28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Finrod Felagund 10.1.2008 17:42

Re: Re: Čech má blíže k Němci k Rakušanu.

Sečteno-podtrženo, autor je eurounijněskeptický Evropan ;-)

westík 10.1.2008 17:41

Re: Re: Re: Ad ideologie ve školách

portwyne, antoušek vidí rudě, pokud vidí nebo slyší jiný názor, než sdílí on. To jste snad již z diskuzí na NP poznal .

Finrod Felagund 10.1.2008 17:40

Re: Čech má blíže k Němci k Rakušanu.

Autor není autentický Čech ani náhodou, původem rodinným rakousko-uherská směska (Češi, Slováci, Němci, Poláci, beztak i Maďaři, ...) žijící v Norsku studující v Polsku. Ale mající Českou republiku nesmírně rád jako jeden z jeho domovů a také autorovi na té zemi velmi záleží. Nicméně vidí, že zatímco Morava je kulturně blíže Polsku a Slovensku, Čechy jsou blíže Bavorsku a Rakousku. Na tom není žádné ani povyšování ani ponižování, ale podobná mentalita, národní jídla, nápoje, tance, hudba, whatever.

Alexa 10.1.2008 17:40

Ta hysterická kampaň proti petici výzvě ukazuje její opodstatněnost.

Ta hysterická kampaň proti petici výzvě ukazuje její opodstatněnost.  Opravdu nejsem zvědavý na to, aby Pavel Eichler, novinář iHeute a spolupracovník tlupy náslilníhů, kteří se zvou Antifa, diktoval ostatním to, co on považuje za správné a co nikoliv.

Velmi nerad používám vulgarismů, ale ono opravdu je na čase poslat tuhle sortu lidí, jakmile začnou otravovat, okamžitě do patřičných míst, tj. do prd*le.

Finrod Felagund 10.1.2008 17:37

Re: Re: Asi jsem extrémista.

Pokud se všichni výše jmenovaní shodnou na tom, že 1+1 je v desítkové soustavě 2, budete tvrdit, že lžou? :) já být vámi, tak jsem rád za to, že extremisté dokázali vyplodit i něco rozumného. Koukejte se na to taky trochu racionálně, zatím se na to koukáte jen třídně a ideologicky.

Mjr Terazky 10.1.2008 17:35

Těmito bláboly argumentoval původně i Goebels - asi do roku 1927 -

chybí Vám vzdělání, Genosse....

Čech 10.1.2008 17:35

Čech má blíže k Němci k Rakušanu.

Čech z Čech má blíže k Němci než k Rakušanu - jak   mylně píše autor (autor asi není autentický Čech).

Čech z Čech Moravu nepodceňuje ani nezatracuje (až za Rakousko), ale stejně ji jako jiné kraje nijak specificky nevnímá.

westík 10.1.2008 17:31

Re: Re: Myslím,

 Milý Finrode, lidé jsou už takoví, že každému činu podsouvají nějaký podtext. O novinářích ani nemluvím, ti  jsou schopni z komára učinit velblouda /a kupodivu také naopak/. Váš šok z toho svědčí o Vašem mládí .Nás, postarší, již taková "mediální lavina " nikterak nepřekvapí (tedy neměla by překvapit ).

SUMO 10.1.2008 17:26

Re: Asi jsem extrémista.

No pokud vedle toho co zde píšete propagujete tyto webové stránka, hnutí a politické skupiny a sdružení  pak jste extremista:

www.natia.cz, altermedia.info, Institut svatého Josefa, Te Deum (odsouzené katolickou církví a kardinálem Vlkem jako extremistické, schizmatické a distancují se od nich když tedy tvrdíte že jste katolík),  Vlastenecká fronta, Národní myšlenka, Právo a spravedlnost, Národní sjednocení.

Pokud je nepropagujete pak ovšem zůstává otázka proč se s nimi chcete zaplést?

westík 10.1.2008 17:22

Re: To jste měl říct hned, že jste nácek, neztrácela bych s vámi čas.

 no a Vy  jste slepice.-docela kropenatá¨Pokud hned každého  řadíte do svých mozkových škatulek, jiné označení si nezasloužíte.

Helena 10.1.2008 17:20

Re: Re: Kdo ridi zezhora bezpohlavni spolecnost

A to je konkretne kdo? Topolanek nebo Nemec? Nebo Dalik?

Saša 10.1.2008 17:16

Zacheus zůstal na stromě?

To je smutné. AlexAlda@seznam.cz

Finrod Felagund 10.1.2008 17:12

Re: Re: Asi jsem extrémista.

Moje zkušenost byla velmi podobná a dopadla téměř stejně. Až na to, že jsem zůstal skeptickým agnostikem poohlížejícím se po protestantské etice (lutherské) ;)

Finrod Felagund 10.1.2008 17:09

Re: Myslím,

To je přesně důvod, proč jsem dal tyto dvě petice do souvislosti. Charta 77 upozorňovala na věci samozřejmé a chtěla dodržování toho, co bylo samotnou součástí právního řádu ČSSR, tedy ani nevolala po žádných změnách, šlo jí tedy o to, aby bylo dodržováno něco, co je vyhlášeno jako závazné. Hysterická reakce komunistů ukázala, že to tak úplně samozřejmé není a že samotný režim porušuje svůj vlastní zákon. Co se týče téhle petice, nejsem na ní vůbec nijak zainteresovaný, jen mě šokuje, že se strhne taková mediální lavina kvůli něčemu, co sepisuje body, s nimiž může souhlasit většina obyvatelstva.

Finrod Felagund 10.1.2008 17:06

Re: Není se co divit, když jsou autoři tak politocko nekorektní.

Má-li někdo křesťanské kořeny, má ergo i židovské kořeny, proto to není potřeba zdůrazňovat. Jak známo, Ježíš Kristus byl Žid i žid (a ti, co ho zabili, byli pohanští Římané), součástí Bible je Starý zákon, z něhož se pokud vím čte jak u katolíků tak u protestantů, a Starý zákon není ničím jiným, nežli Tenachem, spiskem obsahujícím Tóru, nejposvátnější text judaismu. Takže bych v tom fakt problém neviděl, nicméně s tou svobodou být nekulturní máte naprostou pravdu, ta mi rovněž nějak chybí. Nehodlám ji úplně využívat, ale měla by tu být.

westík 10.1.2008 17:05

Re: Myslím,

chyba: odmítla ...

portwyn 10.1.2008 17:04

Re: Tohle se mi také osvědčilo.

;-DR^

westík 10.1.2008 17:01

Myslím,

že všelijakých petic (ať s nimi osobně souhlasím nebo ne) bylo již tolik, že lidé jsou už na ně alergičtí. Ono by úplně stačilo, kdyby se všichni lidé řídili zdravým rozumem a principem:" Co nechceš,aby druzí dělali tobě, nedělej ty jim ". Že se tím neřídí, je jiná věc, ale nejsem si jista, že nějaká petice či antipetice to změní.

Přiznám, že zmíněnou petici  jsem nečetla.Ostatně  v době,kdy po mně bylo žádáno,abych podepsala Antichartu 77, jsem  Chartu  77 neznala ,a proto jsem otmítla se distancovat proti něčemu , co neznám. Daleko větší moje překvapení bylo, že po přečtení Charty 77  jsem zjistila, že je to v podstatě  Mezinárodní pakt o občanských a politických právech  a Mezinárodní pakt o hospodářských ,sociálních a kulturních právech ,k nimž tehdejší ČSSR  přistoupila v r.1975 a 1976, a které také byly publikovány ve Sbírce zákonů  pod číslem 120/1976 Sb. To, že tehdejší režim tato práva nedodržoval a navíc  vyrukoval v  r.1977 s Antichartou ,  je paradox , který komunisté tak  rádi praktikovali.

Schumacher 10.1.2008 16:58

Re: Asi jsem extrémista.

Já také něco z toho, snad vyjde i to další. Směrem k Vaší církvi jsem koukal, ale připadalo mi to jako bych se ucházel o členství ve vládnoucí straně říznuté akciovou společností. Samé benefity oproti neregistrovaným a bezvěrcům. A jednali se mnou jako s naprosto neznalým zákazníkem v pneuservisu. Tak jsem zůstal stydlivým věřícím atheistou.

Šnek 10.1.2008 16:55

Není se co divit, když jsou autoři tak politocko nekorektní.

Cituji: Uznávám západní, anticko-křesťanské kořeny naší tradiční kultury. Tam přece něco chybí. Politicky korektně by bylo anticko-judaisticko-křesťanské kořeny... Co si to vlastně myslíte?

Hezká taky je a teď už beze srandy, ta  tradiční kultura. I když je mi uvedený text veskrze sympatický, nemyslím si, že by se to s tou kulturou mělo přehánět. Měli jsme tu komunistu Dostála a sprostého kašpara Jandáka a svého času rudý dědek Nejedlý byl také myslím přes kulturu. Vyžaduji svobodu být nekulturní.

Saša 10.1.2008 16:42

Asi jsem extrémista.

Jsem ženatý a nehodlám se rozvádět, takže jsem určitě extremista. Mám tři děti a snažím se jim být dobrým vzorem, takže jsem určitě extremista. Chodím pravidelně do kostela, takže jsem zcela nepochybně extramista. Dokonce mluvím česky a odmítám se bavit jiným jazykem s těmi, kdo taky umí česky, a to je rovněž znak extremismu. Dokonce se slušně vyznám v historii vlastního národa i svého města - tak to jsem přímo nebezpečný extremista. A taky ctím cizím majetek a nekradu a to mi ti neextremisté určitě nikdy neprominou.

Schumacher 10.1.2008 16:26

Nerad bych spoléhal na to, že pošuci z jedné strany se vyruší s pošuky z druhé strany.

Bývá to mazec, a co my chudáci uprostřed....My to odse*eme z obou stran.

Psí vrah Čumil 10.1.2008 16:24

Re: No jo, autore,

Uff;-D

Schumacher 10.1.2008 16:23

Tohle se mi také osvědčilo.

Nebo na tazatele vychrlím : biblijsemčetlzhubnoutnechciinvestujisámpodporujitemelín. Občas si rád popovídám. Naposledy s Mormony. Zazvonili u nás, já se nadechnul a po třičtvrtěhodině se moc omlouvali, že ještě někam musejí jít ....

Psí vrah Čumil 10.1.2008 16:23

Re: Re: Re: Re: Re: Ad ideologie ve školách

Já věděl, že se domluvíme. To jen tak k tomu bodu Uznávám výsostné právo rodičů na hodnotovou výchovu potomků v souladu s přirozenými mravními normami a odmítám snahy o ideologizaci školních výchovně-vzdělávacích programů...

Nehledě k té kulišárně s přirozenými mravními normami...:-)

richard 10.1.2008 16:18

No jo, autore,

ta petice přesně vyhmátla o co našim multikulty jde, proto je "extrémistická".

Každý, kdo má ženu a děti je podle nich extrémista, resp. nacista,  to by si každý, kdo má manželku a děti měl dobře uvědomit a podle toho se rozhodnout, jak se k multikulty postavi všeobecnět, včetně jejich definice "extrémismu", u ostatních bodů petice je to to samé. Nechat se účelově strašit Národními odpory, které mimochodem mají stejnou krevní skupinu jako multikulty je jen projev občanské, resp. osobnostní nevyzrálosti.

Karel 10.1.2008 16:15

Re: Re: Re: Re: ASutor musí být hloupý a neinformovaný člověk

Pozitivní zásluhou církve bylo také přenesení odkazu antického světa do zbytku Evropy. Například římského práva. Nebo antických filozofů. Bez Platona by "středověká" filozofie vypadala jinak. A jak by asi vypadalo osvícenství bez Aristotelské logiky?

portwyn 10.1.2008 16:13

Re: Re: Re: Re: Ad ideologie ve školách

Uvědomuji. Rvát se ale nebudou ;-) Ovšem rodiče je mohou svobodně odhlásit a dát někam, kde jsou náboženské rvačky dovoleny.

BTW nenásilnou diskuzi o výhodách toho kterého náboženství bych si s chutí poslechl.

portwyn 10.1.2008 16:11

Re: Ale ano, zní to rozumně. Ale...

Na tohle je dobrá odpověď  "Ale jo, jsem docela spokojen. Díky za optání" Ty vytřeštěný obličeje pak nemají chybu ;-D Nebo: "Chcete být zdravý, štíhlý a krásný?" (c) Herbalife. "Ale já jsem zdravý, štíhlý a krásný!" (Mám 85 kilo ;-D)

Psí vrah Čumil 10.1.2008 15:55

Re: Re: Re: Ad ideologie ve školách

Ale uvědomujete si, že tím ideologicky omezujete své žáky, jimž autentické náboženské nauky velí tu milovat, tu zase nenávidět nepřítele jiné víry? O tom, koho volíte, přece není řeč. :-)