29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

CENZURA UMĚNÍ: Inkviziční parta genderových mullážkyň

No, možná by to oslovení mělo být podle genderové češtiny „mullážek“. Podle mužského vzoru „mulláh“. Když jisté genderovědkyně, tuším z Jihočeské university, navrhovaly říkat ženě v uniformě strážníka „strážnice“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 9.11.2015 13:06

Re: Nejen, že se jedná o spor jedné gender šílenosti s jinou

Pardon, to nedává smysl, co jsem napsal výše, upřesním to. Právě že tam, kde se jedná o veřejnou či z veřejných peněz placenou instituci, to je o demokracii. V soukromém prostoru vám do toho nikdo kecat nemůže, ve veřejném ano.

K. Křivan 9.11.2015 13:05

Re: požadovat odstranění ?

Ne ! Máte právo tu výstavu nenavštívit. To je vše.

P. Papež 9.11.2015 14:22

Re: Nejen, že se jedná o spor jedné gender šílenosti s jinou

A rozhodnutí Genderového splečenství, bez rozsáhlé diskuze, je demokracie? Snad tak leninská, pěkně po bolševicku.

J. Lepka 9.11.2015 11:34

Skvěle materiálně vyfutrovaný článek.

Zvláště personální obsazení Genderová expertní komory České republiky. Překvapila mne tam však mužská jména. Asi by v tomto kontextu bylo vhodné upřesnit, zda se nejedná o transsexuální jedince či 4% orientované chlapce.

P.S. doplňující otázka : Kdy se tento orkán pokusí Sexmisi zakázat?

J. Lepka 9.11.2015 11:26

Tak nevím, jestli genderistky ovládly i cenzuru,

ale zase se mi tu nezjevila odpověď panu Václavíkovi.

J. Lepka 9.11.2015 11:29

Re: Tak nevím, jestli genderistky ovládly i cenzuru,

Tedy znova:

Pane Václavíku, víte kvůli čemu vznikla od starověku většina válek ?

J. Anděl 9.11.2015 11:44

Re: Tak nevím, jestli genderistky ovládly i cenzuru,

Obávám se to specifikovat, aby se nenašel někdo, kdo by to chtěl zakázat nebo uříznout.

V. Vaclavik 9.11.2015 12:47

Re: Tak nevím, jestli genderistky ovládly i cenzuru,

Valky vseobecne vznikly z hlubokeho primitivismu jedne, nebo spise obou valcicich stran. Nevim jak to myslite, snad jako ze valky vznikly, aby se jinym kmenum ukradly zeny?

Anebo blize k nasemu casu, ze feminismus rovna se nadrzeni muzi a proto chtivi valceni? V kazdem pripade jde o ten hluboky primitivismus, ktereho nejsme prosti ani my, v te nasi dnesni spolecnosti, ktera je sice technologicky na vysi, ale spolecensky prubuje niziny uz dlouho nevidane hloubky.

J. Lepka 9.11.2015 14:25

Re: Tak nevím, jestli genderistky ovládly i cenzuru,

Obávám se, že se poměrně intenzivně mýlíte. Ostatně statisíce let trvající vývoj našeho druhu dokazuje, že se zas tolik od svých opičích předků nelišíme. Podívejte se na nezaujaté výzkumy divoce žijících šimpanzů, jde buď o žrádlo nebo sex. A dobývání dalšího prostoru pro růst tlupy ( tedy válka ) je jen zamaskování téhož. Zase jde o potravinovou základnu, která uživí větší tlupu, tedy více samic a větší možnost sexu. V naší současné civilizaci to znamená jedno, honit si triko, aby se samičky samy snažily o přenos genů na potomstvo.A že těch příkladů v dávné či nedávné historii je požehnaně !

P. Vaňura 9.11.2015 15:59

Vaše znalosti historie jsou přeubohé

Války vznikly jako "boj o zdroje" a také "boj o kořist," mezi kterou patřily i ženy. Pokud to náhodou nevíte, tak např. mykénští Řekové brali do zajetí jen ženy a děti, mužové byli pozabíjeni, což je dost obecný rys společností v určité etapě vývoje.

V. Vaclavik 9.11.2015 12:27

Re: Tak nevím, jestli genderistky ovládly i cenzuru,

Me se taky pomerne casto neobjevi prispevky, je to technicka chyba, kdyz jdete do clanku, tak v diskuzi svuj prispevek uvidite, ale kolikrat ani na druhe otevreni diskuze se vas prispevek neobjevi, kdyz ale kliknete na ten svuj v nahledu clanku, otevre se jak ma, vcetne celeho vlakna... jak rikam, zrejme jde o technickou chybu.

V. Vaclavik 9.11.2015 11:04

Ale panove

zadelali jste si na to sami svym az do nedavna drzenim zen ve svem podruci, temer podobnemu tomu dnesnimu muslimskemu. Kdyby nebylo komunistu, kdo vi jak by na tom dnes zeny byly, nemam o tom zadne iluze. A i tak je dodnes plno blbecku, kteri se zenami zachazi jako ti mulahove.

Pysnite se tou krestanskou kulturou, na ktere dle vas udajne ta nase civilizace stoji - a co je v krestanstvi dodnes zena? Muze byt krestanska knezka, nebo papezkyne?

Zeny si svuj odveky udel, ktery zacal v 'raji' jeste dlouho povlecou, a ani se nedivim ze se pendulum emancipace vychyluje do iracionalnich poloh.

J. Anděl 9.11.2015 11:08

Re: Ale panove

Jsem trochu zmatený, komu svůj příspěvek adresujete.

Ženy jsou odjakživa zodpovědné za svůj život tak, jako kterákoliv jiná bytost jakéhokoliv pohlaví a variace ve vesmíru. To není žádný odvěký úděl, to jsou přírodní zákony.

V. Vaclavik 9.11.2015 12:41

Re: Ale panove

Nejste treba nejaky mimozemstan? Anebo jste vyrostl s hlavou v pisku, nebo nekde v separaci?

Co rikam, je to krestanske o 'hledani tramu v oku svem a az potom trisky v ocich jinych', nebo tak nejak to jde.

To genderove hnuti, feminismus, to je proste pendulum vychylene do druhe strany iracionalna. Neschvaluji to hnuti, ale to neznamena, ze mnohdy nema pravdu, aspon castecne.

Myslim ze jeste pred asi stopadesati lety mely italske zeny tzv. dueny, tedy ty ze strednich a vyssich vrstev, v Anglii zacala emancipace teprve s nastupem industrializace, v Evrope vseobecne si postaveni zen ve spolecnosti moc nezadalo s tim dnesnim muslimskym svetem, moje babicka jeste nosila cerne sukne aby ani kotniky nebyly videt a na hlave satek, aby nebyly videt vlasy, s pocasim a ochranou pred nim to nemelo nic spolecneho, byla to krestanska moralka a tlak muzske spolecnosti.

A co si budeme povidat, ani dnes to zeny nemaji lehke, co je stoleti, ci dve, proti cele historii lidstva? A nic na tom nemeni ze nekde v babylonskych dobach byla jedna kultura, v niz zeny byly (asi, ci zrejme) plnopravne s muzi. Ale to byla vyjimka, takova vlastovka, ktera pak na dalsi tisicileti zmrzla.

R. Langer 9.11.2015 12:46

Re: Ale panove

Jo tak, tady se rozebírá, co bylo před 150 lety, a ještě u křesťanů... :-P

V. Vaclavik 9.11.2015 12:55

Re: Ale panove

Tady plati, ze vse ma hluboke koreny.

Jestlize chcete melky nazor, pak rikam, ze ten zodpovedny za tu vystavu projevil zbabelost, jak pise Neff, ale pred tim projevil iracionalni nesoudnost.

Jak tu nekdo napsal, ze slo o ukazku nejake technologie minulosti, ve fotografii, nic to na veci nemeni. A vubec nejde o to, jestli obrazky jsou vkusne, nebo nikoli, jde prece o tema jako takove. Nehodilo by se to, ani kdyby byly nafocene v burkach, nebo proste oblecene. Kdyz uz neco takoveho statni socialisticka vedecka instituce vystavuje, ma to zahrnovat take muzska tela. Proc to tak nebylo, proc to bylo presne tak, jak by se od muzu ocekavalo? Kdyby aspon autorem byla zena... ale skoda mluvit.

Ac nejsem krestan a hluboce krestanstvim pohrdam, musim i tak nechat, ze nam krestanstvi dalo mnoha prislovi, ci jak se tomu rika, zde by se hodilo to zname o hledani tramu v oku svem, pred tim, nez budeme hledat trisku v oku jineho.

K. Křivan 9.11.2015 13:20

Re: Tak vy pohrdáte křesťanstvím ?

A určitě to odůvodňujete upalováním čarodějnic ? To jste tedy pěkný pitomec :-(((  Já opovrhuji P.Halíkem, ale proti křesťansví nic nemám.

"..ma to zahrnovat take muzska tela..."  i vy buzerante jeden !

"..Kdyby aspon autorem byla zena..."  a vy byste to poznal, kdyby to fotila žena ?

J. Anděl 9.11.2015 12:54

Re: Ale panove

No vidíte, tak v tomhle s vámi v mnohém souhlasím.

Na druhé straně nevidím důvod, proč bych si to měl jako muž nějak vyčítat. Tím, že jsem se narodil s pindíkem, nehodlám nést nějaký dědičný hřích mužského pokolení. S tím jaksi nasrat ;-).

V. Kříž 9.11.2015 11:44

Re: Ale panove

hm, Václavík, není to nějaký pseudonym??? nejste původně Václavíková?

J. Anděl 9.11.2015 11:48

Re: Ale panove

Jsem přesvědčený, že to tak není, ale zajímalo by mě, podle čeho tak soudíte :-)

K. Křivan 9.11.2015 12:00

Re: Ale panove

myslíte předělaná, přeoperovaná nebo jen přestrojená Václavíková ?

V. Vaclavik 9.11.2015 12:29

Re: Ale panove

Tam zadna pribuznost neni, aspon co vim. Moje neni jmeno jako treba Novak, ale zas tak vzacne v Cechach neni.

K. Křivan 9.11.2015 13:25

Re: Ale panove

Takže Václavíková není vaše manželka ?  To máte kliku, děkujte denně Pánubohu za to.

R. Langer 9.11.2015 12:44

Re: Ale panove

Promiňte, vy snad držíte v područí nějaké ženy? Nebo jste donedávna držel? Nebo odkud máte takové zkušenosti? Žijete vůbec v Česku?

P. Vaňura 9.11.2015 15:55

Od jedné věci nehodlám ženy

"osvobodit" a jsem ochoten osobně zastřelit každého, kdo by se o to pokoušel.

Jedna žena r. 1968 o tom napsala článek, který se jmenoval OSVOBOZENÍ OD DĚTÍ. To je to, oč emancipátoři a emancipátorky skutečně usilují a ta žena to tehdy takto výslovně napsala s tím, že "to tedy ne."

P. Podešva 9.11.2015 11:03

Pane Vlku

Děkuji za výstižný článek. Vaše slova jsou jako žiletka a to je v této těžké době obzvláště potřeba.

M. Prokop 9.11.2015 10:54

Ono půjde hlavně o peníze:

“1. Genderová expertní komora ČR – na stránkách najdeme logo Norských fondů, Open Society Foundations (platí George Soros) a Česká ženská lobby (placeno převážně z Norských fondů, uvedenou OSF a MPSV).

2. Kongres žen – “neziskovka” (občanské sdružení). Pohledem do jejich účetnictví zjistíme, že největší zdroj příjmů v tomto roce je Městská část Praha 2. Zdánlivě je další (výrazně větší) zdroj financování nadace Friedrich-Ebert-Stiftung (jedna z členek správní rady údajně je “vědeckou pracovnicí” této nadace spojené s německými socialisty). Jenže peníze, které z této nadace přišly 26.5.2015, odešly 8.10.2015 neznámo kam – název protiúčtu není uveden. V popisu výdaje je “2.splátka Friedrich Ebert Stiftung”. Není uvedeno, zda to odešlo zpět na účet nadace nebo prostě na nějaký jiný účet.

Předsedkyní té první organizace je Veronika Šprincová, která je v té druhé Kontrolní komisí. Předsedkyní druhé organizace je Marcela Linková, která je v kontrolní komisi té první”

P. Vaňura 9.11.2015 10:41

Jinak si pamatuji, jak nám v sedmé třídě základní školy

soudružka učitelka povídala jak o emancipaci žen usilovala Eliška Krásnohorská. O přestávce to jeden spolužák komentoval slovy "asi proto, že sama byla šeredná jako noc."

K "útlaku" žen někdy kolem r. 1900 se ve svém Vlastním životopise vyjádřila Agatha Christie. Napsala "JÁ SI JE TAKOVÉ NEPAMATUJI." Ta velká písmena jsou i v originálním textu.

V. Vaclavik 9.11.2015 10:55

Re: Jinak si pamatuji, jak nám v sedmé třídě základní školy

To jste (jeste) byli mladi a blbi, kazda zena je pro nekoho krasna, stejne jako kazde prase ma nekde sveho reznika.

A. Christie se sve dobe vymykala a navic zila v dobe silne emancipace zen v Anglii (krome jineho i treba valecne pracovni zarazeni).

P. Vaňura 9.11.2015 16:04

Nemohu, než Vám doporučit si

tu knihu od Agathy Christie přečíst, je ostatně dost zajímavá. Napsal jsem r. 1900, ne 1914-1918.