mohla by Vás taky třeba o Vaši vilu připravit. Už o tady jednou bylo a ti demonstrující jsou ze stejného hnízda jako ti tehdejší - závistiví neschopní nemakačenkové.

J. Boleslav 24.4.2012 11:21

Re: Do Práglu se dostavilo cca 120 000 lidu

Ano, naprosto souhlasím. Problém je, že dosud nikdo z vrcholných politiků to lidem neřekl, asi se jich bojí.

R. Langer 24.4.2012 11:16

Re: zabývat se počtem odborářů na Václavském Václaváku jest úkol pro minuciozní medvídky

Samozřejmě, protože ti odboráři a jejich šéfové jsou totiž evidentně tak blbí, že si to sami ani spočítat neumí, že? :-D

J. Štrobl 24.4.2012 11:03

Re: Štroble

Vy žádné argumenty také nemáte, jenom prostě nadáváte těm, kteří mají jiný názor a to ještě bez souvislosti s diskutovaným článkem. To víte, jak se do lesa volá, tak se z něj ozývá.

M. Šejna 24.4.2012 10:53

Re: Zajímavé čtení

když ubožák nemá argumenty, začne řešit jméno diskutujícího. A navíc nedokáže stravit, že on bydlí na sídlišti paneláku, zatímco já ve vile.

J. Dufka 24.4.2012 10:52

Re: leden 1989

ve skutečnosti to nesedí. Onen faktor nebyl 4, byl vyšší. Ponížil jsem jej z důvodů věrohodnosti mého příspěvku. A to je teprv úsměvné :-).ale i povzbudivé. Vzdělaná chátra vezoucí se na hřbetě dělného lidu zjemnila svůj postoj k operacím násobení, dělení, odčítání a sčítání příznivců nové lepší a spravedlivější společnosti na cestě do pekel. 

M. Šejna 24.4.2012 10:51

Štroble

když ubožák nemá argumenty, začne řešit jméno diskutujícího.

P. Lenc 24.4.2012 10:32

Re: :)))) Dyť to je už stará vesta

A komunisté se socany-odboráři.

P. Lenc 24.4.2012 10:29

Re: Zajímavé čtení

Jo,od Šejny s rezidenční čtvrti to sedí.Ten strýc se ve vás nezapře,semena měl na rozdávání.

P. Zeman 24.4.2012 10:23

Re: zabývat se počtem odborářů na Václavském Václaváku jest úkol pro minuciozní medvídky

Asi nechce. Co kdyby mu to vyšlo stejně :-)?

J. Štrobl 24.4.2012 10:19

Re: zabývat se počtem odborářů na Václavském Václaváku jest úkol pro minuciozní medvídky

Pan Franta Vám k tomu dodal návod, abyste si to přepočítal. Tedy jestli počítat umíte.

J. Štrobl 24.4.2012 10:15

Re: Zajímavé čtení

No vidíte, jak Vám to jde. Jako bych slyšel Vašeho strýce, který už v 60. letech dlužil půl miliónu a to byly tenkrát nějaké peníze. A potom musel před svými soudruhy utéct do Ameriky a udělat ze sebe antikomunistu. Krev se prostě nezapře, že pane Šejno.

A. Novák 24.4.2012 10:13

a co teprv, až se budou sčítat

účastníci provládní demonstrace!!! to teprv poteče nenávist plným proudem :o)

V. Ondys 24.4.2012 10:11

:)))) Dyť to je už stará vesta

Kolem svátku svatého Jiří vždy ze země vylézají :)))))) hadi a štíři.

E. Heusinger 24.4.2012 10:03

V sobotu ráno

jsem cestoval Karlexem. Byl nezvykle plný, někteří cestující museli stát. Kam cestovali si netroufám odhadnout.

J. Štrobl 24.4.2012 10:01

Re: leden 1989

Úsměvné je to, že to tak pěkně sedí. Jestli na to nemají soudruzi nějakou konstantu. Nojo vlastně mají 4, ale jak ji jenom pojmenovat. Pro začátek bych navrhoval Socbotkova konstanta. Mohli bychom třeba vypsat soutěž.

M. Šejna 24.4.2012 10:01

Zajímavé čtení

mám pocit, že tato vláda a její pravicoví obdivovatelé mají už hodně stažený zadek, když řeší počty demonstrantů. Zatímco článků podporujících demonstraci bys na prstech nešikovného truhláře spočítal, tak s provládními angažovanými články odsuzujícími demonstrující se roztrhl pytel. Nejprve jsem se z těchto angažovaných provládních článků dozvěděl, že demonstrovala lůza, potom, že odboráři ruši klid na práci, no a teď se dostavil autor, který se bojí zveřejnit své jméno a který spočítal, že demonstrujících bylo málo.

Ano, ano, demonstrujících bylo málo, takže i lůzy bylo málo, takže se nic nestalo, a my máme ten potřebný klid na práci a můžeme dál budovat naši kapitalistickou vlast pod vedením pravicové koalice- této moudré vedoucí síly společnosti, abychom splnili závěry x.kongresu ODS a x.sjezdu TOP09.

E. Heusinger 24.4.2012 9:59

Re: zabývat se počtem odborářů na Václavském Václaváku jest úkol pro minuciozní medvídky

Tak jaký je ten jediný správný počet. Jak lhala policie a jak lhali odboráři?

E. Heusinger 24.4.2012 9:58

Jojo

v první polovině devadesátých let byly sdělovací prostředky na výši!

J. Štrobl 24.4.2012 9:55

Re: Změna vlády má ještě jeden rozměr.

Já ano, Vy ale nějak zaostáváte.

http://pirateleaks.cz/www/home/blog/sponzori2010.html

P. Zeman 24.4.2012 9:53

Re: zabývat se počtem odborářů na Václavském Václaváku jest úkol pro minuciozní medvídky

Jasně. Vždyť se tím prokáže jenom odborářská lež. Jinak nic :-)